quote:Op maandag 3 november 2008 21:27 schreef foetre het volgende:
Kan je hem niet op de tl lijst zetten dan wil ik wel bieden
quote:Erben van de Moer (223491595)
17 jaar en 32 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 22-01-2009
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 110
Loon: 498 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
Kan er wat af voor een geblesseerde uitstekende dertig jarige verdediger?quote:Op maandag 3 november 2008 20:38 schreef -J-D- het volgende:
Graag gedaan allen
Heb nog maar 20 miljoen over nu
wie?quote:Op maandag 3 november 2008 21:19 schreef Xummon het volgende:
[..]
sinterklaas, wie kent hem niet, sinterklaas sinterklaas en natuurlijk zwarte piet
och als je er vanaf moet zal ik eens kijken of ik nog wat heb..quote:Op maandag 3 november 2008 20:38 schreef -J-D- het volgende:
Graag gedaan allen
Heb nog maar 20 miljoen over nu
Ik heb anders ook wel een speler die ik voor ongeveer 2 miljoen kwijt wil raken. Transferverglijking geeft niks aan. Als je wilt bieden dan hoor ik het wel.quote:
In principe niet. Dus wellicht is het nu verstandiger om alleen die reservespits in te ruilen voor een betere deftrainee denk ik....vermoed dat ik 1,8M voor die reservespits kan krijgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je er andere trainees voor terug kunt kopen wel. Anders moet je het niet doen.
quote:Carson Gerber (A) (45849540) Voeg toe aan je bookmarks
30 jaar en 17 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider
Volgende verjaardag: 07-02-2009
Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 23 950
Loon: 10 627 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitmuntend
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
Dat zou je wel kunnen doen ja. En dan hopen dat je spitsen niet geschorst of geblesseerd raken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:21 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
In principe niet. Dus wellicht is het nu verstandiger om alleen die reservespits in te ruilen voor een betere deftrainee denk ik....vermoed dat ik 1,8M voor die reservespits kan krijgen
[..]
Dat zul je dan net zien inderdaadquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zou je wel kunnen doen ja. En dan hopen dat je spitsen niet geschorst of geblesseerd raken.
Gaat dit niet opvallen als een verdachte transfer?quote:Op maandag 3 november 2008 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Op mijn spelert heeft ie niet ook gebodenTHX m8
![]()
[..]
![]()
En dat voor deze spelert!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat ik het zo zeggen, als ik toevallig op de transfermarkt zo'n 'actie' tegen kom bij een speler waarin ik ook interesse heb en de teams elkaar lijken te kennen, dan wil ik ('foute Nederlander' die ik ben) 'm nog wel eens aan geven als verdachte transfer (vandaar dat ik zelf ook liever van JD'tje het gevraagde openingsbod van 500k had gehad ipv de 765k die hij er nu heeft neergezet...quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaat dit niet opvallen als een verdachte transfer?
Ik merk t wel. Het is nou eenmaal niet echt een bijzondere speler dus ik verwacht niet dat iemand m aangeeft met zn 18 jaar. Maar goed zowel dan wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gaat dit niet opvallen als een verdachte transfer?
Ik heb ook een openingsbod op mn verlanglijstje staan, -J-D-!quote:
1950000 gevraagd...quote:Carson Gerber (A) (45849540) [Staat op de transferlijst] Voeg toe aan je bookmarks
30 jaar en 17 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider
Volgende verjaardag: 07-02-2009
Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 23 950
Loon: 10 627 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitmuntend
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 154
Hattricks in carrière: 15
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
weet je ook wat voor consequenties er aan verbonden zijn indien hij wordt aangegeven?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik merk t wel. Het is nou eenmaal niet echt een bijzondere speler dus ik verwacht niet dat iemand m aangeeft met zn 18 jaar. Maar goed zowel dan wel.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 07:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb anders ook wel een speler die ik voor ongeveer 2 miljoen kwijt wil raken. Transferverglijking geeft niks aan. Als je wilt bieden dan hoor ik het wel.
Gaat over een 25 jarige met briljant vleugel en formidabel positiespel.
quote:Cecilio Arceo (VL) (115462666)
25 jaar en 92 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Heeft zwak ervaring en is een redelijk leider
Volgende verjaardag: 24-11-2008
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 12 500
Loon: 3 383 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: TeamKoekje
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: briljant Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 29
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Nee jij wel?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
weet je ook wat voor consequenties er aan verbonden zijn indien hij wordt aangegeven?
Dan krijg je een bericht dat die andere speler waarschijnlijk wilde stoppen met het spel en daarom extra veel op je speler heeft geboden. Het bedraagt wordt daarna gecorrigeerd naar een de marktwaarde. Maar je krijgt dan wel altijd iets meer.quote:
Jups, het lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:11 schreef Grumpey het volgende:
Gaat de meet nog door na afloop van de zevenheuvelenloop? Aangezien dat wel handig om te weten is namelijk voor mij
nee.. dat is ook de reden dat ik het vroegquote:
aha thnx..quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan krijg je een bericht dat die andere speler waarschijnlijk wilde stoppen met het spel en daarom extra veel op je speler heeft geboden. Het bedraagt wordt daarna gecorrigeerd naar een de marktwaarde. Maar je krijgt dan wel altijd iets meer.
Ik heb de eerste 3 wedstrijden met PIC gespeeld. Afgelopen wedstrijd gewoon gespeeld. Komende wedstrijd MOTS en daarna weer 4 wedstrijden PIC om dan weer MOTS te spelen, nog een keer normaal en 3 keer PIC...quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:42 schreef RemCOW het volgende:
Als nieuwkomer in VI sta ik gewoon eerste in de competitie, die volgens Alltid behoorlijk sterk is(nr 60 van 1024). Nu moet ik zeggen dat ik ook wel eens mazzel heb gehad met blessures bij tegenstanders, maar toch...
Met een beetje mazzel kan ik 1 a 2x achter elkaar PICen, wordt het nog leuker!
Tenzij die andere speler jou er bij lapt en verteld dat jij van 'de deal' wist.. Dat 'ie teveel op jouw speler biedt kun je nog afdoen met een correctie. Wanneer jij doelbewust om een veel te hoog bod vraagt, dan kun je zelf ook gepakt worden (lees: team kwijt). Dan ben je toch ook gewoon aan het 'cheaten'?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan krijg je een bericht dat die andere speler waarschijnlijk wilde stoppen met het spel en daarom extra veel op je speler heeft geboden. Het bedraagt wordt daarna gecorrigeerd naar een de marktwaarde. Maar je krijgt dan wel altijd iets meer.
Hij reageert niet op mijn spelertquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb morgen mss nog een spelert voor JD
Dat is dus wat ik er nu ook voor heb gekregen. Iets meer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als dit al niet mag dan mag er niks meer. Tis niet alsof t om miljoenen gaat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tenzij die andere speler jou er bij lapt en verteld dat jij van 'de deal' wist.. Dat 'ie teveel op jouw speler biedt kun je nog afdoen met een correctie. Wanneer jij doelbewust om een veel te hoog bod vraagt, dan kun je zelf ook gepakt worden (lees: team kwijt). Dan ben je toch ook gewoon aan het 'cheaten'?
Overigens is dat iets lastiger te bewijzen, echter via de Fok!-federatie (waar JD zichtbaar lid van is geweest) komen ze vast een heel eind.. Zou zo maar kunnen dat er zelfs iemand hier mee leest.. Big Brother is watching
Nouja, zolang het niet stelselmatig tussen 2-3 personen is valt het ook wel mee.
In relatieve of absolute zin?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik er nu ook voor heb gekregen. Iets meer.
[..]
Onweer is ook weer..quote:Als dit al niet mag dan mag er niks meer. Tis niet alsof t om miljoenen gaat.
Wanneer 1 van mijn competitiegenoten regelmatig op deze wijze aan 'extra' inkomsten komt en daardoor 'onklopbaar' wordt, dan zou dat het spel voor mij toch al flink verpesten.. Ze zullen er je team (als verkoper) normaal gesproken niet voor aanpakken, maar een correctie op de inkomsten is niet meer dan logisch. Het is gewoon tegen de regels. Lijkt me simpel, toch?quote:Het is streng verboden voor jou, als Hattrickspeler, om je bezig te houden met een van de hieronder beschreven activiteiten.
- Vals te spelen in de breedste zin van het woord, zoals het ontcijferen van andermans wachtwoord of op een andere manier proberen om het spel voor andere gebruikers te verpesten.
jij vind m 5k waard cJD blijkbaar niet!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
In relatieve of absolute zin?Kom op zeg, die prutser is 5k waard, JD biedt 500k...
[..]
Onweer is ook weer..
[..]
Wanneer 1 van mijn competitiegenoten regelmatig op deze wijze aan 'extra' inkomsten komt en daardoor 'onklopbaar' wordt, dan zou dat het spel voor mij toch al flink verpesten.. Ze zullen er je team (als verkoper) normaal gesproken niet voor aanpakken, maar een correctie op de inkomsten is niet meer dan logisch. Het is gewoon tegen de regels. Lijkt me simpel, toch?
quote:
quote:Deadline: 07-11-2008 14:06 !
Vraagprijs: 1 950 000 ¤
Hoogste bod:
2 100 000 ¤ door Fok-Cup Winnaar
Ja hoor!quote:Op woensdag 5 november 2008 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Jeugdfriendly anyone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 12:11 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ja hoor!Nee, ik wil nu met mijn jonkies spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja, dat weten we nou welquote:Op woensdag 5 november 2008 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, ik wil nu met mijn jonkies spelen
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jups, het lijkt er wel op.
Wij zitten in een kroeg onbehoorlijk te zuipen en wij regelen dan een Thaise die jou masseert.
ik zou het zeer waarderen als je een bod zou doen op mijn spitsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend aannemer opdracht gegeven uit te bouwen van 28k naar 36k plaatsen.. Heb het geld niet/nauwelijks nodig voor versterken van de selectie en m'n stadion is al weer 2-3x uitverkocht geweest. Dit seizoen ga ik top4 eindigen, volgend seizoen moet ik mee kunnen doen voor promotie naar VI
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]Ik heb in het verleden al een paar keer gehad dat 1 team 2 spelers bij mij tegelijk kocht. zolang het niet te veel boven de marktwaarde is, zul je er niets van horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend aannemer opdracht gegeven uit te bouwen van 28k naar 36k plaatsen.. Heb het geld niet/nauwelijks nodig voor versterken van de selectie en m'n stadion is al weer 2-3x uitverkocht geweest. Dit seizoen ga ik top4 eindigen, volgend seizoen moet ik mee kunnen doen voor promotie naar VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |