Ja hè? *zucht*quote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
Heel professioneel allemaal...
Ze kunnen niet eens op tijd een pauzemuziekje instarten...quote:Op maandag 16 juni 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
Heel professioneel allemaal...
Het loopt soepel!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens op tijd een pauzemuziekje instarten...
Luistert er eigenlijk nog wel iemand hier naar 3FM?
Ik nu wel tot ik weer beweging zie op de cam.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze Shin Chan ging zeggenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het werd idd meer Shien Shu.
Wel een leuke band.
Iddquote:Op maandag 16 juni 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Wat hebben die vrouwelijke Shane Shu-bandleden overdreven make-up op zeg...
[ link | afbeelding ]
Ik vind die hele band wat overdreven ogen. Muziek is wel geinig, maar ik hoef ze niet live te zien.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Wat hebben die vrouwelijke Shane Shu-bandleden overdreven make-up op zeg...
[ link | afbeelding ]
'k moet zeggen dat ik aan de muziek zo live ook maar vrij weinig vind eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind die hele band wat overdreven ogen. Muziek is wel geinig, maar ik hoef ze niet live te zien.
Van een cd klinken ze ook beter ja. Ik vind dit wel een vrolijk nummer, maar in de live-uitvoering word ik er niet vrolijk van.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k moet zeggen dat ik aan de muziek zo live ook maar vrij weinig vind eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |