Eens. Als je het ene spul draait blijft er geen tijd over voor het andere spul.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op Veronica hoorde ik ze vrij geregeld. Maar goed, je kan moeilijk alle goede ouwe shit draaien, dan kom je aan het huidige spul niet toe.
Heel goed.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:11 schreef on_air het volgende:
Hoe is het met het functioneel naakt en de rest van het niveau?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:15 schreef Marc63 het volgende:
Sorry! Kwam er iets te laat achter dat ik em sloot
Straks komt Ancilla bij Giel langsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:11 schreef on_air het volgende:
Hoe is het met het functioneel naakt en de rest van het niveau?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:20 schreef Litton-Lane het volgende:
ik heb het gevoel dat dit een goed 3fm topic gaat worden
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:21 schreef Againzender het volgende:
plaatjes van geiel vrouwen, er ligt er eetje te wachten nu in bed
trusten
Nooit laten wachtenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:21 schreef Againzender het volgende:
plaatjes van geiel vrouwen, er ligt er eetje te wachten nu in bed
trusten
Welke plaat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef -Hans- het volgende:
MoveYourAss
Deze plaat al 3 jaar oud?! Klinkt dan nog altijd erg lekkerrrrrrrr
Als goedmakertje voor vorige week.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef Sersjee het volgende:
Zo, deze is wel heeeeeel makkelijk...
Jij luistert via de radio dat is wel duidelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:25 schreef Marc63 het volgende:
Het is... Violet Hill.
Vitalic - My Friend Dario ! die ga ik straks nog maar een keer checkenquote:
quote:1. Coldplay ft Richard Ashcroft - Bittersweet Symphony (Live8)
2. Incubus - Drive (Pinkpop 2008)
3. Royksopp - Epple (live)
3quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:30 schreef -Hans- het volgende:
Die Rudy lijkt inderdaad helemaal alleen in de studio te zitten..
[..]
Pfff 1 en 3 klinken wel goed.
Ken ik niet, maar nu welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vitalic - My Friend Dario ! die ga ik straks nog maar een keer checken![]()
Maffe Turken toch weer gewonnen en wat een bizar slot
En is 'ie vet of is 'ie vet?quote:
Ik nu ook, deze is ook niet verkeerd..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En is 'ie vet of is 'ie vet?![]()
![]()
Ik vind 'm heel vet![]()
Het is dus toch Coldplay ft Richard Ashcroft geworden...
Inderdaad...quote:
uuhhm die klinkt zeker neit verkeerd ! neem de titel en kijk wat er rechts staat als eerste titel (related videos).. Amy W en een link naar cocaine.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik nu ook, deze is ook niet verkeerd..
Die zag ik ook inderdaad...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm die klinkt zeker neit verkeerd ! neem de titel en kijk wat er rechts staat als eerste titel.. Amy W en een link naar cocaine.
Als 't een beetje meezit zeker jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Inderdaad...![]()
Ik drink denk mijn Guinness op en ga ook richting bed. Morgen en Morgen nacht duren lang zat denk ik...
Jeuj! Ik ga door voor de koelkastquote:
Jij ook, Roel ! en dat er maar veel van die lekkere gele rakkers naar binnen mogen worden gegoten.quote:
Trustenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga nach bed,
Fijne nacht voor iedereen!
Truschtenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:50 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga nach bed,
Fijne nacht voor iedereen!
Plug die kabel er nou in man.. ik wil Ancilla zien.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:59 schreef jmac het volgende:
Een ogenblikje geduld aub....
Kan het ook haast niet gelovenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alleen maar luisteren terwijl Ancilla komt?
aka de fetishvlinder! ze schijnt vanavond weer aanwezig te zijnquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:05 schreef Toad het volgende:
Ancilla?
GoedeNachtegiel!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:10 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik geloof dat ik naakt schijn te zijn vanavond ;-) Wat jammer dat er geen beeld is, jongens!
haha! ja maak het maar nog dramatischer dan het nu al isquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:10 schreef 3fmancilla het volgende:
Ik geloof dat ik naakt schijn te zijn vanavond ;-) Wat jammer dat er geen beeld is, jongens!
Vraag anders jmac ff of ie een foto wil maken om hier te postenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:10 schreef 3fmancilla het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:11 schreef -Hans- het volgende:
"Wij wachten op verbinding met Nachtegiel "
Hoe groot zouden de technische problemen zijn ? Vrij heftig volgens mij.
wat is het toch leuk om naar jouw mooie ogen te kijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:10 schreef 3fmancilla het volgende:
valt me ook van dr tegenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:27 schreef Marc63 het volgende:
Oei... valt tegen. Ancilla weet niet wie Infadels zijn.
Da's wel een beetje jammer...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:27 schreef Marc63 het volgende:
Oei... valt tegen. Ancilla weet niet wie Infadels zijn.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's wel een beetje jammer...
Ik ga pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |