Tegenwoordig heeft iedereen wel wat gejat. Volgens mij beginnen alle nieuwe noten- en instrumenten-combinaties op te raken.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ook zij hebben de beat van de Editors gejat
Misschien heb ik er niet genoeg muzikale aanleg voor, maar mij valt het niet zo op. Ja, toen je het zei van die hihat, toen merkte ik het ook. Bij mij valt zoiets overigens wel sneller op bij platen die ik liever niet (te vaak) hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
Tuurlijk is het grootste gedeelte wel te herleiden tot iets anders...Maar bij die britpop/rock is het zo opvallend dat't allemaal hetzelfde is qua hihat, akkoorden etc...
Tuurlijk heb je binnen een muziekstroming altijd bands die op elkaar lijken, maar bij de britpop vind ik het toch wel de kroon spannen....
Idd, we weten het nu wel. De enige manier om er iets aan te veranderen, is om in de muziekredactie van 3FM te gaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:52 schreef on_air het volgende:
SC, we weten het. Klaar. Ik ga ook niet los op stromingen die mij niet aanstaan, of waar ik geen verschil in hoor. Of zoek een andere radiozender, want 3FM blijft het toch wel ên masse draaien.
quote:Op maandag 23 juni 2008 00:18 schreef Broekie het volgende:
Nou, vermoeiend niet, maar zo de *beep* wat ben ik verbrand zeg!
M'n armen zijn gewoon felrood vergeleken bij de stukken huid die onder m'n polo zaten, om over m'n benen maar te zwijgen... 't doet auw
Ben je de nacht nog een beetje doorgekomen?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:11 schreef Broekie het volgende:
En dat was dus net de pest voor mij. Dacht de zonnebrandcreme niet nodig te hebben. Ik zie er nu ook echt zo uit:
Describe 'redelijk los'quote:Op maandag 23 juni 2008 08:51 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Nou, hier is 't redelijk los gegaan.
Mijn quintet, wat doe je!quote:Op maandag 23 juni 2008 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
Robbie Williams daarentegen mag ik graag horen![]()
Ik zie me dit nummer nog karaoke-en in China
Een van de weinige engelstalige nummers op het lijstje
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:05 schreef Glacier het volgende:
[..]
Idd, we weten het nu wel. De enige manier om er iets aan te veranderen, is om in de muziekredactie van 3FM te gaan.
Overigens: Britpop =/= Britpop en indie =/= Britpop. Dat er een bepaalde stroming populair is, betekent niet dat je het allemaal op 1 hoop mag vegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |