quote:United Black Panthers - Maastricht City 3 - 1
De wedstrijd is bezig, maar het is rust.
Met 3-1 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. Panthers domineerde de wedstrijd en mocht 56 procent balbezit laten aantekenen.
quote:In de 45e minuut viel Allyson Brito Silva van doelpuntje op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Allyson Brito Silva resoluut een gele kaart voor een schwalbe. Het kan wel even duren voordat de fans van Allyson Brito Silva hun favoriet weer terugzien in een wedstrijd van doelpuntje. Zoals hij na 45 minuten van het veld moest, zag het er heel beroerd uit
En dat is 3quote:Na 42 minuten kwam uit een combinatie in het midden een steekpass naar Walther Olsen, die de voorsprong van Hilversum kon uitbreiden naar 0-3. Bij deze voorsprong meende Hilversum zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling.
Dat kon er ook nog wel bijquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:05 schreef Yurzinho het volgende:
mn jeugd heeft gewonnen
De laatste plaats weer teruggegeven aan Vullie
Zo is dus ook de kracht van mn indirecte vrijetrappen flink gestegen:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok niet iedereen maar ik vind t wederom een aardige training.![]()
![]()
[..]
Als dat zo door gaat heb ik dat indirecte vrijetrappen zo op een killer niveau!![]()
Afgelopen weekend was dat :
Indirecte vrije trappen:
Verdediging redelijk (laag)
Aanval matig (laag)
Van mn verdediging zijn er 3 van de 5 gestegen dus ik ben benieuwd.
Kijk hier eens.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:03 schreef Yurzinho het volgende:
hoe groot is het verschil ook alweer tussen PIC en normaal? qua middenveldniveau enzo...
nee sorry was t verkeerde teamquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:26 schreef ScudRaket het volgende:
6-0 winnen van iemand die pas 4 tegengoals heeft
Jòh, ik moest even een paar keer opnieuw lezen toen ik thuis kwam, maar het staat er inderdaad echt.. 2-3 voor Jong Wurdsjequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef ArcturusMengsk het volgende:
1 - 3 verloren.. ik sta nog wel boven de streep..
mn jeugdteam daarentegen heeft zwaar zwaar zwaar onverdiend gewonnen met 2 - 3..
quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:08 schreef Yurzinho het volgende:
Iemand een jeugdfriendly?
Zie trouwens net via Alltid's bekerranking dat ik momenteel qua punten/doelsaldo de hoogst geklasseerde VII benquote:Door jou uitgedaagd
Jeugdteam Speelterrein Aftrap Regels
YMFC College It Ûnthjit 29-10-2008 17:10 Normaal Verwijder
quote:0 - 1 Wouterus Boensma (18)
1 - 1 Aart van Hemert (33)
2 - 1 Theo van Xanten (33)
3 - 1 Oralcan Ildır (34)
3 - 2 Bautista Picón (74)
3 - 3 Gavin Craddock (85)
3 - 4 Bautista Picón (87)
United Black Panthers
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie Normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (zeer hoog)
Aanval zwak (heel laag)
Middenveld redelijk (laag)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging uitstekend (laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval goed (heel laag)
Linkeraanval slecht (laag)
Maastricht City
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid reusachtig
Indirecte vrije trappen
Aanval zwak (hoog)
Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval matig (hoog)
Ik bedoel, waar de fack slaat dit op? Die 2e kan ik dan nog wel enigzins begrijpen, maar de eerste en de derde? Bijna 50 verschil in hatstats man! Kut hattrickquote:Bolle Henk Voet.. 3-5-2 Normaal 2 9.75 149
FC-binnenkantpaal 3-4-3 Normaal 2 13.23 194
Dorhals 3-5-2 Counteraanval (matig) 1 13.03 170
FC-binnenkantpaal 3-4-3 Normaal 0 11.70 190
FC-binnenkantpaal 3-4-3 Normaal 2 12.59 185
FC Ronald 3-4-3 Normaal 3 9.77 149
Als je een keer verliest kan het wel aan de ME liggen. Maar als het 3 keer is, dan denk ik toch dat er iets aan je team niet helemaal klopt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:19 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Ik bedoel, waar de fack slaat dit op? Die 2e kan ik dan nog wel enigzins begrijpen, maar de eerste en de derde? Bijna 50 verschil in hatstats man! Kut hattrick
Ja dat vraag ik mij dus ook af. Mijn team is niet super in spelhervattingen, dit resulteert in:quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je een keer verliest kan het wel aan de ME liggen. Maar als het 3 keer is, dan denk ik toch dat er iets aan je team niet helemaal klopt.
quote:FC-binnenkantpaal
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (heel laag)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging goed (zeer hoog)
Linkerverdediging zwak (hoog)
Rechteraanval redelijk (heel laag)
Centrale aanval formidabel (heel laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
FC Ronald
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Aanval zwak (hoog)
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging matig (zeer hoog)
Linkerverdediging zwak (laag)
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (heel laag)
Hij scoort 2,5 ster, maar dat neemt in de loop van de wedstrijd af door z'n conditie (die zal wel erg laag zijn). Z'n vorm is ook niet al te best.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:13 schreef Game_Error het volgende:
Kan iemand eens naar mijn team (Hilversum United) kijken en mij vertellen waarom Walther Olsen steeds maar 1 ster scoort in een wedstrijd? Hij is een oude uitmuntende verdediger. dus ik had wel verwacht dat ie wat hoger zou scoren...
Conditie, passen, vorm en ervaring.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:48 schreef Kn0x het volgende:
Wat voor skills moeten je middenvelders hebben om meer dan 3 sterren te krijgen? Ik heb 3 middenvelders met Uitmundent positiespel, maar ze komen niet boven de 3 sterren uit?
Bij de eerste kan ik het verlies wel een beetje begrijpen, maar bij de 2e ook echt niet:quote:
quote:Dorhals
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid matig
Indirecte vrije trappen
Aanval zwak (heel laag)
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval matig (laag)
Linkeraanval zwak (hoog)
FC-binnenkantpaal
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Aanval zwak (hoog)
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval goed (hoog)
Centrale aanval formidabel (laag)
Linkeraanval zwak (heel laag)
quote:Bolle Henk Voetbal en Bier
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (hoog)
Aanval matig (laag)
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging redelijk (heel laag)
Linkerverdediging slecht (zeer hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval zwak (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
FC-binnenkantpaal
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Aanval zwak (hoog)
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging goed (heel laag)
Centrale verdediging goed (laag)
Rechteraanval redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval uitstekend (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
Bij die eerste is het inderdaad gewoon het middenveld. Daarnaast zou ik eens proberen om centrumaanval te spelen in plaats van normaal. Je centrumaanvalsrating is namelijk veel hoger dan de vleugel. De kansen die nu over de vleugel gaan gaan eigenlijk een beetje verloren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:35 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Bij de eerste kan ik het verlies wel een beetje begrijpen, maar bij de 2e ook echt niet:
[..]
[..]
T ligt r ook aan hoe hoog je keep zit in spelhervatten. Hoe hoger hij zit hoe beter hij ze stoppen kan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:06 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij dus ook af. Mijn team is niet super in spelhervattingen, dit resulteert in:
Indirecte vrije trappen:
Aanval zwak (hoog)
Maar mijn tegenstanders hebben ook ongeveer deze waarden, sommige matig. Is de invloed van spelhervattingen erg groot geworden dit seizoen ofzo?
Met deze waarden zou ik toch niet 2-3 moeten verliezen dacht ik zo:
[..]
quote:Welkom in het nieuwe seizoen!
06-10-2008
Het nieuwe Hattrick-seizoen is weer begonnen, en daarmee zijn ook enkele wijzigingen in de match engine aangebracht. Allereerst willen we je herinneren aan drie al eerder aangekondigde wijzigingen die verband houden met spelhervattingen:
• Indirecte vrije trappen zijn nu realiteit in alle wedstrijden. Zie de spelregels voor meer informatie.
• Je keeper moet vaardigheid hebben in zowel keepen als spelhervatten om vrije trappen en strafschoppen te kunnen stoppen. Even goed zijn in beide is beter dan erg bedreven zijn in een van de twee vaardigheden.
• Je keeper kan niet meer als spelhervatter ingesteld worden.
Als laatste hebben we ook de tactiek 'creatief spel' effectiever gemaakt, omdat we vinden dat die niet effectief genoeg was. Als je nu creatief spel speelt, vergroot je de kans op speciale gebeurtenissen nog meer dan in het verleden.
Dat wordt maximaal 1 goede middenvelder.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een wonderbaarlijke verdediger in de verkoop staan voor 2,4 miljoen... met deze opbrengst en het miljoen wat ik al op de bank heb staan wil ik mijn middenveld eens goed gaan versterken.
Is het zo erg tegenwoordig, heb al even geen spelers meer gekocht? Ik zoek eigenlijk minimaal wonderbaarlijk met wat bijstats...quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat wordt maximaal 1 goede middenvelder.
De prijzen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het zo erg tegenwoordig, heb al even geen spelers meer gekocht? Ik zoek eigenlijk minimaal wonderbaarlijk met wat bijstats...
quote:Nieuwe supporter
27-10-2008
Xummon is vanaf nu een supporter van je team!
Je zal ff moeten wachten tot ik je ook die eer kan geven.quote:Supporterslots
Je hebt momenteel 14 supporterslots tot je beschikking.
Op z'n vroegst op 30-11-2008 kun je nog een supporterslot krijgen.
Dan nix inderdaad...quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:26 schreef drummerdude het volgende:
Wat heb je aan een supporter (als je zelf niet bent)
Als je me nog niet supportert dan wil ik graag. Hoe meer hoe beterquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Yurzinho het volgende:
Ik heb 15 supporterslots over. Wie wil?
EDIT - nu nog 9
Geregeld!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je me nog niet supportert dan wil ik graag. Hoe meer hoe beter
Edit :
Heb je nog gekeken naar die link op pagina 1?
hehehe ik dacht dat je t voor de wedstrijd van gisteren nodig had.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:40 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Geregeld!
Nee, daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Wellicht later vanavond
27-10-2008
yurtjuh is vanaf nu een supporter van je team!
De tering nou voel ik me toch echt vereerd! 3 nieuwe supporters in 1 dagquote:Nieuwe supporter
27-10-2008
bamibal is vanaf nu een supporter van je team!
Hoe raad je het.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
De tering nou voel ik me toch echt vereerd! 3 nieuwe supporters in 1 dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ps die bamibal zit stiekem mee te lezen en dacht waarschijnlijk dat t een goed idee was.
psps thx ruudt
Nee, voor de kraker over 2 wekenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehe ik dacht dat je t voor de wedstrijd van gisteren nodig had.
je mag mij wel supporteren hoor..quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Yurzinho het volgende:
EDIT - nu nog 9
K dan, ik heb momenteel een wereldklasse keep met rampzalig spelhervatten. Reden dus om dit misschien even wat te trainen nu of in het tussenseizoen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
T ligt r ook aan hoe hoog je keep zit in spelhervatten. Hoe hoger hij zit hoe beter hij ze stoppen kan.
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:57 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je mag mij wel supporteren hoor..
Ik sta er nog wel tussen neem ik aan?quote:
Nu weer wel. Supporter was een poosje verlopen, en dan zijn ze ineens allemaal weg enzo...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sta er nog wel tussen neem ik aan?
Inderdaad, ziet er echt supermooi en overzichtelijk uit. Komt u maar!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef nicomart het volgende:
Die nieuwe skin ziet er trouwens best sexy uit. Laat maar komen zou ik zeggen
quote:
quote:Shoccers FC 3-5-2 Normaal 1
15.30
193 60 87 46
50.0 15.0 26.0 9.0
K.F.C. Minnertsga 4-4-2 Normaal 1
17.27
228 90 66 72
61.0 23.5 22.5 15.0
Ja Ja Ja, ik wilquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Yurzinho het volgende:
EDIT - nu nog 9
Geregeld, nu weet je mij ook te vindenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:31 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ja Ja Ja, ik wil
Ik heb zelf ook nog 4 slots over dus ik kan ook nog wat mensen supporten
ps. Mijn team is de Raging Bulls United (764020)
Hallo, train ik soms alleen maar positiespel?quote:Hallo!
Joachim Wildeboer: Hij was in een prima bui deze week. Later hoorde ik dat dit kwam omdat hij jarig was.
Xavier Cramer: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel zien. Daarin is hij inmiddels waardeloos.
Mannus Nederveld: Zijn Positiespel-vaardigheid is redelijk.
Kevin Elderman: Niet iedereen kan de hemel bestormen. Hij wordt gestaag beter op het gebied van Positiespel, maar ik denk dat hij op dat gebied over een maandje wel uitgegroeid is als hij dit als primaire training blijft krijgen.
Arie Baert: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Positiespel Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Houdoe!
Ik ben al 2 weken bezig met spelhervatten trainen (nu mn 3e week) en bij mij zit t inm op redelijk hoog. De 1e week steeg bijna mn hele team en de 2e week nog weer eens de helft. Ik ben van plan om te testen wat de invloed er nu echt van is en dus mn niveau veel hoger te krijgen dan gemiddeld. Ik hou men hier al 2 weken op de hoogte van de TU en de hoogte van mn indirecte vrije trappen dus als je t interesant vind moet je maar blijven opletten op mn TU update post op vrijdag. die van afgelopen vrijdag staat hier en die van de week daar voor hier. op zich allebij aardige TU's dacht ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:27 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
K dan, ik heb momenteel een wereldklasse keep met rampzalig spelhervatten. Reden dus om dit misschien even wat te trainen nu of in het tussenseizoen?
Misschien wordt spelhervatten trainen sowieso lucratiever door al die maatregelen om het belangrijker te maken in het spel.
Support mij dan! ik kan je all1 niet de eer terug geven. Ik heb geen slots meer over en er zijn er deze week 3 bij gekomen dus die moet ik ook nog eerst supporteren. Kan wel ff duren dus voor ik je de eer terug kan bewijzen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er nog 11 (supporterslots) over: Vulture United 1980 (1362274)
quote:28-10-2008 nielsrop is lid geworden van de federatie.
28-10-2008 Sloopkogel is lid geworden van de federatie.
Potentie uit scoutingsrapport was uitstekend scoren, maar wilde m'n training er niet voor omgooien. Daarom maar gewoon in de jeugd laten lopen, totdat 'ie daar niet meer mocht spelen (vanaf morgen te oud). Nu mag hij bij mij op de bank zitten en wat in oefenpotjes spelen, tenzij iemand m'n wil kopen/trainen.. Zit vrij hoog in redelijk scoren en mooie specialiteit, karakter en bijstats toch wel..quote:Alan Janson (A) (222943784)
18 jaar en 111 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 29-10-2008
Nationaliteit: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 355 ¤/week
Eigenaar: SC diepFries
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
Donequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
Support mij dan! ik kan je all1 niet de eer terug geven. Ik heb geen slots meer over en er zijn er deze week 3 bij gekomen dus die moet ik ook nog eerst supporteren. Kan wel ff duren dus voor ik je de eer terug kan bewijzen.
Zonde zeg, daar had je een smak geld aan kunnen verdienenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Potentie uit scoutingsrapport was uitstekend scoren, maar wilde m'n training er niet voor omgooien. Daarom maar gewoon in de jeugd laten lopen, totdat 'ie daar niet meer mocht spelen (vanaf morgen te oud). Nu mag hij bij mij op de bank zitten en wat in oefenpotjes spelen, tenzij iemand m'n wil kopen/trainen.. Zit vrij hoog in redelijk scoren en mooie specialiteit, karakter en bijstats toch wel..
quote:
28-10-2008
TheVulture is vanaf nu een supporter van je team!
Kan iemand hier wat slims over zeggen, of ben ik echt een HT mongool?quote:
t Spijt me maar ik snap r geen zak van zo met die cijfertjes. Wat moet t voorstellen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kan iemand hier wat slims over zeggen, of ben ik echt een HT mongool?
Uit jouw post kon ik nou niet bepaald halen dat je er graag meningen over wil horen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kan iemand hier wat slims over zeggen, of ben ik echt een HT mongool?
ikkequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Yurzinho het volgende:
EDIT - nu nog 9
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:35 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Done. Inmiddels nog maar 5 slots over
Ware het niet dat 'ie 17j20d ofzo was toen 'ie werd gescout. Dan had ik met een 18j...d uitstekend spits gezeten en die levert net wat minder op dan 17j0d.. In plaats van Janson heb ik nu dus andere spelers getraind. Totale inkomsten uit verkoop bedragen 1,4 miljoen, terwijl ik nog voor zo'n 600k (transferwaarde ttv promoveren) in de eigen selectie rond heb lopen. Omgerekend dus zo'n 2 miljoen aan inkomsten na iets meer dan 3 seizoenen JO (waarbij 1e seizoen je niets kunt promoveren). Ik ben niet ontevredenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zonde zeg, daar had je een smak geld aan kunnen verdienen
De 2e speler die ik uit de jeugdopleiding haalde was al voor 2 mijloen verkocht. Ik zal nu aan ongeveer 4/4,5 miljoen aan opbrengsten zitten. Ik ben trouwens meteen toen het mogelijk was begonnen met de jeugdopleiding, hoeveel seizoenen dat is weet ik niet...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ware het niet dat 'ie 17j20d ofzo was toen 'ie werd gescout. Dan had ik met een 18j...d uitstekend spits gezeten en die levert net wat minder op dan 17j0d.. In plaats van Janson heb ik nu dus andere spelers getraind. Totale inkomsten uit verkoop bedragen 1,4 miljoen, terwijl ik nog voor zo'n 600k (transferwaarde ttv promoveren) in de eigen selectie rond heb lopen. Omgerekend dus zo'n 2 miljoen aan inkomsten na iets meer dan 3 seizoenen JO (waarbij 1e seizoen je niets kunt promoveren). Ik ben niet ontevreden
Je moet af en toe wat geluk hebben.. Remmerswaal die nu in m'n JO zit haalt 7,5 ster als vleugelspeler, ik krijg echter maar niets te horen over z'n ratings. Weet wel dat 'ie redelijk allround is en redelijk Positiespel kan halen, maar verder..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De 2e speler die ik uit de jeugdopleiding haalde was al voor 2 mijloen verkocht. Ik zal nu aan ongeveer 4/4,5 miljoen aan opbrengsten zitten. Ik ben trouwens meteen toen het mogelijk was begonnen met de jeugdopleiding, hoeveel seizoenen dat is weet ik niet...
ik heb echt nog nooit iets dik kunnen verkopen uit mn jeugdteam..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De 2e speler die ik uit de jeugdopleiding haalde was al voor 2 mijloen verkocht. Ik zal nu aan ongeveer 4/4,5 miljoen aan opbrengsten zitten. Ik ben trouwens meteen toen het mogelijk was begonnen met de jeugdopleiding, hoeveel seizoenen dat is weet ik niet...
quote:Abdel Ahmed Shariff: ¤ 543.000
Dave Stokvis: ¤ 70.000
Duncan Bastiaensen: ¤ 1.350.000
Eldert Zwaan: ¤ 7.001
Frits Kooper: ¤ 140.000
Josef Fräser: ¤ 1.000
Lionel Ruigrok: ¤ 71.000
Rein Wessels: ¤ 155.000
Sam Weltevreden: ¤ 153.000
Thijmen Luppes: ¤ 400.000
Walt Terlouw: ¤ 627.000
Wilfred Gosens: ¤ 2.002
Wilko Hoepmans: ¤ 72.000
Wouter-Jan Waagemans: ¤ 2.000.000
Yannick Ariens: ¤ 1.001
Totaal: ¤ 5.592.004
Ik heb al diverse malen opgetrainde verdedigers uit de eigen jeugd verkocht voor leuke prijzen, die vanavond afloopt gaat ook voor minimaal 2,4 miljoen weg... ik koop eigenlijk helemaal geen trainees meer van buitenafquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb echt nog nooit iets dik kunnen verkopen uit mn jeugdteam..![]()
Het kost me meer dan dat het oplevert.
Want je traint niet meer?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb al diverse malen opgetrainde verdedigers uit de eigen jeugd verkocht voor leuke prijzen, die vanavond afloopt gaat ook voor minimaal 2,4 miljoen weg... ik koop eigenlijk helemaal geen trainees meer van buitenaf
Nee bijdehand, ik leid ze nu zelf opquote:
Eigenlijk best veel kneusjes verkocht, en maar één echte klapper.quote:Albert-Henk de Rijke - 235.000
Alfons Warmenhoven - 16.000
Arjan Zobel - 60.000
Bertrand Grijsaart - 36.000
Claus Rood - 42.000
Diederick Kromhout - 2.000
Eelco Ligtenberg - 1.000
Ephraim Roosenboom - 50.000
Feddo Gosselink - 255.000
George Weurink - 3.000
Gosse Bar - 110.000
Hilbrand Deelstra - 938.000
Hilco Helmers - 4.000
Leroy Strijbosch - 2.000
Walter Kersten - 8.000
Yvo Korsten - 1.000
Totaal: 1.763.000
dat doe ik dus ook maar ze komen echt nergens mee aan.. et is nooit wat..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Tegenwoordig zoek ik verdedigers. Maar alle andere spelers had ik specifiek gezocht op middenvelders.
You have now challenged De Nootjesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:34 schreef nicomart het volgende:
iemand nog een jeugdfriendly? De Nootjes (36151)
ik heb momenteel ook een mindere periode. Waarschijnlijk zal ik dit seizoen ook niets goeds kunnen promoveren. Volgende seizoen minimaal 1 speler met goed op zijn hoofdstat.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:10 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat doe ik dus ook maar ze komen echt nergens mee aan.. et is nooit wat..
Kom op doe mee! ik weet nu al van 2 van de 3 organisatoren (van vorig seizoen) dat als t zo sumier blijft er geen organisatie over blijft. Ik trek me iig terug als t 1 cup moet worden.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
You have now challenged De Nootjes
was jij dat? het is in ieder geval geregeldquote:Kleintje Pils
Speelterrein : De Fluitketel
Aftrap : 31-10-2008 20:30
Regels : Normaal
correctie 3 van de 3, want ik ga het niet in mn eentje doen.. dat heb ik simpel weg niet aan tijd..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kom op doe mee! ik weet nu al van 2 van de 3 organisatoren (van vorig seizoen) dat als t zo sumier blijft er geen organisatie over blijft. Ik trek me iig terug als t 1 cup moet worden.
Ik had t even over de organisatoren van vorig seizoen. Dat is nu met jou inbegrepen dan dus 3 van de 4quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
correctie 3 van de 3, want ik ga het niet in mn eentje doen.. dat heb ik simpel weg niet aan tijd..
Dus kom op mensen geef je op als je dat nog niet gedaan hebt. Je wilt toch niet dat deze Lustrumeditie niet doorgaat? Opgeven kan hier
tssssquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb mijn eigen onderlinge competitie al.
Fok!cup..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
opgeven waarvoor?
Gister mijn eerster keeper +4
Ik ben ook heel benieuwd... ik heb mijn conditietraining verhoogd met het hoop dat mijn middenvelders weer stijgen naar uitstekend conditie... zou fijn zijn ivm mijn midratingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
Vanacht weer de training! Ik ben benieuwd! Dat Spelhervatten geeft steeds zulke leuke resultaten.
Allebij duimen danquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd... ik heb mijn conditietraining verhoogd met het hoop dat mijn middenvelders weer stijgen naar uitstekend conditie... zou fijn zijn ivm mijn midrating
gedeeltelijk gelukt... eentje zit nu weer op uitstekend, de andere 2 waaronder een nieuwe aankoop zitten nog op goed... volgende week hopelijk wel naar uitstekend.quote:
dat altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef -J-D- het volgende:
Nog iemand geinteresseerd in een bod van 24 miljoen of zo voor een speler?
Wat moet ik met dat geld?
Ik heb een speler te koop staan voor 3 mil, je mag wel 3,8 biedenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef -J-D- het volgende:
ik heb ook een leuke te koop staan dus een mooi bod is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb er 3 te koop staan, daar mag je een openingsbod op doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef -J-D- het volgende:
ik heb nog wel een middenveldertje (17 jaar 57 dagen) erop voor 500k.. daar mag natuurlijk wel een openingsbod op worden gedaan..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef -J-D- het volgende:
Mischien koop ik die speler wel van je.Moet die van mij wel eerst verkocht worden natuurlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb een speler te koop staan voor 3 mil, je mag wel 3,8 bieden
Zo stijgen ze dus 1x in de 2 weken of sneller!quote:Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Nils-Ove Forsbo Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van goed naar uitstekend.
Cyril Bossely Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van zwak naar matig.
Magnus Landlind Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van redelijk naar goed.
Hernán Andreu Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van zwak naar matig.
Bjorn Rochus Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van formidabel naar uitmuntend.
Lampis Iloridis Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van matig naar redelijk.
Raymond Suykerbuijck Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van slecht naar zwak.
Gideon van Olphen Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van matig naar redelijk.
Yip Nieuwenhuis Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van zwak naar matig.
Lauge Rath-Friis Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van matig naar redelijk.
Benjamin van Luin Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van zwak naar matig.
Ben wederom benieuwd wat dit alles doet de komende zondag. Er zijn weer 5 spelers uit mn A team gestegen. 1 naar uitmuntend, 1 naar uitstekend, 1 naar goed, 1 naar redelijk en 1 naar matig.quote:Indirecte vrije trappen
Verdediging redelijk (hoog)
Aanval redelijk (hoog)
quote:01 Zefiros Fanariotis Spelhervatting: redelijk
02 Bjorn Rochus Spelhervatting: uitmuntend
03 Matthieu Reijnders Spelhervatting: matig
04 Lampis Iloridis Spelhervatting: redelijk
05 Geovanni Meurisse Spelhervatting: uitstekend
06 Lauge Rath-Friis Spelhervatting: redelijk
07 Magnus Landlind Spelhervatting: goed
08 Nils-Ove Forsbo Spelhervatting: uitstekend
09 Hernán Andreu Spelhervatting: matig
10 Jędrek Sobowiec Spelhervatting: goddelijk
11 Zübeyir Özkal Spelhervatting: goed
Hoeveel geef je weg? ik wil ook nog wel 1 mil.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef -J-D- het volgende:
"jouw"quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:47 schreef One_conundrum het volgende:
haha, anderhalf ook. Nouja laten we het maar op jou onkunde houden.dankjewel JD
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben bijna in staat om bewust hier voor een speler te koop te zetten.
Is het echt zo voordelig? Ik vind het een beetje zonde van mijn training eigenlijk... Maar ik ga bij nieuwe spelers wel meer kijken wat ze hebben bij spelhervatten..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:43 schreef Outpost76 het volgende:
En weer een goede TU :
[..]
Zo stijgen ze dus 1x in de 2 weken of sneller!Spelers die redelijk hoog zitten stijgen 1x in de 2 weken en lagere 1x per week.
Ik zat dus op :
[..]
Ben wederom benieuwd wat dit alles doet de komende zondag. Er zijn weer 5 spelers uit mn A team gestegen. 1 naar uitmuntend, 1 naar uitstekend, 1 naar goed, 1 naar redelijk en 1 naar matig.
Edit : Ik heb nu in heel mn team als laagste zwak qua spelhervatten. (op mn trainere na) Dat was 3 weken geleden wel anders! Met een heel aantal op rampzalig.![]()
Mn A team :
[..]
Ik ben dat nog aan t onderzoeken. Ik zit inmiddels veel hoger dan de andere in mn competitie. Je keeper moet iig ook spelhervatten hebben om ze beter te kunnen stoppen. Ik ben nu 3 weken verder qua spelhervatten en hou jullie hier op de hoogte mbt spelhervatten en als t me wat gaat opleveren zijn jullie hier de 1e die dat horen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:04 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Is het echt zo voordelig? Ik vind het een beetje zonde van mijn training eigenlijk... Maar ik ga bij nieuwe spelers wel meer kijken wat ze hebben bij spelhervatten..
Geen idee. Ik weet iig dat spelhervatten niet echt lang duurt om t hoger te krijgen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:28 schreef One_conundrum het volgende:
Zijn er eigenljik alweer algemene tabellen over hoelang het duurt voordat een speler in skill stijgt. Per skillniveau nu uiteraard...
quote:Laurens Hardy Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.
Bep Bouwer Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
Ik heb helaas nog geen speler die ik weg wil doen. Als t r 1 uit mn B team wordt iws t helemaal niks want daar krijg ik misschien een paar k voor.quote:
Vanavond gaat er een 20 jarige uitstekende middenvelder met formi passen. TC geeft slechts 781k, maar het dubbele wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef -J-D- het volgende:
Aldus geschiedde:quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vanavond gaat er een 20 jarige uitstekende middenvelder met formi passen. TC geeft slechts 781k, maar het dubbele wordt gewaardeerd..
Ieder ander die het erin ziet zitten, schroom niet!quote:Kobus Hofland (187732286)
20 years and 42 days, passable form, healthy
A popular guy who is balanced and upright.
Has poor experience and poor leadership abilities
Next birthday: 10-01-2009
Nationality: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 8 180
Wage: 1 059 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: excellent Passing: formidable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: poor Set pieces: poor
vanavond hopelijk maar weer eens een overwinning.. het moet mogelijk zijn gezien mijn tegenstander..quote:Op zondag 2 november 2008 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond dan hopelijk echt de eerste punten, dankzij mijn aankopen van deze week is mijn mid en aanval, ook al is de teamgeest en het zelfvertrouwen niet goed op dit moment.
Wat dacht je van 30 dagen ouder?quote:Op zondag 2 november 2008 16:10 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit te twijfelen.... ik heb nu een speler uit m'n jeugd die klaar is om gepromoveerd te worden, hij is 17 jaar en goed keepen. Hij haalt nu 4,5 ster als verdedigen, dus dat zal zwak zijn denk ik. De trainer geeft aan dat hij nog een maandje doorgetraind kan worden op verdedigen, dus dan zal 'ie matig zijn?
Hoe oud zal hij dan zijn over een maandje? Dan kan ik hem weer doortrainen in het eerste elftal., maar als ie dan al 18 jaar is kan ik hem beter nu pullen.
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Teunis Hakvoort.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Verdedigen. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt!
Deze speler is krachtig voor zijn leeftijd. Als het er op aankomt, weet ik zeker dat hij met zijn imposante bouw in het voordeel is ten opzichte van zijn tegenstanders.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ok. Hij is nu 17 jaar en 2 dagen, dus dat is in z'n voordeel.quote:Op zondag 2 november 2008 16:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat dacht je van 30 dagen ouder?
4,5* verdedigen had ik indertijd met Willy Petersen ook.. Dat bleek slecht (hoog) verdedigen te zijn (1 training verdedigen bij z'n nieuwe eigenaar in het tussenseizoen resulteerde in een 'pop').
Of je hem nu promoveert of nadat 'ie op verdedigen getraind is.. Als 'ie 'laag' in 17 jaar is zou ik hem nu pullen. De lage leeftijd wordt voorzover ik de keepersmarkt ken meer voor betaald dan een niveautje verdedigen..
Pull is beter dan ik verwacht hadquote:Op zondag 2 november 2008 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. Hij is nu 17 jaar en 2 dagen, dus dat is in z'n voordeel.
Dan pull ik hem nu wel!
Lekker doortrainen dus!quote:Rein Jansen (223398226) Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
17 jaar en 2 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Volgende verjaardag: 20-02-2009
Total Skill Index (TSI): 3 050
Loon: 2 310 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: matig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Jezus, train je nog steeds keepersquote:Op zondag 2 november 2008 19:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pull is beter dan ik verwacht had
[..]
Lekker doortrainen dus!
Netjes hoor... Ik snap die 4,5* icm het slecht (hoog) verdedigen van mijn keepertje eigenlijk nog steeds niet. Regelmatig zie je keepertjes met zwak/matig verdedigen voorbij komen die dan 3,5-4,5* haalden en die van mij komt er met 'slecht' van af. Ach, hij heeft tegen de 800k opgeleverd, was ik dik tevreden mee.quote:Op zondag 2 november 2008 19:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pull is beter dan ik verwacht had
[..]
Lekker doortrainen dus!
Mijn pull 6,5 ster in zn laatste wedstrijd als links achter. Helaas van zn 18 jaar. Verder een leuke om te verkopen. JD had je nog geld over?quote:Tenzin Wassink (223391644)
18 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en berucht is.
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 22-02-2009
Total Skill Index (TSI): 460
Eigenaar: FC RKDEO
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Pas maar op, hij is er gek genoeg voorquote:Op zondag 2 november 2008 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn pull 6,5 ster in zn laatste wedstrijd als links achter. Helaas van zn 18 jaar. Verder een leuke om te verkopen. JD had je nog geld over?ff een miljoentje bieden voor deze speler. Als of dat niet opvalt
quote:Op zondag 2 november 2008 19:53 schreef One_conundrum het volgende:
Da's een hele mooie hovenier. Trainen op welke van de twee?
Jaquote:
Uitverkocht huis, 28 000 toeschouwers. Eerste serieuze test in VII. Tegenstander is koploper qua HatStats in mijn competitie, leunt echter voornamelijk op z'n verdediging en is waarschijnlijk te pakkenquote:02-11-2008
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 275 625 ¤ aan entreegeld.
quote:Toen Alegenus-speler Luca Monti vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman. Twello zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Samuli Ranta na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Floris-Jan Kessels.
organiseer het zou ik zeggenquote:Op zondag 2 november 2008 21:31 schreef GeneraalUli het volgende:
Jezus tering, weer een blessure. Is er een Robben-award ofzo? Dan heb ik die met mijn team wel in de pocket...
[..]
Drukke 45e minuut.quote:De discussie over elektronische hulpmiddelen laaide in het uitvak weer flink op nadat de scheidsrechter in de 45e minuut een dubieuze strafschop gaf aan de thuisploeg. De spelers van het bezoekende team gingen nog met hem in discussie, maar hij bleef onverbiddelijk naar de stip wijzen. Cain Pound liet zich niet afleiden en scoorde 2-1 voor Twello. Het werd muisstil op de tribunes toen Emile van Lingen van de bezoekende ploeg in de 45e minuut vanaf links voor het doel opdook en de gelijkmaker 2-2 binnentikte. De naam van Sébastien Toquet galmde door het stadion nadat hij in de 45e minuut na een aanval door het midden Twello op een 3-2 voorsprong had gezet. De teams gingen met een 3-2 stand de rust in. Deze helft was Alegenus met 53 procent het meest aan de bal.
ME.quote:Na 89 minuten moest Cain Pound worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Dino Brunsveld kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.
pff gelukkig maar +1quote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef Xummon het volgende:
5-0 achter omdat mijn keeper er in de 21e minuut is afgeschopt
quote:YMFC
Teammotivatie Speel het Rustig
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging slecht (hoog)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld goed (heel laag)
Rechterverdediging slecht (laag)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval goed (zeer hoog)
Linkeraanval uitstekend (hoog)
HatStats 192
Verdediging 48
Middenveld 75
Aanval 69
HatStats 192
yoteam
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid goed
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval matig (laag)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
HatStats 159
Verdediging 61
Middenveld 45
Aanval 53
HatStats 159
quote:Op zondag 2 november 2008 21:31 schreef GeneraalUli het volgende:
Jezus tering, weer een blessure. Is er een Robben-award ofzo? Dan heb ik die met mijn team wel in de pocket...
[..]
idd wel leuk om weer eens op te starten..quote:Op zondag 2 november 2008 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ook weer iets wat uit de la getrokken moet worden. We hadden hier ooit per seizoen ook awards. (ieder seizoen weer andere awards verzonnen door de organisatie)
Nice, maare levert dat spelhervattingen trainen je ook daadwerkelijk wat op in een wedstrijd? Ofwel scoor je ook echt uit indirecte vrijtrappen e.d.?quote:Op zondag 2 november 2008 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
Zelf 2-3 gewonnen en gestegen naar de 2e plaats!
[ afbeelding ]
De deadline is nu minder dan een uur verwijderd. Schrijf je nog in anders ben je te laat!
Tja zijn aanval is sterker dan jouw verdediging dus op zich zijn die 3 goals wel te verklarenquote:Op zondag 2 november 2008 22:48 schreef Yurzinho het volgende:
Dit is ook een beetje jammer....3-3:
[..]
Ik zit film te kijken en tussen door check ik internet ff. Ik zal strakkies (of morgen) ff mn wedstrijd verslag door nemen en dan laat ik t ff weten. (of je kijkt zeluf ffquote:Op zondag 2 november 2008 23:20 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
idd wel leuk om weer eens op te starten..
[..]
Nice, maare levert dat spelhervattingen trainen je ook daadwerkelijk wat op in een wedstrijd? Ofwel scoor je ook echt uit indirecte vrijtrappen e.d.?
aha je houdt het dus niet echt bij.. dan zoek ik het zelf idd wel even op..quote:Op zondag 2 november 2008 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit film te kijken en tussen door check ik internet ff. Ik zal strakkies (of morgen) ff mn wedstrijd verslag door nemen en dan laat ik t ff weten. (of je kijkt zeluf ff)
Dan moet 'ie een Weer-event hebben gehad. Regende het toevallig? (dan zal 'ie vast [Krachtig] zijn)quote:Op zondag 2 november 2008 23:28 schreef Ruudt het volgende:
En een verdediger (16y, 36d) in m'n jeugd haalt 9 sterren!
Sst.quote:Op zondag 2 november 2008 23:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan moet 'ie een Weer-event hebben gehad. Regende het toevallig? (dan zal 'ie vast [Krachtig] zijn)
Sorryquote:
Mee eens, maar ik had meer dan 3 kansen moeten krijgen. Of in ieder geval meer dan hijquote:Op zondag 2 november 2008 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja zijn aanval is sterker dan jouw verdediging dus op zich zijn die 3 goals wel te verklaren
Mocht je nog niet alles hebben belegd op foute IJslandse banken, dan heb ik nog een geblesseerde prutser te koop staan die graag een "marktconform" (transfervergelijking) openingsbod wil.. (check voor meer info je HT-mail)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb nu als indirecte vrije trappen :quote:Op zondag 2 november 2008 23:28 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
aha je houdt het dus niet echt bij.. dan zoek ik het zelf idd wel even op..
Maar ik denk dat dat nog te laag is om er echt iets van te merken. Mn keeper moet iig nog een stuk beter in worden want ik kreeg er (in mn onverdiende gewonnen wedstrijd) wel 1 tegen.quote:Verdediging goed (heel laag)
Aanval goed (heel laag)
Ben er nog niet uit of ik die wel prettig vind.. Je moet met truukjes werken om een stat onbeperkt te laten vinden en ik zoek ook graag in de leeftijd van 17 t/m 35.. Gewoon zien wat er komt.quote:Op maandag 3 november 2008 14:50 schreef rompompom het volgende:
De nieuwe TL!
Gisteren niet helemaal verdiend 3-4 gewonnen, maar dat compenseert eerdere zure verliezen behoorlijk. Fijn weg van een directe degradatieplek, komende week tegen een zware concurrent!
aha oke.. wat heeft je keeper dan momenteel op spelhervattingen? Wel vreemd eigenlijk dat je er bij Goed (laag) nog niks van merkt..quote:Op maandag 3 november 2008 16:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nu als indirecte vrije trappen :
[..]
Maar ik denk dat dat nog te laag is om er echt iets van te merken. Mn keeper moet iig nog een stuk beter in worden want ik kreeg er (in mn onverdiende gewonnen wedstrijd) wel 1 tegen.
Jah vind ik ook maar ja je zal t wel naar goddelijk kunnen krijgen en dan is goed natuurlijk nog erg laag. Ook raar dat mn tegenstander er wel 1 2 scored met :quote:Op maandag 3 november 2008 16:42 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
aha oke.. wat heeft je keeper dan momenteel op spelhervattingen? Wel vreemd eigenlijk dat je er bij Goed (laag) nog niks van merkt..
Dit is mn keeper. (Misschien komt t ook wel door zn vorm)quote:Indirecte vrije trappen
Aanval matig (laag)
quote:Zefiros Fanariotis Voeg toe aan je bookmarks
TSI = 10 190, 26 jaar en 70 dagen, zwak in vorm
Heeft zwak ervaring en is een redelijk leider
Conditie: uitstekend Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
Mijn mid die als enige goed in vorm is kreeg gisteren een doods trap en meteen +5quote:Op maandag 3 november 2008 17:11 schreef GeneraalUli het volgende:
6 officiële wedstrijden, 6 blessures..
Waarvan 1 speler 2 keer geblesseerd is geraakt (2x 2 weken).
Als je ff een openingsbod wil plaatsen op deze spelert (1.2 miljoen)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind het niet echt beperkingen. Zelfs als ik een algemenere zoektocht doe, betrap ik mezelf er op dat ik uiteindelijk toch wat strengere criteria gaan hanteren bij het bekijken van de resultaten. En je hoeft nu tenminste niet meer de spelerspagina te openen om de belangrijke info te bekijken.quote:Op maandag 3 november 2008 16:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ben er nog niet uit of ik die wel prettig vind.. Je moet met truukjes werken om een stat onbeperkt te laten vinden en ik zoek ook graag in de leeftijd van 17 t/m 35.. Gewoon zien wat er komt.
Heb je ook wel gelijk in.. Meestal laat ik de leeftijd buiten beschouwing, maar vind ik 28+ toch niet interessant. Verder is het zeker ok dat je niet elke zone apart af moet.quote:Op maandag 3 november 2008 18:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt beperkingen. Zelfs als ik een algemenere zoektocht doe, betrap ik mezelf er op dat ik uiteindelijk toch wat strengere criteria gaan hanteren bij het bekijken van de resultaten. En je hoeft nu tenminste niet meer de spelerspagina te openen om de belangrijke info te bekijken.
Ik heb gelukkig nog geen zware gehad (+1, +2), maar het blijft kut.quote:Op maandag 3 november 2008 17:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn mid die als enige goed in vorm is kreeg gisteren een doods trap en meteen +5![]()
hmmz.. ik zal het toch eens wat beter in de gaten houden... ben wel benieuwd.. anders moet ik toch maar ook spelhervattingen gaan trainen..quote:Op maandag 3 november 2008 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah vind ik ook maar ja je zal t wel naar goddelijk kunnen krijgen en dan is goed natuurlijk nog erg laag. Ook raar dat mn tegenstander er wel 1 2 scored met :
[..]
Dit is mn keeper. (Misschien komt t ook wel door zn vorm)
[..]
Ik hou je wel op de hoogte.quote:Op maandag 3 november 2008 19:45 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hmmz.. ik zal het toch eens wat beter in de gaten houden... ben wel benieuwd.. anders moet ik toch maar ook spelhervattingen gaan trainen..
Op mijn spelert heeft ie niet ook gebodenquote:
quote:Tenzin Wassink 500 000 ¤
quote:Tenzin Wassink (223391644) [Staat op de transferlijst] Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
18 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en berucht is.
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 22-02-2009
Total Skill Index (TSI): 460
Eigenaar: FC RKDEO
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
ik heb 2 prutsers wereldkeepers te koop staan, mag je rustig effe op biedenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef -J-D- het volgende:
Ik wil ook nog wel wat te koop zettenquote:Op maandag 3 november 2008 20:38 schreef -J-D- het volgende:
Graag gedaan allen
Heb nog maar 20 miljoen over nu
sinterklaas, wie kent hem niet, sinterklaas sinterklaas en natuurlijk zwarte pietquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 21:27 schreef foetre het volgende:
Kan je hem niet op de tl lijst zetten dan wil ik wel bieden
quote:Erben van de Moer (223491595)
17 jaar en 32 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 22-01-2009
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 110
Loon: 498 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
Kan er wat af voor een geblesseerde uitstekende dertig jarige verdediger?quote:Op maandag 3 november 2008 20:38 schreef -J-D- het volgende:
Graag gedaan allen
wie?quote:Op maandag 3 november 2008 21:19 schreef Xummon het volgende:
[..]
sinterklaas, wie kent hem niet, sinterklaas sinterklaas en natuurlijk zwarte piet
och als je er vanaf moet zal ik eens kijken of ik nog wat heb..quote:Op maandag 3 november 2008 20:38 schreef -J-D- het volgende:
Graag gedaan allen
Ik heb anders ook wel een speler die ik voor ongeveer 2 miljoen kwijt wil raken. Transferverglijking geeft niks aan. Als je wilt bieden dan hoor ik het wel.quote:
In principe niet. Dus wellicht is het nu verstandiger om alleen die reservespits in te ruilen voor een betere deftrainee denk ik....vermoed dat ik 1,8M voor die reservespits kan krijgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je er andere trainees voor terug kunt kopen wel. Anders moet je het niet doen.
quote:Carson Gerber (A) (45849540) Voeg toe aan je bookmarks
30 jaar en 17 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider
Volgende verjaardag: 07-02-2009
Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 23 950
Loon: 10 627 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitmuntend
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
Dat zou je wel kunnen doen ja. En dan hopen dat je spitsen niet geschorst of geblesseerd raken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:21 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
In principe niet. Dus wellicht is het nu verstandiger om alleen die reservespits in te ruilen voor een betere deftrainee denk ik....vermoed dat ik 1,8M voor die reservespits kan krijgen
[..]
Dat zul je dan net zien inderdaadquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zou je wel kunnen doen ja. En dan hopen dat je spitsen niet geschorst of geblesseerd raken.
Gaat dit niet opvallen als een verdachte transfer?quote:Op maandag 3 november 2008 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op mijn spelert heeft ie niet ook gebodenTHX m8
![]()
[..]
![]()
En dat voor deze spelert!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ik het zo zeggen, als ik toevallig op de transfermarkt zo'n 'actie' tegen kom bij een speler waarin ik ook interesse heb en de teams elkaar lijken te kennen, dan wil ik ('foute Nederlander' die ik ben) 'm nog wel eens aan geven als verdachte transfer (vandaar dat ik zelf ook liever van JD'tje het gevraagde openingsbod van 500k had gehad ipv de 765k die hij er nu heeft neergezet...quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaat dit niet opvallen als een verdachte transfer?
Ik merk t wel. Het is nou eenmaal niet echt een bijzondere speler dus ik verwacht niet dat iemand m aangeeft met zn 18 jaar. Maar goed zowel dan wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaat dit niet opvallen als een verdachte transfer?
Ik heb ook een openingsbod op mn verlanglijstje staan, -J-D-!quote:
1950000 gevraagd...quote:Carson Gerber (A) (45849540) [Staat op de transferlijst] Voeg toe aan je bookmarks
30 jaar en 17 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider
Volgende verjaardag: 07-02-2009
Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 23 950
Loon: 10 627 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitmuntend
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 154
Hattricks in carrière: 15
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
weet je ook wat voor consequenties er aan verbonden zijn indien hij wordt aangegeven?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik merk t wel. Het is nou eenmaal niet echt een bijzondere speler dus ik verwacht niet dat iemand m aangeeft met zn 18 jaar. Maar goed zowel dan wel.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb anders ook wel een speler die ik voor ongeveer 2 miljoen kwijt wil raken. Transferverglijking geeft niks aan. Als je wilt bieden dan hoor ik het wel.
Gaat over een 25 jarige met briljant vleugel en formidabel positiespel.
quote:Cecilio Arceo (VL) (115462666)
25 jaar en 92 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Heeft zwak ervaring en is een redelijk leider
Volgende verjaardag: 24-11-2008
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 12 500
Loon: 3 383 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: TeamKoekje
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: briljant Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 29
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Nee jij wel?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
weet je ook wat voor consequenties er aan verbonden zijn indien hij wordt aangegeven?
Dan krijg je een bericht dat die andere speler waarschijnlijk wilde stoppen met het spel en daarom extra veel op je speler heeft geboden. Het bedraagt wordt daarna gecorrigeerd naar een de marktwaarde. Maar je krijgt dan wel altijd iets meer.quote:
Jups, het lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:11 schreef Grumpey het volgende:
Gaat de meet nog door na afloop van de zevenheuvelenloop? Aangezien dat wel handig om te weten is namelijk voor mij
nee.. dat is ook de reden dat ik het vroegquote:
aha thnx..quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan krijg je een bericht dat die andere speler waarschijnlijk wilde stoppen met het spel en daarom extra veel op je speler heeft geboden. Het bedraagt wordt daarna gecorrigeerd naar een de marktwaarde. Maar je krijgt dan wel altijd iets meer.
Ik heb de eerste 3 wedstrijden met PIC gespeeld. Afgelopen wedstrijd gewoon gespeeld. Komende wedstrijd MOTS en daarna weer 4 wedstrijden PIC om dan weer MOTS te spelen, nog een keer normaal en 3 keer PIC...quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:42 schreef RemCOW het volgende:
Als nieuwkomer in VI sta ik gewoon eerste in de competitie, die volgens Alltid behoorlijk sterk is(nr 60 van 1024). Nu moet ik zeggen dat ik ook wel eens mazzel heb gehad met blessures bij tegenstanders, maar toch...
Met een beetje mazzel kan ik 1 a 2x achter elkaar PICen, wordt het nog leuker!
Tenzij die andere speler jou er bij lapt en verteld dat jij van 'de deal' wist.. Dat 'ie teveel op jouw speler biedt kun je nog afdoen met een correctie. Wanneer jij doelbewust om een veel te hoog bod vraagt, dan kun je zelf ook gepakt worden (lees: team kwijt). Dan ben je toch ook gewoon aan het 'cheaten'?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan krijg je een bericht dat die andere speler waarschijnlijk wilde stoppen met het spel en daarom extra veel op je speler heeft geboden. Het bedraagt wordt daarna gecorrigeerd naar een de marktwaarde. Maar je krijgt dan wel altijd iets meer.
Hij reageert niet op mijn spelertquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb morgen mss nog een spelert voor JD
Dat is dus wat ik er nu ook voor heb gekregen. Iets meer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als dit al niet mag dan mag er niks meer. Tis niet alsof t om miljoenen gaat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tenzij die andere speler jou er bij lapt en verteld dat jij van 'de deal' wist.. Dat 'ie teveel op jouw speler biedt kun je nog afdoen met een correctie. Wanneer jij doelbewust om een veel te hoog bod vraagt, dan kun je zelf ook gepakt worden (lees: team kwijt). Dan ben je toch ook gewoon aan het 'cheaten'?
Overigens is dat iets lastiger te bewijzen, echter via de Fok!-federatie (waar JD zichtbaar lid van is geweest) komen ze vast een heel eind.. Zou zo maar kunnen dat er zelfs iemand hier mee leest.. Big Brother is watching
Nouja, zolang het niet stelselmatig tussen 2-3 personen is valt het ook wel mee.
In relatieve of absolute zin?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik er nu ook voor heb gekregen. Iets meer.
[..]
Onweer is ook weer..quote:Als dit al niet mag dan mag er niks meer. Tis niet alsof t om miljoenen gaat.
Wanneer 1 van mijn competitiegenoten regelmatig op deze wijze aan 'extra' inkomsten komt en daardoor 'onklopbaar' wordt, dan zou dat het spel voor mij toch al flink verpesten.. Ze zullen er je team (als verkoper) normaal gesproken niet voor aanpakken, maar een correctie op de inkomsten is niet meer dan logisch. Het is gewoon tegen de regels. Lijkt me simpel, toch?quote:Het is streng verboden voor jou, als Hattrickspeler, om je bezig te houden met een van de hieronder beschreven activiteiten.
- Vals te spelen in de breedste zin van het woord, zoals het ontcijferen van andermans wachtwoord of op een andere manier proberen om het spel voor andere gebruikers te verpesten.
jij vind m 5k waard cJD blijkbaar niet!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
In relatieve of absolute zin?Kom op zeg, die prutser is 5k waard, JD biedt 500k...
[..]
Onweer is ook weer..
[..]
Wanneer 1 van mijn competitiegenoten regelmatig op deze wijze aan 'extra' inkomsten komt en daardoor 'onklopbaar' wordt, dan zou dat het spel voor mij toch al flink verpesten.. Ze zullen er je team (als verkoper) normaal gesproken niet voor aanpakken, maar een correctie op de inkomsten is niet meer dan logisch. Het is gewoon tegen de regels. Lijkt me simpel, toch?
quote:
quote:Deadline: 07-11-2008 14:06 !
Vraagprijs: 1 950 000 ¤
Hoogste bod:
2 100 000 ¤ door Fok-Cup Winnaar
Ja hoor!quote:Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Jeugdfriendly anyone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:11 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ja hoor!Nee, ik wil nu met mijn jonkies spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja, dat weten we nou welquote:Op woensdag 5 november 2008 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, ik wil nu met mijn jonkies spelen
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jups, het lijkt er wel op.
Wij zitten in een kroeg onbehoorlijk te zuipen en wij regelen dan een Thaise die jou masseert.
ik zou het zeer waarderen als je een bod zou doen op mijn spitsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend aannemer opdracht gegeven uit te bouwen van 28k naar 36k plaatsen.. Heb het geld niet/nauwelijks nodig voor versterken van de selectie en m'n stadion is al weer 2-3x uitverkocht geweest. Dit seizoen ga ik top4 eindigen, volgend seizoen moet ik mee kunnen doen voor promotie naar VI
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]Ik heb in het verleden al een paar keer gehad dat 1 team 2 spelers bij mij tegelijk kocht. zolang het niet te veel boven de marktwaarde is, zul je er niets van horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend aannemer opdracht gegeven uit te bouwen van 28k naar 36k plaatsen.. Heb het geld niet/nauwelijks nodig voor versterken van de selectie en m'n stadion is al weer 2-3x uitverkocht geweest. Dit seizoen ga ik top4 eindigen, volgend seizoen moet ik mee kunnen doen voor promotie naar VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |