quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:57 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
je mag mij wel supporteren hoor..
Ik sta er nog wel tussen neem ik aan?quote:
Nu weer wel. Supporter was een poosje verlopen, en dan zijn ze ineens allemaal weg enzo...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik sta er nog wel tussen neem ik aan?
Inderdaad, ziet er echt supermooi en overzichtelijk uit. Komt u maar!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:50 schreef nicomart het volgende:
Die nieuwe skin ziet er trouwens best sexy uit. Laat maar komen zou ik zeggen
quote:
quote:Shoccers FC 3-5-2 Normaal 1
15.30
193 60 87 46
50.0 15.0 26.0 9.0
K.F.C. Minnertsga 4-4-2 Normaal 1
17.27
228 90 66 72
61.0 23.5 22.5 15.0
Ja Ja Ja, ik wilquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Yurzinho het volgende:
Ik heb 15 supporterslots over. Wie wil?
EDIT - nu nog 9
Geregeld, nu weet je mij ook te vindenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:31 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ja Ja Ja, ik wil
Ik heb zelf ook nog 4 slots over dus ik kan ook nog wat mensen supporten
ps. Mijn team is de Raging Bulls United (764020)
Hallo, train ik soms alleen maar positiespel?quote:Hallo!
Joachim Wildeboer: Hij was in een prima bui deze week. Later hoorde ik dat dit kwam omdat hij jarig was.
Xavier Cramer: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel zien. Daarin is hij inmiddels waardeloos.
Mannus Nederveld: Zijn Positiespel-vaardigheid is redelijk.
Kevin Elderman: Niet iedereen kan de hemel bestormen. Hij wordt gestaag beter op het gebied van Positiespel, maar ik denk dat hij op dat gebied over een maandje wel uitgegroeid is als hij dit als primaire training blijft krijgen.
Arie Baert: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Positiespel Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Houdoe!
Ik ben al 2 weken bezig met spelhervatten trainen (nu mn 3e week) en bij mij zit t inm op redelijk hoog. De 1e week steeg bijna mn hele team en de 2e week nog weer eens de helft. Ik ben van plan om te testen wat de invloed er nu echt van is en dus mn niveau veel hoger te krijgen dan gemiddeld. Ik hou men hier al 2 weken op de hoogte van de TU en de hoogte van mn indirecte vrije trappen dus als je t interesant vind moet je maar blijven opletten op mn TU update post op vrijdag. die van afgelopen vrijdag staat hier en die van de week daar voor hier. op zich allebij aardige TU's dacht ik.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:27 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
K dan, ik heb momenteel een wereldklasse keep met rampzalig spelhervatten. Reden dus om dit misschien even wat te trainen nu of in het tussenseizoen?
Misschien wordt spelhervatten trainen sowieso lucratiever door al die maatregelen om het belangrijker te maken in het spel.
Support mij dan! ik kan je all1 niet de eer terug geven. Ik heb geen slots meer over en er zijn er deze week 3 bij gekomen dus die moet ik ook nog eerst supporteren. Kan wel ff duren dus voor ik je de eer terug kan bewijzen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er nog 11 (supporterslots) over: Vulture United 1980 (1362274)
quote:28-10-2008 nielsrop is lid geworden van de federatie.
28-10-2008 Sloopkogel is lid geworden van de federatie.
Potentie uit scoutingsrapport was uitstekend scoren, maar wilde m'n training er niet voor omgooien. Daarom maar gewoon in de jeugd laten lopen, totdat 'ie daar niet meer mocht spelen (vanaf morgen te oud). Nu mag hij bij mij op de bank zitten en wat in oefenpotjes spelen, tenzij iemand m'n wil kopen/trainen.. Zit vrij hoog in redelijk scoren en mooie specialiteit, karakter en bijstats toch wel..quote:Alan Janson (A) (222943784)
18 jaar en 111 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 29-10-2008
Nationaliteit: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 355 ¤/week
Eigenaar: SC diepFries
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
Donequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:52 schreef Outpost76 het volgende:
Support mij dan! ik kan je all1 niet de eer terug geven. Ik heb geen slots meer over en er zijn er deze week 3 bij gekomen dus die moet ik ook nog eerst supporteren. Kan wel ff duren dus voor ik je de eer terug kan bewijzen.
Zonde zeg, daar had je een smak geld aan kunnen verdienenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Potentie uit scoutingsrapport was uitstekend scoren, maar wilde m'n training er niet voor omgooien. Daarom maar gewoon in de jeugd laten lopen, totdat 'ie daar niet meer mocht spelen (vanaf morgen te oud). Nu mag hij bij mij op de bank zitten en wat in oefenpotjes spelen, tenzij iemand m'n wil kopen/trainen.. Zit vrij hoog in redelijk scoren en mooie specialiteit, karakter en bijstats toch wel..
quote:
quote:Nieuwe supporter
28-10-2008
TheVulture is vanaf nu een supporter van je team!
Kan iemand hier wat slims over zeggen, of ben ik echt een HT mongool?quote:
t Spijt me maar ik snap r geen zak van zo met die cijfertjes. Wat moet t voorstellen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kan iemand hier wat slims over zeggen, of ben ik echt een HT mongool?
Uit jouw post kon ik nou niet bepaald halen dat je er graag meningen over wil horen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kan iemand hier wat slims over zeggen, of ben ik echt een HT mongool?
ikkequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Yurzinho het volgende:
Ik heb 15 supporterslots over. Wie wil?
EDIT - nu nog 9
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:35 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Done. Inmiddels nog maar 5 slots over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |