Maar dan zit je ook wel in het mooiste plekje van Nederland!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:31 schreef Sirolf het volgende:
In de buurt van Groningen?! Dat is wel een gigantisch eind zeg!
Hai.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was niet die van Feivel, maar kwam m toevallig tegen
Die beltoon
Da wast? Serieus? Een billijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Die beltoon
Daar denk ik toch anders over...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan zit je ook wel in het mooiste plekje van Nederland!![]()
Rock 'n Roll !!!
Ja hee, ze zijn nu in Hilverdorp dus nu moeten ze normaal Nederlands praten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
Nep hoogezandster gesignaleerd: eentje die geen Gronings kan?
Plat zeg je dat als: "Afsnied'n", en dus niet als gewoon 'afsnijden'.
Goeie videoclip was dat zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Die beltoon
Nee, het was deze: http://img0.liveinternet.(...)004960/f_7279624.jpgquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Da wast? Serieus? Een billijn.
Ik had hooggespannenverwachtingen van functioneel naakt.
Oh. Nog langer in spanning wachten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Integendeel tot Hilversum, met hun lelijke flatjes..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan zit je ook wel in het mooiste plekje van Nederland!![]()
Rock 'n Roll !!!
Dan zit je in de verkeerde hoekquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Integendeel tot Hilversum, met hun lelijke flatjes..
Niemand houdt je tegen om dit topic er alsnog van te voorzien...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:37 schreef on_air het volgende:
[..]
Hilversum is ook pestlelijk maar in Hoogezand wil ik ook niet doodgevonden worden, sowieso niet in Groningenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Of Rotterdam wat eigenlijk ook niet veel is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
Dus je moet de omgeving van het mediapark mijden als je in het mooie gedeelte van Hilversum wilt komen?quote:
Dat is de lelijkste stad in Nederlandquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Of Rotterdam wat eigenlijk ook niet veel is.
Moet je bij sportpark even 't spoor oversteken en dan door de wijk richting het BNN-pand lopen. Kijk altijd jaloers naar binnenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hilversum is ook pestlelijk maar in Hoogezand wil ik ook niet doodgevonden worden, sowieso niet in Groningen
Ik mag jou niet meer!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hilversum is ook pestlelijk maar in Hoogezand wil ik ook niet doodgevonden worden, sowieso niet in Groningen
Euh, rechtsaf voorbij RTL en Sony en je zit mie in een dikke villawijk. En Hilversum heeft vele mooie villewijken. 's Gravelandseweg. Richting Endemol. Die flatjes zijn gevalletje jammer, net zo als "the other side of the tracks".quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus je moet de omgeving van het mediapark mijden als je in het mooie gedeelte van Hilversum wilt komen?
Bovendien woont in Hilversum de allergrootste sukkel die Nederland kent.
(Floris zou hem eventueel wel kennen van radioforum; brandt allerlei radiomensen af, omdat ie zelf niks kan..)
Michiels weblog is inderdaad rete-iiritant doordeweeks tussen 19 en 22 uur...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Tip: Mocht je zometeen de website van Veenstra Veenstra bezoeken zet dan niet de boxen heel hard. Man, wat knalt het geluid van de stream hard door de speakers.
Die paar aardige villa's maken Hilversum nog niet mooiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:41 schreef jmac het volgende:
[..]
Moet je bij sportpark even 't spoor oversteken en dan door de wijk richting het BNN-pand lopen. Kijk altijd jaloers naar binnen
Kom maar door!quote:
Meestal ben ik snel genoeg om de cam te stoppen of in elk geval het geluid even te muten maar ik was nu toch echt te laat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Michiels weblog is inderdaad rete-iiritant doordeweeks tussen 19 en 22 uur...
Was jij dat niet dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus je moet de omgeving van het mediapark mijden als je in het mooie gedeelte van Hilversum wilt komen?
Bovendien woont in Hilversum de allergrootste sukkel die Nederland kent.
(Floris zou hem eventueel wel kennen van radioforum; brandt allerlei radiomensen af, omdat ie zelf niks kan..)
Hij swaffelt wel vaker. Zag laatst op Domien's Qik dat hij Annemieke beswaffelde.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:42 schreef Broekie het volgende:
Ligt het nou aan mij, of zit Tjibbe met een afstandsbediening te swaffelen op de bank?
Nee, dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was jij dat niet dan?
Of zou het gewoon een BN-er zijn in vermomming.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat hebben ze vast wel eens eerder tegen je gezegd.
Dank u!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Functioneel naakt. Zoiets.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |