Ik ook alleen muzikaal gezien nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
Kylie![]()
Heb ik al een zwak voor sinds '88...
quote:Vannacht weer bij de Vrijdag Frrreaknacht met Giel Beelen! @ 3fm/ Nederland3 vandaag, 19:12
Ga ik ook doen. Tot in de rustquote:
quote:
Toevallig had ik gezien dat ze over de RB-Awards had geblogt. Haar verslag daarvan is volgens mij vannacht te zien.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weet niet of 't al gemeld was, maar Ancilla's hyve meldt:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:48 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Michiel is even eerlijk over wat 'ie van Tanja vond.
En terechtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:48 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Michiel is even eerlijk over wat 'ie van Tanja vond.
Dit zou hun volgende single moeten worden volgens bronnen: http://videoclips.blog.nl(...)hut-up-and-let-me-goquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Die ting tings zijn de moeite waard om eens nader te gaan beluisteren!
In de VS is de volgende single alweer uit, en is die single ook gebruikt in een reclame voor ITunes. Dat nummer heet Shut Up And Let Me Go.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Die ting tings zijn de moeite waard om eens nader te gaan beluisteren!
Dat zeg ik dus netquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de VS is de volgende single alweer uit, en is die single ook gebruikt in een reclame voor ITunes. Dat nummer heet Shut Up And Let Me Go.
Ja!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dit zou hun volgende single moeten worden volgens bronnen: http://videoclips.blog.nl(...)hut-up-and-let-me-go
Ik neem iig een paar van die kleine paraplu's mee in m'n tas.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:02 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... zondag zomers, maar wel met regen. Maar hopen dat iemand de wolken wegspeelt zoals Eagles of Death Metal dat deed op Pinkpop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |