quote:United Black Panthers - Maastricht City 3 - 1
De wedstrijd is bezig, maar het is rust.
Met 3-1 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust. Panthers domineerde de wedstrijd en mocht 56 procent balbezit laten aantekenen.
quote:In de 45e minuut viel Allyson Brito Silva van doelpuntje op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Allyson Brito Silva resoluut een gele kaart voor een schwalbe. Het kan wel even duren voordat de fans van Allyson Brito Silva hun favoriet weer terugzien in een wedstrijd van doelpuntje. Zoals hij na 45 minuten van het veld moest, zag het er heel beroerd uit
En dat is 3quote:Na 42 minuten kwam uit een combinatie in het midden een steekpass naar Walther Olsen, die de voorsprong van Hilversum kon uitbreiden naar 0-3. Bij deze voorsprong meende Hilversum zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling.
Dat kon er ook nog wel bijquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:05 schreef Yurzinho het volgende:
mn jeugd heeft gewonnen
De laatste plaats weer teruggegeven aan Vullie
Zo is dus ook de kracht van mn indirecte vrijetrappen flink gestegen:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 03:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok niet iedereen maar ik vind t wederom een aardige training.![]()
![]()
[..]
Als dat zo door gaat heb ik dat indirecte vrijetrappen zo op een killer niveau!![]()
Afgelopen weekend was dat :
Indirecte vrije trappen:
Verdediging redelijk (laag)
Aanval matig (laag)
Van mn verdediging zijn er 3 van de 5 gestegen dus ik ben benieuwd.
Kijk hier eens.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:03 schreef Yurzinho het volgende:
hoe groot is het verschil ook alweer tussen PIC en normaal? qua middenveldniveau enzo...
nee sorry was t verkeerde teamquote:Op maandag 27 oktober 2008 00:26 schreef ScudRaket het volgende:
6-0 winnen van iemand die pas 4 tegengoals heeft
Jňh, ik moest even een paar keer opnieuw lezen toen ik thuis kwam, maar het staat er inderdaad echt.. 2-3 voor Jong Wurdsjequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef ArcturusMengsk het volgende:
1 - 3 verloren.. ik sta nog wel boven de streep..
mn jeugdteam daarentegen heeft zwaar zwaar zwaar onverdiend gewonnen met 2 - 3..
quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:08 schreef Yurzinho het volgende:
Iemand een jeugdfriendly?
Zie trouwens net via Alltid's bekerranking dat ik momenteel qua punten/doelsaldo de hoogst geklasseerde VII benquote:Door jou uitgedaagd
Jeugdteam Speelterrein Aftrap Regels
YMFC College It Űnthjit 29-10-2008 17:10 Normaal Verwijder
quote:0 - 1 Wouterus Boensma (18)
1 - 1 Aart van Hemert (33)
2 - 1 Theo van Xanten (33)
3 - 1 Oralcan Ildır (34)
3 - 2 Bautista Picón (74)
3 - 3 Gavin Craddock (85)
3 - 4 Bautista Picón (87)
United Black Panthers
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie Normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (zeer hoog)
Aanval zwak (heel laag)
Middenveld redelijk (laag)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging uitstekend (laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval goed (heel laag)
Linkeraanval slecht (laag)
Maastricht City
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek centrumaanval
Tactiekvaardigheid reusachtig
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (zeer hoog)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging redelijk (hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval matig (hoog)
Ik bedoel, waar de fack slaat dit op? Die 2e kan ik dan nog wel enigzins begrijpen, maar de eerste en de derde? Bijna 50 verschil in hatstats man! Kut hattrickquote:Bolle Henk Voet.. 3-5-2 Normaal 2 9.75 149
FC-binnenkantpaal 3-4-3 Normaal 2 13.23 194
Dorhals 3-5-2 Counteraanval (matig) 1 13.03 170
FC-binnenkantpaal 3-4-3 Normaal 0 11.70 190
FC-binnenkantpaal 3-4-3 Normaal 2 12.59 185
FC Ronald 3-4-3 Normaal 3 9.77 149
Als je een keer verliest kan het wel aan de ME liggen. Maar als het 3 keer is, dan denk ik toch dat er iets aan je team niet helemaal klopt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:19 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Ik bedoel, waar de fack slaat dit op? Die 2e kan ik dan nog wel enigzins begrijpen, maar de eerste en de derde? Bijna 50 verschil in hatstats man! Kut hattrick
Ja dat vraag ik mij dus ook af. Mijn team is niet super in spelhervattingen, dit resulteert in:quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je een keer verliest kan het wel aan de ME liggen. Maar als het 3 keer is, dan denk ik toch dat er iets aan je team niet helemaal klopt.
quote:FC-binnenkantpaal
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (heel laag)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging goed (zeer hoog)
Linkerverdediging zwak (hoog)
Rechteraanval redelijk (heel laag)
Centrale aanval formidabel (heel laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
FC Ronald
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (heel laag)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging matig (zeer hoog)
Linkerverdediging zwak (laag)
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (heel laag)
Hij scoort 2,5 ster, maar dat neemt in de loop van de wedstrijd af door z'n conditie (die zal wel erg laag zijn). Z'n vorm is ook niet al te best.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:13 schreef Game_Error het volgende:
Kan iemand eens naar mijn team (Hilversum United) kijken en mij vertellen waarom Walther Olsen steeds maar 1 ster scoort in een wedstrijd? Hij is een oude uitmuntende verdediger. dus ik had wel verwacht dat ie wat hoger zou scoren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |