We bedenken wel watquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de studio mogen max. 25 mensen van de brandweer.
En de hal beneden is wel groot genoeg, maar daar mogen er ook maar een beperkt aantal in.
quote:
Die manager rijdt graag een rondje extra op met haarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo ver is Almere () niet vanaf Hilversum hoor.
quote:
Zou die nou alwéér op vakantie zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Was toch wel weer een zeer geslaagde Ekstra weekend![]()
uuuhhm Kevin is er niet.. daarom staat de lijst dus nog niet online.
Ik vond m tegenvallen eigenlijk, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Was toch wel weer een zeer geslaagde Ekstra weekend![]()
quote:
Zou graag met hem ruilen betreft de vakantie... ben er ook wel aan toe.quote:
Denk het wel ! geintje..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
Ik vond m tegenvallen eigenlijk, maar dat kan ook aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:09 schreef Sersjee het volgende:Editors
![]()
Geheel tegen m'n gewoonte in ga ik aftaaien. Morgen een lange dag (o.a. naar Neil Diamond) en ik ben al zo moe... Dussuh,
haha, okay !quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:07 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alweer terug hoor, 't is maar 1 trap naar beneden.
... of is 'ie druk bezig met z'n festival op de Neude?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:15 schreef Marc63 het volgende:
Zou Kevin ziek zijn of wordt hij nu erop uit gestuurd aangezien Robert-Jan mank is?
Ah natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... of is 'ie druk bezig met z'n festival op de Neude?
quote:This video is no longer available due to a copyright claim by a third party
't Zou me iig niets verbazen, en het zou me ook niet verbazen als we vannacht opeens Michiel ipv Giel in de Freaknacht krijgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:48 schreef Marc63 het volgende:
Een Giel die smst dat ie gestresst is omdat het uit is met zn vriendin.
Zou het...?
Hij vouwt zn auto om een paal en komt nogquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Zou me iig niets verbazen, en het zou me ook niet verbazen als we vannacht opeens Michiel ipv Giel in de Freaknacht krijgen.
Hoewel, Giel is wel op vreemdere momenten naar de studio gekomen.
Mja, maar dat was ook net buiten het Mediapark gebeurt. Als 'ie 'm in het centrum van Haarlem al op een paal had geparkeerd was dat toch anders geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij vouwt zn auto om een paal en komt nog
quote:1. Do The 45 - Ryan Shaw
2. Go That Deep - NU Frequency ft. Shara Nelson
3. Sweet About Me - Gabriella Cilmi
4. Beggin - Madcon
5. Things Are Getting Easier - Low Motion Disco
6. U Don't Know (Giom Radio Edit) - Natalie Williams
7. Goodbye Mr A - The Hoosiers
8. Kissing Girls - Hawksley Workman
9. It's A Lie - Fiction Plane
10. L.E.S. Artistes - Santagold
11. Two Doors Down - Mystery Jets
Dat nummer van Hawksley Workman is zooooooo leukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:21 schreef -Hans- het volgende:
Hartstikke vers van de pers, de NIEUWSTE FREAK 11![]()
[..]
Santagold ook trouwens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat nummer van Hawksley Workman is zooooooo leuk!
Ken de plaat niet maar een aanrader dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat nummer van Hawksley Workman is zooooooo leuk!
Afkijkerdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:38 schreef Sirolf het volgende:
Ace Of Base - All That She Wants is mijn gok.
Je bent gelijjk verkochtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken de plaat niet maar een aanrader dus.
Hoofdletter K... uuuhhm, ik heb een vermoeden welk station jij bedoelt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:39 schreef cosmick het volgende:
Je bent gelijjk verkocht. Al weken op die bepaalde andere zender met een hoofdletter K.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:08 schreef jmac het volgende:
Liefhebbers van muziek: Check nederland 2 !
Mijn oldschool videorecorder snort er vrolijk op losquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:08 schreef jmac het volgende:
Liefhebbers van muziek: Check nederland 2 !
Deze is leuker, Crystal Castle's "courtship dating"quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:27 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de nieuwe single van Hot Chip.
Klinkt niet verkeerd.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:40 schreef cosmick het volgende:
Deze is leuker, Crystal Castle's "courtship dating".
En dan wordt je ontmaagd? What's the deal!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:51 schreef Marc63 het volgende:
Moet ik het nog maar weer eens zeggen?
Nog 8 nachtjes slapen
Pinkpopquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
En dan wordt je ontmaagd? What's the deal!
Vorig jaar was er helemaal niemand om deze tijd met al die boze neger muziek.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:58 schreef cosmick het volgende:
Vroeger was het hier wel eens drukker trouwens.
Ik zou toch eerder voor RATM gaan.Goh wat baal ik dat ik die misquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vooral Porcupine Tree, QOSTA en The Hives zou ik denken.
Niet slecht maar geen RATM en Metallicaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:03 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga alleen op zaterdag. Dat wordt dus Foo Fighters, Editors, Kaiser Chiefs, Moke, Voicst en nog enkele andere acts.
Metallica vind ik niet zo heel erg om te missen. RatM daarentegen wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet slecht maar geen RATM en Metallica
Metallica speelt extra lang dacht ik gehoord te hebben en Metallica blijft prettig zolang ze het echte oude spul spelen tenminstequote:Op zaterdag 24 mei 2008 01:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Metallica vind ik niet zo heel erg om te missen. RatM daarentegen wel.
De kust is weer veilig hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je die Peter met z'n zieke geest weer.
Radio uit
Shit Peter de Ranzige dichter gemistquote:Op zaterdag 24 mei 2008 02:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je die Peter met z'n zieke geest weer.
Radio uit
Stiekem nog een leuke plaat ookquote:
Oquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:19 schreef borisz het volgende:
Stevie Ann nu met Changes.
@home/ziggo. Blijkbaar storing in de centrale hier, want de individuele afspraak voor dinsdag belden ze vanmorgen af... We wachten es afquote:
Piles, nu kan het... goedenavond !quote:
Joost Strootman zeker maar wat mocht je dan sms'en?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:09 schreef Resco het volgende:
Had gesmst tijdens de mega top 50, werd ik terug gebeld door die Joost van de mega top 50, maar ben niet in de uitzending gekomen
Jah Joost, het ging er gewoon om waar een bepaald liedje in de mega top 50 stond. Kon je 2 albums + kaarten voor Alphabeat winnen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Joost Strootman zeker maar wat mocht je dan sms'en?
Geen Corton maar wel Timur
Ahaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:40 schreef Resco het volgende:
Jah Joost, het ging er gewoon om waar een bepaald liedje in de mega top 50 stond. Kon je 2 albums + kaarten voor Alphabeat winnen.
Daar was een hele heisa over in Frankrijk als ik me goed kan herinneren die clip.Ze hadden mensen opgeroepen om dit te doen en filmen ofzoiets.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Okay.. gisteren tijdens MoveYourAss was al het nummer Stress van Justice te horen. Het is een heerlijke bak herrie maar bij een liedje hoort ook vaak een clip en als je denkt dat alleen het nummer al heftig is dan heb je de clip nog niet gezien.
Net de clip gezien en het is bijna 7 minuten lang terrorisme op het scherm. Mensen worden mishandeld en autospiegels gesloopt. Een oma wordt bestolen van haar tas en een vrouw wordt in de metro lastig gevallen.
Check it out: http://www.garagetv.be/video-galerij/lamazone/Justice_Stress.aspx
TMF en MTV zullen de clip niet snel gaan draaien, denk ik !
Half uurtje NL daarna ESFquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:14 schreef Resco het volgende:
[..]
Je bent oranjefan of je bent het niet he? Ik kijk dus ook naar Oranje
ESF kijk ik gewoon jaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij schaamt je echt nergens voor he
Ja, hahaha! Het is vooral schaamteloosquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:13 schreef DaMook het volgende:
75 bekertjes verzamelen, ik ben nog nooit op pinkpop geweest, maar is dat zo moeilijk dan
.
Op beeckestijnpop hebben we daar koters van 7-8 jaar voorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, hahaha! Het is vooral schaamteloos
Ow ok danquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Floortje is cool, Floortje is liefquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:06 schreef Marc63 het volgende:
Hey Tjibbe, ik zie dat je meeleest...
Hoe is het met Floortje?
"Ekstra Weekend Nazorg, met Tjibbe Tjibsma!"quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:14 schreef Tjitse het volgende:
[..]
Floortje is cool, Floortje is liefVan de week ga ik Floortje nog ff bellen. Je gaat er meer over horen
Minimaal 2 minuten zingen vlak voor een groot optreden op het hoofdpodium was ook een leuke dare geweest.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zal ff de Prive en Story in de gaten houden
Overgoten met vla en bij Foo Fightersquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Minimaal 2 minuten zingen vlak voor een groot optreden op het hoofdpodium was ook een leuke dare geweest.
Nopequote:Op zondag 25 mei 2008 08:33 schreef Broekie het volgende:
Mogguh! Ik heb gisteravond WDNA gemist. Heeft Domien z'n dare nou nog gehaald?
quote:"Waarom Marisa haar spullen pakte"
AMSTERDAM - Giel Beelen en zijn vriendin Marisa Heutink zijn uit elkaar. De breuk lijkt definitief. „Marisa heeft hun woning in Haarlem inmiddels al verlaten”, vertelt een ingewijde. „Zij zag het leven met Giel niet meer zitten. Ze wilde vertrekken voor er baby’s van kwamen.”
De oorzaak van de verbroken relatie zou het werk van de 3FM-dj, die vandaag 31 jaar wordt, zijn. „Hij heeft het de afgelopen tijd alleen maar drukker gekregen. Daardoor was hij minder vaak thuis en dat gaf spanningen.”
Het stel was in totaal acht jaar samen en trouwde drie keer met elkaar. Alle huwelijken werden gesloten tijdens vakanties, namelijk in Jamaica, Mexico en de Amerikaanse gokstad Las Vegas. Allemaal bleven ze overigens onofficieel omdat ze nooit in Nederland zijn bekrachtigd. „Ik vind het romantisch Marisa steeds opnieuw mijn ’ja’-woord te geven,” vertelde Giel in een eerder interview. „Dan hoor ik ook hoe zij steeds weer opnieuw ’ja’ zegt tegen mij.”
Giel en Marisa zijn niet de enigen die hun relatie op de klippen zagen lopen. Ook de liefde tussen Irene van der Laar en de vader van haar 1 jaar oude zoontje Vince, Sander Brinkhuijsen, zou in zwaar weer verkeren.
De 39-jarige presentatrice, die ook negen jaar oude dochter India heeft met Wessel van Diepen, werd drie jaar geleden al door hem ten huwelijk gevraagd. Maar daar is het nooit van gekomen. Bij Irene en Sander lijkt het Sander te zijn die wil breken. Irene zou te verdrietig zijn om te reageren.
Gisteren na uw tip es rustig beluisterd. Klinkt erg goedquote:Op zondag 25 mei 2008 11:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh joh! Leuk. Had ik nog niet eerder geregistreerd (alsin gehoord).
Gaat goedquote:Op zondag 25 mei 2008 12:28 schreef TheZapster het volgende:
Zucht Eddie begint me ook al te irriteren
Ze heeft het dan ook ruim binnen de tijd gered.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:14 schreef borisz het volgende:
39 ballonnen opblazen in 12 minuten. Dat is te doen.
GNR
quote:De Formule 1-coureurs zullen met gemengde gevoelens op zondagochtend naar buiten hebben gekeken. Sinds het begin van de ochtend regent het in Monaco en het ziet er niet naar uit dat het voor het einde van de middag droog zal worden
Dit moet een record zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 23:40 schreef TheZapster het volgende:
Zal ik dan maar eens posten na 6 uur niets
Ik begin al bijna ongerust te worden eigenlijk, zal alles wel goed gaan met Hans ?quote:Op zondag 25 mei 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
Hans zal er wel niet zijn, anders was dit nooit gebeurt![]()
* Sirolf hangt rond op Fabchannel, kijkend naar het concert van Kate Nash (voor de TIGste keerquote:
Giel? Geen idéé!quote:Op maandag 26 mei 200807:34 schreef on_air het volgende:
Wanneer gaat 'ie instorten?
Niemandquote:Op maandag 26 mei 200809:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Nav het interview?
wie wil er nu dan nog met hem nuecken? [afbeelding].
Mwah, ja, vreemde opmerking. Maar dat staat me nog zo levendig bij, dat hij ooit bijna een hele uitzending orerend heeft doorgebracht over neuken en hoe blij hij was dat er toch iemand was die het wel met hem deed etc. Het was een heel disturbing uitzendingquote:
Ik zie een klusje voor Sirolfquote:Op maandag 26 mei 2008 10:09 schreef on_air het volgende:
Hebben we in de stats oid ook een officiële Gerard Ekdom BBQ Platen overzicht?
Dan moeten we duidelijk randvoorwaarden opstellen.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:20 schreef borisz het volgende:
VOlgens mij kan ekdom iedere dag een 4 dubbelaar maken met BBQ platen zonder dat een plaat dubbel op de cd komt
Uhuhquote:Op maandag 26 mei 2008 10:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Lijkt me toch een essentiële functie mi.
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:20 schreef borisz het volgende:
VOlgens mij kan ekdom iedere dag een 4 dubbelaar maken met BBQ platen zonder dat een plaat dubbel op de cd komt
Zou niet weten hoe dat je moet makenquote:
Hé jammer. Had wel verwacht dat je elke dag braaf élke plaat tussen 9 en 12 zou luisteren en zou checken of er een BBQ-plaat-jingle wordt gedraaidquote:Op maandag 26 mei 2008 10:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zou ik elke dag Arbeidsvitaminen moeten luisteren en titels opzoeken, mij teveel werk.
Maar er staat toch ook aangegeven Monster (Badeend). Hoe wordt dat dan gegenereerd?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe dat je moet maken
Tenzij jullie bij elke bbq-plaat hier een speciaal bericht posten, dan kan ik het ook wel (via de post-stats)
Omdat die zo in Dalet staat? (het systeem van 3fm). Zo komt ie dan dus ook op 3fm.nlquote:Op maandag 26 mei 2008 10:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar er staat toch ook aangegeven Monster (Badeend). Hoe wordt dat dan gegenereerd?
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat die zo in Dalet staat? (het systeem van 3fm). Zo komt ie dan dus ook op 3fm.nl
Welke film keek je dan? Romeo & Juliet? Of Om Gud Vill?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:42 schreef on_air het volgende:
Wat intiemer klinkt dan het was. Maar goed, bij aftiteling film draaiden ze Nina. En in de film zat ook een leuk blond popje. Ergo je hebt de Nina associatie nu definitief gewonnen
.
Neej, niet R+Jquote:Op maandag 26 mei 2008 10:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Welke film keek je dan? Romeo & Juliet? Of Om Gud Vill?
Aha: Erase & Rewindquote:Op maandag 26 mei 2008 10:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Neej, niet R+J. Die ander ken ik niet
.
Thirteenth Floor was het.
Gezien de voorgaande confrontaties ben ik geneigd te zeggen van niet en eerlijk gezegd denk ik niet dat ze morgen al winnen. Gok er toch een beetje op dat tijdens de laatste wedstrijd beslist gaat worden. Veel zal afhangen van Travis Young. Heeft hij zijn dag dan heeft Amsterdam een (groot) probleem.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:59 schreef borisz het volgende:
En Hans gaat Den Bosch in Amsterdam winnen morgen ?
Ik moet wel lachen iedere keer, iedere keer wordt die andere ploeg flink in de pan gehakt, op een puntje verliezen kunnen ze deze playoffs niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezien de voorgaande confrontaties ben ik geneigd te zeggen van niet en eerlijk gezegd denk ik niet dat ze morgen al winnen. Gok er toch een beetje op dat tijdens de laatste wedstrijd beslist gaat worden. Veel zal afhangen van Travis Young. Heeft hij zijn dan heeft Amsterdam een (groot) probleem.
Het is een erg maffe playoff inderdaad maar niet heel spannend omdat het verschil zo groot is. Telkens wint de thuisploeg met grote cijfers. Verwacht toch dat het de komende wedstrijden wat dichter bij elkaar in de buurt zal zitten. Denk dat bij Amsterdam de druk het hoogst zal zijn vanwege het thuis voordeel. Van mij mag Amsterdam wel kampioen wordenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:07 schreef borisz het volgende:
Ik moet wel lachen iedere keer, iedere keer wordt die andere ploeg flink in de pan gehakt, op een puntje verliezen kunnen ze deze playoffs niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |