Nee hoor! heb nu alleen wat meer tijd over, vandaar..quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:45 schreef Marc63 het volgende:
Het lijkt wel alsof je wat goed wil maken met on_air en nu maar het hele topic in je eentje volspamt
Hij bemoeit zich wat met Giel en zijn bellers en dan om 07.45 doet hij het EEnieuws.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay! was echt puur toeval hoor dat ik 'm hoorde want meestal doe ik rond dat tijdstip wat anders... onder de douche staan ofzo
Aha, dat is inderdaad het tijdstip dat ik even niet naar de radio luister.. Nu zo te horen Barbara Karelquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:47 schreef on_air het volgende:
Hij bemoeit zich wat met Giel en zijn bellers en dan om 07.45 doet hij het EEnieuws.
Zou je wat apart willen houden? Misschien dat ik het volgend weekend nodig heb.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:47 schreef on_air het volgende:
Oh, is dat wat ik heb, tijd over.
Kunnen we kwartetten dan? Heb jij voor mij van de extra tijd... een paar uur extra zaterdag?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou je wat apart willen houden? Misschien dat ik het volgend weekend nodig heb.
Na dat weekend heb ik waarschijnlijk wel veel tijd over, dan kan ik het je weer terug gevenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Kunnen we kwartetten dan? Heb jij voor mij van de extra tijd... een paar uur extra zaterdag?
Heb je gisteren nog de beelden gezien van Amsterdam - Den Bosch? wat een score van Young...quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef Marc63 het volgende:
Na dat weekend heb ik waarschijnlijk wel veel tijd over, dan kan ik het je weer terug geven
Ik was net te laat met het sportjournaal (als het daar in zat iig). Heb alleen ff samenvatting gelezen op teletekst. Erg spannende wedstrijdquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je gisteren nog de beelden gezien van Amsterdam - Den Bosch? wat een score van Young...
Heb inmiddels de link naar de beelden even in mijn vorige bericht gezet. Echt klasse de laatste score van Young.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik was net te laat met het sportjournaal (als het daar in zat iig). Heb alleen ff samenvatting gelezen op teletekst. Erg spannende wedstrijd
Mooie scorequote:Op woensdag 28 mei 2008 12:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb inmiddels de link naar de beelden even in mijn vorige bericht gezet. Echt klasse de laatste score van Young.
Oja, nu zie ik het ook. Het is jammer dat je de schotklok niet ziet want echt bij 0. 1 seconde ging de baal raak. Offspringquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:01 schreef Marc63 het volgende:
Mooie scoreAlleen klopte de tijd in beeld niet, want dan zou hij pas een paar seconden na de buzzer gescoord hebben.
The horror. Trouwens ook wel schier godsonmogelijk en dom als het je wel gebeurt en je wil het niet.quote:
Ding Dong Dinge dinge dongquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:30 schreef on_air het volgende:
Ring my bell.
Ik zal het een vriend van me vertellenquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:28 schreef on_air het volgende:
[..]
The horror. Trouwens ook wel schier godsonmogelijk en dom als het je wel gebeurt en je wil het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |