Is dat uberhaupt een rendabele trainingsvorm? welke eigenschappen stijgen daar mee?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:48 schreef Outpost76 het volgende:
Dan moet je nu openingen maken gaan trainen en hem verkopen. 1 speler met redelijk passen doet niet bijzonder veel voor je counter volgens mij.
die ene dus op redelijk... 1 op matig en de rest op zwak of minderquote:
Volgens mij kan je een speler altijd toe voegen aan je ere gallerij. En hoe lang kan je zien via transver geschiedenis.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee precies.. en daarbij is de countervaardigheid volgens mij opgebouwd uit 1/3 passen en 2/3 verdedigen.. maar dat weet ik niet zeker...
hoe lang moet je een speler trouwens in je team hebben voordat je em kunt toevoegen aan je eregallerij? Ik kan dat nergens meer vinden.. evenals dat ik nergens kan vinden hoe lang een speler al bij de club is..
Ik hoop het ook voor je als hij maar niet teveel gaat kosten. Vooral in het begin kan dat dodelijk zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:03 schreef BaDaZz het volgende:
Ik ben aan het bieden op een goede keeper dus hopen dat ik die kan krijgen.
Hoe heet jou team?
met openingen maken train je het passen voor zowel middenveld als verdediging..quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt een rendabele trainingsvorm? welke eigenschappen stijgen daar mee?
En eigenlijk wil ik nu nog even verdediging blijven trainen, in het tussenseizoen passen....
Als counteraar is het helemaal niet raar om 4 weken in t seizoen passen te trainen hoor. Daar worden ze sneller beter mee dan met verdedigen. Ik zei Openingen maken omdat je dan je opstelling niet hoeft te veranderen. Deze train je er mee :quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt een rendabele trainingsvorm? welke eigenschappen stijgen daar mee?
En eigenlijk wil ik nu nog even verdediging blijven trainen, in het tussenseizoen passen....
quote:Verdedigers, centrale middenvelders en vleugelspelers ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Dan zou ik ff een paar weekjes passen trainen en dan die 23 jarige verkopen. Misschien wil hij nog wel naar goed stijgen en dan is ie weer iets meer waard.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die ene dus op redelijk... 1 op matig en de rest op zwak of minder
quote:Tudor Dima
27 years and 77 days, TSI = 65 750
In solid form, solid stamina.
Keeper: disastrous
Defending: wretched
Playmaking: magnificent
Winger: world class
Passing: inadequate
Scoring: passable
Set pieces: poor
quote:Nikita Ekimov
20 years and 91 days, TSI = 11 180
In solid form, excellent stamina.
Keeper: disastrous
Defending: wretched
Playmaking: brilliant
Winger: poor
Passing: passable
Scoring: poor
Set pieces: wretched
Damn lekker!quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:14 schreef ScudRaket het volgende:
2 stijgers. Binnenkort op de TL.
[..]
[..]
Koop geen spelers die je niet gaat trainen in het begin, je moet je budget echt op training focussen. Die 3, 4 ton die je kan uitgeven moet je in eerste instantie niet besteden aan iets relatief zinloos als een goed keeper. Kies een trainingsvorm en koop er trainees voor. Belangrijk is om een hoofdstat te trainen in het begin, verdedigen, spelmaken, vleugelspel (lange pass of vleugelaanval) of scoren. Koop ze op 17 jaar en redelijk in, train ze twee niveaus omhoog en verpats ze weer. Dan koop je betere trainees en begin je eigenlijk weer opnieuw.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:03 schreef BaDaZz het volgende:
Ik ben aan het bieden op een goede keeper dus hopen dat ik die kan krijgen.
Hoe heet jou team?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:16 schreef Outpost76 het volgende:
@ ArcturusMengsk
Was je me te snel af joh met die federatie aanvragen of was jij dat niet?
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Koop geen spelers die je niet gaat trainen in het begin, je moet je budget echt op training focussen. Die 3, 4 ton die je kan uitgeven moet je in eerste instantie niet besteden aan iets relatief zinloos als een goed keeper. Kies een trainingsvorm en koop er trainees voor. Belangrijk is om een hoofdstat te trainen in het begin, verdedigen, spelmaken, vleugelspel (lange pass of vleugelaanval) of scoren. Koop ze op 17 jaar en redelijk in, train ze twee niveuas omhoog en verpats ze weer. Dan koop je betere trainees en begin je eigenlijk weer opnieuw.
helemaal niks aan toe te voegen.. maar een zwak keeper is wel erg laag hoor.. ik zou em toch wel vervangen door een redelijke of zo.. die zijn vaak ook niet zo heel duur..quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Koop geen spelers die je niet gaat trainen in het begin, je moet je budget echt op training focussen. Die 3, 4 ton die je kan uitgeven moet je in eerste instantie niet besteden aan iets relatief zinloos als een goed keeper. Kies een trainingsvorm en koop er trainees voor. Belangrijk is om een hoofdstat te trainen in het begin, verdedigen, spelmaken, vleugelspel (lange pass of vleugelaanval) of scoren. Koop ze op 17 jaar en redelijk in, train ze twee niveuas omhoog en verpats ze weer. Dan koop je betere trainees en begin je eigenlijk weer opnieuw.
je kunt hem ook naar Hattrick uploaden..quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:23 schreef BaDaZz het volgende:
Ik wil een clublogo uploaden, heb ik via imageshack gedaan, maar ik krijg een kruisje
Klopt maar ja hij was al op een goed aan t bieden. En ik weet t van me zelf. Ik stop daar dan niet zomaar mee.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
helemaal niks aan toe te voegen.. maar een zwak keeper is wel erg laag hoor.. ik zou em toch wel vervangen door een redelijke of zo.. die zijn vaak ook niet zo heel duur..
Geen idee hoe dat tegenwoordig gaat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:24 schreef ArcturusMengsk het volgende:
je kunt hem ook naar Hattrick uploaden..
Met fatsoenlijke trainees is op dat niveau de keeper al heel snel niet belangrijk meer. Tenzij hij verdedigers gaat trainen en wil gaan counteren, maar zelfs dan nog.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
helemaal niks aan toe te voegen.. maar een zwak keeper is wel erg laag hoor.. ik zou em toch wel vervangen door een redelijke of zo.. die zijn vaak ook niet zo heel duur..
Mijn club -> clublogoquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar ja hij was al op een goed aan t bieden. En ik weet t van me zelf. Ik stop daar dan niet zomaar mee.
[..]
Geen idee hoe dat tegenwoordig gaat.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:30 schreef BaDaZz het volgende:
het is me al gelukt, ben nu voor een redelijke keeper gegaan, goed werd me te duur
Dat weet ik maar ik heb verder me er niet in verdiept omdat ik al een logo heb.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:30 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Mijn club -> clublogo
en dan wijst het zichzelf..
Het is mij wel gelukt. Je moet all1 wel het bestaande tenue aanklikken voor je de aanpassing wil doen. Ik heb pas de nr's veranderd en moest eerst op de bestaande nr's klikken voor ik het kon veranderen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ligt het aan mij of kun je een eenmaal ontworpen en opgeslagen tenue niet meer veranderen?
Als in..., ik wil nog wat toevoegen aan m'n huidige thuis-/uit-tenue, echter kan ik kennelijk alleen maar nieuwe tenues maken en niet een 'oude' aanpassen?
Heb je al 17 of 18 jarige trainies dan? Heb je al een training ingesteld? Zo ja wat ga je trainen dan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:39 schreef BaDaZz het volgende:
dat zeker ja, gelukkig speel ik van het weekend thuis zodat ik wat inkomsten heb. Ik wacht nog steeds op de goedkeuring van de GM zodat ik verderkan met opdrachten.
Keeper is binnen en nu ga ik sparen
auch dat had je beter niet kunnen doen. Dat kost je heel veel geld in het begin wat je nog niet hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:46 schreef BaDaZz het volgende:
Nee die heb ik nog niet. Heb gister een jeugdteam opgestart. Ik train mijn eerste elftal positiespel en mijn jeugd positiespel en openingen zoeken. Even afwachten hoe het uitpakt.
je kunt de oude wel laden..quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ligt het aan mij of kun je een eenmaal ontworpen en opgeslagen tenue niet meer veranderen?
Als in..., ik wil nog wat toevoegen aan m'n huidige thuis-/uit-tenue, echter kan ik kennelijk alleen maar nieuwe tenues maken en niet een 'oude' aanpassen?
ach met 1 scout in het begin kan het niet zo heel veel kwaad toch? Dat aantal kan je vanzelf wel uitbouwen zodra de financiën het toelaten.. Het moeten er alleen niet 3 zijn, want dan wordt het wel wat te gek..quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
auch dat had je beter niet kunnen doen. Dat kost je heel veel geld in het begin wat je nog niet hebt.
Het eerste wat je moet doen is 17 a 18 jarige met redelijk positie spel kopen. Voor je ze uit je jeugd kan halen ben je 1 seizoen verder. Daar kan je niet op wachten en dat is geld weg gooien. die 17 of 18 jarige kan je redelijk snel een paar niveautjes hoger trainen en dan weer voor meer geld verkopen waar je weer nieuwe trainies van koopt. enz enz enz Dit is de basis van Hattrick om zo een beter team te krijgen.
Met je jeugd opleiding kan je per seizoen mischien 1 a 2 spelers gebruiken als trainie en daar moet jij dus eerst nog 1 seizoen op wachten.
Heldquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:00 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je kunt de oude wel laden..
wedstrijdtenue's -> ontwerpbibliotheek (dat is het shirtje) -> laad ontwerp..
ach dat wilde ik nou niet direct zeggen..quote:
Dat is waar. Verder moet je het ook helemaal zelf weten het is jou team. Het enige wat wij kunnen doen is advies geven. Ik zou wel kijken of ik die trainies kan kopen als ik jou was. Dat is namelijk de basis van hattrick maar goed ik hou er over op. We kunnen het namelijk 10x zeggen maar als je het zelf niet wil of niks vind moet je het zelf weten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:56 schreef BaDaZz het volgende:
Ik ben zelf altijd van mening dat je niet snel genoeg kunt beginnen met een goede jeugd. Het hele idee om nog een soort van team(je jeugd) te managen vind ik leuk. Ik zie vanzelf wel of het gaat lukken. Zo niet dan is er niks aan de hand. Het is maar een spel
Dat is waar hij had all1 imo beter eerst trainies aan kunnen schaffen ipv een JO op te starten. Maar goed ik zou er over op houden.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:01 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach met 1 scout in het begin kan het niet zo heel veel kwaad toch? Dat aantal kan je vanzelf wel uitbouwen zodra de financiën het toelaten.. Het moeten er alleen niet 3 zijn, want dan wordt het wel wat te gek..
Ik heb een leuke spits lopen op de TL: Roman Lekawa... wel wat oud met zijn 32 maar goeie speler... maar je moet inderdaad zelf beslissenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:30 schreef BaDaZz het volgende:
Volgende week ga ik weer beetje voor spelers kijken. De nadruk zal dan vooral liggen op een goede spits en trainees.
Maar toch bedankt!
hier ben ik het helemaal mee eens.. maar een jeugdopleiding starten kan geen kwaad zolang je er maar niet te veel geld in steekt.. enne niet zo bozig doen tegen em he?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is waar. Verder moet je het ook helemaal zelf weten het is jou team. Het enige wat wij kunnen doen is advies geven. Ik zou wel kijken of ik die trainies kan kopen als ik jou was. Dat is namelijk de basis van hattrick maar goed ik hou er over op. We kunnen het namelijk 10x zeggen maar als je het zelf niet wil of niks vind moet je het zelf weten.![]()
ach die 5k meer of minder zal et em niet doen denk ik..quote:Dat is waar hij had all1 imo beter eerst trainies aan kunnen schaffen ipv een JO op te starten. Maar goed ik zou er over op houden.
Ik 2 waarvan 1 topper. Misschien worden die andere ook wel trainies maar dat hangt af van hun stijgende lijn. Ik ga ze niet trainen als ze geen passen of slechts matig verdedigen hebben. Dan staan ze zo op de TL.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gewoon 3 goede toekomstige deftrainees in mijn jeugdteam rondlopen
De toekomst is gewaarborgd
verdikke en dan zit ik met een positiespel kneus opgescheept...quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik 2 waarvan 1 topper. Misschien worden die andere ook wel trainies maar dat hangt af van hun stijgende lijn. Ik ga ze niet trainen als ze geen passen of slechts matig verdedigen hebben. Dan staan ze zo op de TL.
Kut weer mislukt. Ik probeerde juist niet zo over te komen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:35 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hier ben ik het helemaal mee eens.. maar een jeugdopleiding starten kan geen kwaad zolang je er maar niet te veel geld in steekt.. enne niet zo bazig doen tegen em he?
Dat is waar maar toch als een beginnend team is 5k per week al gauw veel. En ik weet niet of ie 5k betaald of meer.quote:ach die 5k meer of minder zal et em niet doen denk ik..
ff voor de duidelijkheid ik bedoel het goed en niet bazig oid. Het is jou team niet t mijne. Ik probeerde all1 ff wat bruikbare tips te geven.quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:35 schreef BaDaZz het volgende:
zag hem staan, deadline is ook pas na de westrijd. Als ik nu nog een speler koop moet het een directe versterking voor van het weekend zijn. Maar ik ga er niet naar zoeken.
hmmm dan heb ik hem veel te duur gekocht.... heb er 1,5 milj voor betaald, maar hopelijk haalt hij op zijn 18de briljant (vlak voor hij negentien wordt) denk dat het ong 2 seizoen duurt voor hij dat heeft ik heb nu eindelijk nameljik een goed coach...quote:Hmm, hsngt er een beetje vanaf of 'ie in een bidwar belandt, maar als die verder nog wat slecht/zwak/matig-skills heeft kan 'ie wel eens richting het miljoen gaan.. Toevallig ook nog een specialiteit?
Ja hoor dat is geen kneus! uitstekend positie spel god damn!quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:38 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
verdikke en dan zit ik met een positiespel kneus opgescheept...Ik wil ook deftrainees in mn jeugd..
eindelijk gelukt...quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:17 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach dat wilde ik nou niet direct zeggen..
bah ik wil een gestreept shirt, maar dat lukt me niet..
was een geintje hoor en ik bedoelde zelfs eigenlijk bozig..quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kut weer mislukt. Ik probeerde juist niet zo over te komen.
volgens mij is je eerste scout 5k.. 2de ook en je 3de 10k..quote:Dat is waar maar toch als een beginnend team is 5k per week al gauw veel. En ik weet niet of ie 5k betaald of meer.
tis een kneus omdat ie uitstekend positiespel gaat krijgen en niet verdedigen..quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hoor dat is geen kneus! uitstekend positie spel god damn!
Ik kan er ook niks aan doen dat Sjefke zo een toppertje is geworden. Er stond niks in zn scout rapport behalve dat ie redelijk kon worden in vleugel spel. Dat ie nou ook goed is geworden in verdedigen kan ikke niks aan doen. En goed is nog steeds geen uitstekend.
felie!quote:
Etterbak. Ik was nl zelf aan t zoeken naar mn woorden om juist niet bozig\bazig over te komen.quote:was een geintje hoor en ik bedoelde zelfs eigenlijk bozig..je moet me niet altijd te serieus nemen hoor.. ik zit soms ook maar wat te ouwehoeren..
![]()
dat weet ik maar ik weet niet of hij 1.2 of 3 scouts heeft.quote:volgens mij is je eerste scout 5k.. 2de ook en je 3de 10k..
Dat brengt anders genoeg geld in t laatje! En wie weet misschien komende zondag.quote:tis een kneus omdat ie uitstekend positiespel gaat krijgen en niet verdedigen..
quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:00 schreef Outpost76 het volgende:
Etterbak. Ik was nl zelf aan t zoeken naar mn woorden om juist niet bozig\bazig over te komen.![]()
ik ook niet, maar ik ga uit van 1.. en anders zal ie nu vast wel door hebben dat ie er max. 1 moet hebben nuquote:dat weet ik maar ik weet niet of hij 1.2 of 3 scouts heeft.![]()
die uitstekende komt uit Limburgquote:Dat brengt anders genoeg geld in t laatje! En wie weet misschien komende zondag.
* Outpost76 gaat 1 scout in groningen plaatsen net als er 1 in friesland zit. Lekker talentjes weg kapen![]()
quote:
das waar. Als hij nog mee leest dan.quote:ik ook niet, maar ik ga uit van 1.. en anders zal ie nu vast wel door hebben dat ie er max. 1 moet hebben nu
hehehe wie zegt dat ik dat nog niet doe? Die spelertjes worden naar mn scouts gestuurd. Ik heb namelijk overal ronselaars.quote:die uitstekende komt uit LimburgDus dan zou ik daar maar eens gaan scouten..
quote:Yannick Waasdorp, 53 jaar
Zoekt naar een 'willekeurige speler' in Nederland (in Fryslân) Je belde 5 dag(en), 2 uur en 39 minuten geleden voor het laatst met Yannick.
Verander Ontsla!
Sebastian Bouwmans, 47 jaar
Je scout rijdt momenteel in z'n luxe auto van de club op weg naar Nederland (Groningen). Hij moet even zijn aandacht bij de weg houden, dus probeer het over 3 uur nog eens Je belde 12 dag(en), 2 uur en 45 minuten geleden voor het laatst met Sebastian.
Jolyon de Hoon, 66 jaar
Zoekt naar een 'willekeurige speler' in Nederland (in Limburg) Je belde 12 dag(en), 2 uur en 45 minuten geleden voor het laatst met Jolyon.
Verander Ontsla!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |