mwah toen ik zo'n verdediging had, kreeg ik ook altijd goals tegenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik zou me penaltynemers maar instellen ik denk dat jij 0-0 speelt
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
Mijn league is ook niet bepaald makkelijk. Vorig seizoen zette ik al in op het ontlopen van rechtstreekse degradatie en met heel veel geluk kwam ik op plek 3 terecht. Nu nog sterkere tegenstanders, dus had ik het nog lastiger verwacht, maar de eerste 3 punten zijn binnen en volgens Alltid is het weer een plek 6 of 7 gezien de ratings.
Misschien kan ik wel weer verrassen en wat geld sparen om verbeteringen aan te schaffen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mij divisie zit in middenmoot dus.
mijn competitie is er dus niet echt makkelijker op gewordenquote:67 / 1024
Transfer list: Central defenderquote:Fedor Sellers (221069600) [Transfer-listed] Add to your bookmarks
17 years and 9 days, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and dishonest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Head
Next birthday: 26-01-2009
Nationality: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 560
Wage: 578 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: wretched
Winger: weak Defending: solid
Scoring: inadequate Set pieces: inadequate
Ja, belachelijk veel zelfs.quote:
wel een beetje jammer van zn passen, maar verder is het wel een leuke verdediger natuurlijk.. Maar ja als ik de transfervergelijkingen bekijk dat is dit idd wel een belachelijk hoog bedrag..quote:
leuke speler hoorquote:
[Koppen] Dat doet het hem.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:06 schreef Outpost76 het volgende:
En dat voor een speler waar ik de skils nie van snap
quote:Het zonnetje scheen en 32030 voetbalfans zaten klaar voor de wedstrijd in Zuiderlaan.
Bij mijn opponent zit het helmaal vol. Niet dat het echt opschiet, maar toch 42.170 EUR in het laatje erbij. 0-1 voor trouwens, na negen minuten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:22 schreef GeneraalUli het volgende:
Mooi, bijna volle bak in de beker.
[..]
Ik ben gewend aan meer, hopelijk kunnen mijn spelers het ook in deze rustquote:Felle opklaringen verwelkomden de 17525 liefhebbers die zich in Arena Franklin hadden verzameld.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bij mijn opponent zit het helmaal vol. Niet dat het echt opschiet, maar toch 42.170 EUR in het laatje erbij. 0-1 voor trouwens, na negen minuten.
quote:Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 48 448 ¤ aan entreegeld/
Kom ik net vandaan,alleen JD en qyn waren er, en die reageerden nietquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:38 schreef ScudRaket het volgende:
--> IRC!!!
AirRaid en ik zitten er nu ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:39 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Kom ik net vandaan,alleen JD en qyn waren er, en die reageerden niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |