Maar er staat toch ook aangegeven Monster (Badeend). Hoe wordt dat dan gegenereerd?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe dat je moet maken
Tenzij jullie bij elke bbq-plaat hier een speciaal bericht posten, dan kan ik het ook wel (via de post-stats)
Omdat die zo in Dalet staat? (het systeem van 3fm). Zo komt ie dan dus ook op 3fm.nlquote:Op maandag 26 mei 2008 10:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar er staat toch ook aangegeven Monster (Badeend). Hoe wordt dat dan gegenereerd?
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat die zo in Dalet staat? (het systeem van 3fm). Zo komt ie dan dus ook op 3fm.nl
Welke film keek je dan? Romeo & Juliet? Of Om Gud Vill?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:42 schreef on_air het volgende:
Wat intiemer klinkt dan het was. Maar goed, bij aftiteling film draaiden ze Nina. En in de film zat ook een leuk blond popje. Ergo je hebt de Nina associatie nu definitief gewonnen
.
Neej, niet R+Jquote:Op maandag 26 mei 2008 10:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Welke film keek je dan? Romeo & Juliet? Of Om Gud Vill?
Aha: Erase & Rewindquote:Op maandag 26 mei 2008 10:49 schreef on_air het volgende:
[..]
Neej, niet R+J. Die ander ken ik niet
.
Thirteenth Floor was het.
Gezien de voorgaande confrontaties ben ik geneigd te zeggen van niet en eerlijk gezegd denk ik niet dat ze morgen al winnen. Gok er toch een beetje op dat tijdens de laatste wedstrijd beslist gaat worden. Veel zal afhangen van Travis Young. Heeft hij zijn dag dan heeft Amsterdam een (groot) probleem.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:59 schreef borisz het volgende:
En Hans gaat Den Bosch in Amsterdam winnen morgen ?
Ik moet wel lachen iedere keer, iedere keer wordt die andere ploeg flink in de pan gehakt, op een puntje verliezen kunnen ze deze playoffs niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezien de voorgaande confrontaties ben ik geneigd te zeggen van niet en eerlijk gezegd denk ik niet dat ze morgen al winnen. Gok er toch een beetje op dat tijdens de laatste wedstrijd beslist gaat worden. Veel zal afhangen van Travis Young. Heeft hij zijn dan heeft Amsterdam een (groot) probleem.
Het is een erg maffe playoff inderdaad maar niet heel spannend omdat het verschil zo groot is. Telkens wint de thuisploeg met grote cijfers. Verwacht toch dat het de komende wedstrijden wat dichter bij elkaar in de buurt zal zitten. Denk dat bij Amsterdam de druk het hoogst zal zijn vanwege het thuis voordeel. Van mij mag Amsterdam wel kampioen wordenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:07 schreef borisz het volgende:
Ik moet wel lachen iedere keer, iedere keer wordt die andere ploeg flink in de pan gehakt, op een puntje verliezen kunnen ze deze playoffs niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |