Gelukkig geen beker? Daar kan je namelijk veel meer verdienen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:45 schreef drummerdude het volgende:
2-1 achter, gelukkig geen beker... bijna 2 000 inkomsten
En dat is precies wat er gebeurde in minuut 46quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:08 schreef ScudRaket het volgende:
1-1 bij rust. Ik heb maar 48% bb
Moet mijn spitsen maar ff inschakelen in het 2e bedrijf
2-1 ik kom terugquote:
Tenzij jij de mogelijkheid ziet om tegen de schorsing in beroep te gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:44 schreef Xummon het volgende:
3-1 achter,over en sluiten dus.
tegenstander van zondag staat kansloos met 4-0 achter en zijn sterkste speler is met een rode kaart van het veld gestuurd,
deze speler zal dan zondag ook niet in actie komen of wel?????
zijn stats:quote:Dynamo Delft
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie Normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (heel laag)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging redelijk (laag)
Centrale verdediging redelijk (heel laag)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval uitstekend (hoog)
HatStats 191
Verdediging 62
Middenveld 57
Aanval 72
quote:Deventer_Adelaar
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld redelijk (hoog)
Rechterverdediging zwak (heel laag)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval zwak (hoog)
HatStats 179
Verdediging 70
Middenveld 69
Aanval 40
uiteindelijk 1 - 6 geworden.. beetje een overdreven uitslag gezien de stats van beide teams.. maar goed..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:12 schreef ArcturusMengsk het volgende:
inmiddels 1 - 3 achter met mn b-middenvelders..
Uiteindelijk 4-2 geworden...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:45 schreef drummerdude het volgende:
2-1 achter, gelukkig geen beker... bijna 2 000 inkomsten
Qua ratings bedoel je? Best netjes dan idd..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:53 schreef Grumpey het volgende:
Overigens was ik afgelopen zondag het op 2 na beste team van geheel Nederland. Ook wel stoer
2-3 verloren met B-middenvelders, B-verdedigers, B-aanvallers en B-keeper, resulterend in 26% respectievelijk 27% bbz, kan dus wel andersquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef GeneraalUli het volgende:
5-0 verloren. Kan ook niet anders met maar 27% bbz (B-middenvelders
).
quote:16-10-2008 Nodig een vriend(in) uit voor jouw competitie
Als je team in een van de twee laagste divisies speelt, kun je een vriend(in) die nog geen Hattrick speelt, uitnodigen in jouw eigen competitie. Het door jou uitgenodigde team van die vriend(in) neemt dan de plaats in van een botteam. Zeker weten dat dit een hoop echte concurrentie aan je competitie toevoegt en misschien zelfs de nodige rivaliteit!
Deze mogelijkheid bestaat op dit moment alleen in Denemarken, Spanje en Nederland, bij wijze van test. Je kunt slechts één vriend(in) uitnodigen voor je competitie en de uitnodiging blijft vervolgens 7 dagen geldig. Je kunt er alleen gebruik van maken als je in een van de twee laagste divisies speelt, en er moet in jouw competitie een plekje beschikbaar zijn (een botteam dus).
Ik vraag het me af. Accepteerden ze vroegâh al geen challenges, ik denk dat ze het nu ook niet doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef TheVulture het volgende:
Eruit gevlogen op penalty's
Dat nieuwe systeem voor die friendly's is trouwens ideaal voor exotische vlaggen te scoren
quote:Na een hoekschop kreeg Benjamin van Luin een kans voor open doel door een spectaculair hoogstandje van Yip Nieuwenhuis. Desondanks lukte het hem de bal huizenhoog over te schieten.
Maar Yip was er gelukkig welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:37 schreef Outpost76 het volgende:
Dat had beter gekunt maar goed ik wilde toch niet door in de beker maar om zo een kans te missen :
[..]
![]()
2-1 verloren. Slaat helemaal nergens op mijns inziensquote:Hoogtepunten
1 - 0 Thobias Willemyns (33)
1 - 1 Nicolaas Marijnus (55)
2 - 1 Reijo Eilola (76)
Balbezit
47%
53%
50%
50%
Rating details
FC De Pijp
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (heel laag)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval matig (laag)
Linkeraanval matig (heel laag)
K.F.C. Minnertsga
Teammotivatie Normaal
Tactiek normaal
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (zeer hoog)
Aanval matig (zeer hoog)
Middenveld redelijk (heel laag)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval matig (hoog)
Nou als ze in de pool van een land zitten worden ze automatisch gekoppeld dus het is veel makkelijker geworden...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:29 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Accepteerden ze vroegâh al geen challenges, ik denk dat ze het nu ook niet doen.
Mijn eerste wereldklasse spelers.quote:Eduardo Huber Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
Evaggelos Fountakis Zag zijn mate van verdedigen toenemen van wonderbaarlijk naar wereldklasse.
met een van de vele hulpprogramma's zoal HAM, buddy(?), enz..quote:
vorm is nu gemiddeld matigquote:Sergio Portillo
TSI = 4 520, 19 jaar en 7 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Nog 2 weken en alles staat op goed hoop ik. Ik ben benieuwd wat dat doet tijdens de wedstrijd. Vooral mn keeper wil ik hoger hebben wat spelhervatten betreft dan stopt ie vrije trappen van de tegenstander ook beter.quote:Teamnieuws
Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Zübeyir Özkal Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van redelijk naar goed.
Nils-Ove Forsbo Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van redelijk naar goed.
Cyril Bossely Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van waardeloos naar slecht.
Magnus Landlind Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van matig naar redelijk.
Hernán Andreu Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van waardeloos naar slecht.
Zefiros Fanariotis Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van zwak naar matig.
Matthieu Reijnders Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van slecht naar zwak.
Geovanni Meurisse Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van redelijk naar goed.
Bjorn Rochus Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van uitstekend naar formidabel.
Lampis Iloridis Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van zwak naar matig.
Raymond Suykerbuijck Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van rampzalig naar waardeloos.![]()
Yip Nieuwenhuis Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van waardeloos naar slecht.
Lauge Rath-Friis Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van slecht naar zwak.
Fredy Borter Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van redelijk naar goed.
Julian Jachacy Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van zwak naar matig.
Benjamin van Luin Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van waardeloos naar slecht.
Gideon van Olphen Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van slecht naar zwak.
Dat ligt er aan wat je speelt. Met counter is t vooral verstandig dat ie ook hoog in t passen zit. met elke andere is dat passen niet zo belangrijk maar positiespel dan weer meer. Met counteren is zn mid niet echt belangrijk daar in tegen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:39 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik wil investeren in een nieuwe vleugelspeler, maar ik weet niet zeker wat voor stats die moet hebben.
Als de speler bijv. briljant vleugelspel heeft, welke stats moet ie dan nog meer hebben?
(bijv. positiespel: uitstekend/formidabel?, passen: uitstekend?)
had je niet ooit HAM gehad? Die code blijft geldig als je nog steeds hetzelfde team hebtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga maar weer met HAM verder voor EUR 7,50.... Buddy is officieel dood denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |