marc !quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:09 schreef Marc63 het volgende:
Goeiemiddag vanuit Landgraaf! Over een uurtje naar Air Traffic
Op welke frequentie zit 3fm hier in die LUCHT?
Zal wel nummer 2 en anders 5? zijn...quote:Goes: 99.8FM
Hulsberg: 103.9FM
Lopik: 96.8FM
Markelo: 96.2FM
Roermond: 90.9FM
Smilde: 88.6FM
Wieringermeer: 97.1FM
Gooooedemiddagquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:09 schreef Marc63 het volgende:
Goeiemiddag vanuit Landgraaf! Over een uurtje naar Air Traffic
Op welke frequentie zit 3fm hier in die LUCHT?
Qua muziek is het inderdaad niet altijd even tof maar soms hoor je wel erg vette platen zoals nu!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
ZIjn er ook mensen die die Eddy Z. wèl leuk vinden? Het enige andere dat ik elk weekend hoor is de muziek (en zelfs dat niet altijd...). De rest (trompet en datgene wat ie zegt) zijn steeds maar weer hetzelfde.
Ikquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
ZIjn er ook mensen die die Eddy Z. wèl leuk vinden? Het enige andere dat ik elk weekend hoor is de muziek (en zelfs dat niet altijd...). De rest (trompet en datgene wat ie zegt) zijn steeds maar weer hetzelfde.
Fleetwood Mac, te gekke muziek !quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:33 schreef on_air het volgende:
En dit is toch leuk, Muse en dan Fleetwood Mac.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik. Ik vind ze een leuk stelletje. Leuk leeg gebabbel. Geen pretenties. Altijd blij(ïg). Lekkere achtergrond radio in het weekend, tijdens het opruimen/schoonmaken
.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb mijn contacten in Enschede al ingeschakeld.
Het is een ontzettend leuke stad. MAAR NIET ALS ER COLDPLAY KAARTEN ZIJN EN IK IN AMSTERDAM ZIT.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Op zich niks mis met Enschede. Een vriend van me heeft daar gestudeerd, dus was ook regelmatig op de campus of in het centrum te vinden. Lekker compact allemaal. Maar goed, het blijft een uithoek van Nederland
.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is een ontzettend leuke stad. MAAR NIET ALS ER COLDPLAY KAARTEN ZIJN EN IK IN AMSTERDAM ZIT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |