Het S-woord is idd gevallenquote:
In plaats daarvan draaien ze Racoon!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:10 schreef silverx het volgende:
Jammer dat "Funplex" geheel aan 3FM voorbij gaat. Best leuk namelijk!
400quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog 400 vrije uren, normaal neem ik tijd voor tijd , maar komend weekend laat ik mijn uren uitbetalen, ik zou echt niet weten wanneer ik zo op moet nemen
. Ach ja nu nog 400 uur (10 weken) neem er dit jaar nog een uur of 300 va op dus heb sowieso al uren voor volgend jaar
, zit ik weer met het dillema wanneer ik ze op moet krijgen
. Gelukkig houd mijn baas er wel rekening mee dat adv en tvt uren niet mee mogen worden genomen
.
Overuren? Ja, die maak ik, maar die mag ik niet opschrijvenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef silverx het volgende:
[..]
400. Dit jaar wel 253 uur meegenomen van vorig jaar. En op dit moment heb ik ook al tig overuren, dus opzich kan ik daar mooi gebruik van maken dit jaar.
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Overuren? Ja, die maak ik, maar die mag ik niet opschrijven('hoort bij de functie'). Compenseer er soms wel es een middagje mee ofzo
.
Is Bruce Hornsby??quote:
quote:
Hij heeft nog wel meer materiaal gemaakt, zie http://en.wikipedia.org/wiki/Bruce_Hornsby . Maar na That's Just The Way It Is noooooit meer wat van gehoord.quote:Wel leuk pingelplaatje ja. Heeft die man nog meer plaatjes gemaakt eigenlijk?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
GADVERDAMME![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |