Heeft ie al eerder tegen een ander team gelijk gespeeld of verloren? Dan zou ik de moeite wel nemen. Anders zou ik wachten tot volgend seizoen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:42 schreef foetre het volgende:
[..]
Over 2 weken moet ik tegen de nmmr 1 sta nu 4 punten achter dus hij moet dan nog 1 keer minimaal gelijk spelen.Maar het blijft voetbal.
Zou je niet eens aan een andere keep gaan denken dan? Die boost ook je verdedigings ratings. Een goed keep voegt natuurlijk niet voldoende bij aan die ratings. Zeker niet in voor in de VII.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
M'n keeper is goedEn matig is idd ook niet veel, maar het ziet er al een stuk minder erg dan 'zwak' uit!
Ja hij heeft 1 keer gelijk gespeeld maar van dat team heeft ie daarna weer gewonnen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft ie al eerder tegen een ander team gelijk gespeeld of verloren? Dan zou ik de moeite wel nemen. Anders zou ik wachten tot volgend seizoen.
[..]
Gebeurd wel vaker hoor. Ik verkocht mn mid de 1e keer ook niet. De 2e keer voor het zelfde bedrag er op gezet en hij was weg.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Nog geen bod gehad op mijn speleren zie de concurrenten met ong. zelfde stats en leeftijd ook nog steeds zonder bod
![]()
achja kheb nog tot 20:00 vanaaf, en anders gaat ie gelijk voor zondag op de tl
Italia Pier Luigi Cadeddu Voeg toe aan je bookmarks 2 750 000 ¤ (openingsprijs)
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. redelijk in vorm
Is eigendom van: F.C. Gokwerk Conditie: goed Keepen: rampzalig
Leeftijd: 20 jaar (70 dagen) Positiespel: wonderbaarlijk Passen: redelijk
TSI: 13 930 Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Specialiteit: - Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Deadline: 11-12-2008 20:06
Dan zou ik t niet doen. Volgend seizoen weer een kans. Nu is het weg gooien van training. Tenminste als hij verder alles gewonnen heeft.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:51 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja hij heeft 1 keer gelijk gespeeld maar van dat team heeft ie daarna weer gewonnen.
Ik heb in een uitwedstrijd net aan verloren met 2-1.Thuis zou ik hem moeten kunnen hebben
Ik denk dat je wel gelijk hebt helaas.Hopen op een makkelijke vervangers dan maar volgend seizoenquote:Op donderdag 11 december 2008 14:57 schreef Outpost76 het volgende:
Dan zou ik t niet doen. Volgend seizoen weer een kans. Nu is het weg gooien van training. Tenminste als hij verder alles gewonnen heeft.
Dat is altijd afwachten.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel gelijk hebt helaas.Hopen op een makkelijke vervangers dan maar volgend seizoen
Zonder de huidige nmmr1 moet ik gewoon kampioen worden.quote:
Ja, zoals ik zei, eerste prioriteit is een leuke vleugel en dan een keeperT. Maar dat gaat met het geld in kas en de verkoop van deze mid beide ook wel lukken, ook wanneer ik hem een tweede keer voor minder op de lijst moet zetten!quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft ie al eerder tegen een ander team gelijk gespeeld of verloren? Dan zou ik de moeite wel nemen. Anders zou ik wachten tot volgend seizoen.
[..]
Zou je niet eens aan een andere keep gaan denken dan? Die boost ook je verdedigings ratings. Een goed keep voegt natuurlijk niet voldoende bij aan die ratings. Zeker niet in voor in de VII.
die ga je niet verkopen hoor..;)quote:Op donderdag 11 december 2008 14:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Nog geen bod gehad op mijn speleren zie de concurrenten met ong. zelfde stats en leeftijd ook nog steeds zonder bod
![]()
achja kheb nog tot 20:00 vanaaf, en anders gaat ie gelijk voor zondag op de tl
Italia Pier Luigi Cadeddu Voeg toe aan je bookmarks 2 750 000 ¤ (openingsprijs)
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. redelijk in vorm
Is eigendom van: F.C. Gokwerk Conditie: goed Keepen: rampzalig
Leeftijd: 20 jaar (70 dagen) Positiespel: wonderbaarlijk Passen: redelijk
TSI: 13 930 Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Specialiteit: - Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Deadline: 11-12-2008 20:06
Ik ben er ook bang voor maar goed zoals je zelf zegt : je hebt geen haast.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:07 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, zoals ik zei, eerste prioriteit is een leuke vleugel en dan een keeperT. Maar dat gaat met het geld in kas en de verkoop van deze mid beide ook wel lukken, ook wanneer ik hem een tweede keer voor minder op de lijst moet zetten!
Wat hoogst waarschijnlijk gebeurt!
Waarom denk je dat?quote:
Dat is in mijn ogen juist een pre. Hij hoeft niet meer xtra's te hebben dat maakt hem qua salaris all1 maar duurder. Het is een leuke als aanvallend mid. (ook al mag zn passen dan hoger)quote:Op donderdag 11 december 2008 15:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ OP: Behalve redelijk Passen 'nul-komma-nul' bijstats.. En dan is 2,7 miljoen een hoop geld.. Ook al is 'ie nog 20 jaar en wonderbaarlijk PM.. Zo'n speler zou mij iig afschrikken omdat 'ie verder helemaal niets er bij heeft..
Nooit echt nodig gehad, m'n verdedigende skills waren altijd hoger dan de aanvalstats van competitiegenoten, op m'n jaartje VI na dan. Bovendien heb ik eerst wat seizoenen geprutst en ben ik met veel toeval aardig snel van de X naar de VI gegaan, maar dat was meer toeval, omdat ik erop de lange termijn niks aan overgehouden heb! Maar in m'n huidige competitie misstaat een betere keep inderdaad ook niet!quote:Op donderdag 11 december 2008 15:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor maar goed zoals je zelf zegt : je hebt geen haast.
Hoe komt het eigenlijk dat je nog steeds een goed keep hebt? Nooit belangrijk gevonden of is je 1e gebleseerd?
Het hoeft niet natuurlijk. Het was een advies. Daar in ben je vrij er mee te doen wat je wil. Een nieuwe keep die echt wat doet voor je ratings kan erg duur zijn. Mijn nieuwe keep was 4,4 mil zoals je hier al wel gelezen zal hebben. En ik denk niet dat je dat er voor over hebt omdat je prio's anders liggen dan de mijne.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nooit echt nodig gehad, m'n verdedigende skills waren altijd hoger dan de aanvalstats van competitiegenoten, op m'n jaartje VI na dan. Bovendien heb ik eerst wat seizoenen geprutst en ben ik met veel toeval aardig snel van de X naar de VI gegaan, maar dat was meer toeval, omdat ik erop de lange termijn niks aan overgehouden heb! Maar in m'n huidige competitie misstaat een betere keep inderdaad ook niet!
Ja, ik heb eigenlijk geen idee wat een uitmuntend/briljant keep met wat ervaring doet met de ratings. Ik weet dus ook niet of wanneer ik nu een dergelijke keeper koop voor +- 3 seizoenen van een jaar of 25 me zoveel versterkt dat ik er ontzettend veel aan heb... Ik zal me er volgende week als ik daadwerkelijk weet hoe groot m'n budget is eens in verdiepen en kijken of het wat waard is!quote:Op donderdag 11 december 2008 16:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het hoeft niet natuurlijk. Het was een advies. Daar in ben je vrij er mee te doen wat je wil. Een nieuwe keep die echt wat doet voor je ratings kan erg duur zijn. Mijn nieuwe keep was 4,4 mil zoals je hier al wel gelezen zal hebben. En ik denk niet dat je dat er voor over hebt omdat je prio's anders liggen dan de mijne.
Logies. Eerst maar ff goed onderzoek doen voor dat je zo impulsief aankopen doet als ikquote:Op donderdag 11 december 2008 16:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb eigenlijk geen idee wat een uitmuntend/briljant keep met wat ervaring doet met de ratings. Ik weet dus ook niet of wanneer ik nu een dergelijke keeper koop voor +- 3 seizoenen van een jaar of 25 me zoveel versterkt dat ik er ontzettend veel aan heb... Ik zal me er volgende week als ik daadwerkelijk weet hoe groot m'n budget is eens in verdiepen en kijken of het wat waard is!
Ik kan er anders ook wat van hoor! Het is voor het eerst dat ik langer dan een week een budget met 7 getallen op de bank heb...quote:Op donderdag 11 december 2008 16:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logies. Eerst maar ff goed onderzoek doen voor dat je zo impulsief aankopen doet als ik
hahahahaha dan doe je het beter dan ik. Ik kan dat namelijk niet. Ik sta zelfs nu weer dik in de minquote:Op donderdag 11 december 2008 16:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kan er anders ook wat van hoor! Het is voor het eerst dat ik langer dan een week een budget met 7 getallen op de bank heb...![]()
ach ja hier is het niet heel veel anders hoor.. geld moet rollen zeg ik altijd maar.. of om nog maar een cliché er tegenaan te gooien.. je kapitaal moet op het veld staan..quote:Op donderdag 11 december 2008 16:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kan er anders ook wat van hoor! Het is voor het eerst dat ik langer dan een week een budget met 7 getallen op de bank heb...![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 11 december 2008 16:48 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ja hier is het niet heel veel anders hoor.. geld moet rollen zeg ik altijd maar.. of om nog maar een cliché er tegenaan te gooien.. je kapitaal moet op het veld staan..
Mwa we hebben geloot voor de 2e ronde en jij mag mee doen in de Uefa Fok!Cup. Verder heb je niet veel gemist. (op wat kansen na in je wedstrijd van gisteren dan)quote:Op donderdag 11 december 2008 17:22 schreef One_conundrum het volgende:
heb ik nog iets gemist? behalve de uitslag van woensdag, die zag ik net
Ik ook niet maar dat gok ik zo aan de uitslag te zien. Of je nou een kans hebt gemist of kansen mist is om t evenquote:Op donderdag 11 december 2008 17:39 schreef One_conundrum het volgende:
haha, ik heb het verslag niet eens gelezen. gewoon even gekeken of iedereen nog heel was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |