Ik ging elke avond als je er weer niet was snikkend en snotterend naar bed.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hehehehe, no problemhebbie me beetje gemist in me afwezigheid?
Ja, en dan mochten wij achteraf het water uit dit topic dweilen, waarvoor nog bedankt (Vroegâh, toen purplerose er vaak niet was..)!quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ging elke avond als je er weer niet was snikkend en snotterend naar bed.
Ah, dat doet me goed om te horenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ging elke avond als je er weer niet was snikkend en snotterend naar bed.
... of kijk gewoon op Michiels weblog.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Aha! zal ik doen al heb ik wel een vermoeden..
quote:BBC TO BROADCAST BRIXTON SHOW LIVE
As you know, Coldplay are playing a free show at London's Brixton Academy on Monday (June 16th). For those of you who didn't win tickets (or live on the other side of the world) we thought you'd like to know that the show will be broadcast live on BBC Radio 1. The gig will air at 8.30pm UK time as part of a three hour special which will also feature the band talking about the album. If you don't live in the UK, you can listen live here.
Merkwaardig, ik heb deze plaat al tijden niet gehoord, en nu opeens twee keer op een dag (eerste keer was vanmiddag op KX).quote:
Ik hoorde em laatst bij Antiroos. Iemand had em aangevraagd...quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Merkwaardig, ik heb deze plaat al tijden niet gehoord, en nu opeens twee keer op een dag (eerste keer was vanmiddag op KX).
Precies mijn gedachte toen ik 's ochtends veel te vroeg voor de spiegel stond..quote:
Bron: http://gerard41.hyves.nl/blog/13218793/Een_fucking_poliep/5l8t/quote:Een fucking poliep?!
Al een tijdje loop ik rond met het gevoel dat er iets niet goed is met mijn stem. Er kraakt af en toe iets. Na lang twijfelen besloot ik dan toch maar de afspraak met de KNO arts te maken. Gisteren was het zover. Met een camera ging de man mijn strot binnen. Dit ging voor geen meter (uiteraard) en ik kreeg een verdoving. Wat bleek? Uw discjockey heeft een kleine poliep op zijn stembanden. Het lijkt wel een soort rage de laatste tijd. Waarschijnlijk opgelopen in het glazen huis. Daar heb ik iets teveel hooi op mijn vork genomen, terwijl ik al verkouden was. Nu zou ik eraan geopereerd moeten worden, ware het niet dat ik ondanks die poliep wel gewoon goed klink op de radio en in het dagelijks leven. Operatie zou overigens betekenen dat ik er minstens een maand uit zou moeten en dat is NIKS voor mij. De poliep is niet groot en als ik ermee kan leven, dan is dat goed. Ik besloot daarvoor te kiezen. Wellicht verdwijnt hij nog. Tot die tijd een spannend muziekje en hoor ik nu ook tot de categorie: Guus Meeuwis, Frans Bauer en Monique/Jan Smit.
Dat was toch een andere avond? Volgens mij was Wouter Hamel er toen. Toen werd er volgens mij gestreden om een privé-camping op Lowlands, maar de kandidaten verveelden zich nogal op de gang.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto nog..
[ afbeelding ]
Te laat hequote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg net een fax... Ekdom is een meeloper!
Misschien is een maandje rust ook wel goed voor em. Kan ie aan zn weblog werken zodat ie het niet meer op zn hyves hoeft te zetten
Oja, dat is waar ook !quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
Dat was toch een andere avond? Volgens mij was Wouter Hamel er toen. Toen werd er volgens mij gestreden om een privé-camping op Lowlands, maar de kandidaten verveelden zich nogal op de gang.
dank jequote:Op woensdag 11 juni 2008 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Ziet er gezellig uit met al die slingers.
[ link | afbeelding ]
Of "Hallo, stem op mij op RadioBitches.nl!"quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
Hoe zou Maricha zichzelf voorstellen aan de salsa-dansers in de studio?
"Hallo, ik ben de centerfold van de Nieuwe Revu van deze week."
Zeg!!! Wat denk je zellufquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
Hoe zou Maricha zichzelf voorstellen aan de salsa-dansers in de studio?
"Hallo, ik ben de centerfold van de Nieuwe Revu van deze week."
Er hangen er nog twee andere zelfs.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie trouwens meer heren dan dames op de huidige cam. Er hangt toch nog een webcam op de gang?
Ik had überhaupt nooit gedacht dat je 'ja' zou zeggen tegen die fotoshoot, dus blijkbaar ken ik je totaal nietquote:
Deze geeft beter beeld....en eerst deed hij het helemaal niet. We zijn al blij dat we beeld hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie trouwens meer heren dan dames op de huidige cam. Er hangt toch nog een webcam op de gang?
Als ik het zo bekijk, ben ik dolblij da'k er niet tussen sta!quote:
Ik had het zelf ook nooit gedacht......soms moet je ook jezelf eens verrassenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had überhaupt nooit gedacht dat je 'ja' zou zeggen tegen die fotoshoot, dus blijkbaar ken ik je totaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |