quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:43 schreef TheZapster het volgende:
Radiohead![]()
Net zo kansloos en slecht als REM
- Internetkijkers zelf een webcam laten besturen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:15 schreef Broekie het volgende:
Zijn er hier nog mensen die ideeën hebben over hoe Serious Request nog interactiever/crossmedialer gemaakt kan worden, bijvoorbeeld met behulp van Hyves?
Ik maak iig een registratie-systeem voor leuke fragmenten, zodat jullie kunnen tippen wat ik moet knippenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:15 schreef Broekie het volgende:
Zijn er hier nog mensen die ideeën hebben over hoe Serious Request nog interactiever/crossmedialer gemaakt kan worden, bijvoorbeeld met behulp van Hyves?
Eerste idee leefde hier ook al.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
- Internetkijkers zelf een webcam laten besturen?
- Een hyvertentie met mogelijkheid tot het toevoegen van een doneer-button aan het eigen profiel?
- FOK!Forum promoten (hoewel... dan is er dus elke 3 minuten een nieuw topic nodig)
- Mail-service wanneer een request gaat worden gedraaid
Maar Fok kan zich misschien als Mediapartner opgooienquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Derde idee doen we natuurlijk niet, FOK! is al brak genoeg zonder al die extra mensen.
Wat wil je dan nog echt zelf toevoegen aan het geheel? Wat wil je er nog meer in kwijt?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:15 schreef Broekie het volgende:
Huilend van het lachen. Bed uit, auto in, geweldig.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
Dat nummer blijft me doen denken aan de tijd dat Stenders nog in de ochtend bij Yorin FM zat
Krijg nou tieten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
Got my boobies!
Had ik die maar, had ik tenminste nog wat leuks te doen de hele dag
nou ik word een beetje gek van Timurquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:48 schreef JeroenV het volgende:
Hoe lang blijven C&S nog weg?
niet dat ik ze mis ofzo
3FM wil zelf een duidelijkere, grotere koppeling tussen SR en Hyves, om zo SR nog crossmedialer en interactiever te maken. En daar zijn we dus over aan het brainstormen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Wat wil je dan nog echt zelf toevoegen aan het geheel? Wat wil je er nog meer in kwijt?
Van welke participatie ga je uit van de mensen?
Ik doe niet aan Hyves...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
3FM wil zelf een duidelijkere, grotere koppeling tussen SR en Hyves, om zo SR nog crossmedialer en interactiever te maken. En daar zijn we dus over aan het brainstormen.
Te kopiëren gadgets (met evt. directe donatiemogelijkheid), SR-layouts enz....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:34 schreef Broekie het volgende:
[..]
3FM wil zelf een duidelijkere, grotere koppeling tussen SR en Hyves, om zo SR nog crossmedialer en interactiever te maken. En daar zijn we dus over aan het brainstormen.
3FM-kanaal (dat is er al). Koppelen aan Hyves al mogelijk door direct filmpjes op je hyve te plaatsen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
Hyves, MySpace (maar da's meer Amerikaans...)
Youtube misschien een idee? Ik zou niet weten hoe alleen
Als ik zie hoeveel mensen lid zijn van de Serious Request hyve zal er wel iets in zitten...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Hyves...
Maar is dat echt het beste platform voor SR?
Vast wel, aangezien ieder ander wel Hyves heeft.
Of het het beste platform is, geen idee. Maar, het is er in ieder geval een waar een hééééleboel mensen lid van zijn, meer dan 400.000 namelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Hyves...
Maar is dat echt het beste platform voor SR?
Vast wel, aangezien ieder ander wel Hyves heeft.
De donatiegadget staat inderdaad inmiddels op de ideeënlijst, en dat zal waarschijnlijk binnen een dag te realiseren zijn als e-cumlaude weer dezelfde virtuele collectebussen aanbiedt als vorig jaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Te kopiëren gadgets (met evt. directe donatiemogelijkheid), SR-layouts enz....
Ik denk vooral door de kijkers (en dan metname diegenen die captureren) de mogelijk te geven (linkjes naar) geuploade video's op één overzichtspagina/video portal te plaatsen. Ik schrijf hem op en geef het door.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
Hyves, MySpace (maar da's meer Amerikaans...)
Youtube misschien een idee? Ik zou niet weten hoe alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |