Je hebt meteen maar een backup-server online gegooid? Je site is wel gewoon te bereiken namelijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:52 schreef -Hans- het volgende:
Grrrrrrrrrrrrr! kom thuis en ruik een branderig (mechanisch) luchtje in de ruimte waar mijn webserver staat. Ik kijken blijkt dat de fan van de voeding niet meer draait. Maar die fan zorgt dus ook voor de air-flow van de cpu en kast. De voeding is echt f*cking warm. Webserver maar direct down gegooid en zometeen maar even kijken of ik er nog leven in kan krijgen maar vrees toch wel het ergste.
Wat een spanning mensen en DIE LUCHT !!!!!
Topper!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:08 schreef Sirolf het volgende:
Je kan vanavond LIVE meekijken met de Radiobitches Awards via http://www.radiobitchesawards.nl/
Nope, die luxe heb ik helaas niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:10 schreef Sirolf het volgende:
Je hebt meteen maar een backup-server online gegooid? Je site is wel gewoon te bereiken namelijk.
Vaag idd..maar gelukkig is alles nu weer upquote:Op maandag 16 juni 2008 18:12 schreef -Hans- het volgende:
Topper!![]()
Zo, en we zijn gelukkig weer in de lucht.. Dat krijg je ervan als je gaat tweaken met de ventilator van de voeding en er raakt een draadje op onverklaarbare wijze los. De voeding draait op een lager toerenaantal zodat het allemaal net wat stiller is. Dat is een jaar goed gegaan maar vandaag is er een draadje op onverklaarbare wijze los gegaan. Vaagggg.
* Glacier tooquote:* -Hans- heeft op Annemieke en Maricha gestemd.
Idem hier.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:29 schreef -Hans- het volgende:
Oja, en ik had natuurlijk op Roos en 3FM gestemd! Het begint toch om 18:00 ? ik heb namelijk nog geen beeld / geluid..
Alvast hallo terug!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:51 schreef MartijnMuijs het volgende:
Alvast hallo!
Hé, Muijsquote:Op maandag 16 juni 2008 18:51 schreef MartijnMuijs het volgende:
Alvast hallo!
Jep. Duimen jullie mee?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Alvast hallo terug!
Michiel is met Maricha mee?
Dat is nergens voor nodig. Dat Maricha de beste producer van Nederland is, staat gewoon vast. En als ze die award daarvoor niet wint, dan heeft er gewoon iemand de stemmen niet goed getelt.quote:
Dat dus!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig. Dat Maricha de beste producer van Nederland is, staat gewoon vast. En als ze die award daarvoor niet wint, dan heeft er gewoon iemand de stemmen niet goed getelt.
Hej Muijs !quote:Op maandag 16 juni 2008 18:51 schreef MartijnMuijs het volgende:
Alvast hallo!
Domien heeft volgens mij vannacht gedraait voor Martijn, dus ik ga voor Tjibbe.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Muijs !![]()
Wie is de producer vanavond, Tjibbe of Domien? Heb jij toevallig een hotline richting de RB-awards ? De stream werkt namelijk niet.
De heer Tjiibsma zit tegemover me. De hotline wordt nu uitgerold!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Muijs !![]()
Wie is de producer vanavond, Tjibbe of Domien? Heb jij toevallig een hotline richting de RB-awards ? De stream werkt namelijk niet.
En of iemand even een nieuw toetsenbord kan fabriceren. uh;qfweiu32quote:Op maandag 16 juni 2008 19:02 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
De heer Tjiibsma zit tegemover me. De hotline wordt nu uitgerold!
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:02 schreef Broekie het volgende:
Domien heeft volgens mij vannacht gedraait voor Martijn, dus ik ga voor Tjibbe.
10 punten voor Broekie!quote:
quote:De hotline wordt nu uitgerold!
Ik kan er best een langs komen brengen, maar iets zegt me dat als er echt iets mis is met jouw toetsenbord de technische dienst deze sneller vervangen heeft dan dat ik er benquote:Op maandag 16 juni 2008 19:03 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
En of iemand even een nieuw toetsenbord kan fabriceren. uh;qfweiu32
Niet? Hier doet ie het prima.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een hotline richting de RB-awards ? De stream werkt namelijk niet.
Hmm, ineens is het een audio-only stream van Veronicaquote:Op maandag 16 juni 2008 19:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Niet? Hier doet ie het prima.
Toegegeven, op dit moment staat alleen het logo in beeld en is er geen geluid, dus het lijkt alsof ie stil staat / stuk is. Maar dat is slechts bedrog volgens mij.
Ik lees je post en vervolgens kijk ik even naar de stream en plotseling springt ie aan. Heb alleen geen beeld.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Toegegeven, op dit moment staat alleen het logo in beeld en is er geen geluid, dus het lijkt alsof ie stil staat / stuk is. Maar dat is slechts bedrog volgens mij.
Dat zeg ik dusquote:Op maandag 16 juni 2008 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik lees je post en vervolgens kijk ik even naar de stream en plotseling springt ie aan. Heb alleen geen beeld.
'k hoop toch wel dat we straks ook weer beeld hebben eigenlijk...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... de radiobitchesawards.nl-stream is veranderd van Video naar Audio-only...
Ze zitten weer te prutsen.
Het blijft Veronica he :-)quote:Op maandag 16 juni 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... de radiobitchesawards.nl-stream is veranderd van Video naar Audio-only...
Ze zitten weer te prutsen.
Kennelijk is het erg moeilijk voor ze om zowel audio als video te streamenquote:
Met video alleen komen ze ook niet erg ver...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kennelijk is het erg moeilijk voor ze om zowel audio als video te streamen
Ach, dan kunnen we in ieder geval zien hoe ze straalt straksquote:Op maandag 16 juni 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met video alleen komen ze ook niet erg ver...
Als ze een straalverbinding hebben...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, dan kunnen we in ieder geval zien hoe ze straalt straks
Hier werkt het nog steeds niet en wel maf dat het bij een aantal hier wel werkt. Ook als ik de external player aanklik wordt de stream niet gestart, helaas. De titel komt nog wel door maar daarna springt kapt 'ie er mee en als ik weer op play druk gebeurt er nog niets.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:05 schreef Broekie het volgende:
Hopelijk straalt ze dan zo hard dat het logo als sneeuw voor de zon verdwijnt.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, dan kunnen we in ieder geval zien hoe ze straalt straks
Probeer dit linkje eens? >> http://81.173.4.10/live03quote:Op maandag 16 juni 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier werkt het nog steeds niet en wel maf dat het bij een aantal hier wel werkt. Ook als ik de external player aanklik wordt de stream niet gestart, helaas. De titel komt nog wel door maar daarna springt kapt 'ie er mee en als ik weer op play druk gebeurt er nog niets.
Nope, pakt wmp/winamp ook niet. Er wordt verbinding gemaakt maar direct wordt daar weer mee gestopt.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:22 schreef Broekie het volgende:
Probeer dit linkje eens? >> http://81.173.4.10/live03
En wat wil je daar mee zeggenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
Het zijn wel de awards voor RADIObitches he?
Ga gewoon op het toilet zitten met de deur op slot!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef Broekie het volgende:
Heeft er trouwens hier nog iemand een schuilkelder in de buurt van Amersfoort waar ik morgen tussen 13:00 en 13:30 in kan verblijven?
Dat ze beter zijn in radio dan in video?quote:
Twee zielen, een gedachte?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga gewoon op het toilet zitten met de deur op slot!
[..]
Dat ze beter zijn in radio dan in video?
Daar plukken ze me toch echt wel van af hoor...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Ga gewoon op het toilet zitten met de deur op slot!
Op dit moment zijn ze anders nog steeds beter in video dan in audioquote:
Moet je tussen 13 en 13.30 geen radio maken?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar plukken ze me toch echt wel van af hoor...
[..]
Op dit moment zijn ze anders nog steeds beter in video dan in audio
Nou. Ja en nee.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet je tussen 13 en 13.30 geen radio maken?
De audio gaat via www.v-radio.nl en die zijn al enkele uren bezig.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Op dit moment zijn ze anders nog steeds beter in video dan in audio
Nou, ik moet wel van 12:00 tot 13:00 nog LunchBreek doen hè...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De audio gaat via www.v-radio.nl en die zijn al enkele uren bezig.
Het is morgen tijd voor de tweede ronde van Broekie Zoekt Vrouw?
Of vertrek morgenochtend direct naar een plek in NL waarvandaan je nooit in minder dan een uur terug in Amersfoort bent. Maastricht bijvoorbeeld.
't zit hem in de naam van de titel hè, die is verwarrendquote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
En toch begrijp ik niet waarom ze nou nog steeds zo vaak de oude single van Leaf draaien, draai dan op z'n minst de nieuwe single...
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, ik moet wel van 12:00 tot 13:00 nog LunchBreek doen hè...
Daarna start de ellende pas.
Verstop je dan ergens in de bussen rondom Amersfoort...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist geloof ik, maar wat ís er morgenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
Ben niet de enige dusquote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb...
Je wordt gekoppeld in dat andere programma?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Faas kwam van de week met het idee voor een nieuwe show.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb...
Faas is zelf toch ook nog niet aan de vrouw? Of heb ik dat ook al gemist?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Faas kwam van de week met het idee voor een nieuwe show.
De "Broekie Zoekt Vrouw" show![]()
Op http://crossradio.nl staan al twee fragmenten. Morgen de tweede show dus, en de redactie van die show deed vandaag heel geheimzinnig. Ik maak me zorgen
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Faas kwam van de week met het idee voor een nieuwe show.
De "Broekie Zoekt Vrouw" show![]()
Op http://crossradio.nl staan al twee fragmenten. Morgen de tweede show dus, en de redactie van die show deed vandaag heel geheimzinnig. Ik maak me zorgen
Is ie ook niet...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Faas is zelf toch ook nog niet aan de vrouw? Of heb ik dat ook al gemist?
Ja, want het gaat beginnen!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef Broekie het volgende:
Hey, ik hoorde iets op de Radio Bitches Stream!
Ik wou hier nou net neer zetten: "Zo! Die heeft veel publiek!"quote:Op maandag 16 juni 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:
Ligt het aan mij, of oogt het enorm leeg daar naast de dame die zich nu zo uit staat te sloven en de cameraman?
Nu wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:57 schreef Broekie het volgende:
Het is begonnen!
(Neemt iemand dit op eigenlijk?)
En, heb jij het geluid van die stream ook al gemute?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik wou hier nou net neer zetten: "Zo! Die heeft veel publiek!".
Gezien de act zou ik het niet erg vinden als ik niet op tijd zou kunnen zijn. Misschien dat een aantal van de genodigden hetzelfde dachten.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik wou hier nou net neer zetten: "Zo! Die heeft veel publiek!".
Uiteraardquote:Op maandag 16 juni 2008 19:57 schreef Broekie het volgende:
(Neemt iemand dit op eigenlijk?)
Holy crap, wat is dit voor rommel?!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gezien de act zou ik het niet erg vinden als ik niet op tijd zou kunnen zijn. Misschien dat een aantal van de genodigden hetzelfde dachten.
Nah, de camera draaide net even, ze zitten iets verder weg van het podium dan dat wat er net allemaal in de top view te zien viel.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gezien de act zou ik het niet erg vinden als ik niet op tijd zou kunnen zijn. Misschien dat een aantal van de genodigden hetzelfde dachten.
Goed bezig Herman Pilesquote:
Heb 'm uitgegooid, nu het niet meer nodig is..quote:
Viel jou dat ook al op?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Net dat eerste fragment van Broekie zoekt vrouw geluisterd. Ik vind het wel heel typisch dat vrouwen altijd heel oppervlakkige vragen stellen wanneer ze willen weten op wat voor een vrouwen je valt. Maar oppervlakkige antwoorden accepteren ze meestal niet.
Als je vrienden bijna allemaal al samenwonen (1 wordt er zelfs al, ongeveer tegelijk met Michiel, vader) en je de enige vrijgezel bent in de vriendengroep (en die vrijheid vind ik wel heel prettig) dan krijg je dezelfde vragen steeds weer tijdens het uitgaan. Deze vragen zijn bijna exacte kopiën van wat ik op zo'n avond te verduren heb.quote:
Je bent me voor.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:14 schreef Sersjee het volgende:
Jezus, is dat mens nou nog niet klaar...
'Dat mens' is trouwens iemand die zichzelf 'Krause' noemt.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:14 schreef Sersjee het volgende:
Jezus, is dat mens nou nog niet klaar...
Kijk, dat lijkt er meer op!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Dat mens' is trouwens iemand die zichzelf 'Krause' noemt.
Vanavond trouwens ook nog optredens daar van GEM, Shane Shu en Kraak & Smaak.
Hmm. 't was vast niet publiek toegankelijk of wel?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'Dat mens' is trouwens iemand die zichzelf 'Krause' noemt.
Ik vind het nog best vermakelijk trouwens, maar dan niet de hele tijd door, maar voor de afwisseling.
Vanavond trouwens ook nog optredens daar van GEM, Shane Shu en Kraak & Smaak.
Deze Kees Wii:quote:Op maandag 16 juni 2008 20:26 schreef Broekie het volgende:
Je hoorde het publiek denken: "Kees Wie?"
Ik dacht het ook al, maar de flits was te kort om het zeker te weten.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Hee, zie ik daar Ancilla?
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Hee, zie ik daar Ancilla?
[ link | afbeelding ]
Ja hè? *zucht*quote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
Heel professioneel allemaal...
Ze kunnen niet eens op tijd een pauzemuziekje instarten...quote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
Heel professioneel allemaal...
Het loopt soepel!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens op tijd een pauzemuziekje instarten...
Luistert er eigenlijk nog wel iemand hier naar 3FM?
Ik nu wel tot ik weer beweging zie op de cam.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze Shin Chan ging zeggenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het werd idd meer Shien Shu.
Wel een leuke band.
Iddquote:Op maandag 16 juni 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Wat hebben die vrouwelijke Shane Shu-bandleden overdreven make-up op zeg...
[ link | afbeelding ]
Ik vind die hele band wat overdreven ogen. Muziek is wel geinig, maar ik hoef ze niet live te zien.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Wat hebben die vrouwelijke Shane Shu-bandleden overdreven make-up op zeg...
[ link | afbeelding ]
'k moet zeggen dat ik aan de muziek zo live ook maar vrij weinig vind eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind die hele band wat overdreven ogen. Muziek is wel geinig, maar ik hoef ze niet live te zien.
Van een cd klinken ze ook beter ja. Ik vind dit wel een vrolijk nummer, maar in de live-uitvoering word ik er niet vrolijk van.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k moet zeggen dat ik aan de muziek zo live ook maar vrij weinig vind eigenlijk.
Heeft mijn stem gistermiddag toch nog geholpen...quote:
Laarzenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Of Mevrouw "dat moet op een tegeltje" Wesselinkquote:Op maandag 16 juni 2008 21:03 schreef Broekie het volgende:
En toch blijf ik er bij dat ik Fleur Wallenburg mis in de shortlist
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:03 schreef Broekie het volgende:
Dat dus....quote:Op maandag 16 juni 2008 21:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Of Mevrouw "dat moet op een tegeltje" Wesselink.
Eens, die is duidelijk het bestequote:Op maandag 16 juni 2008 21:03 schreef Broekie het volgende:
Dat mens wat niet kan lachenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:04 schreef Feivel1 het volgende:
Of Mevrouw "dat moet op een tegeltje" Wesselink.
Of ze kan lachen of niet, interesseer ik me niet voor, als ze doet waar ze voor betaald wordt, ben ik blijquote:Op maandag 16 juni 2008 21:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens, die is duidelijk het beste
[..]
Dat mens wat niet kan lachen![]()
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ze heeft de award dus te pakken. Okay dan!!! Meer dan terecht en had eigenlijk een jaar eerder al moeten gebeuren. Gefeliciteerd Maricha!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
http://michielveenstra.nl/angrylog/log/147750/Bitches+in+beeld/quote:Op maandag 16 juni 2008 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet mogen aanschouwen
Foto 2 is wel mooi. Je ziet duidelijk dat ze er erg blij mee is.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
RegioBitch, Beste DJ en Beste Radiostation.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
Welke awards komen er nou straks nog eigenlijk?
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Speciaal voor Feivel!
[ afbeelding ]
/flauw
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Speciaal voor Feivel!
[ afbeelding ]
/flauw
Je hebt er een denkwolkje van gemaakt (rondjes vanaf de tekst) ipv een tekstwolkje.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Speciaal voor Feivel!
[ afbeelding ]
/flauw
Hmm. Toch maar even blijven kijken dan...quote:Op maandag 16 juni 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
RegioBitch, Beste DJ en Beste Radiostation.
Ze denkt het ook maar ze zegt het niet, vandaar de rondjes. hehequote:Op maandag 16 juni 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt er een denkwolkje van gemaakt (rondjes vanaf de tekst) ipv een tekstwolkje.
Maar toch:
Ja-Co-Bus.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
Hee, een ex-3FMer on stage!
Cobus Bosscha.
Ej dat is mijn tekst.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Biede coaches moeten naar de tribune bij Duitsland en Oostenrijk
Vroeguhquote:Op maandag 16 juni 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben!
[ link | afbeelding ]
Bijzonder moment gezien het verleden.. ( Radio-manager wil grote schoonmaak op 3FM )quote:Op maandag 16 juni 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die Gerard....quote:Op maandag 16 juni 2008 21:39 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De Award-Winning WeekendDNA.
Domien de Marconi
Annemieke de Radiobitch...
Ja, Gadwin Printscreen.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:41 schreef Feivel1 het volgende:
@Floris: Heb jij soms een proggie dat je screens automatisch opslaat?
Zoja: Welke?
Annemieke is dan ook wel erg leukquote:Op maandag 16 juni 2008 21:42 schreef Feivel1 het volgende:
En dan te bedenken dat die man vrouw en kinderen heeft.
Je mag je automatische massa-stemscriptje nu uitzetten hoor!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:46 schreef Broekie het volgende:
Zoals we net ook al op de chat concludeerden: het was wel een 3FM feestje bij die RadioBitch Awards dit jaar zeg! Daar mogen we met z'n allen trots op zijn!
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, Gadwin Printscreen.
http://www.gadwin.com/download/
Als je 'm instelt om 'programmavenster' als bron te nemen en je vervolgens klikt op het video-beeld krijg je automatisch dat beeld (zonder de WMP-menubalk e.d.) in een bestand.
Er staat bij jou alleen heel groot UNREGISTERED VERSION in beeld.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Da's Seven Nation Army, beter bekend van "Bertje Maalderink is homo!"
edit: dat opkomstliedje dus
Gefixed, en ik ga er vandoor, thanks voor je hulp trouwensquote:Op maandag 16 juni 2008 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staat bij jou alleen heel groot UNREGISTERED VERSION in beeld.
Je moet 'Gadwin PrintScreen' hebben, niet 'Gadwin PrintScreen Professional'.
Dit uur dus nog even de stelling ontwijken!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
2e uur gaat Eric dus even bellen met Annemieke.
Precies.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit uur dus nog even de stelling ontwijken!
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
En voor de liefhebber nog ff snel tussendoor: http://3fm.stimpy.nu/Bertje_Maalderink_is_homo.MP3
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
En voor de liefhebber nog ff snel tussendoor: http://3fm.stimpy.nu/Bertje_Maalderink_is_homo.MP3
Ook heerlijk fout gekleed.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom Ron Brandsteder bij Studio Sportzomer.
Al proberen te Googelen op de foutmelding? Wie weet is er een oplossing voor beschikbaar.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
Hoerige kut Premiere
Ok, complete film van Nederland - Frankrijk gaat dus niet lukken, tenzij iemand een goed programma heeft
Was dat nu Gerard met een hand popquote:Op maandag 16 juni 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook heerlijk fout gekleed.
Erg aardig liedje zeg, One Night Only - Just For Tonight (NOS/EK voetbal kijkers kennen het nummer wel)
Het ergste toen ze uit beeld waren....quote:Op maandag 16 juni 2008 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Ronlach kwam toch een paar keer voorbij net![]()
.
Verdomde Ekdom en Veenstra, ik kan niet normaal meer naar Brandsteder luisteren nuquote:Op maandag 16 juni 2008 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom Ron Brandsteder bij Studio Sportzomer.
Iddquote:Op maandag 16 juni 2008 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het ergste toen ze uit beeld waren....
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
Hoerige kut Premiere
Ok, complete film van Nederland - Frankrijk gaat dus niet lukken, tenzij iemand een goed programma heeft
Hij loopt niet helemaal synchroon op sommige delen lijkt 't, maar mooi bedacht!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
Nederland - Frankrijk met Ekdom & Veenstra
T/m de 32e minuut
Hebben jullie iig iets
Ja, daar moest ik ook 3x naar kijken. De tv die af en toe in beeld is loopt gelijk met mijn tv, maar hun beamer loopt achterquote:Op maandag 16 juni 2008 23:47 schreef Sirolf het volgende:
Hij loopt niet helemaal synchroon op sommige delen lijkt 't, maar mooi bedacht!
Aan het begin zie je het beamer-scherm in de studio en die loopt een beetje achter, maar later is 't wel gelijk.
Zouden ze hebben gekeken via digitale TV?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik ook 3x naar kijken. De tv die af en toe in beeld is loopt gelijk met mijn tv, maar hun beamer loopt achter
Go Pilesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:01 schreef Piles het volgende:
Oeh, heb weer hoop![]()
Ben nu de laatste 70 minuten aan het opslaan, en dat duurt maar 2 uur
Dus wie weet ben ik de slechte stukken nu gewoon voorbij
Chris Isaakquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:26 schreef TheZapster het volgende:
Deze is weer lekker Corton![]()
Nieuwe Queens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |