hahahahahaha das snel!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:48 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ja hier
ik namelijk wel al supporter van jou
Wil je zo graag dat ik supporter van je benquote:Op woensdag 10 december 2008 15:53 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
haha nu ik het zo zie wel ja idd..
26k pas??? pfff dan kan je makkelijk naar de 40kquote:Op woensdag 10 december 2008 15:50 schreef DeHovenier het volgende:
Binnenkort heb ik een wereldklasse keep te koop, 19 jaar!
Dan kan ik m'n stadion upgraden, op dit moment heeft het 26k plaatsen. De laatste 3 thuiswedstrijden waren allemaal uitverkocht met bewolkt weer
En ik sta 6e in de VI
ja hiero.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, dat ga ik doen ook. Alleen moet ik eerst geld hebben
Heeft iemand een link waar je je toekomstige stadiongrootte kunt berekenen?
Bied zich aan.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik word overal supporter. Heb nog 5 slots over.
Ja, in een exceldocument op mijn GSM, maar daar heb je denk ik niet veel aan...quote:Op woensdag 10 december 2008 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, dat ga ik doen ook. Alleen moet ik eerst geld hebben
Heeft iemand een link waar je je toekomstige stadiongrootte kunt berekenen?
het is nog veel erger.. jij bent destijds ook al supporter van mij geweest..quote:Op woensdag 10 december 2008 15:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wil je zo graag dat ik supporter van je ben
Ik had zelf ff vergeten t knoppie refresh in te drukken
ik zie net dat jij al supporter van mij bent sinds 12-09-2007 12:01
Ik schaam me diep!![]()
[..]
26k pas??? pfff dan kan je makkelijk naar de 40k
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
het is nog veel erger.. jij bent destijds ook al supporter van mij geweest..
en terechtquote:Op woensdag 10 december 2008 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
tis ineens erg stil hiero
* Outpost76 schaamt zich diep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:28 schreef Angelob het volgende:
Iemand nog een supporter nodig?Jah maar ik heb geen slots meer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus houd t over. Ik kan pas 1 april weer een slotje aan vragen. Ik ga bijna denken dat t een flauwe grap is.
T duurt me wel erg lang ik wil meeeeer slotjes!!!!!
Heb er pas 15.![]()
dank daarvoor..quote:Op woensdag 10 december 2008 16:36 schreef Gijs_ het volgende:
Ik heb net m'n laatste beschikbare slot vergeven!!![]()
ik heb er pas 13.. ik vergeet steeds nieuwe aan te vragen..quote:Op woensdag 10 december 2008 16:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah maar ik heb geen slots meer overDus houd t over. Ik kan pas 1 april weer een slotje aan vragen. Ik ga bijna denken dat t een flauwe grap is.
T duurt me wel erg lang ik wil meeeeer slotjes!!!!!
Heb er pas 15.
Ik ook daarom heb ik er pas 15quote:Op woensdag 10 december 2008 16:40 schreef ArcturusMengsk het volgende:
ik heb er pas 13.. ik vergeet steeds nieuwe aan te vragen..
is er niet..quote:Op woensdag 10 december 2008 16:48 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is het nut om supporter te zijn dan?
ow nou lekker dan! Dan ben ik nu ook verkeerd aan t bouwen.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:59 schreef Svnn het volgende:
[..]
dit is de oude formule.. er is een nieuweomdat overdekt belangrijker is geworden
mja leuk al die dingen die veranderen..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ow nou lekker dan! Dan ben ik nu ook verkeerd aan t bouwen.
scheelt t veel dan? of weet je dat ook niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:07 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja leuk al die dingen die veranderen..
ik wist net als jij niet eens dat het veranderd was..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
scheelt t veel dan? of weet je dat ook niet?
Handig hequote:Op woensdag 10 december 2008 17:30 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik wist net als jij niet eens dat het veranderd was..
quote:Alexey Mylnikov van RKDEO scoorde met een afstandsschot 0-5. De keeper van de tegenpartij had geen schijn van kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |