Tsja, het geile idee en het gevoel 'cool te zijn' is natuurlijk onbetaalbaar!!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar ik moet dan tzt niet teveel omlaag gaan met mn verdedigings ratings dus ik moet nog ff kijken wat me het beste lijkt.
[..]
Dat is zo maar het lijkt me gewoon al geilom een uitstekend coach te hebben
Maar dat hangt er dus tzt van af. Het is nog niet zo ver. Ik kan hem pas volgend seizoen ergens coach maken.
Dan kan hij m zelf nog wel hebben aan gezet. Er zijn er ook een aantal die in de Fok!Cup mee doen die dat hebben aan staan. Wat het voordeel is weet ik niet maar het kan dus wel.quote:
Daarom maar als het me teveel geld kost zal ik het waarschijnlijk niet doen. Mocht ik promoveren naar de VI dan heb ik mn geld hard nodig om mn team sterker te maken en dus niet voor zo een geilequote:Op donderdag 11 december 2008 12:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tsja, het geile idee en het gevoel 'cool te zijn' is natuurlijk onbetaalbaar!!
Nu zijn zelfs vlaggetjes als die van India onmogelijk te krijgenquote:Op donderdag 11 december 2008 12:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan hij m zelf nog wel hebben aan gezet. Er zijn er ook een aantal die in de Fok!Cup mee doen die dat hebben aan staan. Wat het voordeel is weet ik niet maar het kan dus wel.
Ik heb geen idee hoe dat ging voor de nieuwe poule. Ik vind dat oefenduels nu veel makkelijker te regelen zijn. Ik ben all1 geen flagchaser.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nu zijn zelfs vlaggetjes als die van India onmogelijk te krijgen
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nu zijn zelfs vlaggetjes als die van India onmogelijk te krijgen
ik dacht mooi een oefenpot in Hongarije daar heb ik nog niet gespeeld, keek bij de verkeerde verzameling vlaggetjes en heb ik wel al eens in Hongarije gespeeld..quote:Op donderdag 11 december 2008 12:45 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Heb het ook nog niet helemaal uitgevogeld. Dacht vanmorgen een wedstrijd te hebben geregeld in Iran, blijkt dat de Iranier naar mij toe komt.
Of het was gewoon te vroeg voor me, dat kan ook...
Vroeger kon je lukraak uitdagen en als je dan de wat minder populaire teams uitdaagde had je een aardige kans dat de uitgedaagde accepteerde. Dat gaat dus niet meer.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat ging voor de nieuwe poule. Ik vind dat oefenduels nu veel makkelijker te regelen zijn. Ik ben all1 geen flagchaser.
quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
>>>> http://www.goedkoopstevlag.nl/producten.php?actie=opengroep&ProductgroepID=2&letter=I
[..]
[ afbeelding ]
>>>> http://www.goedkoopstevlag.nl/producten.php?actie=opengroep&ProductgroepID=2&letter=I
[..]
[ afbeelding ]
Simpele oplossing om de RSI hand wat rust te geven van iedereen die vlaggetjes chased :quote:Op donderdag 11 december 2008 13:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vlaggetjes zoeken is inderdaad Kwalitatief Uitermate Teleurstellend in de nieuwe look..
Als je via online gebruikers zoekt kom je eerst op de pagina van de betreffende user, vandaar moet je naar de teampagina en dan staat rechtsbovenin een voetbalschoen. Is die schoen geel, dan kun je uitdagen, is die grijs, dan heeft 'ie iets geregeld/kan niet worden uitgedaagd..
Maar al met al is het ongeveer 5 triljoen keer extra klikken wil je een wat zeldzamer exemplaar vinden, daarmee loop je het risico op RSI (of hoe het tegenwoordig mag heten) en dus is Hattrick niet goed voor m'n gezondheid.. Bah!
* Outpost76 Duwt Gijs_ in de richting die hij zelf al aan geeft! VERKOPEN voor hij nog langer die plek in beslag houd. Goed hoog is bij mij div gegarandeerd een 1e plek. Iets minder door hem te verkopen kan dus ook nog makkelijk. Zeker als je volgend seizoen ook nog hebt om je nieuwe trainie weer beter te maken.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:42 schreef Gijs_ het volgende:
Hmmm ik zit even in een dubio over wat te doen met m'n sterspeler...
Voor m'n meeste spelers en trainees heb ik wel voor ogen over wat ik er mee aanmoet, maar aangezien ik nogal wat aanpruts in de VII (geen opstelling maken en zo) en dit jaar nog niet zal promoveren weet ik niet wat te doen met m'n 24 jarige wereldklasse middenvelder met uitstekend passen. Hij is nog niet zo lang geleden gestegen, maar zal nu niet meer veel rendement halen uit z'n trainingsplek. Wat dat betreft verkopen... aan de andere kant, hou ik hem erbij heb ik volgend seizoen met een goed hoog middenveld en kan ik door m'n 2,5 miljoen die ik nu hebte besteden best een leuk team op de been krijgen. Door hem te verkopen kan ik natuurlijk wel op de rest van het veld meerdere versterkingen aantrekken...
Verder ben ik ook een sentimentele lul en zal het me geen goed gevoel geven m'n sterspeler te verkopen, dus eigenlijk moet iemand me gewoon even een duwtje in de juiste richting geven!!![]()
Misschien nuttig te vermelden dat ik, wanneer ik hem verkoop een middenveld overhoud met een briljant en 2 formidale middenvelders met elk goed passen, maar voor zijn geld kan ik natuurlijk ook weer een betere trainee kopen, een 18 jarige uitmuntend bijvoorbeeld met wat passen, al zal de prijs daarvan ook wel hoog zijn...
Oke, volgzaam dat ik ben gelijk op de lijst gezet!! Zondag een botje, dus een week lang de tijd om me op 'de markt' te wagen, als ik hem voor deze prijs gelijk verkoop tenminste!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
* Outpost76 Duwt Gijs_ in de richting die hij zelf al aan geeft! VERKOPEN voor hij nog langer die plek in beslag houd. Goed hoog is bij mij div gegarandeerd een 1e plek. Iets minder door hem te verkopen kan dus ook nog makkelijk. Zeker als je volgend seizoen ook nog hebt om je nieuwe trainie weer beter te maken.
Verstandige keuze! Het is zoals je zelf al zegt zonde van de trainings plek die hij bezet houd.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oke, volgzaam dat ik ben gelijk op de lijst gezet!! Zondag een botje, dus een week lang de tijd om me op 'de markt' te wagen, als ik hem voor deze prijs gelijk verkoop tenminste!
Ja, het zit inderdaad allemaal iets lager... maar bewust hoog ingezet, aangezien ik toch nog een week de tijd heb! Nu loopt ie mooi op zondagmiddag af, misschien één of ander figuur die hem neemt! En ik duim nog dat ie morgen ook wat in vorm stijgt!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verstandige keuze! Het is zoals je zelf al zegt zonde van de trainings plek die hij bezet houd.
Ik hoop voor je dat je hem hier voor verkoopt. Je hebt m nogal hoog er op gezet. Zeker door zn huidige vorm betwijfel ik of je dat er voor krijgt. Volgens de TV zijn er maar een paar die er meer voor kregen maar daar was de vorm ook veel beter van.
Ach volgens vele hier wel. Ik deed het vaak in t tussen seizoen 1 week om zo met een betere vorm het seizoen in te gaan. Als jij denkt dat je daar door kampioen kan worden moet je het vooral doen. Ik weet all1 niet of dat 2 weken moet maar dat kan je ook na de 1e week wel zien.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef foetre het volgende:
Hmm er is nog een kans om kampioen te worden.Maar dan moet m'n team wel in vorm zijn.Dus nu twijfel ik om 2 weken algemeen te trainen .Of is dat een NONO?
Als hij dan stijgt, stijgt ie naar matigquote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, het zit inderdaad allemaal iets lager... maar bewust hoog ingezet, aangezien ik toch nog een week de tijd heb! Nu loopt ie mooi op zondagmiddag af, misschien één of ander figuur die hem neemt! En ik duim nog dat ie morgen ook wat in vorm stijgt!
Over 2 weken moet ik tegen de nmmr 1 sta nu 4 punten achter dus hij moet dan nog 1 keer minimaal gelijk spelen.Maar het blijft voetbal.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach volgens vele hier wel. Ik deed het vaak in t tussen seizoen 1 week om zo met een betere vorm het seizoen in te gaan. Als jij denkt dat je daar door kampioen kan worden moet je het vooral doen. Ik weet all1 niet of dat 2 weken moet maar dat kan je ook na de 1e week wel zien.
M'n keeper is goedquote:Op donderdag 11 december 2008 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Als hij dan stijgt, stijgt ie naar matignog niet echt best he.
Wat is het niveau van jou keeper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |