Iets van een oplader in het apparaat stoppen....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:35 schreef Piles het volgende:
Iemand enig idee hoelaat Jelmer komt? Ik wil slapen, en mn accu gaat hard leeg
Hij heeft geen FOK-jinglequote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:36 schreef gelly het volgende:
Ik heb helegaar niet ge-esemest.
Geen zin in, moet ik weer naar benedenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Iets van een oplader in het apparaat stoppen....
Dat zeg ikquote:
Camping C ook, bij dat wegrestaurant unit geval. Tenminste had ik wel altijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:36 schreef Marc63 het volgende:
Iedereen wil natuurlijk op camping B zitten, want daar kun je zondag douchen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Camping C ook, bij dat wegrestaurant unit geval. Tenminste had ik wel altijd.
Goh, wat baal ik dat ik niet in Landgraaf ben....
quote:DIESEL PRESENTEERT
‘ONE HOUR HAPPY SHOWER’ ACTIE
Als nieuwste sponsor van Pinkpop zorgt Diesel voor een paar fijne treats..!
Zo kun je wel heel prettig douchen op zaterdag en zondag tussen 11:00 en 12:00 uur, want op Camping B is er de Diesel ‘One Hour Happy Shower’. Naast een heerlijke douche, zorgt Diesel voor een frisse handdoek, lekkere douchegel, anti-kater pillen en – omdat je moeilijk 3 dagen kunt rocken in dezelfde undies – krijg je zelfs schoon ondergoed mee. Zodat je fris en fruitig weer aan een nieuwe festivaldag kunt beginnen!
Ook de backstage area is deels in handen van Diesel en daar worden de artiesten heerlijk onthaald. De laatste collectie en denims liggen er klaar en onder het genot van een hapje en drankje èn deskundig advies worden de artiesten netjes aangekleed voor het optreden.
Probeert het uit tijdens Pinkpop op Camping B! Met Diesel rock je Pinkpop schoon en fris!
Giel zou meteen hele andere vragen stellen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:46 schreef Sersjee het volgende:Weezer
![]()
Beetje lullen over het goede doel... Het is verdomme nacht!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel zou meteen hele andere vragen stellen.
Goede vraag. Jij stelt hem en ik dacht er gelijk aan. Maar ik weet het even niet meer....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:03 schreef Sersjee het volgende:Stand
![]()
Hoe heet die serie ook alweer waarvan dit de begintune was?
Ik ging even overschakelen naar mobiel internet. Moet eigenlijk vroeg slapen want morgen moet ik al bijtijds naar Landgraafquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Iedereen hier weg, na de hoofdletters hierboven... ?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ging even overschakelen naar mobiel internet. Moet eigenlijk vroeg slapen want morgen moet ik al bijtijds naar Landgraaf
jaquote:
En zit op de chat (babs)quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:28 schreef Marc63 het volgende:
The Irish Woman
Belde vorige week 6x naar Gerard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |