Eens. Als je het ene spul draait blijft er geen tijd over voor het andere spul.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op Veronica hoorde ik ze vrij geregeld. Maar goed, je kan moeilijk alle goede ouwe shit draaien, dan kom je aan het huidige spul niet toe.
Heel goed.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:11 schreef on_air het volgende:
Hoe is het met het functioneel naakt en de rest van het niveau?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:15 schreef Marc63 het volgende:
Sorry! Kwam er iets te laat achter dat ik em sloot
Straks komt Ancilla bij Giel langsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:11 schreef on_air het volgende:
Hoe is het met het functioneel naakt en de rest van het niveau?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:20 schreef Litton-Lane het volgende:
ik heb het gevoel dat dit een goed 3fm topic gaat worden
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:21 schreef Againzender het volgende:
plaatjes van geiel vrouwen, er ligt er eetje te wachten nu in bed
trusten
Nooit laten wachtenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:21 schreef Againzender het volgende:
plaatjes van geiel vrouwen, er ligt er eetje te wachten nu in bed
trusten
Welke plaat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef -Hans- het volgende:
MoveYourAss
Deze plaat al 3 jaar oud?! Klinkt dan nog altijd erg lekkerrrrrrrr
Als goedmakertje voor vorige week.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef Sersjee het volgende:
Zo, deze is wel heeeeeel makkelijk...
Jij luistert via de radio dat is wel duidelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef Marc63 het volgende:
Het is... Violet Hill.
Vitalic - My Friend Dario ! die ga ik straks nog maar een keer checkenquote:
quote:1. Coldplay ft Richard Ashcroft - Bittersweet Symphony (Live8)
2. Incubus - Drive (Pinkpop 2008)
3. Royksopp - Epple (live)
3quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:30 schreef -Hans- het volgende:
Die Rudy lijkt inderdaad helemaal alleen in de studio te zitten..
[..]
Pfff 1 en 3 klinken wel goed.
Ken ik niet, maar nu welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vitalic - My Friend Dario ! die ga ik straks nog maar een keer checken![]()
Maffe Turken toch weer gewonnen en wat een bizar slot
En is 'ie vet of is 'ie vet?quote:
Ik nu ook, deze is ook niet verkeerd..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En is 'ie vet of is 'ie vet?![]()
![]()
Ik vind 'm heel vet![]()
Het is dus toch Coldplay ft Richard Ashcroft geworden...
Inderdaad...quote:
uuhhm die klinkt zeker neit verkeerd ! neem de titel en kijk wat er rechts staat als eerste titel (related videos).. Amy W en een link naar cocaine.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik nu ook, deze is ook niet verkeerd..
Die zag ik ook inderdaad...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm die klinkt zeker neit verkeerd ! neem de titel en kijk wat er rechts staat als eerste titel.. Amy W en een link naar cocaine.
Als 't een beetje meezit zeker jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Inderdaad...![]()
Ik drink denk mijn Guinness op en ga ook richting bed. Morgen en Morgen nacht duren lang zat denk ik...
Jeuj! Ik ga door voor de koelkastquote:
Jij ook, Roel ! en dat er maar veel van die lekkere gele rakkers naar binnen mogen worden gegoten.quote:
Trustenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga nach bed,
Fijne nacht voor iedereen!
Truschtenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga nach bed,
Fijne nacht voor iedereen!
Plug die kabel er nou in man.. ik wil Ancilla zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:59 schreef jmac het volgende:
Een ogenblikje geduld aub....
Kan het ook haast niet gelovenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alleen maar luisteren terwijl Ancilla komt?
aka de fetishvlinder! ze schijnt vanavond weer aanwezig te zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:05 schreef Toad het volgende:
Ancilla?
GoedeNachtegiel!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:10 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik geloof dat ik naakt schijn te zijn vanavond ;-) Wat jammer dat er geen beeld is, jongens!
haha! ja maak het maar nog dramatischer dan het nu al isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:10 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik geloof dat ik naakt schijn te zijn vanavond ;-) Wat jammer dat er geen beeld is, jongens!
Vraag anders jmac ff of ie een foto wil maken om hier te postenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:10 schreef 3fmancilla het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:11 schreef -Hans- het volgende:
"Wij wachten op verbinding met Nachtegiel "
Hoe groot zouden de technische problemen zijn ? Vrij heftig volgens mij.
wat is het toch leuk om naar jouw mooie ogen te kijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:10 schreef 3fmancilla het volgende:
valt me ook van dr tegenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:27 schreef Marc63 het volgende:
Oei... valt tegen. Ancilla weet niet wie Infadels zijn.
Da's wel een beetje jammer...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:27 schreef Marc63 het volgende:
Oei... valt tegen. Ancilla weet niet wie Infadels zijn.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's wel een beetje jammer...
Ik ga pitten
Schijnbaar welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:29 schreef Toad het volgende:
Nee. Maar sexcetera, is dat nog op TV?
Wie is zijn dat dan ?quote:
Ik heb het iig een paar weken terug iig nog gezien dat programmaquote:
Vind d'r zo mooier als in al die spannende pakkiesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze ziet er best netjes uit vandaag, zie ik graag zo.
Al dat latex ziet er wel spannend uit, maar ik vind het ook leuker om haar zo te zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie is zijn dat dan ?.
Ze ziet er best netjes uit vandaag, zie ik graag zo.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vind d'r zo mooier als in al die spannende pakkies
Zo is gewoon leuker dusquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al dat latex ziet er wel spannend uit, maar ik vind het ook leuker om haar zo te zien.
Niet gezienquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij de Radiobitch-Awards zag ze er ook leuk uit
Ik ga daar zoooo een sample van knippenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:39 schreef Marc63 het volgende:
Wow Webhawk... de leipe chickies vinden je volgens mij wel dope.
Jup, daar lijkt het inderdaad wel op..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:42 schreef Toad het volgende:
volgens mij heeft ned3 het opgegeven....
Volgens mij ligt er inderdaad iemand te slapen jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, daar lijkt het inderdaad wel op..
quote:
Nu maar hopen dat het optreden van vandaag ook zo goed wordt, ik ga in ieder geval even kijken!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:51 schreef Marc63 het volgende:
Concert van 12 mei (waar on_air, sersjee, glacier, michiel, domien, tjibbe en ik bij waren) staat in hun persoonlijke top5 van optredens. Was ook errug vet!
Ze zullen het wel te druk hebben met de lijn naar NED3 proberen te fixen gok ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:56 schreef Marc63 het volgende:
Waarom moet die camera nou eigenlijk de hele tijd op Giel staan? Hij heeft een radiohoofd, Ancilla niet.
Dan kan hij toch als nog wel gewoon 59 minuten per uur op Ancilla staan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zullen het wel te druk hebben met de lijn naar NED3 proberen te fixen gok ik.
Ancilla zit wel op de chat zie ik maar hier nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:11 schreef Marc63 het volgende:
Ah... er wordt weer geschakeld
Nu nog Ancilla in beeld.
Zeg ff tegen de persoon die aan het schakelen is met de webcams dat wij terug willen voyeuren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:18 schreef 3fmancilla het volgende:
Jawel hoor! ;-) Ben alleen de voyeur aan het uithangen :-D
Pffft wij zijn veel gezelliger dan die figuren op de chat hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:18 schreef 3fmancilla het volgende:
Jawel hoor! ;-) Ben alleen de voyeur aan het uithangen :-D
Peter de Ranzige dichter isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:24 schreef Marc63 het volgende:
Als ik weer naar de Zwarte Cross ga dan moet ik Peter maar eens checken. ZEKER als Ancilla er ook is
Tja... dan moet je maar op de gang gaan staan. Hoewel we dan niet meer met je kunnen chatten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:29 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik heb geprobeert wat te regelen.. Maaar gezeik met kabeltjes, zoals je weet...
Ah, de techniek is de draad kwijt?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:29 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik heb geprobeert wat te regelen.. Maaar gezeik met kabeltjes, zoals je weet...
Ze zullen toch wel een laptopje daar hebben mag ik hopen ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja... dan moet je maar op de gang gaan staan. Hoewel we dan niet meer met je kunnen chatten.
Hyvesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:47 schreef 3fmancilla het volgende:
Ja hoor! check
http://ancilla-tilia.hyves.nl/
daar staan al mijn stoute avonturen op geregistreerd :-)
Die meid van de leipe chickies heeft echt ZO'N mooie stem!!
Is er geen bijrol in een van die spannende verhalen te winnen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:47 schreef 3fmancilla het volgende:
Ja hoor! check
http://ancilla-tilia.hyves.nl/
daar staan al mijn stoute avonturen op geregistreerd :-)
Gemiddelde hyver is volgens mij dik in de 20.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hyves![]()
Waarom gebruikt iedereen dat baggerhyves deze dagen
Daar word ik veel te oud voor![]()
Volgens mij is ook iets van 70% van de hyvers vrouw.....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gemiddelde hyver is volgens mij dik in de 20.
Jij hebt nog niet te klagen met je goddelijke lichaam en je 22 (?) jaar oud, ik kan me nog maar 10 weken twintiger noemenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:58 schreef 3fmancilla het volgende:
Omdat wij daar niet te oud voor zijn ;-)
Maar je hebt een punt, laten wij ermee stoppen, sommige mensen doen er tenslotte niet aan!
Dat klinkt beter dan de verhoudingen in dit topic.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij is ook iets van 70% van de hyvers vrouw.....
Niet zo aanstellen hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet te klagen met je goddelijke lichaam en je 22 (?) jaar oud, ik kan me nog maar 10 weken twintiger noemen
Ik had vroeger al mijn hele leven gepland en 30 was echt het begin van een tijdperk, ik had nu 1 a 2 kinderen gepland omdat die dan lekker voor dat ik 50 zou worden weer het huis uit zouden zijn maar die plannen moet ik nu toch wel bijstellenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:12 schreef 3fmancilla het volgende:
oh mijn god.... 30 !!! jaar oud!!! Dat betekend dat je nog maar een jaartje of 60 te leven hebt... oftewel het dubbele van wat je er nu op heb zitten. Van die 60 jaar zijn er met een beetje geluk nog 20 rimpelloos. Daarbij worden mannen lekkerder met leeftijd, en mocht je er echt mee zitten kun je nog altijd het een en ander laten liften/botoxen!
Maar als je het echt perse wilt wil ik wel medelijden met je hebben hoor ;-)
Damn Zap. Dan val je bijna 6 jaar meer in de smaak bij Ancilla dan ik. Dan ga ik geen medelijden met je hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:12 schreef 3fmancilla het volgende:Daarbij worden mannen lekkerder met leeftijd
Dan moet ik eerst mijn bierbuikje wegwerken, die 90 minuten per dag op de hometrainer hebben zo weinig nut als ik elke avond aan het bier zit vanwege het EKquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Damn Zap. Dan val je bijna 6 jaar meer in de smaak bij Ancilla dan ik. Dan ga ik geen medelijden met je hebben.
We hebben het over een fetishvlinder he? Misschien valt ze wel op bierbuiken. Ze was ook onder de indruk van die van Giel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst mijn bierbuikje wegwerken, die 90 minuten per dag op de hometrainer hebben zo weinig nut als ik elke avond aan het bier zit vanwege het EK
Ach het EK is bijna afgelopen.. of ga je door tijdens de tourquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst mijn bierbuikje wegwerken, die 90 minuten per dag op de hometrainer hebben zo weinig nut als ik elke avond aan het bier zit vanwege het EK
Vergeleken bij Giel ben ik George Clooneyquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We hebben het over een fetishvlinder he? Misschien valt ze wel op bierbuiken. Ze was ook onder de indruk van die van Giel.
Tijdens de Tour fiets ik juist meequote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ach het EK is bijna afgelopen.. of ga je door tijdens de tour
en den OS!
Al is de dame in questie nog zo lekker, dan zeg ik toch liever niet.quote:
Knock-out pijpen lijkt mij pijnlijk maar daar kan ik me in vergissenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al is de dame in questie nog zo lekker, dan zeg ik toch liever niet.
Maar dat knock-out laten pijpen wil ik dan nog wel een keer meemaken.
Hmm, tja. Misschien dat ik het me wat 'romantischer' inbeeldt dan het eigenlijk is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Knock-out pijpen lijkt mij pijnlijk maar daar kan ik me in vergissen
Nou zou ik kunnen zeggen dat ik het tegendeel wil bewijzen, maar laat ik me maar niet verlagen tot dat niveau.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:38 schreef 3fmancilla het volgende:
Mannen gaan toch altijd knock-out na de sex??
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:38 schreef 3fmancilla het volgende:
Hangt ervanaf of het de 1e keer of de 4e keer die nacht is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:38 schreef 3fmancilla het volgende:
Belangrijker gaat Ancilla al naar huis? Kijk toch liever naar Ancilla haar rug dan Roosmarijn en dat bedoel ik niet beledigendquote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:02 schreef Marc63 het volgende:
Komt Antiroos nog naar Fok of is ze alleen maar op de chat?
Ik heb geen webcam meer aan staan, dus maakt mij niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Belangrijker gaat Ancilla al naar huis? Kijk toch liever naar Ancilla haar rug dan Roosmarijn en dat bedoel ik niet beledigend
Staat volgens mij ook op de eerste cd die ik ooit kocht. Greatest Hits 94. Had net een radio gekregen voor mn 10e verjaardag.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:12 schreef TheZapster het volgende:
Dance 2 Trance![]()
Toch wel een klassiekertje uit mijn jeugd hoor
lolquote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:21 schreef TheZapster het volgende:
"ben ik op de radio?"
"is dit de bridget awards? "
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:45 schreef Marc63 het volgende:Killers
Niemand heeft in de gaten dat 'we schrijven em op' hetzelfde betekent als 'we zullen kijken wat we voor je kunnen doen'
Weet je wat dat is, sex met waterbuffels, hè? Altijd word dat maar geromantiseerd, ja, in al die Disney-films lijkt dat heel wat, maar de waarheid is zo raar en hard en koud, weet je wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 03:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm, tja. Misschien dat ik het me wat 'romantischer' inbeeldt dan het eigenlijk is.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kwam mezelf ook in Dagcijfers #160 al tegen.
Het is officieel: ik heb geen leven.
Nog steeds geen poliep opgelopen ?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:26 schreef -Hans- het volgende:
Beetje erg jammer van Wolter K net.
Denk dat ie Best of That's Live aan het opnemen is, zodat ie lekker relaxed naar huis kan om voetbal te kijken!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:26 schreef -Hans- het volgende:
Beetje erg jammer van Wolter K net... Corton in de studio maar volgens mij zit hij daar niet alleen maar stand-by te wezen voor het geval er wat fout mocht gaan.
Hij lijkt er voorlopig nog aan te ontkomenquote:
Aha! dat zou inderdaad heel goed kunnen. Dan zouden we vanavond o.a. de volgende platen moeten horen:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:30 schreef Sersjee het volgende:
Denk dat ie Best of That's Live aan het opnemen is, zodat ie lekker relaxed naar huis kan om voetbal te kijken!
want de genoemde platen heb ik niet on-air gehoord maar worden wel vanuit de dalet doorgegeven..quote:12:34| Blueboy - Remember Me
12:16| Keane - Everybody's Changing
12:14| Gabriel Rios - Tu No Me Quieres
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:46 schreef Broekie het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/265793
(Zie m'n comment daar...)
whehehequote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:46 schreef Broekie het volgende:
Jeetje ik sta gewoon op #22 net onder Hansquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kwam mezelf ook in Dagcijfers #160 al tegen.
Het is officieel: ik heb geen leven.
Holy crap, ik sta er ook in...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jeetje ik sta gewoon op #22 net onder Hans.Vandaag maar wat rustiger aan doen zodat ik nog de illusie heb dat ik een leven heb
uuhhm en dan heb ik het vanaf 20:35 nog redelijk rustig aangedaan... Vandaag maar een beetje dimmen. Sowieso is het veel te lekker weer om binnen te zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:58 schreef TheZapster het volgende:
Jeetje ik sta gewoon op #22 net onder Hans.Vandaag maar wat rustiger aan doen zodat ik nog de illusie heb dat ik een leven heb
Die illusie heb ik na de bijna 600 posts in twee dagen vol-le-dig laten varenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zoals Jensen zou zeggen: "That's fantastic."quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:09 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic:Doek valt voor talkshow Robert Jensen
Geen verbinding vanuit de studio naar het verbindingscentrum & andere problemen. Lang geprobeerd maar helaas. Volgende week weerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:59 schreef Feivel1 het volgende:
Wat las ik ergens? Geen Nachtegiel vannacht op TV geweest?
Ik heb hem vanacht om 01.20 uur uitgedaan, toen ze geen verbinding met Giel kregen..
Tja, Shit happensquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:04 schreef jmac het volgende:
[..]
Geen verbinding vanuit de studio naar het verbindingscentrum & andere problemen. Lang geprobeerd maar helaas. Volgende week weer
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:16 schreef Cee het volgende:
Zoals Jensen zou zeggen: "That's fantastic."
Mooi optijd thuis weerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:53 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de nieuwe nummer 1 van Nederland. Wolter Kroes..
Da's best kansloosquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je zult vanavond maar een radioprogramma moeten maken.
Dan kun je niet zien dat Domien de uitzending gevoicetrackt heeftquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:29 schreef Broekie het volgende:
Zwart beeld op de webcam?
Zou 'ie zo sneaky zijn...?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan kun je niet zien dat Domien de uitzending gevoicetrackt heeft
Mwah, dat durf ik nog wel te betwijfelen. De dalet-feed geeft immers nog realtime de tracks weer, en bij een gevoicetrackte uitzending is dat volgens mij niet zo.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan kun je niet zien dat Domien de uitzending gevoicetrackt heeft
Ja maar, ja maar, ik wil meekijken verdorie!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou 'ie zo sneaky zijn...?
Volgens mij heeft de webcamstream weer te maken met de bekende schakel-storing waarbij tot 4 uur 's nachts het beeld zwart blijft. Hij zal morgen wel weer werken denk ik.
Is al sinds de Mega top 50 bezig was op zwart.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:29 schreef Broekie het volgende:
Zwart beeld op de webcam?
Je kan wel meekijken met wat Domien stiekem ook zit te kijken: http://www.omroep.nl/live/nos-ek2008/nos-ek2008-800K-ned1-drm.asxquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik wil meekijken verdorie!
Lijkt me best wel kud... Gelukkig hebben ze een tv in de studio dus ook Domien hoeft niets te missen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je zult vanavond maar een radioprogramma moeten maken.
Ja, maar dat interesseert me dan weer geen ene fuckquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan wel meekijken met wat Domien stiekem ook zit te kijken: http://www.omroep.nl/live/nos-ek2008/nos-ek2008-800K-ned1-drm.asx
Je bent al gek, maar er stond wel wat anders jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt ik gek, of las ik net iets anders![]()
Dank uquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Je bent al gek, maar er stond wel wat anders ja
Lijkt eerder een Libelle Evenementquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Zie http://www.radio.nl/2003/(...)diobitchesaward2008/ voor nog meer foto's.
Eentje maar?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf hoorde net een luide OEH! door de hele straat...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf hoorde net een luide OEH! door de hele straat...
Zoiets verstond ik ook inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verstond 'Dansflans', maar heb géén idee wat dat betekent.
Precies mijn gedachte... slechte timingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
Luister ik in de rust ff naar 3FM, krijg je dit
Speciaal voor jou dan:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte... slechte timing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |