het werkt inderdaad nog voor geen meter.. ik krijg bij elke link die ik aanklik 'Service Unavailable' ..quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.. ik kom 2x in hetzelfde topic uit, moet ik nu ook 2 tvp's plaatsen?
Overigens werkt 't nog voor geen meter.. Ik zit wel op een server (83) ingelogd, maar zie nietsNouja, opstellingen, etc., voor de rest van de week zijn al gemaakt, ik kijk vanavond, morgen of donderdag wel weer eens, wanneer de eerste bugs zijn opgelost
Maar je hebt wel veel meer opties.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Het lijkt er ook op dat het ontwerp van de tenues ook weg is.. Dus dat je je tenue weer opnieuw moet maken..
dank.. nu kunnen we met een gerust hart dit topic verder vol spammen..quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:14 schreef nicomart het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
mja inderdaad zeg.. het neemt ook sowieso veel tijd in om een fatsoenlijk ontwerp te maken..quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:19 schreef nicomart het volgende:
Aan het ontwerpen van de tenues kan ik wel weer een hele werkdag besteden
De gulden krijgen we ook niet meer terug.. Je kan niet blijven hangen in het verleden..quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:38 schreef Svnn het volgende:
ik ben gewend aan de oude ratings bij een wedstrijd.. die kan ik zeker niet meer terug krijgen?
En ik mis een enkele rechte balk/streep.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:47 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja inderdaad zeg.. het neemt ook sowieso veel tijd in om een fatsoenlijk ontwerp te maken..
Die kan je zelf maken met een vierkant natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:00 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
En ik mis een enkele rechte balk/streep.
Inderdaad zeg!! Niet dat ik dat heel erg vind...quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:19 schreef nicomart het volgende:
Aan het ontwerpen van de tenues kan ik wel weer een hele werkdag besteden
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die kan je zelf maken met een vierkant natuurlijk
Kijk mijn tenue maar eens
Niet all1 veel te kinderlijk ik kan ook niks meer vinden.quote:
De ratings zijn wel makkelijker als je een speler kopen wil. Je ziet onder aan meteen zn laatste 5 wedstrijden. met ratings van de speler!quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:38 schreef Svnn het volgende:
ik ben gewend aan de oude ratings bij een wedstrijd.. die kan ik zeker niet meer terug krijgen?
Schakel meteen over op Engels anders.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet all1 veel te kinderlijk ik kan ook niks meer vinden.Net alsof je een nieuw spel bent begonnen. Nou ja t zal wel wennen op den duur.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Schakel meteen over op Engels anders..
Zwaar mooi, die nieuwe lay-out. Tuurlijk effies wennen, maar dat komt wel goed. Ik vind het in ieder geval al een stuk logischer en overzichtelijker..
quote:don-saschi 12:21
Gijs_T 12:14
Gaste004 00:36
Soyboy 08-12-2008
Earlofbug 08-12-2008
Volgens mij is de talen database op hol geslagen. ik ga me bijna schamen als ze zo het moederclub geld gaan noemenquote:12:08 Welkom Outpost76
12:24 Prämie für Jugendarbeit
Nice.. alleen het cijfer is een beetje te groot naar mijn mening..quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die kan je zelf maken met een vierkant natuurlijk
Kijk mijn tenue maar eens
Tja ik zou nog even wachten maar als jij denkt dat t nu al kan waarom dan niet.quote:Op maandag 8 december 2008 22:18 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Mja dat is waar, maar aan de andere kant ben ik volgens mij al redelijk veilig op dit moment.. degradatie zit er dus niet meer in.. tenminste dat vermoed ik..
Die vind ik juist minder maar goed ieder zn eigen smaak.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef rompompom het volgende:
Die spelers-harsessen zijn hilarisch trouwens.!
passen waardeloos?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:50 schreef rompompom het volgende:
Even wat technischer:
Waarom haalt mijn reusachtige spits in goede vorm en met uitstekende conditie 'maar' 7½ van de 8 sterren?
Mijn club -> Manager -> Laatste mijlpalenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik zou nog even wachten maar als jij denkt dat t nu al kan waarom dan niet.
[..]
Die vind ik juist minder maar goed ieder zn eigen smaak.
iemand al de mijlpalen gevonden? Ik heb er zo juist 1 bij maar ik weet niet waar ze zitten
Ja daar ben ik ook nog mee aan het kloten. Mag ietsje minder.. En ik zit nog te denken aan een sponsor, maar ik kan ff niets verzinnen voor mijn gestoorde eikeltjes..quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:40 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Nice.. alleen het cijfer is een beetje te groot naar mijn mening..
Daar snap ik ook geen klote van. Zo heb ik er ook een paar lopen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:50 schreef rompompom het volgende:
Even wat technischer:
Waarom haalt mijn reusachtige spits in goede vorm en met uitstekende conditie 'maar' 7½ van de 8 sterren?
dan wacht ik nog evenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik zou nog even wachten maar als jij denkt dat t nu al kan waarom dan niet.
ik vind ze ook helemaal niks eigenlijk..quote:Die vind ik juist minder maar goed ieder zn eigen smaak.
iemand al de mijlpalen gevonden? Ik heb er zo juist 1 bij maar ik weet niet waar ze zitten
Wel als je hem weer laadt vanuit je ontwerpbibliotheek toch ? Bij mij wel tenminste!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:57 schreef nicomart het volgende:
wel een tip.. als je je ontwerp bewaart hebt en dan op reset drukt, dan kan je je opgeslagen ontwerp niet meer aanpassen....
quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:53 schreef GeneraalUli het volgende:
Mijn club -> Manager -> Laatste mijlpalen
quote:09-12-2008 Kocht jeugdspeler terug
Dit is ook makkelijker om te zien hoeveel punten je hebt met die Mijlpalen.quote:Mijlpalen: 15
Punten: 193
hahahaha wat ik zeg hoef je niet te volgen hoor tis mijn gedachte gang maar. (en die is vaak ziek)quote:
Zeker bij de jeugd niet.quote:ik vind ze ook helemaal niks eigenlijk..
en de mijlpalen staan onder het kopje manager..
Wat loop je nou te mauwenquote:
I know.. het scheelt wel dat ik nu niet meer twijfel over welke ik weg zal doen dankzij die nieuwe gezichtjes/plaatjes..quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:01 schreef Outpost76 het volgende:
hahahaha wat ik zeg hoef je niet te volgen hoor tis mijn gedachte gang maar. (en die is vaak ziek)
* Outpost76 miauw miauwquote:Op dinsdag 9 december 2008 13:08 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Wat loop je nou te mauwenals je gewoon ff rustig gekeken had had je kunnen zien dat je de instellingen kunt aanpassen naar simpel en dan ziet het er een stuk beter uit en is het sneller
![]()
Ja mischien wel. Er zijn dan natuurlijk veeeel meer spelers online. Tis jou keuze.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
I know.. het scheelt wel dat ik nu niet meer twijfel over welke ik weg zal doen dankzij die nieuwe gezichtjes/plaatjes..![]()
Ik twijfel nog ik kan em ook lekker op zondag laten aflopen.. levert misschien weer extra geld op..
Mijn Hattrick -> Voorkeuren -> Sitevoorkeuren -> Themakeuzequote:Op dinsdag 9 december 2008 13:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 miauw miauw
Waar dan en hoe?
weet ik, maar ik neem je mening zeker mee in mijn keuze..quote:Ja mischien wel. Er zijn dan natuurlijk veeeel meer spelers online. Tis jou keuze.
uhm.. heb ik die nog niet gevonden?quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Wel als je hem weer laadt vanuit je ontwerpbibliotheek toch ? Bij mij wel tenminste!!
Goeie info op de league pagina.quote:Yesterday
(12:57)Jannadona set match orders against Community Warriors.
(11:34)Community Warriors set match orders against Jannadona.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:16 schreef Ender_Wiggin het volgende:
mijn hattrick > linkermenu voorkeuren > rechtermenu site voorkeuren
Dank beide! ff op simpel zetten en gezichten uit en t begint weer meer op de oude hattrick te lijken!! Toppertjes!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:16 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Mijn Hattrick -> Voorkeuren -> Sitevoorkeuren -> Themakeuze
Ik voel me vereerd!quote:weet ik, maar ik neem je mening zeker mee in mijn keuze..
OP kan er niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dank beide! ff op simpel zetten en gezichten uit en t begint weer meer op de oude hattrick te lijken!! Toppertjes!
en de irrante balkjes bij de spelers natuurlijk niet vergeten uit te vinken...quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
Dank beide! ff op simpel zetten en gezichten uit en t begint weer meer op de oude hattrick te lijken!! Toppertjes!
kut wel vergeten dus. Thx voor de reminder!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:40 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
en de irrante balkjes bij de spelers natuurlijk niet vergeten uit te vinken...
Dat kompt mooi uit. Nog 2 weken en hij speelt bij de senioren. Al was het wel prettig om te weten hoe hoog hij inm is met verdedigen.quote:Sjefke Suares van Wessel: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Verdedigen.
Iig niet van zn manager natuurlijk!quote:Sjefke Suares van Wessel: Hij heeft veel goede kwaliteiten, maar betrouwbaarheid hoort daar niet bij. Dat heeft hij misschien van zijn vader.
Vandaar zn bijnaamquote:Sjefke Suares van Wessel: Hij heeft dan wel een paar keer voor ons gescoord in het verleden, maar je moet toch even met hem praten over zijn voetbalnormen. Hij laat zich erg vaak vallen namelijk.
Dan neem je de flash versie voor de wedstrijd orders die past er beter in.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:47 schreef NelisZ het volgende:
Ik ben het nieuwe design nog ff aan het ontdekken, maar ben tot nu toe zeer tevreden. Enigste minpuntje tot nu toe vind ik de wedstrijdorders. Ik vind deze niet meer zo goed passen in het nieuwe design...
ps: Ik ben nog op zoek naar wat supportersHeb nog een paar slots vrij dus kan je ook terug supporteren
Ik vind de flash versie er ook niet bij passen..quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan neem je de flash versie voor de wedstrijd orders die past er beter in.
ps Ik wil wel supporteren maar ik heb geen slots meer vrij en er staan er nog een paar op t lijstje. Ik heb gewoon een wachtlijstDaar hadden ze iedereen wel iets meer van mogen geven. Maar goed waar eindigt t dan.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik vind de flash versie er ook niet bij passen..
Ze gaan rond de 4 mil. Nu maar hopen dat er niemand meer over heen gaat. En niet met al teveel als t wel gebeurd. Ik heb genoeg om hem te kunnen kopen maar dan moet ik wachten met mn stadion.quote:Ogün Otluğ (115473548)
Türkiye 25 jaar en 12 dagen, Volgende verjaardag: 19-03-2009
goed in vorm, conditie goed
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Tiger City (sinds 18-04-2008)
Total Skill Index (TSI): 42 600
Loon: 20 940 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: wereldklasse
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Ja idd. Doen we zo vaak. Net alsof heel de wereld hier kijkt. En de meeste die hier posten hebben respect voor een ander zn aankopen en kiezen een ander.quote:
dat vind ik ook met de flash versie van het stadion.. dat had wel wat beter geïntegreerd mogen worden..quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik vind de flash versie er ook niet bij passen..
Dat en het komt maar weinig voor dat men naar exact hetzelfde soort speler op zoek is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd. Doen we zo vaak. Net alsof heel de wereld hier kijkt. En de meeste die hier posten hebben respect voor een ander zn aankopen en kiezen een ander.
ja de mensen die hier posten wel .. maar zijn er meer die kijken die niet postenquote:Op dinsdag 9 december 2008 15:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd. Doen we zo vaak. Net alsof heel de wereld hier kijkt. En de meeste die hier posten hebben respect voor een ander zn aankopen en kiezen een ander.
Ook dat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat en het komt maar weinig voor dat men naar exact hetzelfde soort speler op zoek is.
hij staat inm op 3,8quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:45 schreef Svnn het volgende:
[..]
ja de mensen die hier posten wel .. maar zijn er meer die kijken die niet postenmaar die speler krijg je niet voor 3.5.. die gaat er denk uit voor 4.3 mil
ok kan. Maar zoals ik al zei ik heb t geld om m te kopen maar als hij ver boven de 4 mil komt heb ik geen geld genoeg om ook meteen mn stadion uit te breiden. Dus als ze dan zouden bieden hebben ze m niet meteen. Ik blijf online tot en met zn deadline. Er zit ook een gast uit columbia op hem te bieden. Hij is ook al even komen kijken tegen wie hij zit te bieden. Leuk die laatste 5 bezoekersquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:19 schreef Svnn het volgende:
Ja dan ben je indd wel triest
maar als iemand geld heeft en ziet dat hij pas op 3.5 mil staat .. maar hij zoekt geen keeper grote kans dat hij dan gaat bieden en hem gelijk doorverkoopt
goh.. ik heb net een keeper nodig..quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook dat.
[..]
hij staat inm op 3,8En ik zei al dat ze rond de 4 gingen. Ik hoop all1 niet te veel er boven.
Net als of iemand dat leest en puur om me dwars te zitten ff gaat bieden op die keep.Hoe triest ben je dan
nu 40 k maar ik wil naar 50k als dat kan. Anders wordt t 45k.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:27 schreef Svnn het volgende:
haha ok, hoe groot is je stadion nu dan? en hoeveel ga je em uitbreiden?
hahahaha ik weet t en je wilde een wk ook. Hij staat nu op 3.79 mil dus bieden maarquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
goh.. ik heb net een keeper nodig..
doe ik ook.. moet me geld gebruiken voor een bovennatuurlijke middenvelder die ik al op het oog heb..quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nu 40 k maar ik wil naar 50k als dat kan. Anders wordt t 45k.
[..]
hahahaha ik weet t en je wilde een wk ook. Hij staat nu op 3.79 mil dus bieden maarownee zoek jij maar een andere
Tja mn laatste wedstrijd zat hij al bijna vol en daarom wil ik uitbreiden. Ik heb een tijd terug maanden niet kunnen uitbreiden en zat mn stadion iedere keer vol. Dat is pas zonde van je geld. Als ik hem nu al bijna vol heb waarom zou ik hem daar niet vol kunnen krijgen dan?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:33 schreef Svnn het volgende:
zozo aardig stadion in welke divisie speel je dan?
edit: ik zie het al in de 7e.. pas als je stadion weken achter elkaar vol zit dan moet je uitbreiden..
nu betaal je alleen maar stadionkosten.. echt zonde van je geld.
En als je naar de 6e gaat en je draait niet m ee in de top krijg je het NEVER vol, dus zonde van je geld je betaald alleen maar.
Een reusachtige mid kan toch ook? Die zijn goedkoper in de aanschaf. Ok iets meer aan loon maar dat zou je wel moeten kunnen betalen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:36 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
doe ik ook.. moet me geld gebruiken voor een bovennatuurlijke middenvelder die ik al op het oog heb..
daarbij zoek ik een jongere keeper.. (kan ie nog wat verdedigen training meepikken..)
als je je 2e seizoen speelt in de VIII. Tenminste dat was bij mij zo. Maar die beker is geen hol aan hoor. Je ligt er zo uit en je zou 2x per week met je A team moeten spelen. Erg zonde van je B team trainies dus.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:00 schreef drummerdude het volgende:
Wanneer mag je in de beker? Als het de eerste 32 000 is mag ik bijna bekeren... 32000
Klopt vooral als je thuis speelt. Ik weet all1 niet hoe dat gaat in je 1e wedstrijd van de beker. Als je thuis speelt krijg je dacht ik 2\3e en uit 1\3e. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:29 schreef drummerdude het volgende:
Het gaat mij nu alleen maar om het geld, als je veel geluk met de loting hebt kan je nog wel wat verdienen, heb ik gehoord...
quote:Deadline: 09-12-2008 17:54 Herinneringen
Vraagprijs: 3 000 000 ¤
Hoogste bod: 4 445 000 ¤ door FC RKDEO
Het bieden is geëindigd!
hoeveel supporters heb je dan dat je je stadion volt kunt krijgen.. ik heb namelijk een stadion van 42.000 met 1805 supporters die in de zevende hemel zijn.. en zelfs dan krijg ik mn stadion niet vol (ongeveer 32.000)..quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja mn laatste wedstrijd zat hij al bijna vol en daarom wil ik uitbreiden. Ik heb een tijd terug maanden niet kunnen uitbreiden en zat mn stadion iedere keer vol. Dat is pas zonde van je geld. Als ik hem nu al bijna vol heb waarom zou ik hem daar niet vol kunnen krijgen dan?
nog niet naar gekeken eerlijk gezegd..quote:Een reusachtige mid kan toch ook? Die zijn goedkoper in de aanschaf. Ok iets meer aan loon maar dat zou je wel moeten kunnen betalen.
Ik heb er slechts 1650 maar dit was mn laatste wedstrijd :quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:16 schreef ArcturusMengsk het volgende:
hoeveel supporters heb je dan dat je je stadion volt kunt krijgen.. ik heb namelijk een stadion van 42.000 met 1805 supporters die in de zevende hemel zijn.. en zelfs dan krijg ik mn stadion niet vol (ongeveer 32.000)..
nog niet naar gekeken eerlijk gezegd..
Ik had dus nog maar 284 plaatsen over. Ook mijn fans zijn in de 7e hemel. Ik sta 2e misschien dat dat helpt. Ik wil het liefst een vol stadion voor zijn vandaar dat ik er over begon. Helaas is dat nu niet meer mogelijk door dat die keep wel iets duurder werd dan ik had gehoopt. Op naar de 45k dus maar.quote:Felle opklaringen verwelkomden de 39716 liefhebbers die zich in FC RKDEO Arena hadden verzameld.
ik sta 3de.. het was toen bij mij bewolkt misschien is dat het..quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er slechts 1650 maar dit was mn laatste wedstrijd :
[..]
Ik had dus nog maar 284 plaatsen over. Ook mijn fans zijn in de 7e hemel. Ik sta 2e misschien dat dat helpt. Ik wil het liefst een vol stadion voor zijn vandaar dat ik er over begon. Helaas is dat nu niet meer mogelijk door dat die keep wel iets duurder werd dan ik had gehoopt. Op naar de 45k dus maar.
Dat zou ik wel raar vinden. Een beetje bewolking mag de pret niet drukken toch? Als t nou regent dan snap ik t nog maar bewolking? Ik hoop op goed weer voor jequote:Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef ArcturusMengsk het volgende:
ik sta 3de.. het was toen bij mij bewolkt misschien is dat het..
Dan moet het komende zondag maar even mooi weer zijn.. dan heb ik weer een thuiswedstrijd..
Mn 1e thuiswedstrijd is de 21e dus das mooie timing. Kunnen ze de boel nog mooi ff netjes maken voor die wedstrijd!quote:Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 20-12-2008.
Staanplaatsen: 3150
Gewone zitplaatsen: 1250
Overdekte zitplaatsen: 500
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 100
mja ik vind het ook raar, maar ja ik zou geen andere reden weten...quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel raar vinden. Een beetje bewolking mag de pret niet drukken toch? Als t nou regent dan snap ik t nog maar bewolking? Ik hoop op goed weer voor je
netjes hoor..quote:Mn 1e thuiswedstrijd is de 21e dus das mooie timing. Kunnen ze de boel nog mooi ff netjes maken voor die wedstrijd!
hmmm... je weet dat dat niet de ideale indeling van je stadion en dat er vaste percentages zijn voor de groote van de verschillende soorten stoeltjes?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:24 schreef drummerdude het volgende:
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 11-12-2008.
Staanplaatsen: 5000
Gewone zitplaatsen: 0
Overdekte zitplaatsen: 0
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 450
Mijne is alweer bijna klaar. Meer VIP cash en meer harde kern
Had je dan niet beter volgens het percentage kunnen uitbreiden of kunnen wachten met uitbreiden tot je genoeg geld hebt om alles uit te breiden?quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:54 schreef drummerdude het volgende:
Jep, ik heb zo'n site er op los gelaten, en als ik weer geld heb, komt de 2e uitbreiding erbij, die van de gewone en overdekte
haha oke.. maar waarom heb je er toen niet voor gekozen of achteraf pas bedacht?quote:
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 22-12-2008.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:24 schreef drummerdude het volgende:
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 11-12-2008.
Staanplaatsen: 5000
Gewone zitplaatsen: 0
Overdekte zitplaatsen: 0
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 450
Mijne is alweer bijna klaar. Meer VIP cash en meer harde kern
Zat ik toch aardig dichtbij he;)quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:45 schreef Svnn het volgende:
[..]
ja de mensen die hier posten wel .. maar zijn er meer die kijken die niet postenmaar die speler krijg je niet voor 3.5.. die gaat er denk uit voor 4.3 mil
Als je je stadion vol hebt. Dan ben je al te laat met uitbreiden.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:31 schreef Svnn het volgende:
[..]
Zat ik toch aardig dichtbij he;)
als je stadion 1x BIJNA vol zit dan is het niet handig stadion uit te breiden.
Dat moet je pas doen als hij weken achter elkaar vol zit. Misschien toen hij bijna vol zat moest je tegen de nr 1 of was het een derby.. de rest heb je 22 000- 33 000 toeschouwers.. heb je nog ruim 17 000 over elke weg.. betaal je toch weer geld voor.. maja je eigen beslissing(komende tijd kan je denk niet uitbreiden lol:P)
quote:Het weer speelt natuurlijk ook een rol. Bij slecht weer zul je minder toeschouwers krijgen in je stadion, maar degenen die wel op komen dagen, zullen aan de andere kant meer interesse hebben in de duurdere kaartjes voor de overdekte plaatsen. Het is daarom mogelijk dat je totale inkomsten ongeveer hetzelfde zullen zijn onder alle weersomstandigheden, op voorwaarde dat er genoeg geschikte plaatsen beschikbaar zijn.
Juistemquote:Op woensdag 10 december 2008 10:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je je stadion vol hebt. Dan ben je al te laat met uitbreiden.
Door de veranderingen met het weer zijn er altijd plaatsen die niet uitverkocht raken. En als die wel uitverkocht raken, dan waren de andere plaatsen veel te weinig. Tegenwoordig is het dus wel aan te bevelen om uit te breiden als je een aantal keer bijn uitverkocht bent.
Op die manier geredeneerd heb ik dit seizoen al 4 keer "uitverkocht" (inclusief beker) en 1 keer bijna. Slechts 1 wedstrijd dit seizoen waren er minder dan 30.000 toeschouwers terwijl er maximaal 35.000 in gaan.
Uit de spelregels:
simpel een vinkje uit zetten bij de instellingen. 100% de beste converter!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:53 schreef Angelob het volgende:
Weet iemand hier nog een converter voor de nieuwe ratings naar de oude ratings. Want ooooo ik vind die nieuwe ratings zwaar kut, na 6 jaar met de oude gespeeld te hebben
quote:Nieuwe supporter
SuperUli-1986 is vanaf nu een supporter van je team!
Ik zou minimaal een Goed/Slecht zeker kopen. En als je er het geld voor hebt dan inderdaad een Goed/Goed.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:29 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Hmmm sinds deze week is mijn huidige coach redelijk trainer / rampzalig leider
Kan ik denk het geld dat ik hopelijk morgen verdien met de verkoop van mijn trainnee een goed trainer met goed leiderschapen kopen toch?
Ik zou een goed slecht kopen en een speler met meer dan goed ervaring en goed leiderschap. Dan kan je hem volgend seizoen redelijk goedkoop coach maken.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou minimaal een Goed/Slecht zeker kopen. En als je er het geld voor hebt dan inderdaad een Goed/Goed.
Wil je per sé iemand voor in je a-team dan? Als je gewoon een b-prutser koopt met die stats, dan bespaar je aan salaris en aanschaf.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:51 schreef Ender_Wiggin het volgende:
goed/slecht coach kost me ong >>>>>> 268.700
van een goed/goed coach maken >>>>> 794.100 (max)
is dus in totaal 1.062.800
salaris extra speler reken ik op z'on 30.000
extern goed/goed kost 1.761.000
Heb ik dus zo'n 650.000 max te besteden. Is dat te doen voor iemand met goed ervaring / goed leiderschap?
Mwa enig sinds. Het ligt er aan wat voor een speler je wil kopen.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:59 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ok qua salaris mischien te hoog geschat, maar er zijn dus geen bidwars op spelers met goed/goed en die voor de rest slecht zijn? Ik zie wel een aantal goedkope spelers maar die deadlines zijn er nog lang niet.
koste 1 018 000 met toen nog uitmuntend ervaring.quote:Dinis Inácio (37484707)
Portugal 31 jaar en 109 dagen, volgende verjaardag: 13-12-2008
goed in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een goed leider.
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Was goed goed en koste toen 521 000. En volgens mij kan dat nog goedkoper.quote:Tamariz Roger (83638880)
Chile 34 jaar en 107 dagen, volgende verjaardag: 15-12-2008
matig in vorm, conditie matig
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Conditie: matig Keepen: niet-bestaand
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Volgens mij is er nergens meer een vinkje voor oude ratingsquote:Op woensdag 10 december 2008 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
simpel een vinkje uit zetten bij de instellingen. 100% de beste converter!
Ja wel je kan die balkjes uit zetten.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Angelob het volgende:
[..]
Volgens mij is er nergens meer een vinkje voor oude ratings
Nee, ik bedoelde de wedstrijd ratingsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wel je kan die balkjes uit zetten.
Mijn Hattrick --> voorkeuren --> Site voorkeuren in t rechter menu. Daar kan je het 1 en ander uit of aan vinken.
volgens mij bedoel jij de ratings van spelers.. volgens mij heeft hij het over de oude wedstrijd ratingsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wel je kan die balkjes uit zetten.
Mijn Hattrick --> voorkeuren --> Site voorkeuren in t rechter menu. Daar kan je het 1 en ander uit of aan vinken.
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:59 schreef Angelob het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de wedstrijd ratings![]()
Bijvoorbeeld:
briljant (heel laag) was bij de oude ratings Goddelijk
Ik vond het juist okequote:Op woensdag 10 december 2008 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik wist niet eens dat dat veranderd was
Wel leuk dat nieuwe uiterlijk :
[ afbeelding ]
Ik doelde er meer op dat hun eigen text niet past in het schermquote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik vond het juist okeNu is het zooooo kinds geworden
Ik heb het in de gaten.. ik heb nog 3 slots over.. ik zal ook even supporter van je wordenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik word overal supporter. Heb nog 5 slots over.
Zullen we supporter ruilen dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef GeneraalUli het volgende:
ja hierquote:Op woensdag 10 december 2008 15:48 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie dat ik een nieuw slotje kon aanvragen. Wie wil?
Ik zag dat ik nog niet eens supporter was van Dynamo Groningen. Meteen maar ff geregeld dusquote:Op woensdag 10 december 2008 15:48 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie dat ik een nieuw slotje kon aanvragen. Wie wil?
hahahahahaha das snel!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:48 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ja hier
ik namelijk wel al supporter van jou
Wil je zo graag dat ik supporter van je benquote:Op woensdag 10 december 2008 15:53 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
haha nu ik het zo zie wel ja idd..
26k pas??? pfff dan kan je makkelijk naar de 40kquote:Op woensdag 10 december 2008 15:50 schreef DeHovenier het volgende:
Binnenkort heb ik een wereldklasse keep te koop, 19 jaar!
Dan kan ik m'n stadion upgraden, op dit moment heeft het 26k plaatsen. De laatste 3 thuiswedstrijden waren allemaal uitverkocht met bewolkt weer
En ik sta 6e in de VI
ja hiero.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, dat ga ik doen ook. Alleen moet ik eerst geld hebben
Heeft iemand een link waar je je toekomstige stadiongrootte kunt berekenen?
Bied zich aan.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef GeneraalUli het volgende:
Ja, in een exceldocument op mijn GSM, maar daar heb je denk ik niet veel aan...quote:Op woensdag 10 december 2008 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, dat ga ik doen ook. Alleen moet ik eerst geld hebben
Heeft iemand een link waar je je toekomstige stadiongrootte kunt berekenen?
het is nog veel erger.. jij bent destijds ook al supporter van mij geweest..quote:Op woensdag 10 december 2008 15:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wil je zo graag dat ik supporter van je ben
Ik had zelf ff vergeten t knoppie refresh in te drukken
ik zie net dat jij al supporter van mij bent sinds 12-09-2007 12:01
Ik schaam me diep!![]()
[..]
26k pas??? pfff dan kan je makkelijk naar de 40k
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
het is nog veel erger.. jij bent destijds ook al supporter van mij geweest..
en terechtquote:Op woensdag 10 december 2008 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
tis ineens erg stil hiero
* Outpost76 schaamt zich diep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:28 schreef Angelob het volgende:
Iemand nog een supporter nodig?Jah maar ik heb geen slots meer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus houd t over. Ik kan pas 1 april weer een slotje aan vragen. Ik ga bijna denken dat t een flauwe grap is.
T duurt me wel erg lang ik wil meeeeer slotjes!!!!!
Heb er pas 15.![]()
dank daarvoor..quote:Op woensdag 10 december 2008 16:36 schreef Gijs_ het volgende:
Ik heb net m'n laatste beschikbare slot vergeven!!![]()
ik heb er pas 13.. ik vergeet steeds nieuwe aan te vragen..quote:Op woensdag 10 december 2008 16:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah maar ik heb geen slots meer overDus houd t over. Ik kan pas 1 april weer een slotje aan vragen. Ik ga bijna denken dat t een flauwe grap is.
T duurt me wel erg lang ik wil meeeeer slotjes!!!!!
Heb er pas 15.
Ik ook daarom heb ik er pas 15quote:Op woensdag 10 december 2008 16:40 schreef ArcturusMengsk het volgende:
ik heb er pas 13.. ik vergeet steeds nieuwe aan te vragen..
is er niet..quote:Op woensdag 10 december 2008 16:48 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is het nut om supporter te zijn dan?
ow nou lekker dan! Dan ben ik nu ook verkeerd aan t bouwen.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:59 schreef Svnn het volgende:
[..]
dit is de oude formule.. er is een nieuweomdat overdekt belangrijker is geworden
mja leuk al die dingen die veranderen..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ow nou lekker dan! Dan ben ik nu ook verkeerd aan t bouwen.
scheelt t veel dan? of weet je dat ook niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:07 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja leuk al die dingen die veranderen..
ik wist net als jij niet eens dat het veranderd was..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
scheelt t veel dan? of weet je dat ook niet?
Handig hequote:Op woensdag 10 december 2008 17:30 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik wist net als jij niet eens dat het veranderd was..
quote:Alexey Mylnikov van RKDEO scoorde met een afstandsschot 0-5. De keeper van de tegenpartij had geen schijn van kans.
Ik niet snap?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor mij mag jij wat anders doen. Maar in hattrick trek je daar volle zalen mee.
Ik dacht dat je het over de verhoudingen van een vrouw had, nadat ik de nieuwe verhoudingen post had geplaatst...quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:28 schreef Angelob het volgende:
Iemand nog een supporter nodig?Ik heb nog 1 plek over om te ruilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de verhoudingen van een vrouw had, nadat ik de nieuwe verhoudingen post had geplaatst...
idd en door hem bijvoorbeeld in de beker te laten spelen krijgt ie weer meer ervaring en misschien stijgt ie dan nog. De beker is verder toch niet echt boeie voor teams zoals t mijne en t jouwe.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:05 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Etienne Vandamme (147997707)
België 34 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 02-04-2009
matig in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: De Blauwbluschers (sinds 08-09-2007)
Total Skill Index (TSI): 50
Loon: 250 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 11-12-2008 12:00 Herinneringen
Vraagprijs: 300 000 ¤
Hoogste bod: 695 000 ¤ door F.C. Gokwerk
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Mijn nieuwe coach over een seizoen![]()
goed/goed gaan momenteel allemaal tussen 6 a 8 tonmaarja toch nog een besparing van 8 ton op een externe coach op deze manier
Ervaring daalt nooit, dat stijgt alleen maarquote:Op donderdag 11 december 2008 12:24 schreef GeneraalUli het volgende:
Heeft een goed/goed wel zin? Daalt ie niet heel snel in ervaring?
-edit- Niks gezegd! Spelregels gelezen en ik hou verder m'n mond.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:28 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ervaring daalt nooit, dat stijgt alleen maar
Als hij coach is, dan maakt die ervaring niets meer uit.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:30 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Als je hem eenmaal coach maakt, daalt de ervaring toch per seizoen met 1 niveau?
Bij mij heeft mn huidige goed coach nog steeds goed ervaring maar geen goed leiderschap meerquote:Op donderdag 11 december 2008 12:24 schreef GeneraalUli het volgende:
Heeft een goed/goed wel zin? Daalt ie niet heel snel in ervaring?
Door zn briljant ervaring(uitmuntend toen ik m kocht) is hij redelijk goedkoop coach te maken. Ik gebruik hem ook als speler en zo is het dus niet echt te veel omdat ik m niet puur als FC had gekocht. Ik zit nu all1 te twijfelen of ik hem tzt niet uitstekend coach maak. Maar dat hangt af van mn financiele situatie op dat moment.quote:Dinis Inácio (37484707)
Portugal 31 jaar en 110 dagen, volgende verjaardag: 13-12-2008
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een goed leider.
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Heb het ook nog niet helemaal uitgevogeld. Dacht vanmorgen een wedstrijd te hebben geregeld in Iran, blijkt dat de Iranier naar mij toe komt.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:43 schreef ScudRaket het volgende:
Ik snap nog niet veel van die friendly pool. Ik kan wel teams van in de poule uitdagen, maar ja ik wil ook wel eens verder dan Europa, dus die vallen af. Buiten de poule kan ik niemand uitdagen, alleen supporters. Klopt dat? Of moet ik wat preferences veranderen die ik nog niet heb gevonden?
Ik wil teams uit bijvoorbeeld Tunesië uitdagen, maar het icoontje om uit te dagen is nergens te vinden, ondanks dat hij nog geen friendly geregeld heeftquote:Op donderdag 11 december 2008 12:45 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Heb het ook nog niet helemaal uitgevogeld. Dacht vanmorgen een wedstrijd te hebben geregeld in Iran, blijkt dat de Iranier naar mij toe komt.
Of het was gewoon te vroeg voor me, dat kan ook...
Is dat echt rendabel? Ik dacht dat het voordeel in trainingstijd zo minimaal was dat het uiteindelijk op de lange termijn nooit echt uit kan... Ik meende iets van hooguit een halve week sneller per niveau... Ik denk dat het geld dan beter te besteden is!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij heeft mn huidige goed coach nog steeds goed ervaring maar geen goed leiderschap meerDus die ervaring zal wel mee vallen. Vooral als hij m gewoon opstelt in niet belangrijke wedstrijden enzo. Dan krijgt hij er nog wat ervaring bij. Ik heb nu deze als FC maar dat is niet realistisch voor iedereen. Ik kon m betalen en heb t dus ook gedaan.
[..]
Door zn briljant ervaring(uitmuntend toen ik m kocht) is hij redelijk goedkoop coach te maken. Ik gebruik hem ook als speler en zo is het dus niet echt te veel omdat ik m niet puur als FC had gekocht. Ik zit nu all1 te twijfelen of ik hem tzt niet uitstekend coach maak. Maar dat hangt af van mn financiele situatie op dat moment.
quote:Een uitstekend trainer zal slechts 4% sneller trainen dan een goed trainer.
Volgens mij staat er ergens een vinkje: "mijn team is uit te dagen" ofzo uit bij hemquote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik wil teams uit bijvoorbeeld Tunesië uitdagen, maar het icoontje om uit te dagen is nergens te vinden, ondanks dat hij nog geen friendly geregeld heeft
Dan staat hij misschien op niet uit te dagen.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik wil teams uit bijvoorbeeld Tunesië uitdagen, maar het icoontje om uit te dagen is nergens te vinden, ondanks dat hij nog geen friendly geregeld heeft
Die staat by default uitquote:Op donderdag 11 december 2008 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan staat hij misschien op niet uit te dagen.
Ik ben met die poule ook al eens naar Chilië geweest dus buiten Europa moet ook kunnen. Je moet all1 de mazzel hebben dat je snel genoeg bent want die zijn snel geboekt.
Klopt maar ik moet dan tzt niet teveel omlaag gaan met mn verdedigings ratings dus ik moet nog ff kijken wat me het beste lijkt.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:38 schreef Ender_Wiggin het volgende:
dat kost je max. zo'n 3,4 miljoen dus met een beetje timing met je trainnees vekopen moet dat toch te doen zijn ljikt me?
Dat is zo maar het lijkt me gewoon al geilquote:Op donderdag 11 december 2008 12:51 schreef Gijs_ het volgende:
Is dat echt rendabel? Ik dacht dat het voordeel in trainingstijd zo minimaal was dat het uiteindelijk op de lange termijn nooit echt uit kan... Ik meende iets van hooguit een halve week sneller per niveau... Ik denk dat het geld dan beter te besteden is!
Edit: Even gekeken, en:
Tsja, het geile idee en het gevoel 'cool te zijn' is natuurlijk onbetaalbaar!!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar ik moet dan tzt niet teveel omlaag gaan met mn verdedigings ratings dus ik moet nog ff kijken wat me het beste lijkt.
[..]
Dat is zo maar het lijkt me gewoon al geilom een uitstekend coach te hebben
Maar dat hangt er dus tzt van af. Het is nog niet zo ver. Ik kan hem pas volgend seizoen ergens coach maken.
Dan kan hij m zelf nog wel hebben aan gezet. Er zijn er ook een aantal die in de Fok!Cup mee doen die dat hebben aan staan. Wat het voordeel is weet ik niet maar het kan dus wel.quote:
Daarom maar als het me teveel geld kost zal ik het waarschijnlijk niet doen. Mocht ik promoveren naar de VI dan heb ik mn geld hard nodig om mn team sterker te maken en dus niet voor zo een geilequote:Op donderdag 11 december 2008 12:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, het geile idee en het gevoel 'cool te zijn' is natuurlijk onbetaalbaar!!
Nu zijn zelfs vlaggetjes als die van India onmogelijk te krijgenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan hij m zelf nog wel hebben aan gezet. Er zijn er ook een aantal die in de Fok!Cup mee doen die dat hebben aan staan. Wat het voordeel is weet ik niet maar het kan dus wel.
Ik heb geen idee hoe dat ging voor de nieuwe poule. Ik vind dat oefenduels nu veel makkelijker te regelen zijn. Ik ben all1 geen flagchaser.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nu zijn zelfs vlaggetjes als die van India onmogelijk te krijgen
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nu zijn zelfs vlaggetjes als die van India onmogelijk te krijgen
ik dacht mooi een oefenpot in Hongarije daar heb ik nog niet gespeeld, keek bij de verkeerde verzameling vlaggetjes en heb ik wel al eens in Hongarije gespeeld..quote:Op donderdag 11 december 2008 12:45 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Heb het ook nog niet helemaal uitgevogeld. Dacht vanmorgen een wedstrijd te hebben geregeld in Iran, blijkt dat de Iranier naar mij toe komt.
Of het was gewoon te vroeg voor me, dat kan ook...
Vroeger kon je lukraak uitdagen en als je dan de wat minder populaire teams uitdaagde had je een aardige kans dat de uitgedaagde accepteerde. Dat gaat dus niet meer.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat ging voor de nieuwe poule. Ik vind dat oefenduels nu veel makkelijker te regelen zijn. Ik ben all1 geen flagchaser.
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
>>>> http://www.goedkoopstevlag.nl/producten.php?actie=opengroep&ProductgroepID=2&letter=I
[..]
[ afbeelding ]
>>>> http://www.goedkoopstevlag.nl/producten.php?actie=opengroep&ProductgroepID=2&letter=I
[..]
[ afbeelding ]
Simpele oplossing om de RSI hand wat rust te geven van iedereen die vlaggetjes chased :quote:Op donderdag 11 december 2008 13:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vlaggetjes zoeken is inderdaad Kwalitatief Uitermate Teleurstellend in de nieuwe look..
Als je via online gebruikers zoekt kom je eerst op de pagina van de betreffende user, vandaar moet je naar de teampagina en dan staat rechtsbovenin een voetbalschoen. Is die schoen geel, dan kun je uitdagen, is die grijs, dan heeft 'ie iets geregeld/kan niet worden uitgedaagd..
Maar al met al is het ongeveer 5 triljoen keer extra klikken wil je een wat zeldzamer exemplaar vinden, daarmee loop je het risico op RSI (of hoe het tegenwoordig mag heten) en dus is Hattrick niet goed voor m'n gezondheid.. Bah!
* Outpost76 Duwt Gijs_ in de richting die hij zelf al aan geeft! VERKOPEN voor hij nog langer die plek in beslag houd. Goed hoog is bij mij div gegarandeerd een 1e plek. Iets minder door hem te verkopen kan dus ook nog makkelijk. Zeker als je volgend seizoen ook nog hebt om je nieuwe trainie weer beter te maken.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:42 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm ik zit even in een dubio over wat te doen met m'n sterspeler...
Voor m'n meeste spelers en trainees heb ik wel voor ogen over wat ik er mee aanmoet, maar aangezien ik nogal wat aanpruts in de VII (geen opstelling maken en zo) en dit jaar nog niet zal promoveren weet ik niet wat te doen met m'n 24 jarige wereldklasse middenvelder met uitstekend passen. Hij is nog niet zo lang geleden gestegen, maar zal nu niet meer veel rendement halen uit z'n trainingsplek. Wat dat betreft verkopen... aan de andere kant, hou ik hem erbij heb ik volgend seizoen met een goed hoog middenveld en kan ik door m'n 2,5 miljoen die ik nu hebte besteden best een leuk team op de been krijgen. Door hem te verkopen kan ik natuurlijk wel op de rest van het veld meerdere versterkingen aantrekken...
Verder ben ik ook een sentimentele lul en zal het me geen goed gevoel geven m'n sterspeler te verkopen, dus eigenlijk moet iemand me gewoon even een duwtje in de juiste richting geven!!![]()
Misschien nuttig te vermelden dat ik, wanneer ik hem verkoop een middenveld overhoud met een briljant en 2 formidale middenvelders met elk goed passen, maar voor zijn geld kan ik natuurlijk ook weer een betere trainee kopen, een 18 jarige uitmuntend bijvoorbeeld met wat passen, al zal de prijs daarvan ook wel hoog zijn...
Oke, volgzaam dat ik ben gelijk op de lijst gezet!! Zondag een botje, dus een week lang de tijd om me op 'de markt' te wagen, als ik hem voor deze prijs gelijk verkoop tenminste!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 Duwt Gijs_ in de richting die hij zelf al aan geeft! VERKOPEN voor hij nog langer die plek in beslag houd. Goed hoog is bij mij div gegarandeerd een 1e plek. Iets minder door hem te verkopen kan dus ook nog makkelijk. Zeker als je volgend seizoen ook nog hebt om je nieuwe trainie weer beter te maken.
Verstandige keuze! Het is zoals je zelf al zegt zonde van de trainings plek die hij bezet houd.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oke, volgzaam dat ik ben gelijk op de lijst gezet!! Zondag een botje, dus een week lang de tijd om me op 'de markt' te wagen, als ik hem voor deze prijs gelijk verkoop tenminste!
Ja, het zit inderdaad allemaal iets lager... maar bewust hoog ingezet, aangezien ik toch nog een week de tijd heb! Nu loopt ie mooi op zondagmiddag af, misschien één of ander figuur die hem neemt! En ik duim nog dat ie morgen ook wat in vorm stijgt!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verstandige keuze! Het is zoals je zelf al zegt zonde van de trainings plek die hij bezet houd.
Ik hoop voor je dat je hem hier voor verkoopt. Je hebt m nogal hoog er op gezet. Zeker door zn huidige vorm betwijfel ik of je dat er voor krijgt. Volgens de TV zijn er maar een paar die er meer voor kregen maar daar was de vorm ook veel beter van.
Ach volgens vele hier wel. Ik deed het vaak in t tussen seizoen 1 week om zo met een betere vorm het seizoen in te gaan. Als jij denkt dat je daar door kampioen kan worden moet je het vooral doen. Ik weet all1 niet of dat 2 weken moet maar dat kan je ook na de 1e week wel zien.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef foetre het volgende:
Hmm er is nog een kans om kampioen te worden.Maar dan moet m'n team wel in vorm zijn.Dus nu twijfel ik om 2 weken algemeen te trainen .Of is dat een NONO?
Als hij dan stijgt, stijgt ie naar matigquote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, het zit inderdaad allemaal iets lager... maar bewust hoog ingezet, aangezien ik toch nog een week de tijd heb! Nu loopt ie mooi op zondagmiddag af, misschien één of ander figuur die hem neemt! En ik duim nog dat ie morgen ook wat in vorm stijgt!
Over 2 weken moet ik tegen de nmmr 1 sta nu 4 punten achter dus hij moet dan nog 1 keer minimaal gelijk spelen.Maar het blijft voetbal.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach volgens vele hier wel. Ik deed het vaak in t tussen seizoen 1 week om zo met een betere vorm het seizoen in te gaan. Als jij denkt dat je daar door kampioen kan worden moet je het vooral doen. Ik weet all1 niet of dat 2 weken moet maar dat kan je ook na de 1e week wel zien.
M'n keeper is goedquote:Op donderdag 11 december 2008 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Als hij dan stijgt, stijgt ie naar matignog niet echt best he.
Wat is het niveau van jou keeper?
Heeft ie al eerder tegen een ander team gelijk gespeeld of verloren? Dan zou ik de moeite wel nemen. Anders zou ik wachten tot volgend seizoen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:42 schreef foetre het volgende:
[..]
Over 2 weken moet ik tegen de nmmr 1 sta nu 4 punten achter dus hij moet dan nog 1 keer minimaal gelijk spelen.Maar het blijft voetbal.
Zou je niet eens aan een andere keep gaan denken dan? Die boost ook je verdedigings ratings. Een goed keep voegt natuurlijk niet voldoende bij aan die ratings. Zeker niet in voor in de VII.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
M'n keeper is goedEn matig is idd ook niet veel, maar het ziet er al een stuk minder erg dan 'zwak' uit!
Ja hij heeft 1 keer gelijk gespeeld maar van dat team heeft ie daarna weer gewonnen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft ie al eerder tegen een ander team gelijk gespeeld of verloren? Dan zou ik de moeite wel nemen. Anders zou ik wachten tot volgend seizoen.
[..]
Gebeurd wel vaker hoor. Ik verkocht mn mid de 1e keer ook niet. De 2e keer voor het zelfde bedrag er op gezet en hij was weg.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Nog geen bod gehad op mijn speleren zie de concurrenten met ong. zelfde stats en leeftijd ook nog steeds zonder bod
![]()
achja kheb nog tot 20:00 vanaaf, en anders gaat ie gelijk voor zondag op de tl
Italia Pier Luigi Cadeddu Voeg toe aan je bookmarks 2 750 000 ¤ (openingsprijs)
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. redelijk in vorm
Is eigendom van: F.C. Gokwerk Conditie: goed Keepen: rampzalig
Leeftijd: 20 jaar (70 dagen) Positiespel: wonderbaarlijk Passen: redelijk
TSI: 13 930 Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Specialiteit: - Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Deadline: 11-12-2008 20:06
Dan zou ik t niet doen. Volgend seizoen weer een kans. Nu is het weg gooien van training. Tenminste als hij verder alles gewonnen heeft.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja hij heeft 1 keer gelijk gespeeld maar van dat team heeft ie daarna weer gewonnen.
Ik heb in een uitwedstrijd net aan verloren met 2-1.Thuis zou ik hem moeten kunnen hebben
Ik denk dat je wel gelijk hebt helaas.Hopen op een makkelijke vervangers dan maar volgend seizoenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
Dan zou ik t niet doen. Volgend seizoen weer een kans. Nu is het weg gooien van training. Tenminste als hij verder alles gewonnen heeft.
Dat is altijd afwachten.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel gelijk hebt helaas.Hopen op een makkelijke vervangers dan maar volgend seizoen
Zonder de huidige nmmr1 moet ik gewoon kampioen worden.quote:
Ja, zoals ik zei, eerste prioriteit is een leuke vleugel en dan een keeperT. Maar dat gaat met het geld in kas en de verkoop van deze mid beide ook wel lukken, ook wanneer ik hem een tweede keer voor minder op de lijst moet zetten!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft ie al eerder tegen een ander team gelijk gespeeld of verloren? Dan zou ik de moeite wel nemen. Anders zou ik wachten tot volgend seizoen.
[..]
Zou je niet eens aan een andere keep gaan denken dan? Die boost ook je verdedigings ratings. Een goed keep voegt natuurlijk niet voldoende bij aan die ratings. Zeker niet in voor in de VII.
die ga je niet verkopen hoor..;)quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Nog geen bod gehad op mijn speleren zie de concurrenten met ong. zelfde stats en leeftijd ook nog steeds zonder bod
![]()
Ik ben er ook bang voor maar goed zoals je zelf zegt : je hebt geen haast.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, zoals ik zei, eerste prioriteit is een leuke vleugel en dan een keeperT. Maar dat gaat met het geld in kas en de verkoop van deze mid beide ook wel lukken, ook wanneer ik hem een tweede keer voor minder op de lijst moet zetten!
Wat hoogst waarschijnlijk gebeurt!
Waarom denk je dat?quote:
Dat is in mijn ogen juist een pre. Hij hoeft niet meer xtra's te hebben dat maakt hem qua salaris all1 maar duurder. Het is een leuke als aanvallend mid. (ook al mag zn passen dan hoger)quote:Op donderdag 11 december 2008 15:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ OP: Behalve redelijk Passen 'nul-komma-nul' bijstats.. En dan is 2,7 miljoen een hoop geld.. Ook al is 'ie nog 20 jaar en wonderbaarlijk PM.. Zo'n speler zou mij iig afschrikken omdat 'ie verder helemaal niets er bij heeft..
Nooit echt nodig gehad, m'n verdedigende skills waren altijd hoger dan de aanvalstats van competitiegenoten, op m'n jaartje VI na dan. Bovendien heb ik eerst wat seizoenen geprutst en ben ik met veel toeval aardig snel van de X naar de VI gegaan, maar dat was meer toeval, omdat ik erop de lange termijn niks aan overgehouden heb! Maar in m'n huidige competitie misstaat een betere keep inderdaad ook niet!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor maar goed zoals je zelf zegt : je hebt geen haast.
Hoe komt het eigenlijk dat je nog steeds een goed keep hebt? Nooit belangrijk gevonden of is je 1e gebleseerd?
Het hoeft niet natuurlijk. Het was een advies. Daar in ben je vrij er mee te doen wat je wil. Een nieuwe keep die echt wat doet voor je ratings kan erg duur zijn. Mijn nieuwe keep was 4,4 mil zoals je hier al wel gelezen zal hebben. En ik denk niet dat je dat er voor over hebt omdat je prio's anders liggen dan de mijne.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nooit echt nodig gehad, m'n verdedigende skills waren altijd hoger dan de aanvalstats van competitiegenoten, op m'n jaartje VI na dan. Bovendien heb ik eerst wat seizoenen geprutst en ben ik met veel toeval aardig snel van de X naar de VI gegaan, maar dat was meer toeval, omdat ik erop de lange termijn niks aan overgehouden heb! Maar in m'n huidige competitie misstaat een betere keep inderdaad ook niet!
Ja, ik heb eigenlijk geen idee wat een uitmuntend/briljant keep met wat ervaring doet met de ratings. Ik weet dus ook niet of wanneer ik nu een dergelijke keeper koop voor +- 3 seizoenen van een jaar of 25 me zoveel versterkt dat ik er ontzettend veel aan heb... Ik zal me er volgende week als ik daadwerkelijk weet hoe groot m'n budget is eens in verdiepen en kijken of het wat waard is!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het hoeft niet natuurlijk. Het was een advies. Daar in ben je vrij er mee te doen wat je wil. Een nieuwe keep die echt wat doet voor je ratings kan erg duur zijn. Mijn nieuwe keep was 4,4 mil zoals je hier al wel gelezen zal hebben. En ik denk niet dat je dat er voor over hebt omdat je prio's anders liggen dan de mijne.
Logies. Eerst maar ff goed onderzoek doen voor dat je zo impulsief aankopen doet als ikquote:Op donderdag 11 december 2008 16:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb eigenlijk geen idee wat een uitmuntend/briljant keep met wat ervaring doet met de ratings. Ik weet dus ook niet of wanneer ik nu een dergelijke keeper koop voor +- 3 seizoenen van een jaar of 25 me zoveel versterkt dat ik er ontzettend veel aan heb... Ik zal me er volgende week als ik daadwerkelijk weet hoe groot m'n budget is eens in verdiepen en kijken of het wat waard is!
Ik kan er anders ook wat van hoor! Het is voor het eerst dat ik langer dan een week een budget met 7 getallen op de bank heb...quote:Op donderdag 11 december 2008 16:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logies. Eerst maar ff goed onderzoek doen voor dat je zo impulsief aankopen doet als ik
hahahahaha dan doe je het beter dan ik. Ik kan dat namelijk niet. Ik sta zelfs nu weer dik in de minquote:Op donderdag 11 december 2008 16:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kan er anders ook wat van hoor! Het is voor het eerst dat ik langer dan een week een budget met 7 getallen op de bank heb...![]()
ach ja hier is het niet heel veel anders hoor.. geld moet rollen zeg ik altijd maar.. of om nog maar een cliché er tegenaan te gooien.. je kapitaal moet op het veld staan..quote:Op donderdag 11 december 2008 16:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kan er anders ook wat van hoor! Het is voor het eerst dat ik langer dan een week een budget met 7 getallen op de bank heb...![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 11 december 2008 16:48 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ja hier is het niet heel veel anders hoor.. geld moet rollen zeg ik altijd maar.. of om nog maar een cliché er tegenaan te gooien.. je kapitaal moet op het veld staan..
Mwa we hebben geloot voor de 2e ronde en jij mag mee doen in de Uefa Fok!Cup. Verder heb je niet veel gemist. (op wat kansen na in je wedstrijd van gisteren dan)quote:Op donderdag 11 december 2008 17:22 schreef One_conundrum het volgende:
heb ik nog iets gemist? behalve de uitslag van woensdag, die zag ik net
Ik ook niet maar dat gok ik zo aan de uitslag te zien. Of je nou een kans hebt gemist of kansen mist is om t evenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:39 schreef One_conundrum het volgende:
haha, ik heb het verslag niet eens gelezen. gewoon even gekeken of iedereen nog heel was.
verder vorm +1/-3 en conditie +4quote:Sâm Nguyễn (CV) (215158449)
Danmark 18 jaar en 52 dagen, volgende verjaardag: 10-02-2009
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 27-08-2008)
Total Skill Index (TSI): 4 320
Loon: 828 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Huidige vaardigheden
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Hij is verkocht voor de 2,75 miljoen waar hij voor op tl stond.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
![]()
Hmm, hsngt er een beetje vanaf of 'ie in een bidwar belandt, maar als die verder nog wat slecht/zwak/matig-skills heeft kan 'ie wel eens richting het miljoen gaan.. Toevallig ook nog een specialiteit?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Wat is trouwens iemand met 17 jaar 12 dagen, goed positiespel redelijk passen ongeveer waard?
Positiespel: +2/-0 (2e stijging was keeper)quote:Rien Spierings: Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van briljant naar wonderbaarlijk.
ja en met een pleister hebben ze maar een klein stukje verband.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net dat de spelers die geblesseerd zijn helemaal in het verband worden weergegeven![]()
ja heel erg irritant..quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:14 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja en met een pleister hebben ze maar een klein stukje verband.
En tijdens een schorsing van een rode kaart, zie je heel groot een hand met een rode kaart over het gezicht heen.
Dasphantom is vanaf nu een supporter van je team!
Ok het is mn FC maar hij speelt nog mee in mn A team dus dit is wel erg jammer.quote:Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Dinis Inácio Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van passen terug van redelijk naar matig.
Felie met je wereldklasse! Heb ik nog nooit gehaald. Hoe oud is hij?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:41 schreef TheVulture het volgende:
Goede training: Mijn eerste wereldklasse-verdediger
Die nieuwe lay-out vind ik wel wat hebben alleen die speler-foto's... ik heb 24 trollen in mijn selectie
Ik wil mooie jongens![]()
Hij is al 23 jaar... maar ik wil hem eigenlijk nog niet verkopen. Hij is de enige verdediger met redelijk passen dus belangrijk voor mijn counterrating. Ik heb nog een paar trainees die ik eerst wat hoger wil hebben zodat mijn counterrating er niet onder lijdt en dan verkoop ik hem.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:58 schreef Outpost76 het volgende:
Felie met je wereldklasse! Heb ik nog nooit gehaald. Hoe oud is hij?
hahahaha die trollen passen dan toch juist bij jou
Je kan ook de foto's uit zetten dan zie je ze iig niet meer.
ach.. zo heel erg zal het er toch niet onder lijden? Op welk niveau zit je beste verdediger na die wereldklasse?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is al 23 jaar... maar ik wil hem eigenlijk nog niet verkopen. Hij is de enige verdediger met redelijk passen dus belangrijk voor mijn counterrating. Ik heb nog een paar trainees die ik eerst wat hoger wil hebben zodat mijn counterrating er niet onder lijdt en dan verkoop ik hem.
Hoi en welkom. Hoe heet je team en in welke div zit je precies?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:25 schreef BaDaZz het volgende:
Na jaren van afwezigheid ben ik ook weer begonnen met Hattrick. Heb een team gekregen in de 9de divisie, sta nu eerste, zondag mijn eerste wedstrijd tegen de nummer 2. DIe staat 3 punten achter, ik denk dat ik niet makkelijk ga winnen omdat ik nog met standard spelers zit.
Waar en wanneer zie je de trainingsupdate?
Dan moet je nu openingen maken gaan trainen en hem verkopen. 1 speler met redelijk passen doet niet bijzonder veel voor je counter volgens mij.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is al 23 jaar... maar ik wil hem eigenlijk nog niet verkopen. Hij is de enige verdediger met redelijk passen dus belangrijk voor mijn counterrating. Ik heb nog een paar trainees die ik eerst wat hoger wil hebben zodat mijn counterrating er niet onder lijdt en dan verkoop ik hem.
Heb je geen keeper dan? Een redelijk of goed keep is verlopig goed genoeg in jou div. Ook als je promoveerd.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:52 schreef BaDaZz het volgende:
[quote]Op vrijdag 12 december 2008 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi en welkom. Hoe heet je team en in welke div zit je precies?
Die zie je op donderdag in het kopje training. Dan heb je rechts een rijtje met trainings update's ik weet all1 niet of je die ook ziet als je geen supporter bent.
Mijn team heet R.C. Barcelona, speel in IX.940. Ik zal even kijken of dat bij mij ook is, nu een keeper aan het zoeken!
Is dat je beste keep? Vaag.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:59 schreef BaDaZz het volgende:
mijn keeper is zwak dusja. Ik ben net supporter geworden. Even kijken wat er allemaal voor mogelijkheden zijn.
Een wonderbaarlijk, een briljant en 3 op formidabel... en dan nog wat echte jonkies die nog lager zitten....quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:38 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach.. zo heel erg zal het er toch niet onder lijden? Op welk niveau zit je beste verdediger na die wereldklasse?
En qua passen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een wonderbaarlijk, een briljant en 3 op formidabel... en dan nog wat echte jonkies die nog lager zitten....
nee precies.. en daarbij is de countervaardigheid volgens mij opgebouwd uit 1/3 passen en 2/3 verdedigen.. maar dat weet ik niet zeker...quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi en welkom. Hoe heet je team en in welke div zit je precies?
Die zie je op donderdag in het kopje training. Dan heb je rechts een rijtje met trainings update's ik weet all1 niet of je die ook ziet als je geen supporter bent.
Weet je al wat je gaat trainen?
[..]
Dan moet je nu openingen maken gaan trainen en hem verkopen. 1 speler met redelijk passen doet niet bijzonder veel voor je counter volgens mij.
Is dat uberhaupt een rendabele trainingsvorm? welke eigenschappen stijgen daar mee?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
Dan moet je nu openingen maken gaan trainen en hem verkopen. 1 speler met redelijk passen doet niet bijzonder veel voor je counter volgens mij.
die ene dus op redelijk... 1 op matig en de rest op zwak of minderquote:
Volgens mij kan je een speler altijd toe voegen aan je ere gallerij. En hoe lang kan je zien via transver geschiedenis.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee precies.. en daarbij is de countervaardigheid volgens mij opgebouwd uit 1/3 passen en 2/3 verdedigen.. maar dat weet ik niet zeker...
hoe lang moet je een speler trouwens in je team hebben voordat je em kunt toevoegen aan je eregallerij? Ik kan dat nergens meer vinden.. evenals dat ik nergens kan vinden hoe lang een speler al bij de club is..
Ik hoop het ook voor je als hij maar niet teveel gaat kosten. Vooral in het begin kan dat dodelijk zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:03 schreef BaDaZz het volgende:
Ik ben aan het bieden op een goede keeper dus hopen dat ik die kan krijgen.
Hoe heet jou team?
met openingen maken train je het passen voor zowel middenveld als verdediging..quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt een rendabele trainingsvorm? welke eigenschappen stijgen daar mee?
En eigenlijk wil ik nu nog even verdediging blijven trainen, in het tussenseizoen passen....
Als counteraar is het helemaal niet raar om 4 weken in t seizoen passen te trainen hoor. Daar worden ze sneller beter mee dan met verdedigen. Ik zei Openingen maken omdat je dan je opstelling niet hoeft te veranderen. Deze train je er mee :quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt een rendabele trainingsvorm? welke eigenschappen stijgen daar mee?
En eigenlijk wil ik nu nog even verdediging blijven trainen, in het tussenseizoen passen....
quote:Verdedigers, centrale middenvelders en vleugelspelers ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Dan zou ik ff een paar weekjes passen trainen en dan die 23 jarige verkopen. Misschien wil hij nog wel naar goed stijgen en dan is ie weer iets meer waard.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die ene dus op redelijk... 1 op matig en de rest op zwak of minder
quote:Tudor Dima
27 years and 77 days, TSI = 65 750
In solid form, solid stamina.
Keeper: disastrous
Defending: wretched
Playmaking: magnificent
Winger: world class
Passing: inadequate
Scoring: passable
Set pieces: poor
quote:Nikita Ekimov
20 years and 91 days, TSI = 11 180
In solid form, excellent stamina.
Keeper: disastrous
Defending: wretched
Playmaking: brilliant
Winger: poor
Passing: passable
Scoring: poor
Set pieces: wretched
Damn lekker!quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:14 schreef ScudRaket het volgende:
2 stijgers. Binnenkort op de TL.
[..]
[..]
Koop geen spelers die je niet gaat trainen in het begin, je moet je budget echt op training focussen. Die 3, 4 ton die je kan uitgeven moet je in eerste instantie niet besteden aan iets relatief zinloos als een goed keeper. Kies een trainingsvorm en koop er trainees voor. Belangrijk is om een hoofdstat te trainen in het begin, verdedigen, spelmaken, vleugelspel (lange pass of vleugelaanval) of scoren. Koop ze op 17 jaar en redelijk in, train ze twee niveaus omhoog en verpats ze weer. Dan koop je betere trainees en begin je eigenlijk weer opnieuw.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:03 schreef BaDaZz het volgende:
Ik ben aan het bieden op een goede keeper dus hopen dat ik die kan krijgen.
Hoe heet jou team?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:16 schreef Outpost76 het volgende:
@ ArcturusMengsk
Was je me te snel af joh met die federatie aanvragen of was jij dat niet?
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Koop geen spelers die je niet gaat trainen in het begin, je moet je budget echt op training focussen. Die 3, 4 ton die je kan uitgeven moet je in eerste instantie niet besteden aan iets relatief zinloos als een goed keeper. Kies een trainingsvorm en koop er trainees voor. Belangrijk is om een hoofdstat te trainen in het begin, verdedigen, spelmaken, vleugelspel (lange pass of vleugelaanval) of scoren. Koop ze op 17 jaar en redelijk in, train ze twee niveuas omhoog en verpats ze weer. Dan koop je betere trainees en begin je eigenlijk weer opnieuw.
helemaal niks aan toe te voegen.. maar een zwak keeper is wel erg laag hoor.. ik zou em toch wel vervangen door een redelijke of zo.. die zijn vaak ook niet zo heel duur..quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Koop geen spelers die je niet gaat trainen in het begin, je moet je budget echt op training focussen. Die 3, 4 ton die je kan uitgeven moet je in eerste instantie niet besteden aan iets relatief zinloos als een goed keeper. Kies een trainingsvorm en koop er trainees voor. Belangrijk is om een hoofdstat te trainen in het begin, verdedigen, spelmaken, vleugelspel (lange pass of vleugelaanval) of scoren. Koop ze op 17 jaar en redelijk in, train ze twee niveuas omhoog en verpats ze weer. Dan koop je betere trainees en begin je eigenlijk weer opnieuw.
je kunt hem ook naar Hattrick uploaden..quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:23 schreef BaDaZz het volgende:
Ik wil een clublogo uploaden, heb ik via imageshack gedaan, maar ik krijg een kruisje
Klopt maar ja hij was al op een goed aan t bieden. En ik weet t van me zelf. Ik stop daar dan niet zomaar mee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
helemaal niks aan toe te voegen.. maar een zwak keeper is wel erg laag hoor.. ik zou em toch wel vervangen door een redelijke of zo.. die zijn vaak ook niet zo heel duur..
Geen idee hoe dat tegenwoordig gaat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:24 schreef ArcturusMengsk het volgende:
je kunt hem ook naar Hattrick uploaden..
Met fatsoenlijke trainees is op dat niveau de keeper al heel snel niet belangrijk meer. Tenzij hij verdedigers gaat trainen en wil gaan counteren, maar zelfs dan nog.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
helemaal niks aan toe te voegen.. maar een zwak keeper is wel erg laag hoor.. ik zou em toch wel vervangen door een redelijke of zo.. die zijn vaak ook niet zo heel duur..
Mijn club -> clublogoquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar ja hij was al op een goed aan t bieden. En ik weet t van me zelf. Ik stop daar dan niet zomaar mee.
[..]
Geen idee hoe dat tegenwoordig gaat.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:30 schreef BaDaZz het volgende:
het is me al gelukt, ben nu voor een redelijke keeper gegaan, goed werd me te duur
Dat weet ik maar ik heb verder me er niet in verdiept omdat ik al een logo heb.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:30 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Mijn club -> clublogo
en dan wijst het zichzelf..
Het is mij wel gelukt. Je moet all1 wel het bestaande tenue aanklikken voor je de aanpassing wil doen. Ik heb pas de nr's veranderd en moest eerst op de bestaande nr's klikken voor ik het kon veranderen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ligt het aan mij of kun je een eenmaal ontworpen en opgeslagen tenue niet meer veranderen?
Als in..., ik wil nog wat toevoegen aan m'n huidige thuis-/uit-tenue, echter kan ik kennelijk alleen maar nieuwe tenues maken en niet een 'oude' aanpassen?
Heb je al 17 of 18 jarige trainies dan? Heb je al een training ingesteld? Zo ja wat ga je trainen dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:39 schreef BaDaZz het volgende:
dat zeker ja, gelukkig speel ik van het weekend thuis zodat ik wat inkomsten heb. Ik wacht nog steeds op de goedkeuring van de GM zodat ik verderkan met opdrachten.
Keeper is binnen en nu ga ik sparen
auch dat had je beter niet kunnen doen. Dat kost je heel veel geld in het begin wat je nog niet hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:46 schreef BaDaZz het volgende:
Nee die heb ik nog niet. Heb gister een jeugdteam opgestart. Ik train mijn eerste elftal positiespel en mijn jeugd positiespel en openingen zoeken. Even afwachten hoe het uitpakt.
je kunt de oude wel laden..quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ligt het aan mij of kun je een eenmaal ontworpen en opgeslagen tenue niet meer veranderen?
Als in..., ik wil nog wat toevoegen aan m'n huidige thuis-/uit-tenue, echter kan ik kennelijk alleen maar nieuwe tenues maken en niet een 'oude' aanpassen?
ach met 1 scout in het begin kan het niet zo heel veel kwaad toch? Dat aantal kan je vanzelf wel uitbouwen zodra de financiën het toelaten.. Het moeten er alleen niet 3 zijn, want dan wordt het wel wat te gek..quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
auch dat had je beter niet kunnen doen. Dat kost je heel veel geld in het begin wat je nog niet hebt.
Het eerste wat je moet doen is 17 a 18 jarige met redelijk positie spel kopen. Voor je ze uit je jeugd kan halen ben je 1 seizoen verder. Daar kan je niet op wachten en dat is geld weg gooien. die 17 of 18 jarige kan je redelijk snel een paar niveautjes hoger trainen en dan weer voor meer geld verkopen waar je weer nieuwe trainies van koopt. enz enz enz Dit is de basis van Hattrick om zo een beter team te krijgen.
Met je jeugd opleiding kan je per seizoen mischien 1 a 2 spelers gebruiken als trainie en daar moet jij dus eerst nog 1 seizoen op wachten.
Heldquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:00 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je kunt de oude wel laden..
wedstrijdtenue's -> ontwerpbibliotheek (dat is het shirtje) -> laad ontwerp..
ach dat wilde ik nou niet direct zeggen..quote:
Dat is waar. Verder moet je het ook helemaal zelf weten het is jou team. Het enige wat wij kunnen doen is advies geven. Ik zou wel kijken of ik die trainies kan kopen als ik jou was. Dat is namelijk de basis van hattrick maar goed ik hou er over op. We kunnen het namelijk 10x zeggen maar als je het zelf niet wil of niks vind moet je het zelf weten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:56 schreef BaDaZz het volgende:
Ik ben zelf altijd van mening dat je niet snel genoeg kunt beginnen met een goede jeugd. Het hele idee om nog een soort van team(je jeugd) te managen vind ik leuk. Ik zie vanzelf wel of het gaat lukken. Zo niet dan is er niks aan de hand. Het is maar een spel
Dat is waar hij had all1 imo beter eerst trainies aan kunnen schaffen ipv een JO op te starten. Maar goed ik zou er over op houden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:01 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach met 1 scout in het begin kan het niet zo heel veel kwaad toch? Dat aantal kan je vanzelf wel uitbouwen zodra de financiën het toelaten.. Het moeten er alleen niet 3 zijn, want dan wordt het wel wat te gek..
Ik heb een leuke spits lopen op de TL: Roman Lekawa... wel wat oud met zijn 32 maar goeie speler... maar je moet inderdaad zelf beslissenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:30 schreef BaDaZz het volgende:
Volgende week ga ik weer beetje voor spelers kijken. De nadruk zal dan vooral liggen op een goede spits en trainees.
Maar toch bedankt!
hier ben ik het helemaal mee eens.. maar een jeugdopleiding starten kan geen kwaad zolang je er maar niet te veel geld in steekt.. enne niet zo bozig doen tegen em he?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is waar. Verder moet je het ook helemaal zelf weten het is jou team. Het enige wat wij kunnen doen is advies geven. Ik zou wel kijken of ik die trainies kan kopen als ik jou was. Dat is namelijk de basis van hattrick maar goed ik hou er over op. We kunnen het namelijk 10x zeggen maar als je het zelf niet wil of niks vind moet je het zelf weten.![]()
ach die 5k meer of minder zal et em niet doen denk ik..quote:Dat is waar hij had all1 imo beter eerst trainies aan kunnen schaffen ipv een JO op te starten. Maar goed ik zou er over op houden.
Ik 2 waarvan 1 topper. Misschien worden die andere ook wel trainies maar dat hangt af van hun stijgende lijn. Ik ga ze niet trainen als ze geen passen of slechts matig verdedigen hebben. Dan staan ze zo op de TL.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gewoon 3 goede toekomstige deftrainees in mijn jeugdteam rondlopen
De toekomst is gewaarborgd
verdikke en dan zit ik met een positiespel kneus opgescheept...quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik 2 waarvan 1 topper. Misschien worden die andere ook wel trainies maar dat hangt af van hun stijgende lijn. Ik ga ze niet trainen als ze geen passen of slechts matig verdedigen hebben. Dan staan ze zo op de TL.
Kut weer mislukt. Ik probeerde juist niet zo over te komen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:35 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hier ben ik het helemaal mee eens.. maar een jeugdopleiding starten kan geen kwaad zolang je er maar niet te veel geld in steekt.. enne niet zo bazig doen tegen em he?
Dat is waar maar toch als een beginnend team is 5k per week al gauw veel. En ik weet niet of ie 5k betaald of meer.quote:ach die 5k meer of minder zal et em niet doen denk ik..
ff voor de duidelijkheid ik bedoel het goed en niet bazig oid. Het is jou team niet t mijne. Ik probeerde all1 ff wat bruikbare tips te geven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:35 schreef BaDaZz het volgende:
zag hem staan, deadline is ook pas na de westrijd. Als ik nu nog een speler koop moet het een directe versterking voor van het weekend zijn. Maar ik ga er niet naar zoeken.
hmmm dan heb ik hem veel te duur gekocht.... heb er 1,5 milj voor betaald, maar hopelijk haalt hij op zijn 18de briljant (vlak voor hij negentien wordt) denk dat het ong 2 seizoen duurt voor hij dat heeft ik heb nu eindelijk nameljik een goed coach...quote:Hmm, hsngt er een beetje vanaf of 'ie in een bidwar belandt, maar als die verder nog wat slecht/zwak/matig-skills heeft kan 'ie wel eens richting het miljoen gaan.. Toevallig ook nog een specialiteit?
Ja hoor dat is geen kneus! uitstekend positie spel god damn!quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:38 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
verdikke en dan zit ik met een positiespel kneus opgescheept...Ik wil ook deftrainees in mn jeugd..
eindelijk gelukt...quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:17 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach dat wilde ik nou niet direct zeggen..
bah ik wil een gestreept shirt, maar dat lukt me niet..
was een geintje hoor en ik bedoelde zelfs eigenlijk bozig..quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kut weer mislukt. Ik probeerde juist niet zo over te komen.
volgens mij is je eerste scout 5k.. 2de ook en je 3de 10k..quote:Dat is waar maar toch als een beginnend team is 5k per week al gauw veel. En ik weet niet of ie 5k betaald of meer.
tis een kneus omdat ie uitstekend positiespel gaat krijgen en niet verdedigen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hoor dat is geen kneus! uitstekend positie spel god damn!
Ik kan er ook niks aan doen dat Sjefke zo een toppertje is geworden. Er stond niks in zn scout rapport behalve dat ie redelijk kon worden in vleugel spel. Dat ie nou ook goed is geworden in verdedigen kan ikke niks aan doen. En goed is nog steeds geen uitstekend.
felie!quote:
Etterbak. Ik was nl zelf aan t zoeken naar mn woorden om juist niet bozig\bazig over te komen.quote:was een geintje hoor en ik bedoelde zelfs eigenlijk bozig..je moet me niet altijd te serieus nemen hoor.. ik zit soms ook maar wat te ouwehoeren..
![]()
dat weet ik maar ik weet niet of hij 1.2 of 3 scouts heeft.quote:volgens mij is je eerste scout 5k.. 2de ook en je 3de 10k..
Dat brengt anders genoeg geld in t laatje! En wie weet misschien komende zondag.quote:tis een kneus omdat ie uitstekend positiespel gaat krijgen en niet verdedigen..
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:00 schreef Outpost76 het volgende:
Etterbak. Ik was nl zelf aan t zoeken naar mn woorden om juist niet bozig\bazig over te komen.![]()
ik ook niet, maar ik ga uit van 1.. en anders zal ie nu vast wel door hebben dat ie er max. 1 moet hebben nuquote:dat weet ik maar ik weet niet of hij 1.2 of 3 scouts heeft.![]()
die uitstekende komt uit Limburgquote:Dat brengt anders genoeg geld in t laatje! En wie weet misschien komende zondag.
* Outpost76 gaat 1 scout in groningen plaatsen net als er 1 in friesland zit. Lekker talentjes weg kapen![]()
quote:
das waar. Als hij nog mee leest dan.quote:ik ook niet, maar ik ga uit van 1.. en anders zal ie nu vast wel door hebben dat ie er max. 1 moet hebben nu
hehehe wie zegt dat ik dat nog niet doe? Die spelertjes worden naar mn scouts gestuurd. Ik heb namelijk overal ronselaars.quote:die uitstekende komt uit LimburgDus dan zou ik daar maar eens gaan scouten..
quote:Yannick Waasdorp, 53 jaar
Zoekt naar een 'willekeurige speler' in Nederland (in Fryslân) Je belde 5 dag(en), 2 uur en 39 minuten geleden voor het laatst met Yannick.
Verander Ontsla!
Sebastian Bouwmans, 47 jaar
Je scout rijdt momenteel in z'n luxe auto van de club op weg naar Nederland (Groningen). Hij moet even zijn aandacht bij de weg houden, dus probeer het over 3 uur nog eens Je belde 12 dag(en), 2 uur en 45 minuten geleden voor het laatst met Sebastian.
Jolyon de Hoon, 66 jaar
Zoekt naar een 'willekeurige speler' in Nederland (in Limburg) Je belde 12 dag(en), 2 uur en 45 minuten geleden voor het laatst met Jolyon.
Verander Ontsla!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |