je bent wild en je jongt wat?quote:
kijk ff uit met het weer morgen voor je weggaat.. kan wel heftig worden, hangt een beetje af van waar jez it in het landquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:46 schreef Marc63 het volgende:
Dat was het EK voor dit jaar. Op naar de Tour!
Maar morgen eerst picnicken!
Abbemieke dat ni ed Ardennij..quote:Op zondag 22 juni 2008 00:00 schreef Againzender het volgende:
ik hgad natuurlijk ce radio niet echt aan, maat tijdens de rust hioorde ik volgrnd mij wrl Domien, m,aar Annemiek was niet in de studio
ah, in de Ardennen. Lezen is niet zommoielijk, maar dat tyhpmequote:Op zondag 22 juni 2008 00:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Abbemieke dat ni ed Ardennij..
Kun je dat lezen? Of ben je al te lazerus?
Annemieke zit in de Ardennen.
Tot morgen/maandag.
Denk het ook en de Meeeeeeegahit vind ik ineens ook een stuk minder leuk.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:02 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij wordt er een hoop verdriet verdronken.
Moet ik dat Youtube-linkje weer posten?quote:Op zondag 22 juni 2008 00:43 schreef -Hans- het volgende:
Denk het ook en de Meeeeeeegahit vind ik ineens ook een stuk minder leuk.
Omdat hij tegenwoordig een vast programma heeft in dit tijdvak...quote:Op zondag 22 juni 2008 08:41 schreef Marc63 het volgende:
Waarom is er nu weer Timur?
Ff de mp3-speler aan gooien dus...
Helaas welquote:Op zondag 22 juni 2008 08:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Omdat hij tegenwoordig een vast programma heeft in dit tijdvak...
(Tot vanmiddag!)
Wist ik natuurlijk wel, maar de laatste keren dat bij mij in het weekend de radio zo vroeg aan ging, viel Guis steeds inquote:Op zondag 22 juni 2008 08:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Omdat hij tegenwoordig een vast programma heeft in dit tijdvak...
(Tot vanmiddag!)
Ik ook. Dan zit ik met mn luie reet in Italiëquote:
Heul niet slecht.quote:Op zondag 22 juni 2008 10:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ook. Dan zit ik met mn luie reet in Italië
Hoewel ik een bezoekje aan het Westerpark ook niet kud had gevonden.
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:56 schreef Glacier het volgende:
Supertof dat Timur Vampire Weekend draaide btw
En mogguh allemaal
Ja, ik hoorde 'tquote:Op zondag 22 juni 2008 11:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Precies op tijd voor een goeie vriendin van je op de radio
Rick van Velthuysen komt invallenquote:Op zondag 22 juni 2008 11:37 schreef -Hans- het volgende:
Laatste keer C & S-show in het weekend? Lees dat ze weer richting Hilversum vertrekken en ik ben benieuwd hoe het 3FM weekend volgende week zal klinken. Verwacht eigenlijk gewoon weer Eddie Zoey ipv de Coen en Sander show.
Roep dat nou niet, straks krijg je nog de Timur en Sandershow.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:28 schreef Remzz het volgende:
Coen en Sander show met alleen Sander, erger kan niet
Dat verbaasd me niets. Had evt vanochtend ook nog willen sporten, maar ben te laat uit het bed gestaptquote:Op zondag 22 juni 2008 13:54 schreef on_air het volgende:
Het was verrassend rustig op de sportschool.
Iedereen lag natuurlijk nog met een kater in bed (door voetbal en/of drank)quote:Op zondag 22 juni 2008 13:54 schreef on_air het volgende:
Het was verrassend rustig op de sportschool.
Van vanmiddag, hmmmquote:Op zondag 22 juni 2008 17:35 schreef Remzz het volgende:
Waar kan ik de coen en sandershow van vanmiddag in MP3 naluisteren? Kon toch altijd bij BNN programma's ?
Denk dat je de podcast van Zoeyzo moet hebben want het is officieel het tijdstip waarop Eddy Zoey uitzending heeft.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:35 schreef Remzz het volgende:
Waar kan ik de coen en sandershow van vanmiddag in MP3 naluisteren? Kon toch altijd bij BNN programma's ?
quote:driving back from bunkerpop fest landgraaf. all gear soaking wet, also tons of thunder. we decided not to die there and played acoustic.
Thanks voor de goede tip !quote:Op zondag 22 juni 2008 22:45 schreef Feivel1 het volgende:
Hit me TV komt in het christelijkste programma van heul de zondagavond, Hans.
Je zult Miranda moeten doorstaan, maar dan heb je ook wat.
Nou, vermoeiend niet, maar zo de *beep* wat ben ik verbrand zeg!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:15 schreef Marc63 het volgende:
Zometeen Robbert-Jan
Maar dat ga ik niet meer trekken. Picnicken in het park is toch vermoeiender dan je zou denken.
En dan te bedenken dat het hier de hele dag droog en zonnig is geweest!quote:
Ah, snel van favoriete team geswitched?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:14 schreef rjvandevelde het volgende:
HOLA!!
Heb me rode shirt aangetrokken voor ESPANA
Mja, en ik verwacht ook niet dat de Nederlanders nu Duitsland gaan supporten. Daarvoor is er in het verleden teveel gebeurt op voetbalgebied.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:28 schreef rjvandevelde het volgende:
Ja mn rode shirt voor de zwitsers heeft ook geen zin...;)
En dat was dus net de pest voor mij. Dacht de zonnebrandcreme niet nodig te hebben. Ik zie er nu ook echt zo uit:quote:Op maandag 23 juni 2008 00:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het hier de hele dag droog en zonnig is geweest!
Al waaide het wel best hard.
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het hier de hele dag droog en zonnig is geweest!
Al waaide het wel best hard.
Vooral als we met Jan Smit moeten wakker wordenquote:
Inderdaad. Wakker worden lukt maar niet. En ik ben al sinds 6.00 uur uit bedquote:Op maandag 23 juni 2008 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Het moet maar weer vandaag
Toen ben ik ook maar even wat anders gaan doen want ook ik zit niet te wachten op J. Smit zo op de vroege morgen.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vooral als we met Jan Smit moeten wakker worden
Hoe jan Giel nou net doen of ie die Tros-bejaardenmuziek te pruimen vind?
Met teksten nog beroerder als die van Blof op de eerste albums.
Veenstra moet dat niet doen. Net als meezingen met Coldplay.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra kan dit nummer ook zo mooi zingen.
Maar dit is echt een kutversie. Samenvatting:quote:
Ja, dat was wel "genieten"...quote:Op maandag 23 juni 2008 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra kan dit nummer ook zo mooi zingen.
Tegenwoordig heeft iedereen wel wat gejat. Volgens mij beginnen alle nieuwe noten- en instrumenten-combinaties op te raken.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ook zij hebben de beat van de Editors gejat
Misschien heb ik er niet genoeg muzikale aanleg voor, maar mij valt het niet zo op. Ja, toen je het zei van die hihat, toen merkte ik het ook. Bij mij valt zoiets overigens wel sneller op bij platen die ik liever niet (te vaak) hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
Tuurlijk is het grootste gedeelte wel te herleiden tot iets anders...Maar bij die britpop/rock is het zo opvallend dat't allemaal hetzelfde is qua hihat, akkoorden etc...
Tuurlijk heb je binnen een muziekstroming altijd bands die op elkaar lijken, maar bij de britpop vind ik het toch wel de kroon spannen....
Idd, we weten het nu wel. De enige manier om er iets aan te veranderen, is om in de muziekredactie van 3FM te gaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:52 schreef on_air het volgende:
SC, we weten het. Klaar. Ik ga ook niet los op stromingen die mij niet aanstaan, of waar ik geen verschil in hoor. Of zoek een andere radiozender, want 3FM blijft het toch wel ên masse draaien.
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:18 schreef Broekie het volgende:
Nou, vermoeiend niet, maar zo de *beep* wat ben ik verbrand zeg!
M'n armen zijn gewoon felrood vergeleken bij de stukken huid die onder m'n polo zaten, om over m'n benen maar te zwijgen... 't doet auw
Ben je de nacht nog een beetje doorgekomen?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:11 schreef Broekie het volgende:
En dat was dus net de pest voor mij. Dacht de zonnebrandcreme niet nodig te hebben. Ik zie er nu ook echt zo uit:
Describe 'redelijk los'quote:Op maandag 23 juni 2008 08:51 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Nou, hier is 't redelijk los gegaan.
Mijn quintet, wat doe je!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
Robbie Williams daarentegen mag ik graag horen![]()
Ik zie me dit nummer nog karaoke-en in China
Een van de weinige engelstalige nummers op het lijstje
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:05 schreef Glacier het volgende:
[..]
Idd, we weten het nu wel. De enige manier om er iets aan te veranderen, is om in de muziekredactie van 3FM te gaan.
Overigens: Britpop =/= Britpop en indie =/= Britpop. Dat er een bepaalde stroming populair is, betekent niet dat je het allemaal op 1 hoop mag vegen.
Zelfs mn moeder vindt (sommige) nummers van Queen mooi. Dat zegt wel heel wat. Ze luistert namelijk heel veel DEUTSCHE SCHALLPLATTEN!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:19 schreef Sersjee het volgende:
Deze plaat had ik dus nooit van z'n lang-zal-ze-leven verwacht van dat mens... Aangename verrassing
Zelfde met mijn moeder, al luistert zij voornamelijk naar Helmut Lotti en Andre Rieu.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zelfs mn moeder vindt (sommige) nummers van Queen mooi. Dat zegt wel heel wat. Ze luistert namelijk heel veel DEUTSCHE SCHALLPLATTEN!
P'cies... Eindelijk goede muziek!quote:
Heel veel sterkte daarmeequote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef Sersjee het volgende:
Zelfde met mijn moeder, al luistert zij voornamelijk naar Helmut Lotti en Andre Rieu.
quote:
Mn vader zet de tv altijd keihard als Andre Rieu weer te zien is. Gelukkig heeft ie er geen cd's van.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef Sersjee het volgende:
Zelfde met mijn moeder, al luistert zij voornamelijk naar Helmut Lotti en Andre Rieu.
RIeu op TV is nog wel humorquote:Op maandag 23 juni 2008 11:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn vader zet de tv altijd keihard als Andre Rieu weer te zien is. Gelukkig heeft ie er geen cd's van.
Helaas heeft ie dan wel weer cd's van Celine Dion
Ondanks?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
MJ is, ondanks z'n jaren 80 sound, echt tijdloos
Wat een nummers maakte die man
Celine Dionquote:Op maandag 23 juni 2008 11:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn vader zet de tv altijd keihard als Andre Rieu weer te zien is. Gelukkig heeft ie er geen cd's van.
Helaas heeft ie dan wel weer cd's van Celine Dion
het origineel is minder zeikerigquote:
Gezellig is andersquote:Op maandag 23 juni 2008 11:50 schreef on_air het volgende:
But I think I just rape and kill you instead.
Die, Diane..
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
ViRussen, ElfRussen![]()
![]()
Fantastische Jelmer
Inderdaad. Nummer is opzich wel aardig maar na 10x had ik het eerlijk gezegd wel gehoordquote:Op maandag 23 juni 2008 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Jep, ook overkill helaas dat nummer, want't is zeker geen onaardig nummer....
Is ie ze vergeten zekerquote:Op maandag 23 juni 2008 13:27 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stenders heeft eindelijk webcams.
Was dat niet zo danquote:Op maandag 23 juni 2008 13:27 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Stenders heeft eindelijk webcams.
Die jaquote:Op maandag 23 juni 2008 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
http://3fm.stimpy.nu/Bertje_Maalderink_is_homo.MP3
Heb ik bij zoveel nummersquote:Op maandag 23 juni 2008 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die ja. Kan voorlopig niet meer normaal naar Seven Nation Army luisteren
.
ik nu ook niet meerquote:Op maandag 23 juni 2008 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die ja. Kan voorlopig niet meer normaal naar Seven Nation Army luisteren
.
Lijkt me wel, wellicht dè zomerhit van 2008?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:40 schreef -Hans- het volgende:
Aha! daar is die heerlijke zomerplaat weer! dit moet toch wel een vette hit worden..
Als het weer een beetje wil meewerken dan zou het zomaar kunnen. Ook Domien tipt de plaat trouwens als mogelijke zomerhit van 2k8.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:41 schreef Sersjee het volgende:
Lijkt me wel, wellicht dè zomerhit van 2008?
Lekker jaquote:Op maandag 23 juni 2008 15:05 schreef -Hans- het volgende:
WOW, wat een plaat om het uur mee te beginnen![]()
Lightning crashes
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:28 schreef Piles het volgende:
Roel staat vast nu boven me met een bericht
Oh, ik ben een keer eerder
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan komt zo die zogenaamd gevoelige kutmondharmonica weer.
Vind de Meeeeegahit ook een stuk minder leuk sinds zaterdag..quote:Op maandag 23 juni 2008 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
Ah daar hebben we die verschrikkelijke One Night Only megahit weer
Plaspauze dus
Gitaarsolo en de melodie vind ik echt zo vet.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
Vind je? Ik moet altijd denken aan Hans Teeuwen over z'n hekel aan jaren '80 muziek. Die ik overigens grotendeels met hem deel...
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op 53 bagger is nu Europe - The Final Countdown te horen. Wat een GE-WEL-DIGE plaat is dat
^^^^^^^^^^^^^^^^ dat dus... Pffffffffffffff.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:08 schreef -Hans- het volgende:
Pfffffffffff voor de 1000e keer Sara Bareilles - Love song
En daar is geen woord over gelogen.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:26 schreef Sersjee het volgende:
Avril Lavigne, wat een neppert is dat...
Haar nepheid ligt m.i. vooral in het "punk"-imago dat ze zichzelf aanmeet, maar hele laffe muziek maakt.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En daar is geen woord over gelogen.Weer een mooi voorbeeld van iemand die NIET kan zingen maar wat heden dagen niet zo belangrijk is. Maar maak dan ajb niet de fout door bij een optreden ook echt LIVE te gaan zingen want dan doe je weinig mensen echt een plezier.
Waarschijnlijk al bekend bij Maricha maar mocht ze de link gemist hebben dan kan ze *hier* klikken voor foto's van de RB-Awards. Credits for Sirolf want hij had de link eerder hier al gepost.
Redelijk goed eigenlijk.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:06 schreef Glacier het volgende:
Ben je de nacht nog een beetje doorgekomen?
Oja, dat is inderdaad ook zo iets. Maar volgens mij is haar imago tegenwoordig wat meer het kwetsbare en vooral leuke meisje van om de hoek. Ach, ze mot het ook allemaal maar zelf weten.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:57 schreef Sersjee het volgende:
Haar nepheid ligt m.i. vooral in het "punk"-imago dat ze zichzelf aanmeet, maar hele laffe muziek maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |