Alweer?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, ik hoor dat m'n radio Alanis!
Speciaal aan voor C&S zekerquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:42 schreef Sersjee het volgende:
Tof, Jovink!
Blijft leukquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
He! Da's klote!quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg net een fax... Ekdom is een meeloper!
Misschien is een maandje rust ook wel goed voor em. Kan ie aan zn weblog werken zodat ie het niet meer op zn hyves hoeft te zetten
Ik zit eigenlijk te wachten op schaarsgeklede salsa-danseressenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:56 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
De drank en chips staat al klaar!
Jij glurende perv!quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten op schaarsgeklede salsa-danseressen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:57 schreef Marc63 het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op schaarsgeklede salsa-danseressen
Ah, daar is de eerstequote:
Hallo dame met een nietje door haar buikquote:
huh?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:06 schreef Broekie het volgende:
Hallo dame met een nietje door haar buik
Zo! Ik wist dat vrouwen goed waren in multitasking, maar dat slaat alles! Autowasseres, fotomodel, producer én salsadanseres?!quote:
Ik zou zeggen, koop de Nieuwe Revu, blader door naar de Center Fold en je ziet vanzelf wat ik bedoelquote:
Tuulk nie gekkie, ik perv ook graagquote:
Geen salsadansen voor mij, te druk met uitzendingquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zo! Ik wist dat vrouwen goed waren in multitasking, maar dat slaat alles! Autowasseres, fotomodel, producer én salsadanseres?!.
quote:
Aha! zal ik doen al heb ik wel een vermoeden..quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:08 schreef Broekie het volgende:
Ik zou zeggen, koop de Nieuwe Revu, blader door naar de Center Fold en je ziet vanzelf wat ik bedoel.
Haha, dus zo goed zijn vrouwen nou ook weer niet in multitaskingquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen salsadansen voor mij, te druk met uitzending
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff checken of je nog de oude was na al die afwezigheid
Ik ging elke avond als je er weer niet was snikkend en snotterend naar bed.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hehehehe, no problemhebbie me beetje gemist in me afwezigheid?
Ja, en dan mochten wij achteraf het water uit dit topic dweilen, waarvoor nog bedankt (Vroegâh, toen purplerose er vaak niet was..)!quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ging elke avond als je er weer niet was snikkend en snotterend naar bed.
Ah, dat doet me goed om te horenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ging elke avond als je er weer niet was snikkend en snotterend naar bed.
... of kijk gewoon op Michiels weblog.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Aha! zal ik doen al heb ik wel een vermoeden..
quote:BBC TO BROADCAST BRIXTON SHOW LIVE
As you know, Coldplay are playing a free show at London's Brixton Academy on Monday (June 16th). For those of you who didn't win tickets (or live on the other side of the world) we thought you'd like to know that the show will be broadcast live on BBC Radio 1. The gig will air at 8.30pm UK time as part of a three hour special which will also feature the band talking about the album. If you don't live in the UK, you can listen live here.
Merkwaardig, ik heb deze plaat al tijden niet gehoord, en nu opeens twee keer op een dag (eerste keer was vanmiddag op KX).quote:
Ik hoorde em laatst bij Antiroos. Iemand had em aangevraagd...quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Merkwaardig, ik heb deze plaat al tijden niet gehoord, en nu opeens twee keer op een dag (eerste keer was vanmiddag op KX).
Precies mijn gedachte toen ik 's ochtends veel te vroeg voor de spiegel stond..quote:
Bron: http://gerard41.hyves.nl/blog/13218793/Een_fucking_poliep/5l8t/quote:Een fucking poliep?!
Al een tijdje loop ik rond met het gevoel dat er iets niet goed is met mijn stem. Er kraakt af en toe iets. Na lang twijfelen besloot ik dan toch maar de afspraak met de KNO arts te maken. Gisteren was het zover. Met een camera ging de man mijn strot binnen. Dit ging voor geen meter (uiteraard) en ik kreeg een verdoving. Wat bleek? Uw discjockey heeft een kleine poliep op zijn stembanden. Het lijkt wel een soort rage de laatste tijd. Waarschijnlijk opgelopen in het glazen huis. Daar heb ik iets teveel hooi op mijn vork genomen, terwijl ik al verkouden was. Nu zou ik eraan geopereerd moeten worden, ware het niet dat ik ondanks die poliep wel gewoon goed klink op de radio en in het dagelijks leven. Operatie zou overigens betekenen dat ik er minstens een maand uit zou moeten en dat is NIKS voor mij. De poliep is niet groot en als ik ermee kan leven, dan is dat goed. Ik besloot daarvoor te kiezen. Wellicht verdwijnt hij nog. Tot die tijd een spannend muziekje en hoor ik nu ook tot de categorie: Guus Meeuwis, Frans Bauer en Monique/Jan Smit.
Dat was toch een andere avond? Volgens mij was Wouter Hamel er toen. Toen werd er volgens mij gestreden om een privé-camping op Lowlands, maar de kandidaten verveelden zich nogal op de gang.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto nog..
[ afbeelding ]
Te laat hequote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg net een fax... Ekdom is een meeloper!
Misschien is een maandje rust ook wel goed voor em. Kan ie aan zn weblog werken zodat ie het niet meer op zn hyves hoeft te zetten
Oja, dat is waar ook !quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
Dat was toch een andere avond? Volgens mij was Wouter Hamel er toen. Toen werd er volgens mij gestreden om een privé-camping op Lowlands, maar de kandidaten verveelden zich nogal op de gang.
dank jequote:Op woensdag 11 juni 2008 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Ziet er gezellig uit met al die slingers.
[ link | afbeelding ]
Of "Hallo, stem op mij op RadioBitches.nl!"quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
Hoe zou Maricha zichzelf voorstellen aan de salsa-dansers in de studio?
"Hallo, ik ben de centerfold van de Nieuwe Revu van deze week."
Zeg!!! Wat denk je zellufquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
Er hangen er nog twee andere zelfs.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie trouwens meer heren dan dames op de huidige cam. Er hangt toch nog een webcam op de gang?
Ik had überhaupt nooit gedacht dat je 'ja' zou zeggen tegen die fotoshoot, dus blijkbaar ken ik je totaal nietquote:
Deze geeft beter beeld....en eerst deed hij het helemaal niet. We zijn al blij dat we beeld hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie trouwens meer heren dan dames op de huidige cam. Er hangt toch nog een webcam op de gang?
Als ik het zo bekijk, ben ik dolblij da'k er niet tussen sta!quote:
Ik had het zelf ook nooit gedacht......soms moet je ook jezelf eens verrassenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had überhaupt nooit gedacht dat je 'ja' zou zeggen tegen die fotoshoot, dus blijkbaar ken ik je totaal niet
Ik heb iets gemist volgens mij.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
Ik weet precies welke je bedoeld, zing hem ook nu. Maar kom net niet op de titel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:14 schreef borisz het volgende:
Ik wil een plaat aanvragen alleen vergeet nu die titel.
clip is wil een jongen met een meisje dansen en dan slaat die vader dat meisje. (lekker ding trouwens). Ze gaan dan naar het strand en dan gaan ze als nog dansen
.
Wij zijn in ieder geval blij verrast en trots op "onze" producer. 't is gewoon super stoer!quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik had het zelf ook nooit gedacht......soms moet je ook jezelf eens verrassen
Welke Centerfold?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
Je kan natuurlijk ook zoeken op een stuk van de tekst die je zingt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik weet precies welke je bedoeld, zing hem ook nu. Maar kom net niet op de titel.![]()
Slijmbalquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wij zijn in ieder geval blij verrast en trots op "onze" producer. 't is gewoon super stoer!
Dat was vanmiddag althans de algemene reactie toen ik tijdens de redactievergadering de foto liet zien en nogmaals een oproep tot stemmen deed.
(Ja, nu hou ik op met die complimentjes.)
Tja, ik kan die taal niet schrijven...quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zoeken op een stuk van de tekst die je zingt.
Redactievergadering van LunchBreek? Dus je was alleen met Faas?quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:22 schreef Broekie het volgende:
Dat was vanmiddag althans de algemene reactie toen ik tijdens de redactievergadering de foto liet zien en nogmaals een oproep tot stemmen deed.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tja, ik kan die taal niet schrijven...
En dan zegt google: u bedoelt: lala lalala lalalaaaa![]()
Kaoma - Lambadaquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik weet precies welke je bedoeld, zing hem ook nu. Maar kom net niet op de titel.![]()
Ja die.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Kaoma - Lambada
Die plaat heb ik net gerequest
Na uren zoeken en nadenken kwam ik op die plaat
Ik Wikide op dans en toen vond ik lambada en dacht ik ohjaquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja die.![]()
Ik kreeg het niet te pakken met de zoekwoorden in youtube en google....
Dat is niet grappig, dat is heel erg zielig voor haar. Daar moet ze zich voor laten behandelenquote:
Nee, er waren meerdere DJs/Producers aanwezig. We waren met z'n 6-en als ik me niet vergis. 't was wel tijdens LunchBreek inderdaad, dat dan weer welquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Redactievergadering van LunchBreek? Dus je was alleen met Faas?
Zei ze dat echt?quote:
We hebben met z'n allen (iig meerdere mensenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zei ze dat echt?
Ik dacht dat ze 5000 kilometer zei, en dat vond ik dus al veel...
Ze zei echt (in blinde paniek volgens mij) 500.000 km....quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
We hebben met z'n allen (iig meerdere mensen) 500.00 kilometer gehoord, dus ik vrees van wel...
Hoe kun je dat nou niks vinden? geweldige plaatquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
NERD begint gevaarlijk dichtbij de 50% te komen, en ik vind die plaat echt helemaal niks...
Dat mag ik hopen jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:47 schreef Maricha het volgende:
Ze zei echt (in blinde paniek volgens mij) 500.000 km....
Hmm. Ik twijfel nog steeds een beetje of ik niet ook zal gaan...quote:
Pfffff anders ik wel... kan dus echt niet dansen. Wel leuke dames daar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als ik het zo bekijk, ben ik dolblij da'k er niet tussen sta!
John Mayer komt. Ik hoefde niet te twijfelenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm. Ik twijfel nog steeds een beetje of ik niet ook zal gaan...
't zou mij vooral om dat laatste gaan dan inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
John Mayer komt. Ik hoefde niet te twijfelen
En Janne zorgt natuurlijk voor het kijkplezier
En toch is het zo, vind er niet veel aan...quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niks vinden? geweldige plaat![]()
Deksels jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:34 schreef Timo20 het volgende:
Mijn God, wat een pokkeweer bij het voetbal in Basel![]()
Denk het wel. Weet alleen nog niet wanneerquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
@Timo, ga je nog The Happening checken? draait morgen in de bios. Denk dat ik de film zaterdag even ga checken.
Sluit trouwens morgen ook niet uit. Vrijdag is een mooie dag maar ja dan speelt wel het Nederlands elftal. Heb nog niet echt een recensie gevonden maar ben na het zien van wat beelden wel erg benieuwd naar de film.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:35 schreef Timo20 het volgende:
Denk het wel. Weet alleen nog niet wanneer
Kid Rock
Cool! Dan zie ik je daar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
@Marc63: Ik ga ook naar Picnic In The Park
'k heb na veel aandringen toch iemand weten te vinden die wel mee wil
"Bijna een half uur gespeeld. Nou ja, meer gezwommen eigenlijk."quote:
Op donderdag ga ik sowieso niet: dan ga ik altijd naar de sneak previewquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sluit trouwens morgen ook niet uit. Vrijdag is een mooie dag maar ja dan speelt wel het Nederlands elftal. Heb nog niet echt een recensie gevonden maar ben na het zien van wat beelden wel erg benieuwd naar de film.
Ook leuk !quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:
Op donderdag ga ik sowieso niet: dan ga ik altijd naar de sneak preview![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:50 schreef Sersjee het volgende:
Michiel & Gerard die commentaar leveren bij NED-FRA
"Ja uh, nu gaat er een mannetje met een rond voorwerp wandelen naar links... oh nee, naar rechts... oh nee, naar links... LAAT DIE BAL NOU EENS LIGGEN!"quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:50 schreef Sersjee het volgende:
Michiel & Gerard die commentaar leveren bij NED-FRA
Frank Snoeks doet tegenwoordig toch altijd het Nederlands elftal?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan moet ik kiezen tussen hun en Evert
In het Evert-topic zei net iemand dat hij vrijdag isquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
Frank Snoeks doet tegenwoordig toch altijd het Nederlands elftal?
Evert verzorgt het commentaar? Pffffff die man is een drama! Misschien is het commentaar van Michiel - Gerard bij de wedstrijd niet eens zo'n slechte optie.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
Maar dan moet ik kiezen tussen hun en Evert
Snoeks is een stuk ergerquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Evert verzorgt het commentaar? Pffffff die man is een drama! Misschien is het commentaar van Michiel - Gerard bij de wedstrijd niet eens zo'n slechte optie.![]()
Snoeks? Ja, ook niet echt geweldig.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:55 schreef Piles het volgende:
Snoeks is een stuk erger![]()
Evert is tenminste vermakelijk
Maar ben benieuwd hoe Gerard & Michiel het gaan doen
BIJNA. En ook BIJNA vakantie in mijn gevalquote:
Oeh lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:12 schreef silverx het volgende:
[..]
BIJNA. En ook BIJNA vakantie in mijn geval.
.
Normaal ben ik er vroeg mee, maar deze keer begint ie voor mij pas op maandag ochtend om 7 uurquote:
Goeie vraag. Was dinsdag nog vrij, dus dit is eigenlijk pas mn 2e dag, maar zo voelt het nietquote:
Ik heb nog 400 vrije urenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:26 schreef silverx het volgende:
2,5 week vakantie waarvan "wij" 1 week sowieso weggaan, en dan nog wat daagjes. In september dan ook nog.. Maar moet wel ff rustig aan doen met dagen aangezien er ook verhuisplannen zijn
.
Verhuisplannen? silverx, wat doe je!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:26 schreef silverx het volgende:
2,5 week vakantie waarvan "wij" 1 week sowieso weggaan, en dan nog wat daagjes. In september dan ook nog.. Maar moet wel ff rustig aan doen met dagen aangezien er ook verhuisplannen zijn
.
Het S-woord is idd gevallenquote:
In plaats daarvan draaien ze Racoon!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:10 schreef silverx het volgende:
Jammer dat "Funplex" geheel aan 3FM voorbij gaat. Best leuk namelijk!
400quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog 400 vrije uren, normaal neem ik tijd voor tijd , maar komend weekend laat ik mijn uren uitbetalen, ik zou echt niet weten wanneer ik zo op moet nemen
. Ach ja nu nog 400 uur (10 weken) neem er dit jaar nog een uur of 300 va op dus heb sowieso al uren voor volgend jaar
, zit ik weer met het dillema wanneer ik ze op moet krijgen
. Gelukkig houd mijn baas er wel rekening mee dat adv en tvt uren niet mee mogen worden genomen
.
Overuren? Ja, die maak ik, maar die mag ik niet opschrijvenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef silverx het volgende:
[..]
400. Dit jaar wel 253 uur meegenomen van vorig jaar. En op dit moment heb ik ook al tig overuren, dus opzich kan ik daar mooi gebruik van maken dit jaar.
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Overuren? Ja, die maak ik, maar die mag ik niet opschrijven('hoort bij de functie'). Compenseer er soms wel es een middagje mee ofzo
.
Is Bruce Hornsby??quote:
quote:
Hij heeft nog wel meer materiaal gemaakt, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Bruce_Hornsby . Maar na That's Just The Way It Is noooooit meer wat van gehoord.quote:Wel leuk pingelplaatje ja. Heeft die man nog meer plaatjes gemaakt eigenlijk?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
GADVERDAMME![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
[ afbeelding ]
Dan wordt 't tijd dat die buik wordt weggezogen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:43 schreef silverx het volgende:
Coldplay en 3FM zijn gewoon 2 handen op 1 buik.
Als 3fm dat nou eens was met goede bandsquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:43 schreef silverx het volgende:
Coldplay en 3FM zijn gewoon 2 handen op 1 buik.
Ik heb er m'n buik vol vanquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan wordt 't tijd dat die buik wordt weggezogen.
Ja, m'n inspiratie is op. Geen regen op 3FMquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb er m'n buik vol van
Zijn je woordgrappen op, na gisteren![]()
Wat TheZapster zegtquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:06 schreef TheZapster het volgende:
Nou dit nummer heb ik ook te vaak gehoord
http://www.ticketmaster.nl/html/venue.htmI?l=NL&venue=WESTPA&sys=107quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:06 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind het vreemder dat REM nog niet uitverkocht is.
Allemaal troep wat er in het Westerpark komt deze zomerquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.nl/html/venue.htmI?l=NL&venue=WESTPA&sys=107
Alleen Radiohead lijkt uitverkocht te zijn. Voor de rest zijn nog kaarten te krijgen...
Yup, een G-artiest, denk ik. Ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:19 schreef silverx het volgende:
Interessant figuur ook verder, die Sipkeman Boukema.
Afschuwelijk nummerquote:
SJ staat ook in de Vara-gids van de komende week zag ik.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:26 schreef Marc63 het volgende:
maar die Sipke Jan staat er zowat 1x per maand in...
Je ziet em overal steeds vertellen dat ie iets geweldig vindt, maar telkens zegt ie ook precies hetzelfde alleen over iets anders. Daarom komt ie op mij zo nep over.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:27 schreef silverx het volgende:
[..]
SJ staat ook in de Vara-gids van de komende week zag ik.
Blijft een lekker nummerquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, daar heb je klit rok weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |