Ik lees alleen maar op het momentquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:40 schreef on_air het volgende:
Anders posten we het topic even met z'n drieën vol.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:40 schreef on_air het volgende:
Anders posten we het topic even met z'n drieën vol.
Echt wel ! qua weer valt het helaas een beetje tegen.. 21 graden maar wel lekker warm.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:09 schreef on_air het volgende:
Langdurig buiten lopen.
Ik vraag me af of ik het vol zou kunnen houden om 4 dagen lang te moeten kaarten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:32 schreef -Hans- het volgende:
hehe, de cam staat op de gang..
Ik kan het niet eens dus laat staan dat ik het vol zou houdenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:35 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me af of ik het vol zou kunnen houden om 4 dagen lang te moeten kaarten.
Iedere ochtend met z'n eindexamennieuws.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef -Hans- het volgende:
Die Veenstra was er trouwens weer vroeg bij vandaag.. hoorde 'm al rond 07:30
Het lijkt wel alsof je wat goed wil maken met on_air en nu maar het hele topic in je eentje volspamtquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef -Hans- het volgende:
Die Veenstra was er trouwens weer vroeg bij vandaag.. hoorde 'm al rond 07:30
uuhhm okay! was echt puur toeval hoor dat ik 'm hoorde want meestal doe ik rond dat tijdstip wat anders... onder de douche staan ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:45 schreef on_air het volgende:
Iedere ochtend met z'n eindexamennieuws.
Maar jij was er toch ook al heel de tijd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je wat goed wil maken met on_air en nu maar het hele topic in je eentje volspamt
Nee hoor! heb nu alleen wat meer tijd over, vandaar..quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:45 schreef Marc63 het volgende:
Het lijkt wel alsof je wat goed wil maken met on_air en nu maar het hele topic in je eentje volspamt
Hij bemoeit zich wat met Giel en zijn bellers en dan om 07.45 doet hij het EEnieuws.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay! was echt puur toeval hoor dat ik 'm hoorde want meestal doe ik rond dat tijdstip wat anders... onder de douche staan ofzo
Aha, dat is inderdaad het tijdstip dat ik even niet naar de radio luister.. Nu zo te horen Barbara Karelquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:47 schreef on_air het volgende:
Hij bemoeit zich wat met Giel en zijn bellers en dan om 07.45 doet hij het EEnieuws.
Zou je wat apart willen houden? Misschien dat ik het volgend weekend nodig heb.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:47 schreef on_air het volgende:
Oh, is dat wat ik heb, tijd over.
Kunnen we kwartetten dan? Heb jij voor mij van de extra tijd... een paar uur extra zaterdag?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou je wat apart willen houden? Misschien dat ik het volgend weekend nodig heb.
Na dat weekend heb ik waarschijnlijk wel veel tijd over, dan kan ik het je weer terug gevenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Kunnen we kwartetten dan? Heb jij voor mij van de extra tijd... een paar uur extra zaterdag?
Heb je gisteren nog de beelden gezien van Amsterdam - Den Bosch? wat een score van Young...quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef Marc63 het volgende:
Na dat weekend heb ik waarschijnlijk wel veel tijd over, dan kan ik het je weer terug geven
Ik was net te laat met het sportjournaal (als het daar in zat iig). Heb alleen ff samenvatting gelezen op teletekst. Erg spannende wedstrijdquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je gisteren nog de beelden gezien van Amsterdam - Den Bosch? wat een score van Young...
Heb inmiddels de link naar de beelden even in mijn vorige bericht gezet. Echt klasse de laatste score van Young.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik was net te laat met het sportjournaal (als het daar in zat iig). Heb alleen ff samenvatting gelezen op teletekst. Erg spannende wedstrijd
Mooie scorequote:Op woensdag 28 mei 2008 12:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb inmiddels de link naar de beelden even in mijn vorige bericht gezet. Echt klasse de laatste score van Young.
Oja, nu zie ik het ook. Het is jammer dat je de schotklok niet ziet want echt bij 0. 1 seconde ging de baal raak. Offspringquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:01 schreef Marc63 het volgende:
Mooie scoreAlleen klopte de tijd in beeld niet, want dan zou hij pas een paar seconden na de buzzer gescoord hebben.
The horror. Trouwens ook wel schier godsonmogelijk en dom als het je wel gebeurt en je wil het niet.quote:
Ding Dong Dinge dinge dongquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:30 schreef on_air het volgende:
Ring my bell.
Ik zal het een vriend van me vertellenquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:28 schreef on_air het volgende:
[..]
The horror. Trouwens ook wel schier godsonmogelijk en dom als het je wel gebeurt en je wil het niet.
Ja, bij 3FM had Ruud toch wat meer vrijheid.quote:De Wild presenteerde met sidekicks Kimberley van de Berkt en Jelte van der Goot tussen 2004 en 2007 het 538-middagprogramma Ruuddewild.nl. Het is geen periode waarop De Wild met weemoed terugkijkt. "Elke dag dezelfde muziek draaien", stelt de 39-jarige presentator. "Ik vond het afschuwelijk, trok het niet meer."
Idd. Je moet je ervoor behoeden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:28 schreef on_air het volgende:
[..]
The horror. Trouwens ook wel schier godsonmogelijk en dom als het je wel gebeurt en je wil het niet.
Het lachen van Stenders altijdquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:46 schreef on_air het volgende:
"Dit is de vraag! Hoe wordt een stijve ook wel genoemd!".
.
.
.
"Je wordt bedankt"
dat gelach op de achtergrond.
Na dat nieuws kan hij ook "per ongeluk" een duwtje geven, als ze op een trap lopen ofzo.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zal het een vriend van me vertellen
Meesterlijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:46 schreef on_air het volgende:
"Dit is de vraag! Hoe wordt een stijve ook wel genoemd!".
.
.
.
"Je wordt bedankt"
dat gelach op de achtergrond.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:49 schreef on_air het volgende:
Lekker na elkaar, Fascination & Black & Gold. Kan het volume lekker omhoog blijven.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Als er nou nog special VOORBEHOEDSmiddelen zouden zijn.
Vriendin in de kreukels... ook niet handig.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Na dat nieuws kan hij ook "per ongeluk" een duwtje geven, als ze op een trap lopen ofzo.
Tsja, per ongeluk hè.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vriendin in de kreukels... ook niet handig.
Waar waren de nooit-grappigs?
Misschien dat ie dan toch beter nu voor zo'n kleine moet zorgen, dan dat ie nu eerst voor zn kreupele vriendin moet zorgen en later alsnog een koter door de kamer heeft kruipen.quote:
He bah, wat verstandig (y).quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien dat ie dan toch beter nu voor zo'n kleine moet zorgen, dan dat ie nu eerst voor zn kreupele vriendin moet zorgen en later alsnog een koter door de kamer heeft kruipen.
Handig!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, i see
Wat ziet Loes er vandaag zomers uit zeg !
Nee joh, niet doen. Dat gaat vanzelf wel zonder dat je het wiltquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh crap... snel wat stoms doen. Dat kan natuurlijk niet
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:21 schreef on_air het volgende:
Zit jij trouwens in Uilenstede, dat je na de Infadels met de 5 moest/wilde?
Hoge flat?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
![]()
Op zich weinig mis met de kamer, maar ik begin me wel een beetje aan de locatie te ergeren (ver van het centrum en de universiteit).
De nieuwe Ford Focus STquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:32 schreef -Hans- het volgende:
Maar dat is een snelle auto!
Yupquote:
De locaties waar ik moet zijn doet de tram (5) toch al snel een half uur over. Met de metro stelt het niets voor idd, maar die komt niet langs de Dam en het Koningsplein (ik studeer aan de UvA, niet de VU). En geld en de kamer zelf zijn wel de belangrijkste reden dat ik nog niet serieus op zoek ben naar een andere kamer.quote:Ver van centrum? In 10min ben je er... fietsen iets langer, maar toch.
Wat denk je dan voor dat geld in het centrum te kunnen krijgen?.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Yup
[..]
De locaties waar ik moet zijn doet de tram (5) toch al snel een half uur over. Met de metro stelt het niets voor idd, maar die komt niet langs de Dam en het Koningsplein (ik studeer aan de UvA, niet de VU). En geld en de kamer zelf zijn wel de belangrijkste reden dat ik nog niet serieus op zoek ben naar een andere kamer.
Op dit moment erger is me trouwens nog het meest aan de brakheid van FOK! Ik krijg niet eens foutmeldingen meer, de pagina's worden gewoon niet of nauwelijks geladen.
Mark Oh, off course.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:49 schreef borisz het volgende:
Het is zover. De week doormidden met woensdag-hakkuh!-dag. Stem hier op de track die jij wil horen!
Dune - Rainbow to the stars
Mark Oh - Love song
Tokyo Ghetto Pussy - To another galaxy
Lag niet aan jouquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:19 schreef Sirolf het volgende:
Ligt het aan m'n MP3-speler/radio of was 3fm net +- 30 seconden stil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |