Bracht ik jou van de wijs door Hind te schrijven... is het toch geluktquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Please, zeg me dat deze hinT een hint is naar Hind.
Ondanks dat ze verbauerd hebben gezegd.
Zo kom je er niet mee weg.... hind...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bracht ik jou van de wijs door Hind te schrijven... is het toch gelukt![]()
Wat is het toch een dotje he!quote:
Laat ik nou net niet meer in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:19 schreef on_air het volgende:
Marc, gaan we langs Escape?
Almelo.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat ik nou net niet meer in de buurt zijn.
Generaliseer ik nou dan? Als je niet in de buurt bent, dan ben je richting "huis" en ik dacht, was in de veronderstelling, dat het Almelo wasquote:
Jup! En ik vind het nog steeds een dijk van een plaat. Heerlijk !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
-Hans- daar is ze weer [ afbeelding ]
Michiel komt uit Almelo. Ik kom uit Aalten, een trekpleister voor ROCK!-sterren.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Generaliseer ik nou dan? Als je niet in de buurt bent, dan ben je richting "huis" en ik dacht, was in de veronderstelling, dat het Almelo was.
Let wel, dit is een aanname van mij... en: assume makes an ass out of you and me & assumption is the mother of all fuck ups.
Dus mijn excuses. Slecht van me.
Sorry. De A's verwarden me dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel komt uit Almelo. Ik kom uit Aalten, een trekpleister voor ROCK!-sterren.
Nou ja... "we" hebben er momenteel 2: Willem ter Horst (Normaal) en Angus Young (AC/DC). Verder is de nummer1-hit-scorende Loek Beernink (bekend van Het Huis Anubis) hier geboren en getogen. Maar die is niet echt rock 'n roll.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |