Juistemquote:Op woensdag 10 december 2008 10:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je je stadion vol hebt. Dan ben je al te laat met uitbreiden.
Door de veranderingen met het weer zijn er altijd plaatsen die niet uitverkocht raken. En als die wel uitverkocht raken, dan waren de andere plaatsen veel te weinig. Tegenwoordig is het dus wel aan te bevelen om uit te breiden als je een aantal keer bijn uitverkocht bent.
Op die manier geredeneerd heb ik dit seizoen al 4 keer "uitverkocht" (inclusief beker) en 1 keer bijna. Slechts 1 wedstrijd dit seizoen waren er minder dan 30.000 toeschouwers terwijl er maximaal 35.000 in gaan.
Uit de spelregels:
simpel een vinkje uit zetten bij de instellingen. 100% de beste converter!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:53 schreef Angelob het volgende:
Weet iemand hier nog een converter voor de nieuwe ratings naar de oude ratings. Want ooooo ik vind die nieuwe ratings zwaar kut, na 6 jaar met de oude gespeeld te hebben
quote:Nieuwe supporter
SuperUli-1986 is vanaf nu een supporter van je team!
Ik zou minimaal een Goed/Slecht zeker kopen. En als je er het geld voor hebt dan inderdaad een Goed/Goed.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:29 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Hmmm sinds deze week is mijn huidige coach redelijk trainer / rampzalig leider
Kan ik denk het geld dat ik hopelijk morgen verdien met de verkoop van mijn trainnee een goed trainer met goed leiderschapen kopen toch?
Ik zou een goed slecht kopen en een speler met meer dan goed ervaring en goed leiderschap. Dan kan je hem volgend seizoen redelijk goedkoop coach maken.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou minimaal een Goed/Slecht zeker kopen. En als je er het geld voor hebt dan inderdaad een Goed/Goed.
Wil je per sé iemand voor in je a-team dan? Als je gewoon een b-prutser koopt met die stats, dan bespaar je aan salaris en aanschaf.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:51 schreef Ender_Wiggin het volgende:
goed/slecht coach kost me ong >>>>>> 268.700
van een goed/goed coach maken >>>>> 794.100 (max)
is dus in totaal 1.062.800
salaris extra speler reken ik op z'on 30.000
extern goed/goed kost 1.761.000
Heb ik dus zo'n 650.000 max te besteden. Is dat te doen voor iemand met goed ervaring / goed leiderschap?
Mwa enig sinds. Het ligt er aan wat voor een speler je wil kopen.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:59 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ok qua salaris mischien te hoog geschat, maar er zijn dus geen bidwars op spelers met goed/goed en die voor de rest slecht zijn? Ik zie wel een aantal goedkope spelers maar die deadlines zijn er nog lang niet.
koste 1 018 000 met toen nog uitmuntend ervaring.quote:Dinis Inácio (37484707)
Portugal 31 jaar en 109 dagen, volgende verjaardag: 13-12-2008
goed in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een goed leider.
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Was goed goed en koste toen 521 000. En volgens mij kan dat nog goedkoper.quote:Tamariz Roger (83638880)
Chile 34 jaar en 107 dagen, volgende verjaardag: 15-12-2008
matig in vorm, conditie matig
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Conditie: matig Keepen: niet-bestaand
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Volgens mij is er nergens meer een vinkje voor oude ratingsquote:Op woensdag 10 december 2008 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
simpel een vinkje uit zetten bij de instellingen. 100% de beste converter!
Ja wel je kan die balkjes uit zetten.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Angelob het volgende:
[..]
Volgens mij is er nergens meer een vinkje voor oude ratings
Nee, ik bedoelde de wedstrijd ratingsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wel je kan die balkjes uit zetten.
Mijn Hattrick --> voorkeuren --> Site voorkeuren in t rechter menu. Daar kan je het 1 en ander uit of aan vinken.
volgens mij bedoel jij de ratings van spelers.. volgens mij heeft hij het over de oude wedstrijd ratingsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wel je kan die balkjes uit zetten.
Mijn Hattrick --> voorkeuren --> Site voorkeuren in t rechter menu. Daar kan je het 1 en ander uit of aan vinken.
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:59 schreef Angelob het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de wedstrijd ratings![]()
Bijvoorbeeld:
briljant (heel laag) was bij de oude ratings Goddelijk
Ik vond het juist okequote:Op woensdag 10 december 2008 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik wist niet eens dat dat veranderd was
Wel leuk dat nieuwe uiterlijk :
[ afbeelding ]
Ik doelde er meer op dat hun eigen text niet past in het schermquote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik vond het juist okeNu is het zooooo kinds geworden
Ik heb het in de gaten.. ik heb nog 3 slots over.. ik zal ook even supporter van je wordenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik word overal supporter. Heb nog 5 slots over.
Zullen we supporter ruilen dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef GeneraalUli het volgende:
ja hierquote:Op woensdag 10 december 2008 15:48 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie dat ik een nieuw slotje kon aanvragen. Wie wil?
Ik zag dat ik nog niet eens supporter was van Dynamo Groningen. Meteen maar ff geregeld dusquote:Op woensdag 10 december 2008 15:48 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie dat ik een nieuw slotje kon aanvragen. Wie wil?
hahahahahaha das snel!quote:Op woensdag 10 december 2008 15:48 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ja hier
ik namelijk wel al supporter van jou
Wil je zo graag dat ik supporter van je benquote:Op woensdag 10 december 2008 15:53 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
haha nu ik het zo zie wel ja idd..
26k pas??? pfff dan kan je makkelijk naar de 40kquote:Op woensdag 10 december 2008 15:50 schreef DeHovenier het volgende:
Binnenkort heb ik een wereldklasse keep te koop, 19 jaar!
Dan kan ik m'n stadion upgraden, op dit moment heeft het 26k plaatsen. De laatste 3 thuiswedstrijden waren allemaal uitverkocht met bewolkt weer
En ik sta 6e in de VI
ja hiero.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, dat ga ik doen ook. Alleen moet ik eerst geld hebben
Heeft iemand een link waar je je toekomstige stadiongrootte kunt berekenen?
Bied zich aan.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef GeneraalUli het volgende:
Ja, in een exceldocument op mijn GSM, maar daar heb je denk ik niet veel aan...quote:Op woensdag 10 december 2008 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, dat ga ik doen ook. Alleen moet ik eerst geld hebben
Heeft iemand een link waar je je toekomstige stadiongrootte kunt berekenen?
het is nog veel erger.. jij bent destijds ook al supporter van mij geweest..quote:Op woensdag 10 december 2008 15:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wil je zo graag dat ik supporter van je ben
Ik had zelf ff vergeten t knoppie refresh in te drukken
ik zie net dat jij al supporter van mij bent sinds 12-09-2007 12:01
Ik schaam me diep!![]()
[..]
26k pas??? pfff dan kan je makkelijk naar de 40k
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
het is nog veel erger.. jij bent destijds ook al supporter van mij geweest..
en terechtquote:Op woensdag 10 december 2008 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
tis ineens erg stil hiero
* Outpost76 schaamt zich diep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:28 schreef Angelob het volgende:
Iemand nog een supporter nodig?Jah maar ik heb geen slots meer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus houd t over. Ik kan pas 1 april weer een slotje aan vragen. Ik ga bijna denken dat t een flauwe grap is.
T duurt me wel erg lang ik wil meeeeer slotjes!!!!!
Heb er pas 15.![]()
dank daarvoor..quote:Op woensdag 10 december 2008 16:36 schreef Gijs_ het volgende:
Ik heb net m'n laatste beschikbare slot vergeven!!![]()
ik heb er pas 13.. ik vergeet steeds nieuwe aan te vragen..quote:Op woensdag 10 december 2008 16:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah maar ik heb geen slots meer overDus houd t over. Ik kan pas 1 april weer een slotje aan vragen. Ik ga bijna denken dat t een flauwe grap is.
T duurt me wel erg lang ik wil meeeeer slotjes!!!!!
Heb er pas 15.
Ik ook daarom heb ik er pas 15quote:Op woensdag 10 december 2008 16:40 schreef ArcturusMengsk het volgende:
ik heb er pas 13.. ik vergeet steeds nieuwe aan te vragen..
is er niet..quote:Op woensdag 10 december 2008 16:48 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is het nut om supporter te zijn dan?
ow nou lekker dan! Dan ben ik nu ook verkeerd aan t bouwen.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:59 schreef Svnn het volgende:
[..]
dit is de oude formule.. er is een nieuweomdat overdekt belangrijker is geworden
mja leuk al die dingen die veranderen..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ow nou lekker dan! Dan ben ik nu ook verkeerd aan t bouwen.
scheelt t veel dan? of weet je dat ook niet?quote:Op woensdag 10 december 2008 17:07 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja leuk al die dingen die veranderen..
ik wist net als jij niet eens dat het veranderd was..quote:Op woensdag 10 december 2008 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
scheelt t veel dan? of weet je dat ook niet?
Handig hequote:Op woensdag 10 december 2008 17:30 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik wist net als jij niet eens dat het veranderd was..
quote:Alexey Mylnikov van RKDEO scoorde met een afstandsschot 0-5. De keeper van de tegenpartij had geen schijn van kans.
Ik niet snap?quote:Op woensdag 10 december 2008 21:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor mij mag jij wat anders doen. Maar in hattrick trek je daar volle zalen mee.
Ik dacht dat je het over de verhoudingen van een vrouw had, nadat ik de nieuwe verhoudingen post had geplaatst...quote:
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:28 schreef Angelob het volgende:
Iemand nog een supporter nodig?Ik heb nog 1 plek over om te ruilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2008 22:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de verhoudingen van een vrouw had, nadat ik de nieuwe verhoudingen post had geplaatst...
idd en door hem bijvoorbeeld in de beker te laten spelen krijgt ie weer meer ervaring en misschien stijgt ie dan nog. De beker is verder toch niet echt boeie voor teams zoals t mijne en t jouwe.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:05 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Etienne Vandamme (147997707)
België 34 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 02-04-2009
matig in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: De Blauwbluschers (sinds 08-09-2007)
Total Skill Index (TSI): 50
Loon: 250 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 11-12-2008 12:00 Herinneringen
Vraagprijs: 300 000 ¤
Hoogste bod: 695 000 ¤ door F.C. Gokwerk
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Mijn nieuwe coach over een seizoen![]()
goed/goed gaan momenteel allemaal tussen 6 a 8 tonmaarja toch nog een besparing van 8 ton op een externe coach op deze manier
Ervaring daalt nooit, dat stijgt alleen maarquote:Op donderdag 11 december 2008 12:24 schreef GeneraalUli het volgende:
Heeft een goed/goed wel zin? Daalt ie niet heel snel in ervaring?
-edit- Niks gezegd! Spelregels gelezen en ik hou verder m'n mond.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:28 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ervaring daalt nooit, dat stijgt alleen maar
Als hij coach is, dan maakt die ervaring niets meer uit.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:30 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Als je hem eenmaal coach maakt, daalt de ervaring toch per seizoen met 1 niveau?
Bij mij heeft mn huidige goed coach nog steeds goed ervaring maar geen goed leiderschap meerquote:Op donderdag 11 december 2008 12:24 schreef GeneraalUli het volgende:
Heeft een goed/goed wel zin? Daalt ie niet heel snel in ervaring?
Door zn briljant ervaring(uitmuntend toen ik m kocht) is hij redelijk goedkoop coach te maken. Ik gebruik hem ook als speler en zo is het dus niet echt te veel omdat ik m niet puur als FC had gekocht. Ik zit nu all1 te twijfelen of ik hem tzt niet uitstekend coach maak. Maar dat hangt af van mn financiele situatie op dat moment.quote:Dinis Inácio (37484707)
Portugal 31 jaar en 110 dagen, volgende verjaardag: 13-12-2008
goed in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een goed leider.
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Heb het ook nog niet helemaal uitgevogeld. Dacht vanmorgen een wedstrijd te hebben geregeld in Iran, blijkt dat de Iranier naar mij toe komt.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:43 schreef ScudRaket het volgende:
Ik snap nog niet veel van die friendly pool. Ik kan wel teams van in de poule uitdagen, maar ja ik wil ook wel eens verder dan Europa, dus die vallen af. Buiten de poule kan ik niemand uitdagen, alleen supporters. Klopt dat? Of moet ik wat preferences veranderen die ik nog niet heb gevonden?
Ik wil teams uit bijvoorbeeld Tunesië uitdagen, maar het icoontje om uit te dagen is nergens te vinden, ondanks dat hij nog geen friendly geregeld heeftquote:Op donderdag 11 december 2008 12:45 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Heb het ook nog niet helemaal uitgevogeld. Dacht vanmorgen een wedstrijd te hebben geregeld in Iran, blijkt dat de Iranier naar mij toe komt.
Of het was gewoon te vroeg voor me, dat kan ook...
Is dat echt rendabel? Ik dacht dat het voordeel in trainingstijd zo minimaal was dat het uiteindelijk op de lange termijn nooit echt uit kan... Ik meende iets van hooguit een halve week sneller per niveau... Ik denk dat het geld dan beter te besteden is!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij heeft mn huidige goed coach nog steeds goed ervaring maar geen goed leiderschap meerDus die ervaring zal wel mee vallen. Vooral als hij m gewoon opstelt in niet belangrijke wedstrijden enzo. Dan krijgt hij er nog wat ervaring bij. Ik heb nu deze als FC maar dat is niet realistisch voor iedereen. Ik kon m betalen en heb t dus ook gedaan.
[..]
Door zn briljant ervaring(uitmuntend toen ik m kocht) is hij redelijk goedkoop coach te maken. Ik gebruik hem ook als speler en zo is het dus niet echt te veel omdat ik m niet puur als FC had gekocht. Ik zit nu all1 te twijfelen of ik hem tzt niet uitstekend coach maak. Maar dat hangt af van mn financiele situatie op dat moment.
quote:Een uitstekend trainer zal slechts 4% sneller trainen dan een goed trainer.
Volgens mij staat er ergens een vinkje: "mijn team is uit te dagen" ofzo uit bij hemquote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik wil teams uit bijvoorbeeld Tunesië uitdagen, maar het icoontje om uit te dagen is nergens te vinden, ondanks dat hij nog geen friendly geregeld heeft
Dan staat hij misschien op niet uit te dagen.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik wil teams uit bijvoorbeeld Tunesië uitdagen, maar het icoontje om uit te dagen is nergens te vinden, ondanks dat hij nog geen friendly geregeld heeft
Die staat by default uitquote:Op donderdag 11 december 2008 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan staat hij misschien op niet uit te dagen.
Ik ben met die poule ook al eens naar Chilië geweest dus buiten Europa moet ook kunnen. Je moet all1 de mazzel hebben dat je snel genoeg bent want die zijn snel geboekt.
Klopt maar ik moet dan tzt niet teveel omlaag gaan met mn verdedigings ratings dus ik moet nog ff kijken wat me het beste lijkt.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:38 schreef Ender_Wiggin het volgende:
dat kost je max. zo'n 3,4 miljoen dus met een beetje timing met je trainnees vekopen moet dat toch te doen zijn ljikt me?
Dat is zo maar het lijkt me gewoon al geilquote:Op donderdag 11 december 2008 12:51 schreef Gijs_ het volgende:
Is dat echt rendabel? Ik dacht dat het voordeel in trainingstijd zo minimaal was dat het uiteindelijk op de lange termijn nooit echt uit kan... Ik meende iets van hooguit een halve week sneller per niveau... Ik denk dat het geld dan beter te besteden is!
Edit: Even gekeken, en:
Tsja, het geile idee en het gevoel 'cool te zijn' is natuurlijk onbetaalbaar!!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar ik moet dan tzt niet teveel omlaag gaan met mn verdedigings ratings dus ik moet nog ff kijken wat me het beste lijkt.
[..]
Dat is zo maar het lijkt me gewoon al geilom een uitstekend coach te hebben
Maar dat hangt er dus tzt van af. Het is nog niet zo ver. Ik kan hem pas volgend seizoen ergens coach maken.
Dan kan hij m zelf nog wel hebben aan gezet. Er zijn er ook een aantal die in de Fok!Cup mee doen die dat hebben aan staan. Wat het voordeel is weet ik niet maar het kan dus wel.quote:
Daarom maar als het me teveel geld kost zal ik het waarschijnlijk niet doen. Mocht ik promoveren naar de VI dan heb ik mn geld hard nodig om mn team sterker te maken en dus niet voor zo een geilequote:Op donderdag 11 december 2008 12:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, het geile idee en het gevoel 'cool te zijn' is natuurlijk onbetaalbaar!!
Nu zijn zelfs vlaggetjes als die van India onmogelijk te krijgenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan hij m zelf nog wel hebben aan gezet. Er zijn er ook een aantal die in de Fok!Cup mee doen die dat hebben aan staan. Wat het voordeel is weet ik niet maar het kan dus wel.
Ik heb geen idee hoe dat ging voor de nieuwe poule. Ik vind dat oefenduels nu veel makkelijker te regelen zijn. Ik ben all1 geen flagchaser.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nu zijn zelfs vlaggetjes als die van India onmogelijk te krijgen
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nu zijn zelfs vlaggetjes als die van India onmogelijk te krijgen
ik dacht mooi een oefenpot in Hongarije daar heb ik nog niet gespeeld, keek bij de verkeerde verzameling vlaggetjes en heb ik wel al eens in Hongarije gespeeld..quote:Op donderdag 11 december 2008 12:45 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Heb het ook nog niet helemaal uitgevogeld. Dacht vanmorgen een wedstrijd te hebben geregeld in Iran, blijkt dat de Iranier naar mij toe komt.
Of het was gewoon te vroeg voor me, dat kan ook...
Vroeger kon je lukraak uitdagen en als je dan de wat minder populaire teams uitdaagde had je een aardige kans dat de uitgedaagde accepteerde. Dat gaat dus niet meer.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat ging voor de nieuwe poule. Ik vind dat oefenduels nu veel makkelijker te regelen zijn. Ik ben all1 geen flagchaser.
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
>>>> http://www.goedkoopstevlag.nl/producten.php?actie=opengroep&ProductgroepID=2&letter=I
[..]
[ afbeelding ]
>>>> http://www.goedkoopstevlag.nl/producten.php?actie=opengroep&ProductgroepID=2&letter=I
[..]
[ afbeelding ]
Simpele oplossing om de RSI hand wat rust te geven van iedereen die vlaggetjes chased :quote:Op donderdag 11 december 2008 13:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vlaggetjes zoeken is inderdaad Kwalitatief Uitermate Teleurstellend in de nieuwe look..
Als je via online gebruikers zoekt kom je eerst op de pagina van de betreffende user, vandaar moet je naar de teampagina en dan staat rechtsbovenin een voetbalschoen. Is die schoen geel, dan kun je uitdagen, is die grijs, dan heeft 'ie iets geregeld/kan niet worden uitgedaagd..
Maar al met al is het ongeveer 5 triljoen keer extra klikken wil je een wat zeldzamer exemplaar vinden, daarmee loop je het risico op RSI (of hoe het tegenwoordig mag heten) en dus is Hattrick niet goed voor m'n gezondheid.. Bah!
* Outpost76 Duwt Gijs_ in de richting die hij zelf al aan geeft! VERKOPEN voor hij nog langer die plek in beslag houd. Goed hoog is bij mij div gegarandeerd een 1e plek. Iets minder door hem te verkopen kan dus ook nog makkelijk. Zeker als je volgend seizoen ook nog hebt om je nieuwe trainie weer beter te maken.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:42 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm ik zit even in een dubio over wat te doen met m'n sterspeler...
Voor m'n meeste spelers en trainees heb ik wel voor ogen over wat ik er mee aanmoet, maar aangezien ik nogal wat aanpruts in de VII (geen opstelling maken en zo) en dit jaar nog niet zal promoveren weet ik niet wat te doen met m'n 24 jarige wereldklasse middenvelder met uitstekend passen. Hij is nog niet zo lang geleden gestegen, maar zal nu niet meer veel rendement halen uit z'n trainingsplek. Wat dat betreft verkopen... aan de andere kant, hou ik hem erbij heb ik volgend seizoen met een goed hoog middenveld en kan ik door m'n 2,5 miljoen die ik nu hebte besteden best een leuk team op de been krijgen. Door hem te verkopen kan ik natuurlijk wel op de rest van het veld meerdere versterkingen aantrekken...
Verder ben ik ook een sentimentele lul en zal het me geen goed gevoel geven m'n sterspeler te verkopen, dus eigenlijk moet iemand me gewoon even een duwtje in de juiste richting geven!!![]()
Misschien nuttig te vermelden dat ik, wanneer ik hem verkoop een middenveld overhoud met een briljant en 2 formidale middenvelders met elk goed passen, maar voor zijn geld kan ik natuurlijk ook weer een betere trainee kopen, een 18 jarige uitmuntend bijvoorbeeld met wat passen, al zal de prijs daarvan ook wel hoog zijn...
Oke, volgzaam dat ik ben gelijk op de lijst gezet!! Zondag een botje, dus een week lang de tijd om me op 'de markt' te wagen, als ik hem voor deze prijs gelijk verkoop tenminste!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 Duwt Gijs_ in de richting die hij zelf al aan geeft! VERKOPEN voor hij nog langer die plek in beslag houd. Goed hoog is bij mij div gegarandeerd een 1e plek. Iets minder door hem te verkopen kan dus ook nog makkelijk. Zeker als je volgend seizoen ook nog hebt om je nieuwe trainie weer beter te maken.
Verstandige keuze! Het is zoals je zelf al zegt zonde van de trainings plek die hij bezet houd.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oke, volgzaam dat ik ben gelijk op de lijst gezet!! Zondag een botje, dus een week lang de tijd om me op 'de markt' te wagen, als ik hem voor deze prijs gelijk verkoop tenminste!
Ja, het zit inderdaad allemaal iets lager... maar bewust hoog ingezet, aangezien ik toch nog een week de tijd heb! Nu loopt ie mooi op zondagmiddag af, misschien één of ander figuur die hem neemt! En ik duim nog dat ie morgen ook wat in vorm stijgt!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verstandige keuze! Het is zoals je zelf al zegt zonde van de trainings plek die hij bezet houd.
Ik hoop voor je dat je hem hier voor verkoopt. Je hebt m nogal hoog er op gezet. Zeker door zn huidige vorm betwijfel ik of je dat er voor krijgt. Volgens de TV zijn er maar een paar die er meer voor kregen maar daar was de vorm ook veel beter van.
Ach volgens vele hier wel. Ik deed het vaak in t tussen seizoen 1 week om zo met een betere vorm het seizoen in te gaan. Als jij denkt dat je daar door kampioen kan worden moet je het vooral doen. Ik weet all1 niet of dat 2 weken moet maar dat kan je ook na de 1e week wel zien.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef foetre het volgende:
Hmm er is nog een kans om kampioen te worden.Maar dan moet m'n team wel in vorm zijn.Dus nu twijfel ik om 2 weken algemeen te trainen .Of is dat een NONO?
Als hij dan stijgt, stijgt ie naar matigquote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, het zit inderdaad allemaal iets lager... maar bewust hoog ingezet, aangezien ik toch nog een week de tijd heb! Nu loopt ie mooi op zondagmiddag af, misschien één of ander figuur die hem neemt! En ik duim nog dat ie morgen ook wat in vorm stijgt!
Over 2 weken moet ik tegen de nmmr 1 sta nu 4 punten achter dus hij moet dan nog 1 keer minimaal gelijk spelen.Maar het blijft voetbal.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach volgens vele hier wel. Ik deed het vaak in t tussen seizoen 1 week om zo met een betere vorm het seizoen in te gaan. Als jij denkt dat je daar door kampioen kan worden moet je het vooral doen. Ik weet all1 niet of dat 2 weken moet maar dat kan je ook na de 1e week wel zien.
M'n keeper is goedquote:Op donderdag 11 december 2008 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Als hij dan stijgt, stijgt ie naar matignog niet echt best he.
Wat is het niveau van jou keeper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |