Conditie, passen, vorm en ervaring.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:48 schreef Kn0x het volgende:
Wat voor skills moeten je middenvelders hebben om meer dan 3 sterren te krijgen? Ik heb 3 middenvelders met Uitmundent positiespel, maar ze komen niet boven de 3 sterren uit?
Bij de eerste kan ik het verlies wel een beetje begrijpen, maar bij de 2e ook echt niet:quote:
quote:Dorhals
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid matig
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (zeer hoog)
Aanval zwak (heel laag)
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval matig (laag)
Linkeraanval zwak (hoog)
FC-binnenkantpaal
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (heel laag)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging redelijk (zeer hoog)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval goed (hoog)
Centrale aanval formidabel (laag)
Linkeraanval zwak (heel laag)
quote:Bolle Henk Voetbal en Bier
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (hoog)
Aanval matig (laag)
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging redelijk (heel laag)
Linkerverdediging slecht (zeer hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval zwak (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
FC-binnenkantpaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Indirecte vrije trappen
Aanval zwak (hoog)
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging goed (heel laag)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval uitstekend (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
Bij die eerste is het inderdaad gewoon het middenveld. Daarnaast zou ik eens proberen om centrumaanval te spelen in plaats van normaal. Je centrumaanvalsrating is namelijk veel hoger dan de vleugel. De kansen die nu over de vleugel gaan gaan eigenlijk een beetje verloren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:35 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Bij de eerste kan ik het verlies wel een beetje begrijpen, maar bij de 2e ook echt niet:
[..]
[..]
T ligt r ook aan hoe hoog je keep zit in spelhervatten. Hoe hoger hij zit hoe beter hij ze stoppen kan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:06 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij dus ook af. Mijn team is niet super in spelhervattingen, dit resulteert in:
Indirecte vrije trappen:
Aanval zwak (hoog)
Maar mijn tegenstanders hebben ook ongeveer deze waarden, sommige matig. Is de invloed van spelhervattingen erg groot geworden dit seizoen ofzo?
Met deze waarden zou ik toch niet 2-3 moeten verliezen dacht ik zo:
[..]
quote:Welkom in het nieuwe seizoen!
06-10-2008
Het nieuwe Hattrick-seizoen is weer begonnen, en daarmee zijn ook enkele wijzigingen in de match engine aangebracht. Allereerst willen we je herinneren aan drie al eerder aangekondigde wijzigingen die verband houden met spelhervattingen:
• Indirecte vrije trappen zijn nu realiteit in alle wedstrijden. Zie de spelregels voor meer informatie.
• Je keeper moet vaardigheid hebben in zowel keepen als spelhervatten om vrije trappen en strafschoppen te kunnen stoppen. Even goed zijn in beide is beter dan erg bedreven zijn in een van de twee vaardigheden.
• Je keeper kan niet meer als spelhervatter ingesteld worden.
Als laatste hebben we ook de tactiek 'creatief spel' effectiever gemaakt, omdat we vinden dat die niet effectief genoeg was. Als je nu creatief spel speelt, vergroot je de kans op speciale gebeurtenissen nog meer dan in het verleden.
Dat wordt maximaal 1 goede middenvelder.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een wonderbaarlijke verdediger in de verkoop staan voor 2,4 miljoen... met deze opbrengst en het miljoen wat ik al op de bank heb staan wil ik mijn middenveld eens goed gaan versterken.
Is het zo erg tegenwoordig, heb al even geen spelers meer gekocht? Ik zoek eigenlijk minimaal wonderbaarlijk met wat bijstats...quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat wordt maximaal 1 goede middenvelder.
De prijzen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is het zo erg tegenwoordig, heb al even geen spelers meer gekocht? Ik zoek eigenlijk minimaal wonderbaarlijk met wat bijstats...
quote:Nieuwe supporter
27-10-2008
Xummon is vanaf nu een supporter van je team!
Je zal ff moeten wachten tot ik je ook die eer kan geven.quote:Supporterslots
Je hebt momenteel 14 supporterslots tot je beschikking.
Op z'n vroegst op 30-11-2008 kun je nog een supporterslot krijgen.
Dan nix inderdaad...quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:26 schreef drummerdude het volgende:
Wat heb je aan een supporter (als je zelf niet bent)
Als je me nog niet supportert dan wil ik graag. Hoe meer hoe beterquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Yurzinho het volgende:
Ik heb 15 supporterslots over. Wie wil?
EDIT - nu nog 9
Geregeld!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je me nog niet supportert dan wil ik graag. Hoe meer hoe beter
Edit :
Heb je nog gekeken naar die link op pagina 1?
hehehe ik dacht dat je t voor de wedstrijd van gisteren nodig had.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:40 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Geregeld!
Nee, daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Wellicht later vanavond
quote:Nieuwe supporter
27-10-2008
yurtjuh is vanaf nu een supporter van je team!
De tering nou voel ik me toch echt vereerd! 3 nieuwe supporters in 1 dagquote:Nieuwe supporter
27-10-2008
bamibal is vanaf nu een supporter van je team!
Hoe raad je het.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
De tering nou voel ik me toch echt vereerd! 3 nieuwe supporters in 1 dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ps die bamibal zit stiekem mee te lezen en dacht waarschijnlijk dat t een goed idee was.
psps thx ruudt
Nee, voor de kraker over 2 wekenquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehe ik dacht dat je t voor de wedstrijd van gisteren nodig had.
je mag mij wel supporteren hoor..quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Yurzinho het volgende:
Ik heb 15 supporterslots over. Wie wil?
EDIT - nu nog 9
K dan, ik heb momenteel een wereldklasse keep met rampzalig spelhervatten. Reden dus om dit misschien even wat te trainen nu of in het tussenseizoen?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
T ligt r ook aan hoe hoog je keep zit in spelhervatten. Hoe hoger hij zit hoe beter hij ze stoppen kan.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |