de meeste exotische vlaggetjes zijn al weg als ik ga kijken, maar gelukkig zaten er nog een paar tussen die ik nog niet had.. ik ga volgende week naar Slowakije... ik dacht dat ik die al had, maar nee dus..quote:Op donderdag 18 december 2008 09:03 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Gisteren een ploeg uit Iran op bezoek gehad. Nu nog ff proberen te regelen dat ik ook een keertje naar hem toe ga
www.russianbrides.comquote:Op woensdag 17 december 2008 22:51 schreef nicomart het volgende:
Ik heb zin om met wat ander als de layout te stoeien![]()
Ik wil wel maar dat duurt nog 4 dagen.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:20 schreef nicomart het volgende:
Nog iemand een jeugdfriendly? De Nootjes (36151)
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil wel maar dat duurt nog 4 dagen.
same here..quote:Op donderdag 18 december 2008 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil wel maar dat duurt nog 4 dagen.
Nee volgens mij niet. (Je kan helaas met je jeugd maar 1x per 4 weken een oefenpot spelen.)quote:Op donderdag 18 december 2008 14:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb nog nooit een jeugdfriendly geregeld, werkt dat niet via oefenpot principe dan?
Nee. Die moet je altijd zelf regelen.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb nog nooit een jeugdfriendly geregeld, werkt dat niet via oefenpot principe dan?
1x per 3 wekenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. (Je kan helaas met je jeugd maar 1x per 4 weken een oefenpot spelen.)
regel het ff dan met mijn team of geen je jeugid.. doe ik hetquote:Op donderdag 18 december 2008 14:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
1x per 3 wekenOf je moet vijanden in Zweden hebben, dat jij 1x per 4 weken mag
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
regel het ff dan met mijn team of geenf je jeugdid.. dan doe ik het
hij heeft altijd pas na 4 weken door dat ie weer een oefenpotje mag regelenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
1x per 3 wekenOf je moet vijanden in Zweden hebben, dat jij 1x per 4 weken mag
Prima en creatieve oplossing om het aantal daytrades aan te pakken. Met de geplande invoering van wissels zullen er volgend seizoen nog steeds 28 (2x 11 spelers + 2x 3 wissels) kunnen spelen en op de transferlijst worden gezet. Dat zijn er echter nog steeds flink minder dan de vele tientallen en soms honderden die sommige traders momenteel wekelijks voorbij zien komen..quote:18-12-2008 Transfermarkt aan banden
De HFA en de Spelersunie hebben een contractclausule opgesteld waarin bepaald wordt hoe vaak een speler op de transferlijst gezet kan worden. Vanaf volgend seizoen kun je een speler niet vaker op de lijst zetten dan dat hij wedstrijden voor je team heeft gespeeld. Dit houdt in dat een speler op zijn minst één wedstrijd voor je team gespeeld moet hebben om op de transferlijst gezet te kunnen worden. Als hij dan niet verkocht wordt en je wilt het nogmaals proberen, dan moet hij dus ten minste 2 wedstrijden gespeeld hebben, etc. Eigen kweek, zoals gepromoveerde jeugdspelers, kan echter te allen tijde op de lijst gezet worden.
- We moeten onthouden dat het voetbal is dat we spelen, en dat het mensen zijn met wie we te maken hebben, zeggen de HFA en de Spelersunie in een gezamenlijke verklaring. Natuurlijk moet elke manager geld kunnen verdienen aan een transfer, maar we kunnen niet langer accepteren dat spelers, in de zoektocht naar snel geld, als goederen worden verhandeld.
Ik vind t ook een prima regel! Ik heb al zo vaak gezien dat managers een speler kopen en dan meteen weer op de TL zetten voor 2 ton meer. All1 maar op de hoop winst te maken op zo een speler. Ik vind t nergens op slaan want als er een team was die die speler nodig had maar overboden werd door de koper kan hij m nu waarschijnlijk niet eens kopen. Echt te matig voor worden en zo wordt dat enig sinds voorkomen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat vinden we trouwens hiervan?
[..]
Prima en creatieve oplossing om het aantal daytrades aan te pakken. Met de geplande invoering van wissels zullen er volgend seizoen nog steeds 28 (2x 11 spelers + 2x 3 wissels) kunnen spelen en op de transferlijst worden gezet. Dat zijn er echter nog steeds flink minder dan de vele tientallen en soms honderden die sommige traders momenteel wekelijks voorbij zien komen..
ervaring mee?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind t ook een prima regel! Ik heb al zo vaak gezien dat managers een speler kopen en dan meteen weer op de TL zetten voor 2 ton meer. All1 maar op de hoop winst te maken op zo een speler. Ik vind t nergens op slaan want als er een team was die die speler nodig had maar overboden werd door de koper kan hij m nu waarschijnlijk niet eens kopen. Echt te matig voor worden en zo wordt dat enig sinds voorkomen.
Ooit idd wel gehad ja. Nu is er gisteren een speler van een div genoot verkocht en die staat er nu ook al weer op voor 2 ton xtra.quote:
mja.. het kan natuurlijk wel lastig zijn, maar het is wel realistischer als dit aan banden gelegd kan worden.. dit gebeurd natuurlijk in het echt ook nietquote:Op donderdag 18 december 2008 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ooit idd wel gehad ja. Nu is er gisteren een speler van een div genoot verkocht en die staat er nu ook al weer op voor 2 ton xtra.
hahahah lijkt me een beetje onlogies als dat wel zou kunnenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:29 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja.. het kan natuurlijk wel lastig zijn, maar het is wel realistischer als dit aan banden gelegd kan worden.. dit gebeurd natuurlijk in het echt ook niet
quote:We moeten onthouden dat het voetbal is dat we spelen, en dat het mensen zijn met wie we te maken hebben, zeggen de HFA en de Spelersunie in een gezamenlijke verklaring.
Ik kan pas de 22ste een friendly regelenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
regel het ff dan met mijn team of geen je jeugid.. doe ik het
taalpuristquote:Op donderdag 18 december 2008 16:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
stelletje etters daar in Zweden!
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2008 18:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahah lijkt me een beetje onlogies onlogisch als dat wel zou kunnen
Daarom vind Ik dit een maf stukje:
[..]
quote:
ach.. daarom vond ik het juist leuk om te reageren inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wist t. Als iemand met lesdyctie moet je ook niet anderen gaan verbeteren
Ik kon het helaas niet laten.
Ik heb een spellingscontrole in Firefox en zo type ik vaak woorden wel goed maar soms reageer ik te snel en dan gaat t wel eens mis he. Ook kan dat niet controleren of je zins opbouw ed goed is. Maar goed bijna iedereen hier weet wel dat ik lesdycties ben.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach.. daarom vond ik het juist leuk om te reageren inderdaad
Ik moest stiekem wel lachen om jouw post
Leuk om te zien dat mn beste (op 1 na) beter zijn geworden en mn nieuwe ook! Echt een top training dus!quote:Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Dinis Inácio Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van goed naar uitstekend.
Alexandre Gouraud Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van zwak naar matig. (Mn nieuwe mid.)
Ogün Otluğ Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van rampzalig naar waardeloos.
(Mn nieuwe keepLogies dat ie zo laag zit
)
Nils-Ove Forsbo Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
Yip Nieuwenhuis Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van uitstekend naar formidabel.
Lauge Rath-Friis Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van uitstekend naar formidabel.
Fredy Borter Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van uitmuntend naar briljant.
Gideon van Olphen Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van uitstekend naar formidabel.
Or Magen Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van zwak naar matig.(mn nieuwe trainie.)
quote:Ard Cleveringa: Wanneer ik hem zo aan de gang zie op het trainingsveld, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij liever Keepen traint.
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Ard Cleveringa.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Je moet op dat schoentje rechtsboven klikken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:21 schreef nicomart het volgende:
kan je trouwens niet meer uitdagen via de clubpagina van een team?? Nu moet ik eerst gaan kijken naar het teamid, die kopieren en dan terug naar mijn eigen clubpagina en daar bij uitdagingen dat teamid kopieren.
Of zie ik ik enorm over het hoofd?
Als je zodra hij 17 is een redelijk keeper hebt met redelijk verdedigen, gaat-ie er voor de hoofdprijs uit volgens mij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
een jeugdspeler van me kreeg deze week deze opmerking:
[..]
bij het scouten 4 weken terug kreeg ik dit te horen:
[..]
Moet ik hem nu een keer als keeper uit proberen of gewoon stug blijven doorgaan met verdedigen?
verder heb ik nog weinig groeibriljantjes ertussen
Hij is nu 15 jaar en 61 dagen
Hij haalt nu 5 sterren met verdedigen, kan ik hem nu dus beter overzetten naar de goal of moet ik hem eerst nog even doortrainen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:05 schreef rompompom het volgende:
Als je zodra hij 17 is een redelijk keeper hebt met redelijk verdedigen, gaat-ie er voor de hoofdprijs uit volgens mij.
Vorm: +1/-2quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:50 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Vorm: +4/-5
Conditie: +5
Positiespel: +1 (precies de speler waarvan ik hoopte dat ie zou stijgen.. nu kan ik mooi beginnen met verdedigen trainen)
Al met al een geslaagde training..
quote:Radboud van Driessen Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitmuntend naar briljant.
6 sterren ongeveer voor redelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:14 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Hij haalt nu 5 sterren met verdedigen, kan ik hem nu dus beter overzetten naar de goal of moet ik hem eerst nog even doortrainen.
Ik weet namelijk niet precies hoeveel sterren je moet hebben om bijv. redelijk te halen bij een pull....
En:quote:13. Otto Pędzisz (CV) (225043589)
Polska 17 jaar en 83 dagen, volgende verjaardag: 17-01-2009
zwak in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 26-11-2008)
Total Skill Index (TSI): 1 010
Loon: 564 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Nog een paar weekjes verdedigen trainen, dan weer paar weekjes passenquote:15. Taner Doğrul (CV) (217340838)
Türkiye 18 jaar en 30 dagen, volgende verjaardag: 11-03-2009
goed in vorm, conditie redelijk
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 23-09-2008)
Total Skill Index (TSI): 2 250
Loon: 588 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Die zullen er wel zijn, maar ik weet niet waar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:21 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ok dank en zijn er ook al dingen bekend over trainings snelheden?
Hij haalt die 5 sterren nameljik al sinds zijn 1ste wedstrijd voor mij 4 weken terug en ik heb verdedigen al hoofdtraining al die tijd.
Moet toch wel één, anderhalf miljoen op kunnen leveren. Daarnaast twijfel ik over onderstaande, ook vandaag gestegen.quote:Gérard Bleecke (IM)
21 years and 22 days, TSI = 8 530
In inadequate form, excellent stamina.
Keeper: wretched
Defending: passable
Playmaking: excellent
Winger: poor
Passing: formidable
Scoring: poor
Set pieces: weak
Drieëneenhalve week terug gekocht voor 700k, zou nu tot 1.2 mln waard zijn. Ik ga 'm er gewoon voor dat bedrag opknallen, want dat is een te grote winst om te laten lopen.quote:Keeper: disastrous
Defending: inadequate
Playmaking: poor
Winger: poor
Passing: inadequate
Scoring: excellent
Set pieces: weak
er is niets veranderd??quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:23 schreef BaDaZz het volgende:
Ik heb nog steeds geen trainingsrapport gekregen? Kan dat?
Als er geen stijgers zijn in skill, dan krijg je geen rapport te zien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:23 schreef BaDaZz het volgende:
Ik heb nog steeds geen trainingsrapport gekregen? Kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |