Ik heb er 3 te koop staan, daar mag je een openingsbod op doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef -J-D- het volgende:
Nog iemand geinteresseerd in een bod van 24 miljoen of zo voor een speler?
Wat moet ik met dat geld?
ik heb nog wel een middenveldertje (17 jaar 57 dagen) erop voor 500k.. daar mag natuurlijk wel een openingsbod op worden gedaan..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef -J-D- het volgende:
Mischien koop ik die speler wel van je.Moet die van mij wel eerst verkocht worden natuurlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:39 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb een speler te koop staan voor 3 mil, je mag wel 3,8 bieden
Zo stijgen ze dus 1x in de 2 weken of sneller!quote:Je trainer Tamariz Roger heeft het volgende vastgesteld:
Nils-Ove Forsbo Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van goed naar uitstekend.
Cyril Bossely Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van zwak naar matig.
Magnus Landlind Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van redelijk naar goed.
Hernán Andreu Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van zwak naar matig.
Bjorn Rochus Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van formidabel naar uitmuntend.
Lampis Iloridis Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van matig naar redelijk.
Raymond Suykerbuijck Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van slecht naar zwak.
Gideon van Olphen Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van matig naar redelijk.
Yip Nieuwenhuis Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van zwak naar matig.
Lauge Rath-Friis Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van matig naar redelijk.
Benjamin van Luin Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van zwak naar matig.
Ben wederom benieuwd wat dit alles doet de komende zondag. Er zijn weer 5 spelers uit mn A team gestegen. 1 naar uitmuntend, 1 naar uitstekend, 1 naar goed, 1 naar redelijk en 1 naar matig.quote:Indirecte vrije trappen
Verdediging redelijk (hoog)
Aanval redelijk (hoog)
quote:01 Zefiros Fanariotis Spelhervatting: redelijk
02 Bjorn Rochus Spelhervatting: uitmuntend
03 Matthieu Reijnders Spelhervatting: matig
04 Lampis Iloridis Spelhervatting: redelijk
05 Geovanni Meurisse Spelhervatting: uitstekend
06 Lauge Rath-Friis Spelhervatting: redelijk
07 Magnus Landlind Spelhervatting: goed
08 Nils-Ove Forsbo Spelhervatting: uitstekend
09 Hernán Andreu Spelhervatting: matig
10 Jędrek Sobowiec Spelhervatting: goddelijk
11 Zübeyir Özkal Spelhervatting: goed
Hoeveel geef je weg? ik wil ook nog wel 1 mil.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef -J-D- het volgende:
"jouw"quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:47 schreef One_conundrum het volgende:
haha, anderhalf ook. Nouja laten we het maar op jou onkunde houden.dankjewel JD
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben bijna in staat om bewust hier voor een speler te koop te zetten.
Is het echt zo voordelig? Ik vind het een beetje zonde van mijn training eigenlijk... Maar ik ga bij nieuwe spelers wel meer kijken wat ze hebben bij spelhervatten..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:43 schreef Outpost76 het volgende:
En weer een goede TU :
[..]
Zo stijgen ze dus 1x in de 2 weken of sneller!Spelers die redelijk hoog zitten stijgen 1x in de 2 weken en lagere 1x per week.
Ik zat dus op :
[..]
Ben wederom benieuwd wat dit alles doet de komende zondag. Er zijn weer 5 spelers uit mn A team gestegen. 1 naar uitmuntend, 1 naar uitstekend, 1 naar goed, 1 naar redelijk en 1 naar matig.
Edit : Ik heb nu in heel mn team als laagste zwak qua spelhervatten. (op mn trainere na) Dat was 3 weken geleden wel anders! Met een heel aantal op rampzalig.![]()
Mn A team :
[..]
Ik ben dat nog aan t onderzoeken. Ik zit inmiddels veel hoger dan de andere in mn competitie. Je keeper moet iig ook spelhervatten hebben om ze beter te kunnen stoppen. Ik ben nu 3 weken verder qua spelhervatten en hou jullie hier op de hoogte mbt spelhervatten en als t me wat gaat opleveren zijn jullie hier de 1e die dat horen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:04 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Is het echt zo voordelig? Ik vind het een beetje zonde van mijn training eigenlijk... Maar ik ga bij nieuwe spelers wel meer kijken wat ze hebben bij spelhervatten..
Geen idee. Ik weet iig dat spelhervatten niet echt lang duurt om t hoger te krijgen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:28 schreef One_conundrum het volgende:
Zijn er eigenljik alweer algemene tabellen over hoelang het duurt voordat een speler in skill stijgt. Per skillniveau nu uiteraard...
quote:Laurens Hardy Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.
Bep Bouwer Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
Ik heb helaas nog geen speler die ik weg wil doen. Als t r 1 uit mn B team wordt iws t helemaal niks want daar krijg ik misschien een paar k voor.quote:
Vanavond gaat er een 20 jarige uitstekende middenvelder met formi passen. TC geeft slechts 781k, maar het dubbele wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef -J-D- het volgende:
Aldus geschiedde:quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vanavond gaat er een 20 jarige uitstekende middenvelder met formi passen. TC geeft slechts 781k, maar het dubbele wordt gewaardeerd..
Ieder ander die het erin ziet zitten, schroom niet!quote:Kobus Hofland (187732286)
20 years and 42 days, passable form, healthy
A popular guy who is balanced and upright.
Has poor experience and poor leadership abilities
Next birthday: 10-01-2009
Nationality: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 8 180
Wage: 1 059 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: excellent Passing: formidable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: poor Set pieces: poor
vanavond hopelijk maar weer eens een overwinning.. het moet mogelijk zijn gezien mijn tegenstander..quote:Op zondag 2 november 2008 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond dan hopelijk echt de eerste punten, dankzij mijn aankopen van deze week is mijn mid en aanval, ook al is de teamgeest en het zelfvertrouwen niet goed op dit moment.
Wat dacht je van 30 dagen ouder?quote:Op zondag 2 november 2008 16:10 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit te twijfelen.... ik heb nu een speler uit m'n jeugd die klaar is om gepromoveerd te worden, hij is 17 jaar en goed keepen. Hij haalt nu 4,5 ster als verdedigen, dus dat zal zwak zijn denk ik. De trainer geeft aan dat hij nog een maandje doorgetraind kan worden op verdedigen, dus dan zal 'ie matig zijn?
Hoe oud zal hij dan zijn over een maandje? Dan kan ik hem weer doortrainen in het eerste elftal., maar als ie dan al 18 jaar is kan ik hem beter nu pullen.
quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Teunis Hakvoort.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Verdedigen. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt!
Deze speler is krachtig voor zijn leeftijd. Als het er op aankomt, weet ik zeker dat hij met zijn imposante bouw in het voordeel is ten opzichte van zijn tegenstanders.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ok. Hij is nu 17 jaar en 2 dagen, dus dat is in z'n voordeel.quote:Op zondag 2 november 2008 16:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat dacht je van 30 dagen ouder?
4,5* verdedigen had ik indertijd met Willy Petersen ook.. Dat bleek slecht (hoog) verdedigen te zijn (1 training verdedigen bij z'n nieuwe eigenaar in het tussenseizoen resulteerde in een 'pop').
Of je hem nu promoveert of nadat 'ie op verdedigen getraind is.. Als 'ie 'laag' in 17 jaar is zou ik hem nu pullen. De lage leeftijd wordt voorzover ik de keepersmarkt ken meer voor betaald dan een niveautje verdedigen..
Pull is beter dan ik verwacht hadquote:Op zondag 2 november 2008 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. Hij is nu 17 jaar en 2 dagen, dus dat is in z'n voordeel.
Dan pull ik hem nu wel!
Lekker doortrainen dus!quote:Rein Jansen (223398226) Voeg toe aan je bookmarks Alltid!
17 jaar en 2 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Volgende verjaardag: 20-02-2009
Nationaliteit: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 050
Loon: 2 310 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: matig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Jezus, train je nog steeds keepersquote:Op zondag 2 november 2008 19:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pull is beter dan ik verwacht had
[..]
Lekker doortrainen dus!
Netjes hoor... Ik snap die 4,5* icm het slecht (hoog) verdedigen van mijn keepertje eigenlijk nog steeds niet. Regelmatig zie je keepertjes met zwak/matig verdedigen voorbij komen die dan 3,5-4,5* haalden en die van mij komt er met 'slecht' van af. Ach, hij heeft tegen de 800k opgeleverd, was ik dik tevreden mee.quote:Op zondag 2 november 2008 19:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pull is beter dan ik verwacht had
[..]
Lekker doortrainen dus!
Mijn pull 6,5 ster in zn laatste wedstrijd als links achter. Helaas van zn 18 jaar. Verder een leuke om te verkopen. JD had je nog geld over?quote:Tenzin Wassink (223391644)
18 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en berucht is.
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 22-02-2009
Nationaliteit: Nederland Nederland
Total Skill Index (TSI): 460
Loon: 355 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Pas maar op, hij is er gek genoeg voorquote:Op zondag 2 november 2008 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn pull 6,5 ster in zn laatste wedstrijd als links achter. Helaas van zn 18 jaar. Verder een leuke om te verkopen. JD had je nog geld over?ff een miljoentje bieden voor deze speler. Als of dat niet opvalt
quote:Op zondag 2 november 2008 19:53 schreef One_conundrum het volgende:
Da's een hele mooie hovenier. Trainen op welke van de twee?
Jaquote:
Uitverkocht huis, 28 000 toeschouwers. Eerste serieuze test in VII. Tegenstander is koploper qua HatStats in mijn competitie, leunt echter voornamelijk op z'n verdediging en is waarschijnlijk te pakkenquote:02-11-2008
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 275 625 ¤ aan entreegeld.
quote:Toen Alegenus-speler Luca Monti vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman. Twello zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Samuli Ranta na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Floris-Jan Kessels.
organiseer het zou ik zeggenquote:Op zondag 2 november 2008 21:31 schreef GeneraalUli het volgende:
Jezus tering, weer een blessure. Is er een Robben-award ofzo? Dan heb ik die met mijn team wel in de pocket...
[..]
Drukke 45e minuut.quote:De discussie over elektronische hulpmiddelen laaide in het uitvak weer flink op nadat de scheidsrechter in de 45e minuut een dubieuze strafschop gaf aan de thuisploeg. De spelers van het bezoekende team gingen nog met hem in discussie, maar hij bleef onverbiddelijk naar de stip wijzen. Cain Pound liet zich niet afleiden en scoorde 2-1 voor Twello. Het werd muisstil op de tribunes toen Emile van Lingen van de bezoekende ploeg in de 45e minuut vanaf links voor het doel opdook en de gelijkmaker 2-2 binnentikte. De naam van Sébastien Toquet galmde door het stadion nadat hij in de 45e minuut na een aanval door het midden Twello op een 3-2 voorsprong had gezet. De teams gingen met een 3-2 stand de rust in. Deze helft was Alegenus met 53 procent het meest aan de bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |