Alweer?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, ik hoor dat m'n radio Alanis!
Speciaal aan voor C&S zekerquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:42 schreef Sersjee het volgende:
Tof, Jovink!
Blijft leukquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
He! Da's klote!quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg net een fax... Ekdom is een meeloper!
Misschien is een maandje rust ook wel goed voor em. Kan ie aan zn weblog werken zodat ie het niet meer op zn hyves hoeft te zetten
Ik zit eigenlijk te wachten op schaarsgeklede salsa-danseressenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:56 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
De drank en chips staat al klaar!
Jij glurende perv!quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten op schaarsgeklede salsa-danseressen
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:57 schreef Marc63 het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op schaarsgeklede salsa-danseressen
Ah, daar is de eerstequote:
Hallo dame met een nietje door haar buikquote:
huh?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:06 schreef Broekie het volgende:
Hallo dame met een nietje door haar buik
Zo! Ik wist dat vrouwen goed waren in multitasking, maar dat slaat alles! Autowasseres, fotomodel, producer én salsadanseres?!quote:
Ik zou zeggen, koop de Nieuwe Revu, blader door naar de Center Fold en je ziet vanzelf wat ik bedoelquote:
Tuulk nie gekkie, ik perv ook graagquote:
Geen salsadansen voor mij, te druk met uitzendingquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zo! Ik wist dat vrouwen goed waren in multitasking, maar dat slaat alles! Autowasseres, fotomodel, producer én salsadanseres?!.
quote:
Aha! zal ik doen al heb ik wel een vermoeden..quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:08 schreef Broekie het volgende:
Ik zou zeggen, koop de Nieuwe Revu, blader door naar de Center Fold en je ziet vanzelf wat ik bedoel.
Haha, dus zo goed zijn vrouwen nou ook weer niet in multitaskingquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:10 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geen salsadansen voor mij, te druk met uitzending
quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff checken of je nog de oude was na al die afwezigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |