Had het nieuwe topic al redelijk op scherp staan, vandaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:30 schreef Piles het volgende:
En ik maar F5en om de nieuwe in mn lapo te zetten, ben jij nog sneller
Dat is nog eens een vrolijk onthaal!quote:
Was iig, weet niet of ze er nu nog zijn, want de radio staat uit hier momenteelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had het nieuwe topic al redelijk op scherp staan, vandaar.![]()
Was/is Moke nou te gast bij Timur? schakel pas net in..
Volgens mij waren ze er tussen 17 en 18 uur.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Was iig, weet niet of ze er nu nog zijn, want de radio staat uit hier momenteel
Ik heb ze ff voor 6 uur gehoord, want ik wilde het nieuws luisteren om te weten wat er aan de hand was op A'dam centraal.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er tussen 17 en 18 uur.
Niet op het metrospoor, het was het treinspoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:01 schreef borisz het volgende:
Waarom laten mensen hun Pakketjes achter op het metrospoor![]()
Nu moest ik via tram 12 op Amstel naar Sloterdijk.
Tentamens gingen goed vandaag. Vrijdag nog 1 tentamen te gaan en dan was het genoeg voor dit collegejaar aan tentamens.
Hey Marichaquote:
Dan heb je idd geluk gehad, want mijn metro was om 16:58 op centraal aangekomen en toen was het dus al gekkenhuis... Volgens mij was het de trein die op spoor 4/5 stond...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:05 schreef Sersjee het volgende:
Ik had blijkbaar mazzel, m'n trein (komend vanaf CS) was op tijd (16.52 vanaf Sloterdijk). Toen ik op Uitgeest aankwam, stond daar een intercity stil, die ging niet meer verder.
Kan ook, de metro reed ook niet iigquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Niet op het metrospoor, het was het treinspoor
Ik was net nog ff wat boodschappen aan het halen toen alle alarmen op centraal gingen en we echt de winkel & het station uitgejaagd werden. Teringherrie
Bij mij nog wel, hoe laat zou jij de metro gehad moeten hebben?quote:
Trams reden gelukkig wel normaalquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan heb je idd geluk gehad, want mijn metro was om 16:58 op centraal aangekomen en toen was het dus al gekkenhuis... Volgens mij was het de trein die op spoor 4/5 stond...
De mijne kapte er om 17.15 meequote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bij mij nog wel, hoe laat zou jij de metro gehad moeten hebben?
Dan is dat ergens tussen 17:00 en 17:15 gebeurd. Vanaf iets van 17:05 loeiden ook overal sirenes op centraal en die gingen om 17:15 nog steeds.quote:
In de spits rijdt het nogquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wees blij dat het OV in Amsterdam gewoon rijdt, dat is hier in de buurt wel anders...
jep ik ben ook blij dat ik nog thuis kon komenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wees blij dat het OV in Amsterdam gewoon rijdt, dat is hier in de buurt wel anders...
Nog even en je hebt een compleet elftal!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Dat wordt dus zaterdag misschien wel badeend nr.6
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Hyves...
Maar is dat echt het beste platform voor SR?
Vast wel, aangezien ieder ander wel Hyves heeft.
quote:
Geloof dat ik de zanger van Moke wel zag maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:36 schreef MutZ het volgende:
Was iig, weet niet of ze er nu nog zijn, want de radio staat uit hier momenteel
6?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Dat wordt dus zaterdag misschien wel badeend nr.6
Eensquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:22 schreef rubbereend het volgende:heb ook geen Hyves, wat een verschrikkelijke lelijke site is dat
Die verwachtte ik alquote:
Als mn broertje en ik er allebei 1 bij krijgen zaterdag, dan zitten we samen al aan 9quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nog even en je hebt een compleet elftal!
Ja, met de feesten was het moederdag in Bolivia, dus Michiel belt z'n moeder of zij toevallig in Bolivia was...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:18 schreef Broekie het volgende:
Ik heb net iets gemist begrijp ik?
Goedenavond
ej ! Gezien de reacties hier wel, maar heb het zelf helaas niet gehoord... was even aan het eten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:18 schreef Broekie het volgende:
Ik heb net iets gemist begrijp ik?
Goedenavond
Oh, ik heb er 7 + 2 sleutelhangers...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
6?Ik ben tot de 2 gekomen + 1 sleutelhanger
Wat al helpt is wanneer je kiest voor de optie "toon in standaard design". Dan ben je meteen al die lelijke achtergrond meuk en idiote kleurstellingen die de gebruikers ingesteld hebben kwijt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb ook geen Hyves, wat een verschrikkelijke lelijke site is dat
Hè... wat een vervelende baanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De volgende keer ben jij weer aan de beurt.![]()
Die Michiel... uitzicht op 2 leuke dames.
Echt wel ! de beste man heeft me toch een partij leuke wagens..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben best jaloers op deze man... Ik wil zijn autocollectie!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, ik heb er 7 + 2 sleutelhangers...
En ik zeg enige tijd terug een foto van iemand die er nog meer had (stuk of 12).
Ik kijk niet meer naar "gewone" MTV, het is een drama in vergelijking met de "Most Wanted"-tijd.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt wel ! de beste man heeft me toch een partij leuke wagens..
Waarom is toch altijd sweet 16 op MTV als ik een keer kijk, grrrr.
En ook nog eens elke uitzending lekker bier mogen drinken.. Heerlijk!quote:
Omdat je te ontmoedigen, want je hoort op dit tijdstip gewoon naar Michiel te luisterenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt wel ! de beste man heeft me toch een partij leuke wagens..
Waarom is toch altijd sweet 16 op MTV als ik een keer kijk, grrrr.
Sommige mensen hebben ook altijd geluk...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En ook nog eens elke uitzending lekker bier mogen drinken.. Heerlijk!![]()
Ah, het Giel biggetje staat er ook nog.
Maar het is de laatste tijd volgens mij alleen maar hetzelfde wat de klok slaat. Dat geldt trouwens ook voor TMF waar ze gewoon de ochtendprogramma's nog eens rustig 's middags herhalen. Brand New is trouwens nog wel een aardig programma op MTV.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:34 schreef Sersjee het volgende:
Ik kijk niet meer naar "gewone" MTV, het is een drama in vergelijking met de "Most Wanted"-tijd.
Ah, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:35 schreef MutZ het volgende:
Omdat je te ontmoedigen, want je hoort op dit tijdstip gewoon naar Michiel te luisteren
Je doet je naam eer aan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:38 schreef MutZ het volgende:
Mag ik bij deze mijn excuses aanbieden die vandaag bij mij in het ziekenhuis bloed moest prikken en in kamertje 1 terecht kwam? Mijn excuses bij deze, inmiddels kan ik het wel
Toen ik een keer bloed moest laten prikken zei de verpleegster "oeps" terwijl ik een naald in mn arm had. Tot dat moment had ik nergens last van...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:38 schreef MutZ het volgende:
Mag ik bij deze mijn excuses aanbieden die vandaag bij mij in het ziekenhuis bloed moest prikken en in kamertje 1 terecht kwam? Mijn excuses bij deze, inmiddels kan ik het wel
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:38 schreef MutZ het volgende:
Gelukkig heb ik digitale tv, daar heb je een apart MTV Brand New kanaal. Erg leuk, Hit Me TV komt er ook regelmatig langs.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar het is de laatste tijd volgens mij alleen maar hetzelfde wat de klok slaat. Dat geldt trouwens ook voor TMF waar ze gewoon de ochtendprogramma's nog eens rustig 's middags herhalen. Brand New is trouwens nog wel een aardig programma op MTV.
[..]
En wat was de reden dat zij "oeps" zei? (en wat waren de gevolgen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toen ik een keer bloed moest laten prikken zei de verpleegster "oeps" terwijl ik een naald in mn arm had. Tot dat moment had ik nergens last van...
uuuhhm, sounds good ! toch jammer dat je daar dan weer Digitale tv voor moet hebben..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:42 schreef Sersjee het volgende:
Gelukkig heb ik digitale tv, daar heb je een apart MTV Brand New kanaal. Erg leuk, Hit Me TV komt er ook regelmatig langs.
Geen idee. Ze ging gewoon verder met bloed afnemen maar na afloop moest ik wel ff gaan liggen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
En wat was de reden dat zij "oeps" zei? (en wat waren de gevolgen?)
Geeft niet hoor, kan het me wel voorstellen! Ik kan niet wachten op een nieuw album!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
Neeeeeeee niet weer deze plaat... sorry, Maricha..
Oef, dat is niet zo geweldig nee. Zo ver heb ik het niet laten komen gelukkig, ik zat hooguit niet diep genoeg in het vat, of juist te diep (maar dat zijn er 2 geweest volgens mij), of het vat hield ineens op met stromen...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Geen idee. Ze ging gewoon verder met bloed afnemen maar na afloop moest ik wel ff gaan liggen.
Vrijdag Michiel in de Freaknacht? Dat wil ik eigenlijk wel zien maar ik moet zaterdag alweer op tijd mn nest uit.
Ik luister kabel en dat is ook iets later dan de ether...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:59 schreef Broekie het volgende:
Ja maar, ja maar, dat is niet eerlijk voor de streamkijkers/luisteraars, die zijn door de vertraging nooit de eerste beller!
Ik ben ook wel benieuwd naar zijn nieuwe album want de singles die afkomstig zijn van het album zijn toch wel erg grijs gedraaid.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:53 schreef Maricha het volgende:
Geeft niet hoor, kan het me wel voorstellen! Ik kan niet wachten op een nieuw album!
Ben het wel met je eens over Madcon! Wat een goede plaat
Ik verwacht dat eerst Love Today nog single gaat worden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar zijn nieuwe album want de singles die afkomstig zijn van het album zijn toch wel erg grijs gedraaid.
Madcon! hoor ik echt vandaag voor het eerst maar klinkt wel erg fijn !
Nananananaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:59 schreef Broekie het volgende:
Ja maar, ja maar, dat is niet eerlijk voor de streamkijkers/luisteraars, die zijn door de vertraging nooit de eerste beller!
Maar jij hebt toch ook allang een badeend!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:59 schreef Broekie het volgende:
Damn, dan heb ik ook pechquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik luister kabel en dat is ook iets later dan de ether...
Maar we gaan met het EK in het vooruitzicht voor het elftal!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook allang een badeend!
Die was ik nog bijna kwijt aan een van de Mickey's ook, hij/zij wilde hem niet meer terug geven!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook allang een badeend!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die was ik nog bijna kwijt aan een van de Mickey's ook, hij/zij wilde hem niet meer terug geven!
Zo gewild zijn die badeenden dusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die was ik nog bijna kwijt aan een van de Mickey's ook, hij/zij wilde hem niet meer terug geven!
Niets mis mee! (toch?)quote:
Ja lach maar, pas na de derde "can I please, please have my ducky back?" kreeg ik hem terug.quote:
Wel met mijn ritmegevoel en evenwichtquote:
Volgende keer dus een pallet badeenden meenemenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja lach maar, pas na de derde "can I please, please have my ducky back?" kreeg ik hem terug.
Achteraf gezien had Mickey hem ook best mogen houden, ik zal vast ooit nog wel weer een nieuwe krijgen. Maar op dat moment was het warm en had ik geen zin om daar over na te denken, ik wilde m'n eendje gewoon terug!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja lach maar, pas na de derde "can I please, please have my ducky back?" kreeg ik hem terug.
Achteraf gezien had Mickey hem ook best mogen houden, ik zal vast ooit nog wel weer een nieuwe krijgen. Maar op dat moment was het warm en had ik geen zin om daar over na te denken, ik wilde m'n eendje gewoon terug!
Je bent nooit te oud om te lerenquote:
Ik had er inderdaad ook maar één bij me. Dus als ik hem achter had gelaten bij die Mickey had ik de rest van de foto's niet kunnen maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgende keer dus een pallet badeenden meenemen
Maar daar staat geen MetMichiel opquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk oud nieuws, Maar Expo heeft er ook een paar....
http://www.expo.nl/
'k heb ook wel meer badeenden dan die ene, maar 'k heb er zelf nog maar één waar MetMichiel op staat.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De MetMichiel Redactie verzameling klikquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb ook wel meer badeenden dan die ene, maar 'k heb er zelf nog maar één waar MetMichiel op staat.
De rest heb ik netjes weggegeven aan anderen die er graag een wilde hebben.
Ik heb die linksonder staatquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is een aardige collectiequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
De MetMichiel Redactie verzameling klik
Ohja, that reminds me, ik moet nog steeds een keer kijken hoe ik mijn toevoeging aan die collectie naar jullie toe krijg... Had ik Michiel immers beloofd, en bovendien, daar had ik hem ook (dubbel) voor gekochtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
De MetMichiel Redactie verzameling klik
Inderdaad, ik mis de mega-eend.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ohja, that reminds me, ik moet nog steeds een keer kijken hoe ik mijn toevoeging aan die collectie naar jullie toe krijg... Had ik Michiel immers beloofd, en bovendien, daar had ik hem ook (dubbel) voor gekocht
Ik mis er overigens nog een in het overzicht
Die past toch niet op de plank!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ohja, that reminds me, ik moet nog steeds een keer kijken hoe ik mijn toevoeging aan die collectie naar jullie toe krijg... Had ik Michiel immers beloofd, en bovendien, daar had ik hem ook (dubbel) voor gekocht
Ik mis er overigens nog een in het overzicht
En allemaal gekregen van lieve luisteraars!quote:
Echt tof!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
En allemaal gekregen van lieve luisteraars!
Niet?quote:
Heel graag, ben echt zo enorm benieuwdquote:Maar die heeft wel een mooie plek! Onder de mengtafel op de redactie! Heel prominent (zal ik kijken of ik daar nog een foto van kan maken)
Das toevallig, ik heb al mn badeenden gekregen van de lieve mensen bij 3FM/NPSquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
En allemaal gekregen van lieve luisteraars!
Oeh, thnxquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de fans: eerste single van nieuwe album van Sigur Rós is op hun website GRATIS te downloaden.
http://www.sigurros.com.
Ik heb deze single dus nog steeds nergens kunnen vindenquote:
Zal het even noterenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik verwacht dat eerst Love Today nog single gaat worden.
Huldequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de fans: eerste single van nieuwe album van Sigur Rós is op hun website GRATIS te downloaden.
http://www.sigurros.com.
Dan vist Amsterdam weer achter de bootquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas gemist !!![]()
borisz => Den Bosch staat in Amsterdam voor!
Het schijnt nu rust te zijn en Den Bosch staat 10 punten voor. Zou het wel een stunt vinden als Den Bosch 'gewoon' weet te winnen.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb ook best een verzameling.....
[ afbeelding ]
In het water laten vallen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
Handig hè Sersjee, YouTube-abbo's
.
.
Bekijk deze YouTube-video
Dank, dank.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:The Breakfast Club
@Broekie: goede keuze! Klassiekertje hoor!
Student met smaakquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dank, dank.
Eigenlijk moet je mij niet bedanken, maar een van m'n studenten. Die begon ineens over die film vanmiddag
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
Jeej! Mn request zometeen
Niet Wombats trouwens
U is een held en Neil is God!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
Jeej! Mn request zometeen
Niet Wombats trouwens
Vraag me alleen niet hoe we in hemels naam op dat onderwerp kwamen, want ik heb werkelijk waar geen flauw idee.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Student met smaak![]()
Nog 3 weken en dan springen in de Melkweg!
Wij hebben vandaag bij LunchBreek nog Don't Stop Now gedraait ivm z'n verjaardag.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
U is een held en Neil is God!
Ik heb Split Enz gerequest, maar hier doen we het ook voor
Wat Michiel zegt, Kip-pen-vel. Echt zo mooiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met dat GEWELLLLLLLLLDIGE meezingen door dik 50k mensen![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik heb begrepen dat we hetzelfde op de Pinkpop-vrijdag (dat woord klinkt nog steeds raarquote:
Hopen dat het zaterdag beter is dan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat we hetzelfde op de Pinkpop-vrijdag (dat woord klinkt nog steeds raar) kunnen verwachten
* Glacier pakt extra deo in
Dan wordt het 23 ofzoiets..met zon, maar niet meer zo nat..quote:
Ik ben (waarschijnlijk) te vinden bij: Air Traffic - Moke - Voicst - KT Tunstall - Eagles of Death Metal - Editors - Justice - Kaiser Chiefs - The Verve - Foo Fighters.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dan wordt het 23 ofzoiets..met zon, maar niet meer zo nat..
Dus je hebt iig een goeie dag uitgekozen om te gaan
Misschien spot ik je zaterdag wel
Wat krijg ik dan??quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
sms ELT ON naar 3333.
En alleen om die rede ook een sms versturen, omdat je dan nog eens een inkomend bericht krijgt.quote:
Ik hoorde 'mquote:
Ik lees alleen maar op het momentquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:40 schreef on_air het volgende:
Anders posten we het topic even met z'n drieën vol.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:40 schreef on_air het volgende:
Anders posten we het topic even met z'n drieën vol.
Echt wel ! qua weer valt het helaas een beetje tegen.. 21 graden maar wel lekker warm.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:09 schreef on_air het volgende:
Langdurig buiten lopen.
Ik vraag me af of ik het vol zou kunnen houden om 4 dagen lang te moeten kaarten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:32 schreef -Hans- het volgende:
hehe, de cam staat op de gang..
Ik kan het niet eens dus laat staan dat ik het vol zou houdenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:35 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me af of ik het vol zou kunnen houden om 4 dagen lang te moeten kaarten.
Iedere ochtend met z'n eindexamennieuws.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef -Hans- het volgende:
Die Veenstra was er trouwens weer vroeg bij vandaag.. hoorde 'm al rond 07:30
Het lijkt wel alsof je wat goed wil maken met on_air en nu maar het hele topic in je eentje volspamtquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef -Hans- het volgende:
Die Veenstra was er trouwens weer vroeg bij vandaag.. hoorde 'm al rond 07:30
uuhhm okay! was echt puur toeval hoor dat ik 'm hoorde want meestal doe ik rond dat tijdstip wat anders... onder de douche staan ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:45 schreef on_air het volgende:
Iedere ochtend met z'n eindexamennieuws.
Maar jij was er toch ook al heel de tijd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je wat goed wil maken met on_air en nu maar het hele topic in je eentje volspamt
Nee hoor! heb nu alleen wat meer tijd over, vandaar..quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:45 schreef Marc63 het volgende:
Het lijkt wel alsof je wat goed wil maken met on_air en nu maar het hele topic in je eentje volspamt
Hij bemoeit zich wat met Giel en zijn bellers en dan om 07.45 doet hij het EEnieuws.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay! was echt puur toeval hoor dat ik 'm hoorde want meestal doe ik rond dat tijdstip wat anders... onder de douche staan ofzo
Aha, dat is inderdaad het tijdstip dat ik even niet naar de radio luister.. Nu zo te horen Barbara Karelquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:47 schreef on_air het volgende:
Hij bemoeit zich wat met Giel en zijn bellers en dan om 07.45 doet hij het EEnieuws.
Zou je wat apart willen houden? Misschien dat ik het volgend weekend nodig heb.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:47 schreef on_air het volgende:
Oh, is dat wat ik heb, tijd over.
Kunnen we kwartetten dan? Heb jij voor mij van de extra tijd... een paar uur extra zaterdag?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou je wat apart willen houden? Misschien dat ik het volgend weekend nodig heb.
Na dat weekend heb ik waarschijnlijk wel veel tijd over, dan kan ik het je weer terug gevenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Kunnen we kwartetten dan? Heb jij voor mij van de extra tijd... een paar uur extra zaterdag?
Heb je gisteren nog de beelden gezien van Amsterdam - Den Bosch? wat een score van Young...quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef Marc63 het volgende:
Na dat weekend heb ik waarschijnlijk wel veel tijd over, dan kan ik het je weer terug geven
Ik was net te laat met het sportjournaal (als het daar in zat iig). Heb alleen ff samenvatting gelezen op teletekst. Erg spannende wedstrijdquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je gisteren nog de beelden gezien van Amsterdam - Den Bosch? wat een score van Young...
Heb inmiddels de link naar de beelden even in mijn vorige bericht gezet. Echt klasse de laatste score van Young.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik was net te laat met het sportjournaal (als het daar in zat iig). Heb alleen ff samenvatting gelezen op teletekst. Erg spannende wedstrijd
Mooie scorequote:Op woensdag 28 mei 2008 12:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb inmiddels de link naar de beelden even in mijn vorige bericht gezet. Echt klasse de laatste score van Young.
Oja, nu zie ik het ook. Het is jammer dat je de schotklok niet ziet want echt bij 0. 1 seconde ging de baal raak. Offspringquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:01 schreef Marc63 het volgende:
Mooie scoreAlleen klopte de tijd in beeld niet, want dan zou hij pas een paar seconden na de buzzer gescoord hebben.
The horror. Trouwens ook wel schier godsonmogelijk en dom als het je wel gebeurt en je wil het niet.quote:
Ding Dong Dinge dinge dongquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:30 schreef on_air het volgende:
Ring my bell.
Ik zal het een vriend van me vertellenquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:28 schreef on_air het volgende:
[..]
The horror. Trouwens ook wel schier godsonmogelijk en dom als het je wel gebeurt en je wil het niet.
Ja, bij 3FM had Ruud toch wat meer vrijheid.quote:De Wild presenteerde met sidekicks Kimberley van de Berkt en Jelte van der Goot tussen 2004 en 2007 het 538-middagprogramma Ruuddewild.nl. Het is geen periode waarop De Wild met weemoed terugkijkt. "Elke dag dezelfde muziek draaien", stelt de 39-jarige presentator. "Ik vond het afschuwelijk, trok het niet meer."
Idd. Je moet je ervoor behoeden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:28 schreef on_air het volgende:
[..]
The horror. Trouwens ook wel schier godsonmogelijk en dom als het je wel gebeurt en je wil het niet.
Het lachen van Stenders altijdquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:46 schreef on_air het volgende:
"Dit is de vraag! Hoe wordt een stijve ook wel genoemd!".
.
.
.
"Je wordt bedankt"
dat gelach op de achtergrond.
Na dat nieuws kan hij ook "per ongeluk" een duwtje geven, als ze op een trap lopen ofzo.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zal het een vriend van me vertellen
Meesterlijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:46 schreef on_air het volgende:
"Dit is de vraag! Hoe wordt een stijve ook wel genoemd!".
.
.
.
"Je wordt bedankt"
dat gelach op de achtergrond.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:49 schreef on_air het volgende:
Lekker na elkaar, Fascination & Black & Gold. Kan het volume lekker omhoog blijven.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Als er nou nog special VOORBEHOEDSmiddelen zouden zijn.
Vriendin in de kreukels... ook niet handig.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Na dat nieuws kan hij ook "per ongeluk" een duwtje geven, als ze op een trap lopen ofzo.
Tsja, per ongeluk hè.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vriendin in de kreukels... ook niet handig.
Waar waren de nooit-grappigs?
Misschien dat ie dan toch beter nu voor zo'n kleine moet zorgen, dan dat ie nu eerst voor zn kreupele vriendin moet zorgen en later alsnog een koter door de kamer heeft kruipen.quote:
He bah, wat verstandig (y).quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien dat ie dan toch beter nu voor zo'n kleine moet zorgen, dan dat ie nu eerst voor zn kreupele vriendin moet zorgen en later alsnog een koter door de kamer heeft kruipen.
Handig!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, i see
Wat ziet Loes er vandaag zomers uit zeg !
Nee joh, niet doen. Dat gaat vanzelf wel zonder dat je het wiltquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh crap... snel wat stoms doen. Dat kan natuurlijk niet
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:21 schreef on_air het volgende:
Zit jij trouwens in Uilenstede, dat je na de Infadels met de 5 moest/wilde?
Hoge flat?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
![]()
Op zich weinig mis met de kamer, maar ik begin me wel een beetje aan de locatie te ergeren (ver van het centrum en de universiteit).
De nieuwe Ford Focus STquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:32 schreef -Hans- het volgende:
Maar dat is een snelle auto!
Yupquote:
De locaties waar ik moet zijn doet de tram (5) toch al snel een half uur over. Met de metro stelt het niets voor idd, maar die komt niet langs de Dam en het Koningsplein (ik studeer aan de UvA, niet de VU). En geld en de kamer zelf zijn wel de belangrijkste reden dat ik nog niet serieus op zoek ben naar een andere kamer.quote:Ver van centrum? In 10min ben je er... fietsen iets langer, maar toch.
Wat denk je dan voor dat geld in het centrum te kunnen krijgen?.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Yup
[..]
De locaties waar ik moet zijn doet de tram (5) toch al snel een half uur over. Met de metro stelt het niets voor idd, maar die komt niet langs de Dam en het Koningsplein (ik studeer aan de UvA, niet de VU). En geld en de kamer zelf zijn wel de belangrijkste reden dat ik nog niet serieus op zoek ben naar een andere kamer.
Op dit moment erger is me trouwens nog het meest aan de brakheid van FOK! Ik krijg niet eens foutmeldingen meer, de pagina's worden gewoon niet of nauwelijks geladen.
Mark Oh, off course.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:49 schreef borisz het volgende:
Het is zover. De week doormidden met woensdag-hakkuh!-dag. Stem hier op de track die jij wil horen!
Dune - Rainbow to the stars
Mark Oh - Love song
Tokyo Ghetto Pussy - To another galaxy
Lag niet aan jouquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:19 schreef Sirolf het volgende:
Ligt het aan m'n MP3-speler/radio of was 3fm net +- 30 seconden stil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |