Gerard en Giel bespreken altijd op vrijdag de Freak11. Aangezien Giel in Landgraaf zit, zullen ze wel niets afgesproken hebben. Meestal draait Gerard dan gewoon een paar platen waarvan hij vindt dat ze in de Freak11 hadden moeten staan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel eventjes.... nieuwste freak 11 lijst lijkt in elk geval nog niet online te staan.
Nance.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Wie was de ekstra Weekend gast vandaag eigenlijk?
Aha, nou ben benieuwd welke platen uit de koffer van Gerard en Michiel zullen komen. Gok in elk geval op Weezerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:59 schreef Marc63 het volgende:
Gerard en Giel bespreken altijd op vrijdag de Freak11. Aangezien Giel in Landgraaf zit, zullen ze wel niets afgesproken hebben. Meestal draait Gerard dan gewoon een paar platen waarvan hij vindt dat ze in de Freak11 hadden moeten staan.
Ik gok op "45, do the 45"quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, nou ben benieuwd welke platen uit de koffer van Gerard en Michiel zullen komen. Gok in elk geval op Weezer
Ze zijn weer creatief bezig met de cam
Net nog in de auto heul hard gedraaid, over de phoenix gold woofer. Maar dit blijft lekker, Dus nog een keer, nog een keer....quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:05 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is het zelfs de 9-minuten versie!
Ha, ik heb net even gekeken, de beide auto`s staan er niet, Alleen die van de onderburen....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:06 schreef Sirolf het volgende:
't Is dat ik buren heb (en slapende mensen in huis), anders was het geluid VOL open gegaan.
Een dagje aan het Ekdommen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:07 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:07 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Ik heb ff een koptelefoon gepaktquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:06 schreef Sirolf het volgende:
't Is dat ik buren heb (en slapende mensen in huis), anders was het geluid VOL open gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |