quote:driving back from bunkerpop fest landgraaf. all gear soaking wet, also tons of thunder. we decided not to die there and played acoustic.
Thanks voor de goede tip !quote:Op zondag 22 juni 2008 22:45 schreef Feivel1 het volgende:
Hit me TV komt in het christelijkste programma van heul de zondagavond, Hans.
Je zult Miranda moeten doorstaan, maar dan heb je ook wat.
Nou, vermoeiend niet, maar zo de *beep* wat ben ik verbrand zeg!quote:Op maandag 23 juni 2008 00:15 schreef Marc63 het volgende:
Zometeen Robbert-Jan
Maar dat ga ik niet meer trekken. Picnicken in het park is toch vermoeiender dan je zou denken.
En dan te bedenken dat het hier de hele dag droog en zonnig is geweest!quote:
Ah, snel van favoriete team geswitched?quote:Op maandag 23 juni 2008 01:14 schreef rjvandevelde het volgende:
HOLA!!
Heb me rode shirt aangetrokken voor ESPANA
Mja, en ik verwacht ook niet dat de Nederlanders nu Duitsland gaan supporten. Daarvoor is er in het verleden teveel gebeurt op voetbalgebied.quote:Op maandag 23 juni 2008 01:28 schreef rjvandevelde het volgende:
Ja mn rode shirt voor de zwitsers heeft ook geen zin...;)
En dat was dus net de pest voor mij. Dacht de zonnebrandcreme niet nodig te hebben. Ik zie er nu ook echt zo uit:quote:Op maandag 23 juni 2008 00:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het hier de hele dag droog en zonnig is geweest!
Al waaide het wel best hard.
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het hier de hele dag droog en zonnig is geweest!
Al waaide het wel best hard.
Vooral als we met Jan Smit moeten wakker wordenquote:
Inderdaad. Wakker worden lukt maar niet. En ik ben al sinds 6.00 uur uit bedquote:Op maandag 23 juni 2008 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Het moet maar weer vandaag
Toen ben ik ook maar even wat anders gaan doen want ook ik zit niet te wachten op J. Smit zo op de vroege morgen.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vooral als we met Jan Smit moeten wakker worden
Hoe jan Giel nou net doen of ie die Tros-bejaardenmuziek te pruimen vind?
Met teksten nog beroerder als die van Blof op de eerste albums.
Veenstra moet dat niet doen. Net als meezingen met Coldplay.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra kan dit nummer ook zo mooi zingen.
Maar dit is echt een kutversie. Samenvatting:quote:
Ja, dat was wel "genieten"...quote:Op maandag 23 juni 2008 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra kan dit nummer ook zo mooi zingen.
Tegenwoordig heeft iedereen wel wat gejat. Volgens mij beginnen alle nieuwe noten- en instrumenten-combinaties op te raken.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ook zij hebben de beat van de Editors gejat
Misschien heb ik er niet genoeg muzikale aanleg voor, maar mij valt het niet zo op. Ja, toen je het zei van die hihat, toen merkte ik het ook. Bij mij valt zoiets overigens wel sneller op bij platen die ik liever niet (te vaak) hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
Tuurlijk is het grootste gedeelte wel te herleiden tot iets anders...Maar bij die britpop/rock is het zo opvallend dat't allemaal hetzelfde is qua hihat, akkoorden etc...
Tuurlijk heb je binnen een muziekstroming altijd bands die op elkaar lijken, maar bij de britpop vind ik het toch wel de kroon spannen....
Idd, we weten het nu wel. De enige manier om er iets aan te veranderen, is om in de muziekredactie van 3FM te gaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:52 schreef on_air het volgende:
SC, we weten het. Klaar. Ik ga ook niet los op stromingen die mij niet aanstaan, of waar ik geen verschil in hoor. Of zoek een andere radiozender, want 3FM blijft het toch wel ên masse draaien.
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:18 schreef Broekie het volgende:
Nou, vermoeiend niet, maar zo de *beep* wat ben ik verbrand zeg!
M'n armen zijn gewoon felrood vergeleken bij de stukken huid die onder m'n polo zaten, om over m'n benen maar te zwijgen... 't doet auw
Ben je de nacht nog een beetje doorgekomen?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:11 schreef Broekie het volgende:
En dat was dus net de pest voor mij. Dacht de zonnebrandcreme niet nodig te hebben. Ik zie er nu ook echt zo uit:
Describe 'redelijk los'quote:Op maandag 23 juni 2008 08:51 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Nou, hier is 't redelijk los gegaan.
Mijn quintet, wat doe je!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
Robbie Williams daarentegen mag ik graag horen![]()
Ik zie me dit nummer nog karaoke-en in China
Een van de weinige engelstalige nummers op het lijstje
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:05 schreef Glacier het volgende:
[..]
Idd, we weten het nu wel. De enige manier om er iets aan te veranderen, is om in de muziekredactie van 3FM te gaan.
Overigens: Britpop =/= Britpop en indie =/= Britpop. Dat er een bepaalde stroming populair is, betekent niet dat je het allemaal op 1 hoop mag vegen.
Zelfs mn moeder vindt (sommige) nummers van Queen mooi. Dat zegt wel heel wat. Ze luistert namelijk heel veel DEUTSCHE SCHALLPLATTEN!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:19 schreef Sersjee het volgende:
Deze plaat had ik dus nooit van z'n lang-zal-ze-leven verwacht van dat mens... Aangename verrassing
Zelfde met mijn moeder, al luistert zij voornamelijk naar Helmut Lotti en Andre Rieu.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zelfs mn moeder vindt (sommige) nummers van Queen mooi. Dat zegt wel heel wat. Ze luistert namelijk heel veel DEUTSCHE SCHALLPLATTEN!
P'cies... Eindelijk goede muziek!quote:
Heel veel sterkte daarmeequote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef Sersjee het volgende:
Zelfde met mijn moeder, al luistert zij voornamelijk naar Helmut Lotti en Andre Rieu.
quote:
Mn vader zet de tv altijd keihard als Andre Rieu weer te zien is. Gelukkig heeft ie er geen cd's van.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef Sersjee het volgende:
Zelfde met mijn moeder, al luistert zij voornamelijk naar Helmut Lotti en Andre Rieu.
RIeu op TV is nog wel humorquote:Op maandag 23 juni 2008 11:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn vader zet de tv altijd keihard als Andre Rieu weer te zien is. Gelukkig heeft ie er geen cd's van.
Helaas heeft ie dan wel weer cd's van Celine Dion
Ondanks?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
MJ is, ondanks z'n jaren 80 sound, echt tijdloos
Wat een nummers maakte die man
Celine Dionquote:Op maandag 23 juni 2008 11:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mn vader zet de tv altijd keihard als Andre Rieu weer te zien is. Gelukkig heeft ie er geen cd's van.
Helaas heeft ie dan wel weer cd's van Celine Dion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |