Ik ben nog niet moe, dus ik blijf ook nog even hangen...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:10 schreef Piles het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen eens een keer vrij ben, mss nog een stukje Freaknacht meepakken
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Er is iemand aan het spelen met effecten op de cam....
Nu hebben we ze allemaal gezien denk ik.. (standaard mx50 effecten zie ik)
Ah, ben jij datquote:
Het refrein kun je zo lekker meebrullenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoor steeds leukere teksten in dit nummer. (Elke keer)![]()
Fax niet gekregen? Michiel valt in voor Gielquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat gaat die tekst snel door het beeld. En hoorde ik het goed. Dadelijk "Welke Michiel?" op de radio?!
De fax doet het niet in Belgie. Ben al twee dagen onderweg, bijna geen radio gehoord, want in de avond kijk ik Roland Garrosquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Fax niet gekregen? Michiel valt in voor Giel
Echt lief jaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En dat accent
En KT Tunstall ook al gehoord, Nu Steve Ann nog![]()
Concert van Kate Nash op Fabchannel al een keer gezien? Is ook erg goed!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En dat accent
En KT Tunstall ook al gehoord, Nu Steve Ann nog![]()
Het is al zaterdagquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:34 schreef Sirolf het volgende:
"And I sing uh-oh on a friday night..."
Toepasselijke tekst!
Nee niet, moet ik eens wat vaker naar toe surfen denk ik...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Concert van Kate Nash op Fabchannel al een keer gezien? Is ook erg goed!
Ze was bij kassa 3 met haar laarzen die ze als impuls actie gekocht had. Wat een leuke meid is dat.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:37 schreef -Hans- het volgende:
Moi Sersjee
Doe mij maar de AM..![]()
Ting Tings. Blijft fijn !
* Litton-Lane heeft ook even gekekenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:42 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is weer terug van z'n Youtube-uitstapje en stuitert nog wat na.
Dat duurt nog wel eventjes.... nieuwste freak 11 lijst lijkt in elk geval nog niet online te staan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:51 schreef jmac het volgende:
1:40
Gerard en Giel bespreken altijd op vrijdag de Freak11. Aangezien Giel in Landgraaf zit, zullen ze wel niets afgesproken hebben. Meestal draait Gerard dan gewoon een paar platen waarvan hij vindt dat ze in de Freak11 hadden moeten staan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel eventjes.... nieuwste freak 11 lijst lijkt in elk geval nog niet online te staan.
Nance.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Wie was de ekstra Weekend gast vandaag eigenlijk?
Aha, nou ben benieuwd welke platen uit de koffer van Gerard en Michiel zullen komen. Gok in elk geval op Weezerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:59 schreef Marc63 het volgende:
Gerard en Giel bespreken altijd op vrijdag de Freak11. Aangezien Giel in Landgraaf zit, zullen ze wel niets afgesproken hebben. Meestal draait Gerard dan gewoon een paar platen waarvan hij vindt dat ze in de Freak11 hadden moeten staan.
Ik gok op "45, do the 45"quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, nou ben benieuwd welke platen uit de koffer van Gerard en Michiel zullen komen. Gok in elk geval op Weezer
Ze zijn weer creatief bezig met de cam
Net nog in de auto heul hard gedraaid, over de phoenix gold woofer. Maar dit blijft lekker, Dus nog een keer, nog een keer....quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:05 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is het zelfs de 9-minuten versie!
Ha, ik heb net even gekeken, de beide auto`s staan er niet, Alleen die van de onderburen....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:06 schreef Sirolf het volgende:
't Is dat ik buren heb (en slapende mensen in huis), anders was het geluid VOL open gegaan.
Een dagje aan het Ekdommen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:07 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:07 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Ik heb ff een koptelefoon gepaktquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:06 schreef Sirolf het volgende:
't Is dat ik buren heb (en slapende mensen in huis), anders was het geluid VOL open gegaan.
"grappig" Zo schrijf ik mijn (echte) naam ook altijd. Alleen zonder MA.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt tijd voor een FOK!-geluidje door Mariesj.
Tegenwoordig klinken alle platen on-2008-achtig. Dus eigenlijk klinken ze wel weer 2008-achtigquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Mystery Jets - lekker on-2008-achtig nummer als je het mij vraagt
Diepquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tegenwoordig klinken alle platen on-2008-achtig. Dus eigenlijk klinken ze wel weer 2008-achtig
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je mag die vaN mij wel gebruiken want ik heb 'm niet nodig..
Jij hier ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:07 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Yup.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zie de OP voor een berg alternatieven.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup.
Nouja, ik ga in bed verder luisteren. Dan maar zonder beeld.
.
Goh! Echt?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Haha, dat was ik niet. Die Richard die mailde...
Want die Sawdust heb ik al in huis...![]()
Had je die fax niet ontvangen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:26 schreef gelly het volgende:
Is pinksteren verplaatst ?
Iets van een oplader in het apparaat stoppen....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:35 schreef Piles het volgende:
Iemand enig idee hoelaat Jelmer komt? Ik wil slapen, en mn accu gaat hard leeg
Hij heeft geen FOK-jinglequote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:36 schreef gelly het volgende:
Ik heb helegaar niet ge-esemest.
Geen zin in, moet ik weer naar benedenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Iets van een oplader in het apparaat stoppen....
Dat zeg ikquote:
Camping C ook, bij dat wegrestaurant unit geval. Tenminste had ik wel altijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:36 schreef Marc63 het volgende:
Iedereen wil natuurlijk op camping B zitten, want daar kun je zondag douchen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Camping C ook, bij dat wegrestaurant unit geval. Tenminste had ik wel altijd.
Goh, wat baal ik dat ik niet in Landgraaf ben....
quote:DIESEL PRESENTEERT
‘ONE HOUR HAPPY SHOWER’ ACTIE
Als nieuwste sponsor van Pinkpop zorgt Diesel voor een paar fijne treats..!
Zo kun je wel heel prettig douchen op zaterdag en zondag tussen 11:00 en 12:00 uur, want op Camping B is er de Diesel ‘One Hour Happy Shower’. Naast een heerlijke douche, zorgt Diesel voor een frisse handdoek, lekkere douchegel, anti-kater pillen en – omdat je moeilijk 3 dagen kunt rocken in dezelfde undies – krijg je zelfs schoon ondergoed mee. Zodat je fris en fruitig weer aan een nieuwe festivaldag kunt beginnen!
Ook de backstage area is deels in handen van Diesel en daar worden de artiesten heerlijk onthaald. De laatste collectie en denims liggen er klaar en onder het genot van een hapje en drankje èn deskundig advies worden de artiesten netjes aangekleed voor het optreden.
Probeert het uit tijdens Pinkpop op Camping B! Met Diesel rock je Pinkpop schoon en fris!
Giel zou meteen hele andere vragen stellen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:46 schreef Sersjee het volgende:Weezer
![]()
Beetje lullen over het goede doel... Het is verdomme nacht!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel zou meteen hele andere vragen stellen.
Goede vraag. Jij stelt hem en ik dacht er gelijk aan. Maar ik weet het even niet meer....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:03 schreef Sersjee het volgende:Stand
![]()
Hoe heet die serie ook alweer waarvan dit de begintune was?
Ik ging even overschakelen naar mobiel internet. Moet eigenlijk vroeg slapen want morgen moet ik al bijtijds naar Landgraafquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Iedereen hier weg, na de hoofdletters hierboven... ?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ging even overschakelen naar mobiel internet. Moet eigenlijk vroeg slapen want morgen moet ik al bijtijds naar Landgraaf
jaquote:
En zit op de chat (babs)quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:28 schreef Marc63 het volgende:
The Irish Woman
Belde vorige week 6x naar Gerard.
Volgens mij is dat eerder regel dan uitzondering.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Over Ierland gesproken. Had ik al gezegd dat ik heerlijk aan de Guinness heb gezeten...
Heerlijk!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat eerder regel dan uitzondering.
Zo ist bijna plat Braobants..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
A'j gewoon plat blief proaten dan kunt ze ow oaveral verstoan.
Erg handig zo'n dj waarmee je muzieksmaak volgens Last.fm Super overeen komtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Michiel is wel mijn held:
eerst de Killers in de remix en nu What else is therex 1000
Ja maar dan moet hij het ook on air kunnen draaien allemaalquote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Erg handig zo'n dj waarmee je muzieksmaak volgens Last.fm Super overeen komt
Daar is de Free Choice voorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja maar dan moet hij het ook on air kunnen draaien allemaal
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:38 schreef Sirolf het volgende:
Nemesea LIVE klinkt ech nie kud!Zzzzzz...
quote:Vandaag zendt 3FM van 18:00 tot 23:00 uur uit vanaf Pinkpop. Op zondag is 3FM er de hele dag bij, van 07:00 uur tot 23:00 uur. Naast veel live muziek zendt 3FM ook registraties uit van de optredens van de vrijdag. 3FM dj Michiel Veenstra sluit Pinkpop 2008 zondagavond af met de Pinkpop After Party van 23:00 tot 01:00 uur.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7315
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:02 schreef borisz het volgende:
Eddy heb ik geen zin an
Ik ga tennis kijken
marc !quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:09 schreef Marc63 het volgende:
Goeiemiddag vanuit Landgraaf! Over een uurtje naar Air Traffic
Op welke frequentie zit 3fm hier in die LUCHT?
Zal wel nummer 2 en anders 5? zijn...quote:Goes: 99.8FM
Hulsberg: 103.9FM
Lopik: 96.8FM
Markelo: 96.2FM
Roermond: 90.9FM
Smilde: 88.6FM
Wieringermeer: 97.1FM
Gooooedemiddagquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:09 schreef Marc63 het volgende:
Goeiemiddag vanuit Landgraaf! Over een uurtje naar Air Traffic
Op welke frequentie zit 3fm hier in die LUCHT?
Qua muziek is het inderdaad niet altijd even tof maar soms hoor je wel erg vette platen zoals nu!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
ZIjn er ook mensen die die Eddy Z. wèl leuk vinden? Het enige andere dat ik elk weekend hoor is de muziek (en zelfs dat niet altijd...). De rest (trompet en datgene wat ie zegt) zijn steeds maar weer hetzelfde.
Ikquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
ZIjn er ook mensen die die Eddy Z. wèl leuk vinden? Het enige andere dat ik elk weekend hoor is de muziek (en zelfs dat niet altijd...). De rest (trompet en datgene wat ie zegt) zijn steeds maar weer hetzelfde.
Fleetwood Mac, te gekke muziek !quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:33 schreef on_air het volgende:
En dit is toch leuk, Muse en dan Fleetwood Mac.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik. Ik vind ze een leuk stelletje. Leuk leeg gebabbel. Geen pretenties. Altijd blij(ïg). Lekkere achtergrond radio in het weekend, tijdens het opruimen/schoonmaken
.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb mijn contacten in Enschede al ingeschakeld.
Het is een ontzettend leuke stad. MAAR NIET ALS ER COLDPLAY KAARTEN ZIJN EN IK IN AMSTERDAM ZIT.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Op zich niks mis met Enschede. Een vriend van me heeft daar gestudeerd, dus was ook regelmatig op de campus of in het centrum te vinden. Lekker compact allemaal. Maar goed, het blijft een uithoek van Nederland
.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is een ontzettend leuke stad. MAAR NIET ALS ER COLDPLAY KAARTEN ZIJN EN IK IN AMSTERDAM ZIT.
KT is vast ook leukquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:27 schreef Marc63 het volgende:
Air Traffic was heel goed. Moke was nog veel beter dan ik had verwacht. Voicst was een superfeestje (tent was veel te klein).
Nu bij KT Tunstall
Is het nog droog daaro? komen nogal heftige buien richting Pinkpop..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:27 schreef Marc63 het volgende:
Air Traffic was heel goed. Moke was nog veel beter dan ik had verwacht. Voicst was een superfeestje (tent was veel te klein).
Nu bij KT Tunstall
Ik voel net de eerste druppels in mn nek.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het nog droog daaro? komen nogal heftige buien richting Pinkpop..
uuhm dat is minder. Gok er een beetje op dat het ongeveer een uurtje flink zal gaan regenen/onweren en dat het daarna wel weer droog zal worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik voel net de eerste druppels in mn nek.
Welke link???quote:
Shit !quote:803 Teletekst za 31 mei
********* Aanvaller Ryan Babel mist EK
**Ryan Babel moet het EK in Zwitserland
en Oostenrijk aan zich voorbij laten
gaan.De aanvaller van Liverpool (27)
heeft tijdens de training in Hoenderloo
zijn enkelbanden gescheurd.Onderzoek in
het ziekenhuis heeft uitgewezen dat hij
enkele weken is uitgeschakeld.
Bondscoach Marco van Basten mag een
vervanger voor Babel oproepen.Wie dat
wordt is nog niet bekend.
(later meer)
Nog steeds regen daaro?Misschien kan je in de 3FM ruimte even schuilen? Gewoon zeggen dat je Marc bent van de Fok! 3FM-topics en dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:23 schreef Marc63 het volgende:
Iemand van 3fm die meeleest en mij een schuilplaats wil aanbieden?
Tsja, dat krijg je als je braaf in Hilversum blijft zitten. Zou het al doorgedrongen zijn dat Pinkpop is begonnen?quote:
Zonnetje schijnt, lucht is blauw, Editors kom maar gauw!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog steeds regen daaro?Misschien kan je in de 3FM ruimte even schuilen? Gewoon zeggen dat je Marc bent van de Fok! 3FM-topics en dan komt het wel goed.
Hij zei dat ze zometeen even naar Pinkpop zouden schakelen want Corton zou het antwoord wel weten. Schijnbaar leeft het bij Bart niet zo heel erg. Zometeen gaan ze dan eindelijk live.. zou wel tijd worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je braaf in Hilversum blijft zitten. Zou het al doorgedrongen zijn dat Pinkpop is begonnen?
Te gek man! veel plezier bij de Editors!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:22 schreef Marc63 het volgende:
Zonnetje schijnt, lucht is blauw, Editors kom maar gauw!
Nu op pinkpopmashup.vpro.nl!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek man! veel plezier bij de Editors!!
Thanks! schakel direct inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |