Holy crap, ik sta er ook in...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jeetje ik sta gewoon op #22 net onder Hans.Vandaag maar wat rustiger aan doen zodat ik nog de illusie heb dat ik een leven heb
uuhhm en dan heb ik het vanaf 20:35 nog redelijk rustig aangedaan... Vandaag maar een beetje dimmen. Sowieso is het veel te lekker weer om binnen te zitten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:58 schreef TheZapster het volgende:
Jeetje ik sta gewoon op #22 net onder Hans.Vandaag maar wat rustiger aan doen zodat ik nog de illusie heb dat ik een leven heb
Die illusie heb ik na de bijna 600 posts in twee dagen vol-le-dig laten varenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zoals Jensen zou zeggen: "That's fantastic."quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:09 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic:Doek valt voor talkshow Robert Jensen
Geen verbinding vanuit de studio naar het verbindingscentrum & andere problemen. Lang geprobeerd maar helaas. Volgende week weerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:59 schreef Feivel1 het volgende:
Wat las ik ergens? Geen Nachtegiel vannacht op TV geweest?
Ik heb hem vanacht om 01.20 uur uitgedaan, toen ze geen verbinding met Giel kregen..
Tja, Shit happensquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:04 schreef jmac het volgende:
[..]
Geen verbinding vanuit de studio naar het verbindingscentrum & andere problemen. Lang geprobeerd maar helaas. Volgende week weer
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:16 schreef Cee het volgende:
Zoals Jensen zou zeggen: "That's fantastic."
Mooi optijd thuis weerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:53 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de nieuwe nummer 1 van Nederland. Wolter Kroes..
Da's best kansloosquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je zult vanavond maar een radioprogramma moeten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |