Maar dan zit je ook wel in het mooiste plekje van Nederland!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:31 schreef Sirolf het volgende:
In de buurt van Groningen?! Dat is wel een gigantisch eind zeg!
Hai.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was niet die van Feivel, maar kwam m toevallig tegen
Die beltoon
Da wast? Serieus? Een billijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Die beltoon
Daar denk ik toch anders over...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan zit je ook wel in het mooiste plekje van Nederland!![]()
Rock 'n Roll !!!
Ja hee, ze zijn nu in Hilverdorp dus nu moeten ze normaal Nederlands praten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
Nep hoogezandster gesignaleerd: eentje die geen Gronings kan?
Plat zeg je dat als: "Afsnied'n", en dus niet als gewoon 'afsnijden'.
Goeie videoclip was dat zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Die beltoon
Nee, het was deze: http://img0.liveinternet.(...)004960/f_7279624.jpgquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Da wast? Serieus? Een billijn.
Ik had hooggespannenverwachtingen van functioneel naakt.
Oh. Nog langer in spanning wachten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Integendeel tot Hilversum, met hun lelijke flatjes..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan zit je ook wel in het mooiste plekje van Nederland!![]()
Rock 'n Roll !!!
Dan zit je in de verkeerde hoekquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Integendeel tot Hilversum, met hun lelijke flatjes..
Niemand houdt je tegen om dit topic er alsnog van te voorzien...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Hilversum is ook pestlelijk maar in Hoogezand wil ik ook niet doodgevonden worden, sowieso niet in Groningenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Of Rotterdam wat eigenlijk ook niet veel is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
Dus je moet de omgeving van het mediapark mijden als je in het mooie gedeelte van Hilversum wilt komen?quote:
Dat is de lelijkste stad in Nederlandquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of Rotterdam wat eigenlijk ook niet veel is.
Moet je bij sportpark even 't spoor oversteken en dan door de wijk richting het BNN-pand lopen. Kijk altijd jaloers naar binnenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hilversum is ook pestlelijk maar in Hoogezand wil ik ook niet doodgevonden worden, sowieso niet in Groningen
Ik mag jou niet meer!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hilversum is ook pestlelijk maar in Hoogezand wil ik ook niet doodgevonden worden, sowieso niet in Groningen
Euh, rechtsaf voorbij RTL en Sony en je zit mie in een dikke villawijk. En Hilversum heeft vele mooie villewijken. 's Gravelandseweg. Richting Endemol. Die flatjes zijn gevalletje jammer, net zo als "the other side of the tracks".quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus je moet de omgeving van het mediapark mijden als je in het mooie gedeelte van Hilversum wilt komen?
Bovendien woont in Hilversum de allergrootste sukkel die Nederland kent.
(Floris zou hem eventueel wel kennen van radioforum; brandt allerlei radiomensen af, omdat ie zelf niks kan..)
Michiels weblog is inderdaad rete-iiritant doordeweeks tussen 19 en 22 uur...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Tip: Mocht je zometeen de website van Veenstra Veenstra bezoeken zet dan niet de boxen heel hard. Man, wat knalt het geluid van de stream hard door de speakers.
Die paar aardige villa's maken Hilversum nog niet mooiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:41 schreef jmac het volgende:
[..]
Moet je bij sportpark even 't spoor oversteken en dan door de wijk richting het BNN-pand lopen. Kijk altijd jaloers naar binnen
Kom maar door!quote:
Meestal ben ik snel genoeg om de cam te stoppen of in elk geval het geluid even te muten maar ik was nu toch echt te laat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Michiels weblog is inderdaad rete-iiritant doordeweeks tussen 19 en 22 uur...
Was jij dat niet dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus je moet de omgeving van het mediapark mijden als je in het mooie gedeelte van Hilversum wilt komen?
Bovendien woont in Hilversum de allergrootste sukkel die Nederland kent.
(Floris zou hem eventueel wel kennen van radioforum; brandt allerlei radiomensen af, omdat ie zelf niks kan..)
Hij swaffelt wel vaker. Zag laatst op Domien's Qik dat hij Annemieke beswaffelde.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:42 schreef Broekie het volgende:
Ligt het nou aan mij, of zit Tjibbe met een afstandsbediening te swaffelen op de bank?
Nee, dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was jij dat niet dan?
Of zou het gewoon een BN-er zijn in vermomming.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat hebben ze vast wel eens eerder tegen je gezegd.
Dank u!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Functioneel naakt. Zoiets.
[ afbeelding ]
Mwaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Functioneel naakt. Zoiets.
[ afbeelding ]
Dat had ik al door hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet.
Hint: Het is een twee letterige usernaam, bestaand uit de letters E en A.
now we're talkingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:45 schreef on_air het volgende:
Ah! Google Search: Functioneel Naakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Functioneel
[ afbeelding ]
Ik had vandaag, Tortellini met spinazie, garnalen in een pestoroomsaus gegeten. Was ergquote:
Sorryquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey! Niks verkeerds over Heidi Klum he!
Zit jij op een "kinderbrowser" dan ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:47 schreef Feivel1 het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn ouders nooit aan MyBee hebben gedacht.
Anders kwam ik dit topic niet weer in, als het aan MyBee had geleden.
Klinkt goed! Ik had een American pizza met kip en iets van DR oetker (geen idee welke smaak)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:47 schreef borisz het volgende:
Ik had vandaag, Tortellini met spinazie, garnalen in een pestoroomsaus gegeten. Was erg
Godzijdank niet! Gewoon fijn IE, mijn ouders zijn trouwens niet zo controlerendquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zit jij op een "kinderbrowser" dan ?
Ik wist niet eens dat het bestondquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Godzijdank niet! Gewoon fijn IE, mijn ouders zijn trouwens niet zo controlerend.
IE?? FireFox FTW!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Godzijdank niet! Gewoon fijn IE, mijn ouders zijn trouwens niet zo controlerend.
Firefox is toch beterquote:
zeg dat wel. Wie is het??quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaa dit is ook al zo'n fijne zomerplaat
Jean Claude Ades & Vincent Thoma - Shingalingquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Firefox is toch beter
[..]
zeg dat wel. Wie is het??
Dankequote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jean Claude Ades & Vincent Thoma - Shingaling
Ik ook alleen muzikaal gezien nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
Kylie![]()
Heb ik al een zwak voor sinds '88...
quote:Vannacht weer bij de Vrijdag Frrreaknacht met Giel Beelen! @ 3fm/ Nederland3 vandaag, 19:12
Ga ik ook doen. Tot in de rustquote:
quote:
Toevallig had ik gezien dat ze over de RB-Awards had geblogt. Haar verslag daarvan is volgens mij vannacht te zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weet niet of 't al gemeld was, maar Ancilla's hyve meldt:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:48 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Michiel is even eerlijk over wat 'ie van Tanja vond.
En terechtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:48 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Michiel is even eerlijk over wat 'ie van Tanja vond.
Dit zou hun volgende single moeten worden volgens bronnen: http://videoclips.blog.nl(...)hut-up-and-let-me-goquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Die ting tings zijn de moeite waard om eens nader te gaan beluisteren!
In de VS is de volgende single alweer uit, en is die single ook gebruikt in een reclame voor ITunes. Dat nummer heet Shut Up And Let Me Go.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Die ting tings zijn de moeite waard om eens nader te gaan beluisteren!
Dat zeg ik dus netquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de VS is de volgende single alweer uit, en is die single ook gebruikt in een reclame voor ITunes. Dat nummer heet Shut Up And Let Me Go.
Ja!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dit zou hun volgende single moeten worden volgens bronnen: http://videoclips.blog.nl(...)hut-up-and-let-me-go
Ik neem iig een paar van die kleine paraplu's mee in m'n tas.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:02 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... zondag zomers, maar wel met regen. Maar hopen dat iemand de wolken wegspeelt zoals Eagles of Death Metal dat deed op Pinkpop.
Wat is er zondag precies te doen......quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik neem iig een paar van die kleine paraplu's mee in m'n tas.
Oh, en wat hoorde ik, ga jij mij daar in de gaten houden?
Dat wordt wel door boze tongen beweerd. Ik zei alleen maar dat ik zondag wel kon zien of je nieuwe kleren hebt en toen kreeg ik meteen de opdracht om je de hele dag te controleren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik neem iig een paar van die kleine paraplu's mee in m'n tas.
Oh, en wat hoorde ik, ga jij mij daar in de gaten houden?
Nou, doe maar niet hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat wordt wel door boze tongen beweerd. Ik zei alleen maar dat ik zondag wel kon zien of je nieuwe kleren hebt en toen kreeg ik meteen de opdracht om je de hele dag te controleren.
Picnic in the Parkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat is er zondag precies te doen......
Todo: zoekfunctie maken voor de Freak11.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Ik kom er net achter dat One Night Only eind maart al in de Freak11 stond
Goede inspiratiebron toch?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Zitten ze met z'n allen de Dikvoormekaarshow te kijken...
Veel legendarischer dan dat kan haast niet...quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Zitten ze met z'n allen de Dikvoormekaarshow te kijken...
Mooi was datquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Doet me meteen denken aan dit legendarische fragment
Ben je dinsdag weer langs geweest dan? Ze kunnen je beter op de loonlijst zetten joh!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:21 schreef Broekie het volgende:
Ja, het is een enorm mooi meubel, 'k heb er dinsdag nog uitgebreid naar staan kijken.
Maar om er nou zo dicht op in te zoomen...
Er gaat straks een van mijn studenten z'n afstudeerstage lopen. Dus dan ben ik er zelfs nog vaker te vinden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ben je dinsdag weer langs geweest dan? Ze kunnen je beter op de loonlijst zetten joh!.
En wat ga je dan doen bij 3FM?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er gaat straks een van mijn studenten z'n afstudeerstage lopen. Dus dan ben ik er zelfs nog vaker te vinden.
Maar, niet in de studio dan dus.
Ik niets, dat doet die student dan dus. Ik kom dan alleen op stagebezoek.quote:
Ik had haar inderdaad ook minderjarig geschat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
27? Klinkt meer als 7.
Lijkt me leuk als je een ander het werk mag laten doenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik niets, dat doet die student dan dus. Ik kom dan alleen op stagebezoek.
Jupiquote:
Mother I Like to Ontvluchtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Broekie het volgende:
Waar stond het nou voor? Want dat verstond ik niet, praatte hier iemand door heen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
WTF, morgen staan Infadels op een gratis festival hier in het dorp!
* Sirolf gaat morgen even naar het plaatselijke bos fietsen.
Ik zou ook sjaggie zijn als ik op mijn vakantie wordt lastig gevallen door Tjibbequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:37 schreef Marc63 het volgende:
Zelfs op vakantie is ze chagrijnig.
Omg! Waarom ben ik morgen niet in de buurt?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
WTF, morgen staan Infadels op een gratis festival hier in het dorp!
* Sirolf gaat morgen even naar het plaatselijke bos fietsen.
Hmmm, ze spelen 's avonds... Crap.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
www.artquake.nl
Haarlemmermeerse bos, Haarlemmermeer
Ook nog Mokequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
www.artquake.nl
Haarlemmermeerse bos, Haarlemmermeer
Verbeterd voor jequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:59 schreef Sirolf het volgende:
Spoorboekje voor de rest van de avond/nacht:
22.00 ShakeYourAss
01.00 Nachtegeil (met Ancilla)
04.00 Reijm(ers)pie in de Nacht
Da's dezelfde als die Michiel bedoelt, komt uit Sesame Street.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:57 schreef Broekie het volgende:
Ik ken wel de versie met de Muppets, Furry Happy Monsters.
idd, komt mij niet uit dan.....quote:
neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:59 schreef Marc63 het volgende:
Nog een keer! Nog een keer!
(ben ik nog maar de enige hier?)
Stenders op KXquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:12 schreef Sirolf het volgende:
't Is idd wel rustig hier vanavond...
Ik ook, maar als ik uit het raam ga hangen en hééééééél goed luister hoor ik het getoeter van de Turken in Haarlem.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit is zo'n moment dat ik blij ben dat ik in een boerendorp woon
Tja een hoop TUrken wonen al in Moffiaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:34 schreef Sersjee het volgende:
Turken zijn de nieuwe Duitsers...
Deze plaat mag wel vaker langskomen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef Marc63 het volgende:Ting Tings
Ook al bij EW, maar dat vind ik helemaal niet erg
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:39 schreef Marc63 het volgende:Ting Tings
Ook al bij EW, maar dat vind ik helemaal niet erg
Goed idee!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Zo visite weg. En er is een Guinness open gemaakt
Hier ookquote:
Sweet Dreams is echt meesterlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:51 schreef Sersjee het volgende:Eurythmics
![]()
Er zijn maar weinig zangeressen die ik oke vind, Annie Lennox is er daar zeker een van.
En met Dave Stewart vormde ze en prima (muzikaal) koppel. David is toch ook zo'n meesterlijke producer eigenlijk, vandaag al weer wat langs horen komen wat hij geproduceerd heeft. Klinkt gewoon lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:51 schreef Sersjee het volgende:Eurythmics
![]()
Er zijn maar weinig zangeressen die ik oke vind, Annie Lennox is er daar zeker een van.
Here comes the rain again vind ik ook een erg lekker nummer, luister daar maar eens naarquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Sweet Dreams is echt meesterlijk.De rest ken ik niet echt...
Oja, die ken ik wel. Die is ook goed inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Here comes the rain again vind ik ook een erg lekker nummer, luister daar maar eens naar
Eurythmics is een erg interessante 'band'. Eigenlijk gewoon een duo van twee muzikanten die een hele rare relatie met elkaar hebben. Levert leuke muziek op!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oja, die ken ik wel. Die is ook goed inderdaad.
Misschien ken ik meer dan ik denk van Eurythmics.
Waar te weinig aandacht aan besteed werd/wordt. Als ik het dan even van de zijlijn bekijk...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Eurythmics is een erg interessante 'band'. Eigenlijk gewoon een duo van twee muzikanten die een hele rare relatie met elkaar hebben. Levert leuke muziek op!
Mwah, Eurythmics was best groot hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar te weinig aandacht aan besteed werd/wordt. Als ik het dan even van de zijlijn bekijk...
(zijlijn - ik kijk ook studio sportzomer nu...)
jaaa!! wanneer begint het nieuwe seizoen? overigens wel nieuwe top Gear dit weekeinde hoorde ik van m'n collega.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:04 schreef Sersjee het volgende:
Het begin van deze plaat hebben ze gebruikt bij Never mind the Buzzcocks, ging Simon Amstell omhoog met z'n bureaustoel. Uitermate hilarisch om te zien, als verhaaltje een stuk minder.
Maar hoor je ze veel op de radio of zo...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, Eurythmics was best groot hoor.
Zondagquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaaa!! wanneer begint het nieuwe seizoen? overigens wel nieuwe top Gear dit weekeinde hoorde ik van m'n collega.
Op Veronica hoorde ik ze vrij geregeld. Maar goed, je kan moeilijk alle goede ouwe shit draaien, dan kom je aan het huidige spul niet toe.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maar hoor je ze veel op de radio of zo...
Ik niet echt. Andere bands krijgen meer aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |