Juistemquote:Op woensdag 10 december 2008 10:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je je stadion vol hebt. Dan ben je al te laat met uitbreiden.
Door de veranderingen met het weer zijn er altijd plaatsen die niet uitverkocht raken. En als die wel uitverkocht raken, dan waren de andere plaatsen veel te weinig. Tegenwoordig is het dus wel aan te bevelen om uit te breiden als je een aantal keer bijn uitverkocht bent.
Op die manier geredeneerd heb ik dit seizoen al 4 keer "uitverkocht" (inclusief beker) en 1 keer bijna. Slechts 1 wedstrijd dit seizoen waren er minder dan 30.000 toeschouwers terwijl er maximaal 35.000 in gaan.
Uit de spelregels:
simpel een vinkje uit zetten bij de instellingen. 100% de beste converter!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:53 schreef Angelob het volgende:
Weet iemand hier nog een converter voor de nieuwe ratings naar de oude ratings. Want ooooo ik vind die nieuwe ratings zwaar kut, na 6 jaar met de oude gespeeld te hebben
quote:Nieuwe supporter
SuperUli-1986 is vanaf nu een supporter van je team!
Ik zou minimaal een Goed/Slecht zeker kopen. En als je er het geld voor hebt dan inderdaad een Goed/Goed.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:29 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Hmmm sinds deze week is mijn huidige coach redelijk trainer / rampzalig leider
Kan ik denk het geld dat ik hopelijk morgen verdien met de verkoop van mijn trainnee een goed trainer met goed leiderschapen kopen toch?
Ik zou een goed slecht kopen en een speler met meer dan goed ervaring en goed leiderschap. Dan kan je hem volgend seizoen redelijk goedkoop coach maken.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou minimaal een Goed/Slecht zeker kopen. En als je er het geld voor hebt dan inderdaad een Goed/Goed.
Wil je per sé iemand voor in je a-team dan? Als je gewoon een b-prutser koopt met die stats, dan bespaar je aan salaris en aanschaf.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:51 schreef Ender_Wiggin het volgende:
goed/slecht coach kost me ong >>>>>> 268.700
van een goed/goed coach maken >>>>> 794.100 (max)
is dus in totaal 1.062.800
salaris extra speler reken ik op z'on 30.000
extern goed/goed kost 1.761.000
Heb ik dus zo'n 650.000 max te besteden. Is dat te doen voor iemand met goed ervaring / goed leiderschap?
Mwa enig sinds. Het ligt er aan wat voor een speler je wil kopen.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:59 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ok qua salaris mischien te hoog geschat, maar er zijn dus geen bidwars op spelers met goed/goed en die voor de rest slecht zijn? Ik zie wel een aantal goedkope spelers maar die deadlines zijn er nog lang niet.
koste 1 018 000 met toen nog uitmuntend ervaring.quote:Dinis Inácio (37484707)
Portugal 31 jaar en 109 dagen, volgende verjaardag: 13-12-2008
goed in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een goed leider.
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Was goed goed en koste toen 521 000. En volgens mij kan dat nog goedkoper.quote:Tamariz Roger (83638880)
Chile 34 jaar en 107 dagen, volgende verjaardag: 15-12-2008
matig in vorm, conditie matig
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een redelijk leider.
Conditie: matig Keepen: niet-bestaand
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Volgens mij is er nergens meer een vinkje voor oude ratingsquote:Op woensdag 10 december 2008 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
simpel een vinkje uit zetten bij de instellingen. 100% de beste converter!
Ja wel je kan die balkjes uit zetten.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:45 schreef Angelob het volgende:
[..]
Volgens mij is er nergens meer een vinkje voor oude ratings
Nee, ik bedoelde de wedstrijd ratingsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wel je kan die balkjes uit zetten.
Mijn Hattrick --> voorkeuren --> Site voorkeuren in t rechter menu. Daar kan je het 1 en ander uit of aan vinken.
volgens mij bedoel jij de ratings van spelers.. volgens mij heeft hij het over de oude wedstrijd ratingsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wel je kan die balkjes uit zetten.
Mijn Hattrick --> voorkeuren --> Site voorkeuren in t rechter menu. Daar kan je het 1 en ander uit of aan vinken.
quote:Op woensdag 10 december 2008 14:59 schreef Angelob het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de wedstrijd ratings![]()
Bijvoorbeeld:
briljant (heel laag) was bij de oude ratings Goddelijk
Ik vond het juist okequote:Op woensdag 10 december 2008 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ik wist niet eens dat dat veranderd was
Wel leuk dat nieuwe uiterlijk :
[ afbeelding ]
Ik doelde er meer op dat hun eigen text niet past in het schermquote:Op woensdag 10 december 2008 15:18 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik vond het juist okeNu is het zooooo kinds geworden
Ik heb het in de gaten.. ik heb nog 3 slots over.. ik zal ook even supporter van je wordenquote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik word overal supporter. Heb nog 5 slots over.
Zullen we supporter ruilen dan?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:17 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik word overal supporter. Heb nog 5 slots over.
ja hierquote:Op woensdag 10 december 2008 15:48 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie dat ik een nieuw slotje kon aanvragen. Wie wil?
Ik zag dat ik nog niet eens supporter was van Dynamo Groningen. Meteen maar ff geregeld dusquote:Op woensdag 10 december 2008 15:48 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie dat ik een nieuw slotje kon aanvragen. Wie wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |