Maar daar staat geen MetMichiel opquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk oud nieuws, Maar Expo heeft er ook een paar....
http://www.expo.nl/
'k heb ook wel meer badeenden dan die ene, maar 'k heb er zelf nog maar één waar MetMichiel op staat.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De MetMichiel Redactie verzameling klikquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb ook wel meer badeenden dan die ene, maar 'k heb er zelf nog maar één waar MetMichiel op staat.
De rest heb ik netjes weggegeven aan anderen die er graag een wilde hebben.
Ik heb die linksonder staatquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is een aardige collectiequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
De MetMichiel Redactie verzameling klik
Ohja, that reminds me, ik moet nog steeds een keer kijken hoe ik mijn toevoeging aan die collectie naar jullie toe krijg... Had ik Michiel immers beloofd, en bovendien, daar had ik hem ook (dubbel) voor gekochtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
De MetMichiel Redactie verzameling klik
Inderdaad, ik mis de mega-eend.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ohja, that reminds me, ik moet nog steeds een keer kijken hoe ik mijn toevoeging aan die collectie naar jullie toe krijg... Had ik Michiel immers beloofd, en bovendien, daar had ik hem ook (dubbel) voor gekocht
Ik mis er overigens nog een in het overzicht
Die past toch niet op de plank!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ohja, that reminds me, ik moet nog steeds een keer kijken hoe ik mijn toevoeging aan die collectie naar jullie toe krijg... Had ik Michiel immers beloofd, en bovendien, daar had ik hem ook (dubbel) voor gekocht
Ik mis er overigens nog een in het overzicht
En allemaal gekregen van lieve luisteraars!quote:
Echt tof!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
En allemaal gekregen van lieve luisteraars!
Niet?quote:
Heel graag, ben echt zo enorm benieuwdquote:Maar die heeft wel een mooie plek! Onder de mengtafel op de redactie! Heel prominent (zal ik kijken of ik daar nog een foto van kan maken)
Das toevallig, ik heb al mn badeenden gekregen van de lieve mensen bij 3FM/NPSquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
En allemaal gekregen van lieve luisteraars!
Oeh, thnxquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de fans: eerste single van nieuwe album van Sigur Rós is op hun website GRATIS te downloaden.
http://www.sigurros.com.
Ik heb deze single dus nog steeds nergens kunnen vindenquote:
Zal het even noterenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik verwacht dat eerst Love Today nog single gaat worden.
Huldequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de fans: eerste single van nieuwe album van Sigur Rós is op hun website GRATIS te downloaden.
http://www.sigurros.com.
Dan vist Amsterdam weer achter de bootquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas gemist !!![]()
borisz => Den Bosch staat in Amsterdam voor!
Het schijnt nu rust te zijn en Den Bosch staat 10 punten voor. Zou het wel een stunt vinden als Den Bosch 'gewoon' weet te winnen.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb ook best een verzameling.....
[ afbeelding ]
In het water laten vallen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:32 schreef Piles het volgende:
Handig hè Sersjee, YouTube-abbo's
.
.
Bekijk deze YouTube-video
Dank, dank.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:The Breakfast Club
@Broekie: goede keuze! Klassiekertje hoor!
Student met smaakquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dank, dank.
Eigenlijk moet je mij niet bedanken, maar een van m'n studenten. Die begon ineens over die film vanmiddag
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
Jeej! Mn request zometeen
Niet Wombats trouwens
U is een held en Neil is God!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
Jeej! Mn request zometeen
Niet Wombats trouwens
Vraag me alleen niet hoe we in hemels naam op dat onderwerp kwamen, want ik heb werkelijk waar geen flauw idee.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Student met smaak![]()
Nog 3 weken en dan springen in de Melkweg!
Wij hebben vandaag bij LunchBreek nog Don't Stop Now gedraait ivm z'n verjaardag.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
U is een held en Neil is God!
Ik heb Split Enz gerequest, maar hier doen we het ook voor
Wat Michiel zegt, Kip-pen-vel. Echt zo mooiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met dat GEWELLLLLLLLLDIGE meezingen door dik 50k mensen![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik heb begrepen dat we hetzelfde op de Pinkpop-vrijdag (dat woord klinkt nog steeds raarquote:
Hopen dat het zaterdag beter is dan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat we hetzelfde op de Pinkpop-vrijdag (dat woord klinkt nog steeds raar) kunnen verwachten
* Glacier pakt extra deo in
Dan wordt het 23 ofzoiets..met zon, maar niet meer zo nat..quote:
Ik ben (waarschijnlijk) te vinden bij: Air Traffic - Moke - Voicst - KT Tunstall - Eagles of Death Metal - Editors - Justice - Kaiser Chiefs - The Verve - Foo Fighters.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dan wordt het 23 ofzoiets..met zon, maar niet meer zo nat..
Dus je hebt iig een goeie dag uitgekozen om te gaan
Misschien spot ik je zaterdag wel
Wat krijg ik dan??quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
sms ELT ON naar 3333.
En alleen om die rede ook een sms versturen, omdat je dan nog eens een inkomend bericht krijgt.quote:
Ik hoorde 'mquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |