ME.quote:Na 89 minuten moest Cain Pound worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Dino Brunsveld kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.
pff gelukkig maar +1quote:Op zondag 2 november 2008 22:31 schreef Xummon het volgende:
5-0 achter omdat mijn keeper er in de 21e minuut is afgeschopt
quote:YMFC
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie Speel het Rustig
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Indirecte vrije trappen
Verdediging slecht (hoog)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld goed (heel laag)
Rechterverdediging slecht (laag)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval goed (zeer hoog)
Linkeraanval uitstekend (hoog)
HatStats 192
Verdediging 48
Middenveld 75
Aanval 69
HatStats 192
yoteam
Spelersrapport en teamopstelling
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid goed
Indirecte vrije trappen
Verdediging matig (laag)
Aanval zwak (hoog)
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging matig (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (zeer hoog)
Linkerverdediging redelijk (heel laag)
Rechteraanval matig (laag)
Centrale aanval matig (hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
HatStats 159
Verdediging 61
Middenveld 45
Aanval 53
HatStats 159
quote:Op zondag 2 november 2008 21:31 schreef GeneraalUli het volgende:
Jezus tering, weer een blessure. Is er een Robben-award ofzo? Dan heb ik die met mijn team wel in de pocket...
[..]
idd wel leuk om weer eens op te starten..quote:Op zondag 2 november 2008 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ook weer iets wat uit de la getrokken moet worden. We hadden hier ooit per seizoen ook awards. (ieder seizoen weer andere awards verzonnen door de organisatie)
Nice, maare levert dat spelhervattingen trainen je ook daadwerkelijk wat op in een wedstrijd? Ofwel scoor je ook echt uit indirecte vrijtrappen e.d.?quote:Op zondag 2 november 2008 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
Zelf 2-3 gewonnen en gestegen naar de 2e plaats!
[ afbeelding ]
De deadline is nu minder dan een uur verwijderd. Schrijf je nog in anders ben je te laat!
Tja zijn aanval is sterker dan jouw verdediging dus op zich zijn die 3 goals wel te verklarenquote:Op zondag 2 november 2008 22:48 schreef Yurzinho het volgende:
Dit is ook een beetje jammer....3-3:
[..]
Ik zit film te kijken en tussen door check ik internet ff. Ik zal strakkies (of morgen) ff mn wedstrijd verslag door nemen en dan laat ik t ff weten. (of je kijkt zeluf ffquote:Op zondag 2 november 2008 23:20 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
idd wel leuk om weer eens op te starten..
[..]
Nice, maare levert dat spelhervattingen trainen je ook daadwerkelijk wat op in een wedstrijd? Ofwel scoor je ook echt uit indirecte vrijtrappen e.d.?
aha je houdt het dus niet echt bij.. dan zoek ik het zelf idd wel even op..quote:Op zondag 2 november 2008 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit film te kijken en tussen door check ik internet ff. Ik zal strakkies (of morgen) ff mn wedstrijd verslag door nemen en dan laat ik t ff weten. (of je kijkt zeluf ff)
Dan moet 'ie een Weer-event hebben gehad. Regende het toevallig? (dan zal 'ie vast [Krachtig] zijn)quote:Op zondag 2 november 2008 23:28 schreef Ruudt het volgende:
En een verdediger (16y, 36d) in m'n jeugd haalt 9 sterren!
Sst.quote:Op zondag 2 november 2008 23:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan moet 'ie een Weer-event hebben gehad. Regende het toevallig? (dan zal 'ie vast [Krachtig] zijn)
Sorryquote:
Mee eens, maar ik had meer dan 3 kansen moeten krijgen. Of in ieder geval meer dan hijquote:Op zondag 2 november 2008 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja zijn aanval is sterker dan jouw verdediging dus op zich zijn die 3 goals wel te verklaren
Mocht je nog niet alles hebben belegd op foute IJslandse banken, dan heb ik nog een geblesseerde prutser te koop staan die graag een "marktconform" (transfervergelijking) openingsbod wil.. (check voor meer info je HT-mail)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef -J-D- het volgende:
Nog iemand geinteresseerd in een bod van 24 miljoen of zo voor een speler?
Wat moet ik met dat geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |