Ik ben nog niet moe, dus ik blijf ook nog even hangen...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:10 schreef Piles het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen eens een keer vrij ben, mss nog een stukje Freaknacht meepakken
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Er is iemand aan het spelen met effecten op de cam....
Nu hebben we ze allemaal gezien denk ik.. (standaard mx50 effecten zie ik)
Ah, ben jij datquote:
Het refrein kun je zo lekker meebrullenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoor steeds leukere teksten in dit nummer. (Elke keer)![]()
Fax niet gekregen? Michiel valt in voor Gielquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat gaat die tekst snel door het beeld. En hoorde ik het goed. Dadelijk "Welke Michiel?" op de radio?!
De fax doet het niet in Belgie. Ben al twee dagen onderweg, bijna geen radio gehoord, want in de avond kijk ik Roland Garrosquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Fax niet gekregen? Michiel valt in voor Giel
Echt lief jaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En dat accent
En KT Tunstall ook al gehoord, Nu Steve Ann nog![]()
Concert van Kate Nash op Fabchannel al een keer gezien? Is ook erg goed!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En dat accent
En KT Tunstall ook al gehoord, Nu Steve Ann nog![]()
Het is al zaterdagquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:34 schreef Sirolf het volgende:
"And I sing uh-oh on a friday night..."
Toepasselijke tekst!
Nee niet, moet ik eens wat vaker naar toe surfen denk ik...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Concert van Kate Nash op Fabchannel al een keer gezien? Is ook erg goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |