Ej dat is mijn tekst.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Biede coaches moeten naar de tribune bij Duitsland en Oostenrijk
Vroeguhquote:Op maandag 16 juni 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben!
[ link | afbeelding ]
Bijzonder moment gezien het verleden.. ( Radio-manager wil grote schoonmaak op 3FM )quote:Op maandag 16 juni 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die Gerard....quote:Op maandag 16 juni 2008 21:39 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De Award-Winning WeekendDNA.
Domien de Marconi
Annemieke de Radiobitch...
Ja, Gadwin Printscreen.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:41 schreef Feivel1 het volgende:
@Floris: Heb jij soms een proggie dat je screens automatisch opslaat?
Zoja: Welke?
Annemieke is dan ook wel erg leukquote:Op maandag 16 juni 2008 21:42 schreef Feivel1 het volgende:
En dan te bedenken dat die man vrouw en kinderen heeft.
Je mag je automatische massa-stemscriptje nu uitzetten hoor!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:46 schreef Broekie het volgende:
Zoals we net ook al op de chat concludeerden: het was wel een 3FM feestje bij die RadioBitch Awards dit jaar zeg! Daar mogen we met z'n allen trots op zijn!
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, Gadwin Printscreen.
http://www.gadwin.com/download/
Als je 'm instelt om 'programmavenster' als bron te nemen en je vervolgens klikt op het video-beeld krijg je automatisch dat beeld (zonder de WMP-menubalk e.d.) in een bestand.
Er staat bij jou alleen heel groot UNREGISTERED VERSION in beeld.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Da's Seven Nation Army, beter bekend van "Bertje Maalderink is homo!"
edit: dat opkomstliedje dus
Gefixed, en ik ga er vandoor, thanks voor je hulp trouwensquote:Op maandag 16 juni 2008 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staat bij jou alleen heel groot UNREGISTERED VERSION in beeld.
Je moet 'Gadwin PrintScreen' hebben, niet 'Gadwin PrintScreen Professional'.
Dit uur dus nog even de stelling ontwijken!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
2e uur gaat Eric dus even bellen met Annemieke.
Precies.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit uur dus nog even de stelling ontwijken!
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
En voor de liefhebber nog ff snel tussendoor: http://3fm.stimpy.nu/Bertje_Maalderink_is_homo.MP3
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
En voor de liefhebber nog ff snel tussendoor: http://3fm.stimpy.nu/Bertje_Maalderink_is_homo.MP3
Ook heerlijk fout gekleed.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom Ron Brandsteder bij Studio Sportzomer.
Al proberen te Googelen op de foutmelding? Wie weet is er een oplossing voor beschikbaar.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
Hoerige kut Premiere
Ok, complete film van Nederland - Frankrijk gaat dus niet lukken, tenzij iemand een goed programma heeft
Was dat nu Gerard met een hand popquote:Op maandag 16 juni 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook heerlijk fout gekleed.
Erg aardig liedje zeg, One Night Only - Just For Tonight (NOS/EK voetbal kijkers kennen het nummer wel)
Het ergste toen ze uit beeld waren....quote:Op maandag 16 juni 2008 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Ronlach kwam toch een paar keer voorbij net![]()
.
Verdomde Ekdom en Veenstra, ik kan niet normaal meer naar Brandsteder luisteren nuquote:Op maandag 16 juni 2008 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom Ron Brandsteder bij Studio Sportzomer.
Iddquote:Op maandag 16 juni 2008 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het ergste toen ze uit beeld waren....
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:12 schreef Piles het volgende:
Hoerige kut Premiere
Ok, complete film van Nederland - Frankrijk gaat dus niet lukken, tenzij iemand een goed programma heeft
Hij loopt niet helemaal synchroon op sommige delen lijkt 't, maar mooi bedacht!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
Nederland - Frankrijk met Ekdom & Veenstra
T/m de 32e minuut
Hebben jullie iig iets
Ja, daar moest ik ook 3x naar kijken. De tv die af en toe in beeld is loopt gelijk met mijn tv, maar hun beamer loopt achterquote:Op maandag 16 juni 2008 23:47 schreef Sirolf het volgende:
Hij loopt niet helemaal synchroon op sommige delen lijkt 't, maar mooi bedacht!
Aan het begin zie je het beamer-scherm in de studio en die loopt een beetje achter, maar later is 't wel gelijk.
Zouden ze hebben gekeken via digitale TV?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik ook 3x naar kijken. De tv die af en toe in beeld is loopt gelijk met mijn tv, maar hun beamer loopt achter
Go Pilesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:01 schreef Piles het volgende:
Oeh, heb weer hoop![]()
Ben nu de laatste 70 minuten aan het opslaan, en dat duurt maar 2 uur
Dus wie weet ben ik de slechte stukken nu gewoon voorbij
Chris Isaakquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:26 schreef TheZapster het volgende:
Deze is weer lekker Corton![]()
Nieuwe Queens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |