We bedenken wel watquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de studio mogen max. 25 mensen van de brandweer.
En de hal beneden is wel groot genoeg, maar daar mogen er ook maar een beperkt aantal in.
quote:
Die manager rijdt graag een rondje extra op met haarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo ver is Almere () niet vanaf Hilversum hoor.
quote:
Zou die nou alwéér op vakantie zijn?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Was toch wel weer een zeer geslaagde Ekstra weekend![]()
uuuhhm Kevin is er niet.. daarom staat de lijst dus nog niet online.
Ik vond m tegenvallen eigenlijk, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Was toch wel weer een zeer geslaagde Ekstra weekend![]()
quote:
Zou graag met hem ruilen betreft de vakantie... ben er ook wel aan toe.quote:
Denk het wel ! geintje..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
Ik vond m tegenvallen eigenlijk, maar dat kan ook aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:09 schreef Sersjee het volgende:Editors
![]()
Geheel tegen m'n gewoonte in ga ik aftaaien. Morgen een lange dag (o.a. naar Neil Diamond) en ik ben al zo moe... Dussuh,
haha, okay !quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:07 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben alweer terug hoor, 't is maar 1 trap naar beneden.
... of is 'ie druk bezig met z'n festival op de Neude?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:15 schreef Marc63 het volgende:
Zou Kevin ziek zijn of wordt hij nu erop uit gestuurd aangezien Robert-Jan mank is?
Ah natuurlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... of is 'ie druk bezig met z'n festival op de Neude?
quote:This video is no longer available due to a copyright claim by a third party
't Zou me iig niets verbazen, en het zou me ook niet verbazen als we vannacht opeens Michiel ipv Giel in de Freaknacht krijgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:48 schreef Marc63 het volgende:
Een Giel die smst dat ie gestresst is omdat het uit is met zn vriendin.
Zou het...?
Hij vouwt zn auto om een paal en komt nogquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Zou me iig niets verbazen, en het zou me ook niet verbazen als we vannacht opeens Michiel ipv Giel in de Freaknacht krijgen.
Hoewel, Giel is wel op vreemdere momenten naar de studio gekomen.
Mja, maar dat was ook net buiten het Mediapark gebeurt. Als 'ie 'm in het centrum van Haarlem al op een paal had geparkeerd was dat toch anders geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij vouwt zn auto om een paal en komt nog
quote:1. Do The 45 - Ryan Shaw
2. Go That Deep - NU Frequency ft. Shara Nelson
3. Sweet About Me - Gabriella Cilmi
4. Beggin - Madcon
5. Things Are Getting Easier - Low Motion Disco
6. U Don't Know (Giom Radio Edit) - Natalie Williams
7. Goodbye Mr A - The Hoosiers
8. Kissing Girls - Hawksley Workman
9. It's A Lie - Fiction Plane
10. L.E.S. Artistes - Santagold
11. Two Doors Down - Mystery Jets
Dat nummer van Hawksley Workman is zooooooo leukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:21 schreef -Hans- het volgende:
Hartstikke vers van de pers, de NIEUWSTE FREAK 11![]()
[..]
Santagold ook trouwens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat nummer van Hawksley Workman is zooooooo leuk!
Ken de plaat niet maar een aanrader dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat nummer van Hawksley Workman is zooooooo leuk!
Afkijkerdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:38 schreef Sirolf het volgende:
Ace Of Base - All That She Wants is mijn gok.
Je bent gelijjk verkochtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken de plaat niet maar een aanrader dus.
Hoofdletter K... uuuhhm, ik heb een vermoeden welk station jij bedoelt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:39 schreef cosmick het volgende:
Je bent gelijjk verkocht. Al weken op die bepaalde andere zender met een hoofdletter K.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |