KT is vast ook leukquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:27 schreef Marc63 het volgende:
Air Traffic was heel goed. Moke was nog veel beter dan ik had verwacht. Voicst was een superfeestje (tent was veel te klein).
Nu bij KT Tunstall
Is het nog droog daaro? komen nogal heftige buien richting Pinkpop..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:27 schreef Marc63 het volgende:
Air Traffic was heel goed. Moke was nog veel beter dan ik had verwacht. Voicst was een superfeestje (tent was veel te klein).
Nu bij KT Tunstall
Ik voel net de eerste druppels in mn nek.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is het nog droog daaro? komen nogal heftige buien richting Pinkpop..
uuhm dat is minder. Gok er een beetje op dat het ongeveer een uurtje flink zal gaan regenen/onweren en dat het daarna wel weer droog zal worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik voel net de eerste druppels in mn nek.
Welke link???quote:
Shit !quote:803 Teletekst za 31 mei
********* Aanvaller Ryan Babel mist EK
**Ryan Babel moet het EK in Zwitserland
en Oostenrijk aan zich voorbij laten
gaan.De aanvaller van Liverpool (27)
heeft tijdens de training in Hoenderloo
zijn enkelbanden gescheurd.Onderzoek in
het ziekenhuis heeft uitgewezen dat hij
enkele weken is uitgeschakeld.
Bondscoach Marco van Basten mag een
vervanger voor Babel oproepen.Wie dat
wordt is nog niet bekend.
(later meer)
Nog steeds regen daaro?Misschien kan je in de 3FM ruimte even schuilen? Gewoon zeggen dat je Marc bent van de Fok! 3FM-topics en dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:23 schreef Marc63 het volgende:
Iemand van 3fm die meeleest en mij een schuilplaats wil aanbieden?
Tsja, dat krijg je als je braaf in Hilversum blijft zitten. Zou het al doorgedrongen zijn dat Pinkpop is begonnen?quote:
Zonnetje schijnt, lucht is blauw, Editors kom maar gauw!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog steeds regen daaro?Misschien kan je in de 3FM ruimte even schuilen? Gewoon zeggen dat je Marc bent van de Fok! 3FM-topics en dan komt het wel goed.
Hij zei dat ze zometeen even naar Pinkpop zouden schakelen want Corton zou het antwoord wel weten. Schijnbaar leeft het bij Bart niet zo heel erg. Zometeen gaan ze dan eindelijk live.. zou wel tijd worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je braaf in Hilversum blijft zitten. Zou het al doorgedrongen zijn dat Pinkpop is begonnen?
Te gek man! veel plezier bij de Editors!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:22 schreef Marc63 het volgende:
Zonnetje schijnt, lucht is blauw, Editors kom maar gauw!
Nu op pinkpopmashup.vpro.nl!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek man! veel plezier bij de Editors!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |