alfiebeat - masturbation (to the tune of fascination by alphabeat) please sing along 2 origanal tunequote:
Say the word: MASTURBATIONquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
En die manager en Floortje zitten nu zeker op dezelfde autostoel.
Nee joh, Floortje is tegen een paaltje gebotst.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ze op een autostoel zit. Misschien zit ze wel op zijn gezicht.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze gingen toch naar de "g-spot" ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, Floortje is tegen een paaltje gebotst.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze op een autostoel zit. Misschien zit ze wel op zijn gezicht.
Nazorg? klopt, die is volgens mij nog niet geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:29 schreef DaMook het volgende:
Is Domien al aan de telefoon geweest ?
Ik denk dat ie het over de Dare hadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nazorg? klopt, die is volgens mij nog niet geweest.
Die jaquote:
Hoegaardenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:33 schreef DaMook het volgende:
Zo ik ga aan mijn 3e hoegaarden beginnen. Daarna denk ik naar Dommelsch toe en het tempo wat verhogen
.
Daar is tie...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:32 schreef DaMook het volgende:
Maar nazorg idd ook nog niet gehoord nu je het zegt.
En Birgit mag ook wel weer een keer komenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Eindelijk! Een Ekstra Weekend BBQ!
Nodig Floortje ook maar weer uit
Nee hoor, ik wil.quote:
Dan met z'n allen de studio inquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil.
Maar dan zal je natuurlijk zien dat het uitgerekend die avond STORT van de regen.
Almelooooooooo he...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Veenstra vermaakt zich wel.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
In de studio mogen max. 25 mensen van de brandweer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |