Wie niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:29 schreef on_air het volgende:
maar ik zoek nog even naar een lekker wijf + bier.
Ha.Ha.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was dat lastig, zo met die zelfonstpanner?
Het is alweer okay.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik kon ff niks beters bedenken.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:40 schreef Sirolf het volgende:
Die Windows-foutmelding in beeld...
[ link | afbeelding ]
(inmiddels alweer weg)
Er zou nog een re-release komen dacht ik, dus is wel te verklaren.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:00 schreef -Hans- het volgende:
wtf bij nieuwe singles staat ineens ACCPETABLE IN THE 80s van Calvin HArris?! waar komt die ineens vandaan of is de single nu pas echt uit
Is die nu pas uitgekomen dan?! had 'm wat eerder verwacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:41 schreef Sirolf het volgende:
Er zou nog een re-release komen dacht ik, dus is wel te verklaren.
Ik zie een muisaanwijzerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:44 schreef Sirolf het volgende:
Zoekplaatje: wat hoort er NIET in de afbeelding thuis?
[ link | afbeelding ]
watr ziu ie daar nou doen >quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:51 schreef Sirolf het volgende:
Hee, ik zie een Domien in de stu-stu-studio!
Save Image As.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Met z'n allen kijken naar de FOK!Frontpage.
[ link | afbeelding ]
Pijpje, of heb je een beugel?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi, laat 'm maar lekker internationaal gaan. Vooral internationaal blijven ook.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:23 schreef on_air het volgende:
Roel, geen woord commentaar tot je de tekst ook kent.
Op een party als DefQon draaien ze een bepaald nummer meedere malen? Het is geen set, per DJ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Chasing Cars en dan moeten denken aan Defqon, omdat je een andere versie daar 10talle keren heb mogen horen...
Die Chasing Cars versie kotste bijna elke dj wel uit de speakers. Erg irritant. En in bijna elke tent kwam het weer terug...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Op een party als DefQon draaien ze een bepaald nummer meedere malen? Het is geen set, per DJ?
Wat absurd storend.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die Chasing Cars versie kotste bijna elke dj wel uit de speakers. Erg irritant. En in bijna elke tent kwam het weer terug...
Klinkt bijna als op vakantie gaan. Vorig jaar op Kreta kon je elke avond weer over de boulevard lopen en uit elke discotheek kwam Umbrella naar buiten geknald. Ja mensen... daarmee onderscheid jouw dischotheek zich van die van de buren.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die Chasing Cars versie kotste bijna elke dj wel uit de speakers. Erg irritant. En in bijna elke tent kwam het weer terug...
Ja, en ontzettend truttigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:29 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Klassiek bedje-met-hoofdletter-K
Stream loopt niet lekker inderdaad...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:28 schreef on_air het volgende:
Gzus, wat loopt die stream achter.
welke hebben jullie op staan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Stream loopt niet lekker inderdaad...
heb mms://livemedia.omroep.nl/3fmwebcam opstaan. weet eigenlijk niet of die achter looptquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Beeld van 3fmfan.nl
Radio aan via de Ether
Eigenlijk is het ook allemaal dezelfde stream, maar dan alleen soms vanaf een iets andere server. Veel zal het dus niet schelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb mms://livemedia.omroep.nl/3fmwebcam opstaan. weet eigenlijk niet of die achter loopt
Als je 't over de duivel hebt...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Klinkt bijna als op vakantie gaan. Vorig jaar op Kreta kon je elke avond weer over de boulevard lopen en uit elke discotheek kwam Umbrella naar buiten geknald. Ja mensen... daarmee onderscheid jouw dischotheek zich van die van de buren.
Waar sloeg de "Iiiee" op: de webcambeelden of Rhianna...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef on_air het volgende:
Ik durf niet meer vrijelijk commentaar te leveren... Maar Iiiee.
Nou, ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb mms://livemedia.omroep.nl/3fmwebcam opstaan. weet eigenlijk niet of die achter loopt
Moet ik kiezen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar sloeg de "Iiiee" op: de webcambeelden of Rhianna...
Je weet maar nooit wie er meeleest en beledigd wordt door je commentaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef on_air het volgende:
Ik durf niet meer vrijelijk commentaar te leveren... Maar Iiiee.
Oja, dat was het.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wie er meeleest en beledigd wordt door je commentaar.
Ik zat ook al te twijfelen of ik er wat van moest zeggen of niet. Voor bier en tieten kijk ik dan toch wat liever in dit topic.quote:
Had soortgelijk idee. We poetsen het hier beeldtechnisch zelf wel op.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te twijfelen of ik er wat van moest zeggen of niet. Voor bier en tieten kijk ik dan toch wat liever in dit topic.
no kiddingquote:
Supertoll ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Omdat de webcambeelden toch een beetje tegenvallen...
[ afbeelding ]
Die had ik al klaar staanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Omdat de webcambeelden toch een beetje tegenvallen...
[ afbeelding ]
Bij de andere damesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Die had ik al klaar staan. Ik miste alleen wat tiet.
'miste wat tiet'? Hm, dan ben ik blijkbaar snel tevredenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Die had ik al klaar staan. Ik miste alleen wat tiet.
Ah, owkee!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Bij de andere dames. Blondie doet het wel aardig in der heetje, met die jutteperen.
Defqon.1: tosti ham/kaas 5 euroquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:53 schreef Marc63 het volgende:
Picnic in the Park was duuur! 7,50 voor een broodje.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:56 schreef on_air het volgende:
Het blijft een leuke pallet mannen deze avond in de studio.
Vroegah, toen kwam er nog wel eens een stoomboot over the hill.quote:
Dat hoorde ik pas na je postquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Vroegah, toen kwam er nog wel eens een stoomboot over the hill.
Staf kijken, stafmedewerkers, strooien, die zak moet leeg.
Inkoppertje: Dat heb je ook wel eens ..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Vroegah, toen kwam er nog wel eens een stoomboot over the hill.
die zak moet leeg.
Wie? on_air?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inkoppertje: Dat heb je ook wel eens ..
Joh... denk je dat ze dat bedoelde ja...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inkoppertje: Dat heb je ook wel eens ..
Doe liever realtime ether en verlate beelden...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat hoorde ik pas na je post. Kutstream
.
Voordeel is dat als er wat leuks gebeurd in de studio, je op tijd klaar zit om de webcambeelden te zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Doe liever realtime ether en verlate beelden...
Heb het ooit ook alleen stream gedaan, maar dan begreep ik jullie te laat.
Bracht ik jou van de wijs door Hind te schrijven... is het toch geluktquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Please, zeg me dat deze hinT een hint is naar Hind.
Ondanks dat ze verbauerd hebben gezegd.
Zo kom je er niet mee weg.... hind...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bracht ik jou van de wijs door Hind te schrijven... is het toch gelukt![]()
Wat is het toch een dotje he!quote:
Laat ik nou net niet meer in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:19 schreef on_air het volgende:
Marc, gaan we langs Escape?
Almelo.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat ik nou net niet meer in de buurt zijn.
Generaliseer ik nou dan? Als je niet in de buurt bent, dan ben je richting "huis" en ik dacht, was in de veronderstelling, dat het Almelo wasquote:
Jup! En ik vind het nog steeds een dijk van een plaat. Heerlijk !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
-Hans- daar is ze weer [ afbeelding ]
Michiel komt uit Almelo. Ik kom uit Aalten, een trekpleister voor ROCK!-sterren.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Generaliseer ik nou dan? Als je niet in de buurt bent, dan ben je richting "huis" en ik dacht, was in de veronderstelling, dat het Almelo was.
Let wel, dit is een aanname van mij... en: assume makes an ass out of you and me & assumption is the mother of all fuck ups.
Dus mijn excuses. Slecht van me.
Sorry. De A's verwarden me dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel komt uit Almelo. Ik kom uit Aalten, een trekpleister voor ROCK!-sterren.
Nou ja... "we" hebben er momenteel 2: Willem ter Horst (Normaal) en Angus Young (AC/DC). Verder is de nummer1-hit-scorende Loek Beernink (bekend van Het Huis Anubis) hier geboren en getogen. Maar die is niet echt rock 'n roll.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Weet iemand waar Calvin Harris?Acceptable in the 80`
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Weet iemand waar Calvin Harris?Acceptable in the 80`
Ik vind hem stiekem best leukquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:54 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Gerard: "Iemand wordt Kaal van Harris!"
"en had je er al iets van gebouwd?"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:55 schreef on_air het volgende:
Heb laatst een doos lego opgezogen.
Lekker laat!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Voorspelbaar... Nu de songtekst nog....
Je mag altijd langskomen om wat ordinair Heineken bier te komen drinken. Proost !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hier is de Guinness alleen op. Zit dus gedwongen aan een Jupi.... (ook lekker)
Heinekenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je mag altijd langskomen om wat ordinair Heineken bier te komen drinken. Proost !
Maar dan moet ik best een eind rijden dacht ik zo...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je mag altijd langskomen om wat ordinair Heineken bier te komen drinken. Proost !
Ik heb er na deze ook nog maar éénquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hier is de Guinness alleen op. Zit dus gedwongen aan een Jupi.... (ook lekker)
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb er na deze ook nog maar één.
Klopt, maar dan heb je ook wat. Al geldt dat misschien niet voor het bierquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar dan moet ik best een eind rijden dacht ik zo...
Jij hebt nog colaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar dan heb je ook wat. Al geldt dat misschien niet voor het bier![]()
Roel, sorry maar heb verder niets in huis behalve dan cola en Heineken.
Voeg je hem dan wel ook meteen toe aan het lijstje op http://www.3fmfan.nl/page/forum ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |